Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Won: ik denk dat ik de schrik heb overgeslagen, ik heb alleen maar plaats voor onbegrip, het dringt gewoon niet door...
    Ze was nog zo ontzettend gezond, fit en altijd in de weer met vanalles, en vanmiddag op de intensive care herkende ik haar gewoon niet... Als mijn opa niet naast het bed had gezeten was ik er waarschijnlijk langs gelopen!! Zo vreemd gewoon... En ik vind het zo vreselijk voor mijn opa!! Die is helemaal de weg kwijt... :( bah!!

Wel fijn voor je zusje dat ze haar rijbewijs heeft gehaald :) ik kan echt niet meer zonder de mijne, hihi...

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik denk dat ik je wel snap! Zo verschrikkelijk! En je arme opa.. Moet dat op zo'n leeftijd nog zoiets meemaken?

Heel veel sterkte meisie!

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Nikske, een hele dikke knuffel voor jou meid!

4. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee meiden sorry! is alweer een poosje geleden maar heb zo lekker genoten van het weer :D

@ nik; wat vreselijk zeg! gecondoleerd... is toch niet normaal! sterkte

@ mir; jee jij zal ook wel geschrokken zijn zeg! weet nog hoe ik baalde toen ik moest blijven! wou ook zo graag thuis bevallen maar ja! hoop voor jou dat het gewoon goed blijft gaan want ja ik was al 40 weken maar jij nog niet natuurlijk dus ook niet echt een lekker idee! hou het maar goed in de gaten hoor en ik zou echt aan de bel trekken als er iets veranderd! doe maar lekker rustig aan! heerlijk vond ik dat die babywasjes :D

@ andere mir; zou ook denken dat ze nog honger heeft, misschien heeft ze de fles te snel leeg en kan een andere speen helpen? zeg ook maar wat hoor, weet niks van fv ;)

@ won; jee wat balen zeg! door zo'n ..... zeg maar niks ;) gaat het een hoop kosten ja? ik zou zeggen ok, als het allebei de schuld is doen we de totale (dus zijn en jullie) door de helft, allebei evenveel schuld. hoe is het met die lekkere Gelani? ;)

@ lt; hoe is het met de andere zwangere :D voel je je een beetje goed? wel balen zeg dat jullie het nu niet meer ff voor je zelf kunnen houden! prachtige foto van jaimy pas!

@ hon; lekker aan het genieten op de camping?

@ here; wat een heerlijk weer zeg! nadientje vind eht heerlijk om buiten te zijn :D tis zon lekker kind al zeg ik het zelf haha! verder met me buikie ook wel goed denk! alweer 11 weekjes gister ;) gaat snel opeens! nou kom morgen weer ff buurten!

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hoi ladies!

Alles goed met iedereen?

Heb even geen tijd om bij te lezen....

Mir; zag een mooi buikje op hyves :D!

Gien; hoe gaat het metde kwaaltjes? Begint je buikje al te groeien?

Hier alles goed! T. is werken en Jaimy is op ontdekkingstocht. Heb denk vandaag pas 100 x NEE gezegd en haar ergens weggehaald. Dat beloofd nog wat met een dikke buik hahaha.

Ga nu even met haar spelen smak smak

6. Nnika

Nnika Niet meer actief

Hoihoi,
    Ondanks dat ik niet zoveel post hier (lees wel mee) wil ik toch graag een foto van de echo laten zien die we vrijdag hadden :D
    Alles zag er gelukkig goed uit, had een beetje bloedverlies gehad de week ervoor dus het was wel een beetje spannend!

7. Nnika

Nnika Niet meer actief

@Nikske: Veel sterkte gewenst!! :(

@gien: hoe gaat het met jou?? :)

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Mama's waar hangen jullie uit?

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    *zwaai zwaai!*

Ik lig onderuit op de bank, krijg de hele dag me draai al niet gevonden met die warmte.

Lt, haha zie je jezelf al achter de aan rennen met bolle buik ;) het leukke is als ze eenmaal doorhebben dat je langzamer wordt ze er misbruik van gaan maken :p Ben der bekend mee ;)

Nnika, mooie echo, fijn dat alles goed was.

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nika mooie echo! Wat een duidelijke NUB! Volgens mij een meisje! Laat eens zien in het nub topic bij echo's!

Gien wanneer show je ons een buikfoto :p
    Zag leuke foto's van Nadine op Hyves! Wat is het toch een Lekkerding!

Mir lig jij maar lekker op de bank! Rustig aan doen ;)

Lt hier dus ook 100x nee per dag! Maar we houden vol He ;)

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nou ben eindelijk een beetje op weg wat betreft papadagcadeau's!

Voor T. heb ik een cadeaubon van megagadgets en die stop ik in dit ding: €14,95 Money Maze - Geld Puzzel dus daar zal die nog wel even mee zoet zijn.

En voor mn papa heb ik een abbo op Voetbal International en verder ben ik nog inspiratieloos...

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wauw wat een leuk idee lt! En voor je vader ook leuk! Hij zal er vast heel blij mee zijn!

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!! :)

nog niet alles bijgelezen! maar nik; gecondoleerd! wat erg voor je opa!! dikke knuffel!

hoe gaat het met jullie?

kus

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Honnnnn!! Lekker genoten op de camping?

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Hon hier zenuwachtig voor morgen! Verder alles goed hoor... Hoe was het op de camping?

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen meiden..

Won: ik begreep dat T zich vergist had met werken?! Jammer dat je niets gezegd hebt want een barbecue was gister wel heel lekker geweest...

Hon: hoe was de camping meis? Bedankt voor je condolatie...

Lt: geniet van jullie kleine frummeltje dalijk op de echo :) ik denk aan jullie

Hier: het was hier gisteravond 27 graden op naud zijn kamertje, dus ik dacht dat inbakeren veel te warm voor hem zou zijn... Heb ik hem in een gewoon slaapzakje gelegd, maar helaas zijn we nu alweer sinds 4.00uur wakker :( na zijn fles van 7.00uur heb ik hem dus wel ingebakerd maar hij slaapt nog steeds niet... Gaaaaaap!!!

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Won; jazeker!! was weer lekker hoor! :) jullie leuk weekend gehad?

Lt; Hoe laat heb je echo en moet je na de VK? :D

Nik; pff zwaar is dat dan zeg! als je paar nachten door heb kunnen slapen! Is R. vandaag niet thuis zodat je vanmiddag even kan liggen?

kus

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hon fijn dat het weer genieten was op de camping :)
    Nee R. moet werken, hij zal rond 16.30 thuis zijn denk ik... Dan eten we en ga ik sporten, daarna met mijn kleine boef douchen en dan optijd naar bed... Hopen op een betere nacht :p hihi

19. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    whoeoe lt hoelaat mag je?? :) ben zo benieuwd! hoop echt op een mooi klein mensje aant spartelen :D xxx

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mama's wat zijn jullie allemaal stil.. Zo druk bezig?!
    Ik heb vandaag boodschappen gedaan, was gedraaid, avondeten al zover als mogelijk voorbereid en natuurlijk mijn kleine schatje verzorgd en bezig gehouden.. Niet heel veel spannends dus!!

Nog een uurtje en dan zal R thuis zijn en kan ik weer even lekker hardlopen.. Heb ook zumba dvd's besteld zodat ik daar thuis mee aan de slag kan..

Het sonja bakkeren gaat nog steeds heel goed :) heb alleen zondagavond op een verjaardag 3 toastjes gehad, maar verder nog steeds niet gezondigd :D *trots op mezelf....*

Xxx

Deel Deze Pagina