Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.745
    3.183
    113
    Vrouw
    haha nee maar voelt soms wel zo ;)
    dat gevoel ken ik, ben 1 keer een avond weg geweest op een feest van mijn tante maar vond het 3x keer niks, was blij dat ik weer thuis was bij Liam :)

ja het gaat snel! Liam groeit als kool, alleen zijn spraak loopt achter vandaar dat ik 7 juni met hem naar de kno arts moet om te kijken of hij geen gehoorprobleem heeft door zijn vele oorontstekingen.
    hij heeft in 2 jaar tijd 10x zware oorontsteking gehad.

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Humbley, jee Liam word idd al een grote knul!
    Oeff, zoveel oorontstekingen..Arme mannetje. Hoop dat ie daarvan niks heeft overgehouden!

En tuurlijk ben je geen indringer :D

Nikske, Nou tegen Smoe zou ik wel moeten zeggen met wat ze absoluut niet thuis hoeft te komen maar tegen mijn moeder hoef ik niks te zeggen, die weet waar ik wel en niet van hou.

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    goede avond schatten!! :D

kom jullie een dikke knuffel brengen!!

Niet alles bijgelezen hoor maar ga ik morgen doen! :D

BBQ; uhm word verzet? :(

slaap lekker!

kus

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Humbly: zielig zeg zoveel oorontstekingen :(

Mir: S-moeders zijn dus toch allemaal hetzelfde?! Gelukkig is de mijne wel een schat waardoor ik dat allemaal gewoon kan zeggen...

Hon: je hebt een whats-app...

Hier: ons boefje heeft de hele nacht doorgeslapen bij opa en oma, dus ik ben helemaal trots :) zometeen boodschappen halen en dan naar hem toe... Vandaag is mijn dieet begonnen en ik ga het volhouden (zeg ik nu heel stoer)!!!! Nou ik ga maar eens aan mijn dag beginnen...

Xxx

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen moppies!

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!!

Ik ga even bijlezen! :D

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb bekkenpijn :( en heb geen idee wat ik ermee aan moet. Lopen is niet fijn, zitten is alles behalve leuk, liggen is nog het prettigst. Ga straks naar mn ouders dan kan Jaimy daar in badje en kan ik even in een tuinstoel liggen.

Hapoe, hoop dat het snel over is!

Jullie nog plannen voor vandaag?

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd met je 6 weken liefie! Op naar de 40 :D
    Nu al bekkenpijn ja? Ze zeggen dat dat komt omdat alles al eens uitgerekt is en dus sneller zeer doet? Hopelijk zakt het gauw!! En vanmiddag lekker rustig aan doen bij je ouders!

Nik aan de lijn! Goed volhouden dan ben je weer lekker in vorm voor de zomer :D volg je een bepaald dieet?
    Hopen dan naud zijn oude ritme weer terug heeft (al een goed begin bij opa en oma)

Hier ook hetzelfde wat betreft kleding van schoonmoeder.. Die haalt ook niet precies wat ik wil :D mijn moeder wel :p ach ze leert het al een beetje! :p

Humbly jee 10x is ook wel veel! Als ie er maar niks aan over gehouden heeft! En natuurlijk ben je geen indringer! Je hebt het gewoon druk met school denk ik :p

Mir jij bijna met verlof! Nog maar paar dagen werken! Fijn hoor maar zul je ook echt aan toe zijn zeg!
    Jaimy straks lekker in het zwembad want het wordt HEET haha

Honey lekker gebbqed? Hoe gaat het nu met Esmée? En met syenna, die mocht toch maar zo weinig flesje of niet?

Hier was meneertje vanmorgen om half 10 wakker dus heerlijk kunnen slapen :p

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dank je wel moppie :)..

Mn bekken zijn echt vervelend en het is niet echt bevorderlijk om de hele tijd te bukken, tillen enz. Vanmiddag doe ik even lekker niks. Mn zusje is thuis dus die houdt Jaimy wel bezig.

Wat heeft hij lekker geslapen zeg! Plannen voor vandaag?

Date; meiden, zondag gaat niet door dus? Gaan we de 13e nog wel zwemmen?

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Zwemmen gaat zeker door van mijn kant :D

Fijn dat Jaimy lekker bezit gehouden wordt! En dan hopen dat de rust goed doet ;)
    Niet echt plannen! T gaat zo ff vers brood halen en eten voor vanavond en dan gaat ie vanmiddag werken en gelani denk ik lekker in zwembad.. Het wordt 30 graden! Pff das weer echt warm haha

Ik ben de bloemenstal aant kijken en ze staan bij sleutjes, Hon daar werk jij toch?

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja en morgen wordt het weer 15 tot 18 graden! Hoe wordt een kindje ziek? Zo dus! Pfff

Kan de rest 13 juni ook nog?

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nik; thank you! Wat lekker dat Naud weer doorgeslapen heeft! Jij ook weer fit? :)

lt; Gef. met je 6 Weken!! :D oeii bekkenpijn! als je na de HA gaat voor verwijzing na |Fysio? misschien dat die oefeningen je een beetje helpen? ga maar lekker in je tuinstoel in de zon liggen ;)

Won; BBq was heerlijk! Het was gister nog super weer geworden! Dacht echt dat we alles in stukken moesten snijden voor gourmetten! nee, Syenna mag wel 5 flessen maar drinkt veeels te weinig.. drinkt nu nog maar 90 cc / 100 cc op zijn max! 's nachts krijgt ze geen voeding van hun :( jaa daar werk ik!! (H).. komen we nog steeds op tv?? :O is al zo lan g geleden!

Lt; de 13e kan ik ook nog!! :D

Esmée is aardig aan het opknappen! dat puffertje werkt echt super! Ze gilt en kletst weer, en wil niet heel de dag haar tut en hangen! dus gaat de goede kant op! en... er komt een 2e tandje bij!! joehoee!!!:D het witte streepje is weer in zicht dus zou niet zo lang meer duren! :D

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh hier is het 2e tandje ook bezig, weliswaar weer bovenin!

Dus ze is een klein haasje :D, onderin niks en boven 2 tandjes..

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Fijn dat ze zo goed opknapt! Zijn het gelijk weer andere kindjes he..

Ja ik moet maandag naar de vk dus denk dat ik het daar overleg. Heb het pas sinds gisteren en hoop stiekem dat het nog weggaat.

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ooh maandag al!! en dus ook een echo! Wat spannend! ja indd gelijk helemaal anders.. hahaha een haasje!! bij Esmée komt hij onderin erbij.. dacht boven iets te zien maar nee..

heb wel zin in de 13! waar gaan we heen? :) welk bad werd het? enne gaan we ook nog keertje knutselen? :D

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Dieet: ik ben aan het sonja bakkeren vanaf vandaag, net alle boodschappen in huis gehaald en alle vette dingen uit huis weggegooid! Een goede start dus :)

Date: ik vind het zonde als 2 mannen niet meekomen, en als wonder dan eventueel ook niet kan komen door vervoersprobleem.. Dan blijf ik met het eten zitten :) zwemmen 13juni gaat zeker door!!

Plannen: zijn nu bij schoonouders om naud op te halen, vanmiddag eventjes de stad in en dan lekker in de tuin eten en genieten..

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nik; nou dat is al een goed begin! :) indd jammer als de mannen niet mee kunnen! laten jullie (jij en LT) maar wat datums weten wanneer T en R vrij zijn..is makkelijkst denk ik? F. is toch ieder weekend vrij :p

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeimiddag!!

Nikske, haha Smoeders zijn dus allemaal hetzelfde :p Hier is ze ook een echte schat maar soms kan ik me ook dood aan haar irriteren en wil ze teveel voor ons doen.
    Opzich hartstikke lief maar ik kan het ook allemaal wel zelf en als ik hulp nodig heb gil ik wel een keer ;)

LT, had je bij Jaimy ook bekkenpijn? Wel minder dat je er nu al last van hebt, hoop dat het snel wegtrekt en dan ook wegblijft.
    Tis idd wel wat wonder zegt, je lichaam heeft het allemaal als eens doorgemaakt en nu gaat dat allemaal nog sneller alleen zijn alle spieren e.d daardoor ook soepeler. Een verkeerde ligging van de baby kan al pijn doen ( spreekt uit ervaring *zucht* ) en je banden e.d raken sneller op/uitgerekt.

Wonder, ja idd bijna verlof! Nog 10 dagen en dan ben ik vrij!!!! Officieel gezien start mijn verlof pas de week erop ( met 36wk ) maar ik heb er mooi een week vakantie voor geplakt.
    Ik hoef van de 10 dagen ook nog maar 4 dagen te werken :D Volgende week dinsdag is mijn laatste werkdag!

Kijk dat is lekker uitslapen, half tien!

Date: Vinden jullie het erg als ik pas na de bevalling me, voor de eerste keer :D, bij jullie voeg?

Zo hier vanmorgen het huisje al opgeruimd, tuinsetje schoongemaakt, balkonnetje geveegd en Jaimy der badje schoongemaakt. Zometeen alleen even het badje wat harder opblazen en vullen en dan kan Jaimy er straks lekker in poedelen terwijl ik nog even vlug door het huis een stofzuig en dweil.
    Voor de rest geen plannen, D. moet over een uurtje gaan werken dus ik ga lekker onderuit genieten van het weertje. Wel uit de zon anders ga ik na een half uur spontaan fluiten geloof ik :p
    Moet ook ff een lijstje maken met de dingen die ik dadelijk in me verlof zeker gedaan wil hebben, en dat was aardig nog wat...

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    mir; nou je bent druk bezig geweest!!:) jaimy lekker in het badje?:)

ik zit bij mn ouders op de comp en als ik daar naar ZP ga kom ik op pagina 67.. bij mn bevalling.. ooh smelt..

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    kriebelkriebel hon :D:D nog met F over gehad? :D

gezellig bij je ouders?

Deel Deze Pagina