Precies Ik heb bij Jaimy helaas maar 4 maanden BV gegeven. We woonde toen bij mijn moeder in huis en dat bracht veel spanning en stress met zich mee. Uiteindelijk is die spanning en stress funest geworden voor mijn BV want het voeden e.d ging super goed! Alleen naarmate de spanning teveel werd liep mijn BV achteruit. Binnen een week tijd ging ik van 270cc naar 90cc en aan het einde zat ik nog maar op 40cc. Ik heb nog geprobeerd dmv van kolven maar ik kreeg het niet meer terug op gang dus ben overgestapt op FV. Nu gaan we het natuurlijk weer proberen en hopelijk mag ik iig tot 6mnd BV geven Overigens ging het voeden harstikke goed, enige minpuntje was dat Jaimy een lichte vorm van Reflux had en ik dus voor en na de voeding johannes broodpitmeel moest geven. ( in een bakje, aanmaken met water en dan met een lepeltje een klein beetje geven, voor en na de voeding )
Ahh lt dat heb ik dus ook!! Ben wel benieuwd Mir! Nou is toch goed opgelost! Ik denk dat het net zo goed is als ieder een kamer! M'n zusje en ik hebben altijd een eigen kamer gehad maar deden veel briefjes sturen en tekeningen maken naar elkaar.. Dus dat doen ze toch wel.. Wij willen straks een huis kopen en misschien dat van s'ouders, die huren en dat kunnen ze kopen, T mag het ook kopen.. Ze hebben een hele grote tuin en dan kunnen we er een stukje aanbouwen, wat Opzich niet nodig is Nou hier is meneertje wakker geworden! Gerrem denk gedroomd.. Hij moest zo huilen.. Zo maar weer in bedje leggen.. Oh hier gaat baby 2 dan ook in een wiegje, zelfde verhaald als jullie.. Om de oudste niet wakker te maken
Wij vonden het ook een goede oplossing Hier willen we misschien ook gaan kopen, we wachten nu eerst tot mijn contract verlening in november ( als dat doorgaat natuurlijk ) en dan willen we gaan kijken wat we aan kunnen e.d. Tot die tijd reageer ik gewoon op huurwoningen.
Lt; sterkte met je bekken meis, hopelijk gaat het gauw over Ik heb Gwen vandaag voor het eerst in een draagdoek gehad, ze vond het geweldig en lag binnen 2 min te slapen haha Wat een geweldige ervaring, veel beter dan een draagzak, daar kreeg ik al snel pijn in me rug en schouders maar bij de draagdoek heb ik nergens last van kan zo uren doorlopen met Gwen erin en zij vind het ook prettig om zo dicht bij mij te zijn dat merkte ik meteen zo gek eigelijk he dat kindjes dat zo fijn vinde?
Pff bij het januari topic al veel miskramen en nu moet vanmiddag iemand naar de gyn die ook al veel rood bloed verliest. Wordt er echt akelig van..
mir; Fijn dat gwen het zo lekker vind! Lt; pff niet aan denken jij heb een plakbeeb!!! volgende week zie je een hele mooie echo!!
Mir leuk hoor.. Lt idd net wat Hon zegt niet aan denken!! Komt helemaal goed met jullie kleintje! Maak je niet te druk He liefie! Al is dat moeilijk.. Wij gaan vanavond gourmetten maar het is toch best fris! We zitten wel onder het afdak hier maar we zien wel.. Hon ben benieuwd hoe het met syenna gaat! Hopelijk weten ze gauw wat er is! Moest je invallen?
syenna is weer thuis!! daar dronk ze alle flessen goed leeg zonder te spugen! dus weer na huis! M. zei al, ja thuis gaat het slecht dus nu een week proberen en volgende week donderdagweer terug! ja moest even openen.. hoefde maar van half 9 tot 11!..maar dan andere meisje kan de kassa en pin enz niet aanmelden. grr voor 2.5 uur.. mja Won'; lekker gegeten?
Ohjeee! Oud collega (6 jaar niet gezien) begint nu op hyves te kletsen over de nieuwe die op komst is.....
Lt: bij de april mama's was dat ook in het begin en ik vond het echt vreselijk eng, maar probeer er niet teveel over na te denken! Het komt allemaal goed lieverd.. Won: nog ge-gourmet?? Hier is het echt vreselijk weer.. Hon: wat fijn dat syenna thuis is!! Vreemd he dat die kleintjes thuis vanalles hebben en dat het dan in het ziekenhuis goed gaat.. Hopelijk houd ze het thuis ook zo vol!!
Hon fijn dat ze naar huis mag maar nu wordt ht nog niet onderzocht toch.. Balen dat het nu weer lijkt alsof ze zich aanstellen.. Stomme doktoren ook! Jee hoe makkelijk is dat om die pin aan te melden! Maargoed toch weer 2,5 erop zitten Lt je had je Hyves toch afgeschermd? Of is dat op de Hyves van het werk? Ik denk idd dat je het haast wel moet gaan zeggen.. Shit dat je niet kunt doen wat jij wou Maargoed! Hopelijk gaat alles goed! (weet zeker dat jullie kleine schatje het goed doet/doen) Gourmetten was wel lekker! Ook warm bij dat ding gelukkig!
lt: Jou beebje blijft wel plakken hoor meis, niet al te druk gaan maken nu Meiden ik heb een vraag, wat voor kleed gebruiken jullie om de kleine uk op de grond op te laten spelen, ik wil het nu met Gwen gaan proberen, kijken hoe zij het vind om op de grond te spelen, maar kan ik dan ook gewoon mn boxkleed gebruiken waar ze in de box mee speelt?? Ik kom er zelf niet echt meer uit
Ik had een speelkleed van Woezel en Pip maar je ook het boxkleed gebruiken hoor. Een babygym zal ze nu ook wel leuk vinden!
Won; klopt mn hyves is afgeschermd maar de vriend van T. had het ook al aan mensen verteld. En zo nieuwtje gaat snel he. Een meisje die ik al 15 jaar niet meer had gezien, kwam laatst mn moeder tegen en wist ook te vertellen dat ik een dochtertje heb. Kwaaitongen echt waar!
Had ze dat op iemand anders z'n hyves gezet dan? Ja zoiets is zo rond hoor.. Die vrienden hadden het zeker ook al weer verder verteld Hoe gaat ie hier? Ik moet vanmiddag van 13 tot 18:30 werken, hopelijk wordt het niet te druk want dan kan het best 20:00 worden (omdat me vader op vakantie is) maar daarna wel weekend Het kleintje hier heeft z'n flesje net op en is nog lui.. Hij zal zo wel gaan spelen Hon shop ze meid! Leuk hoor daar ben ik nog nooit geweest!
lt; het is wel echt balen dat je het eerder moet gaan vertellen, en indd alles gaat snel de ronde hoor! won; dankje! heb eigenlijk niet veel nodig, alleen lepeltjes.. volgens mij eet ze die met een potje te gelijk op had er zo veel nu nog maar 2! pff 20.00 uur is wel laat! als je dan al weekend heb is het lekker genieten toch? het word mooi weer! haha Gelani lekker lui.. ag dat mag toch ook wel een keer? net weer terug op controle geweest bij de dokter! alles is weer goed! Alleen kan het zijn als esmée verkouden word dat ze het automatisch benauwd krijgt. dus mag die puffer in dat geval gebruiken!
lt eet jaimy nu wel je zelfgemaakte pot? hebben jullie misschien tips; esmée wil alleen maar zitten zitten en nog eens zitten!!! ze word zo boos als ze even de box in moet! ze probeerd het ook zelf maar dat lukt natuurlijk nog niet, haar gewoon overal zittend neer zetten? dat kan toch ook niet echt goed zijn? en, tandjes poetsen doen jullie dat 's ochtends of 's avonds? ik doe het nu 's ochtends..
He Hon ik zou haar zo min mogelijk laten zitten, met zitten leren ze niks. Als je haar neerlegt dan kan ze draaien, tijgeren, (proberen te) zitten, klimmen. Jaimy werd tot eergisteren heel de dag door boos omdat ze niet vooruit kwam alleen nu snapt ze eindelijk hoe het moet. Ook klimt ze nu op mij en T., ook iets van de afgelopen dagen. Vond het echt zielig voor haar dat ze zo boos was maar ze weet nu wel hoe het moet. Fijn dat het beter gaat met haar! Hopelijk wordt ze nu komende tijd niet meer verkouden.. Tandjes poetsen doe ik nog niet, haar 2e tandje komt nu door. Pas als het echt tandjes zijn ga ik ze poetsen maar nu zijn het nog streepjes eigenlijk. Zover ik weet staat het nergens op hyves/ facebook. En ik weet zeker dat zij T. zijn vrienden niet kent enz. Echt apart allemaal! Werkse! Hoop dat je lekker op tijd naar je mannen mag.
Oh heb mn zelfgemaakt prakkie niet meer geprobeerd Hon! De vriezer ligt nog vol met 70 porties maar gooi ze maar weg hoor. Ze eet nu de potjes van Friso (Action) en verder eet ze vaak hapjes met ons mee. Rijst, aardappeltje, bami, groente. Gister heeft ze watermeloen op, smullen !