Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hoi meiden mag ik met jullie mee kletsen?

heb een dochtertje Isabel van 5 maanden oud en vind het leuk om met andere (jonge) moeders te kletsen :D

@nikske: gecondoleerd! wat erg om dan zo aan je einde te moeten komen...

@lt20: hoe was je echo?

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Naomi; natuurlijk mag je meekletsen!! ;)gezellig! ik heb een dochtertje van 6 mnd oud Esmée.. :) Hoe gaat het met je meisje? Alles goed?

lt; foto foto foto!!! :D sorry dat ik niks had laten weten maar wist niet dat je die echo vanochtend al had!

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @honey: jou ken ik nog van een ander topic! hier gaat alles super goed :D over een maand of 3 gaan we voor nummer 2 proberen :)

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ja klopt! Weet alleen niet meer waar..:( nov mama's?? ooh wat leuk!!! :) hier wilt F. nog niet, wilt wachten tot haar eerste verjaardag! spannend hoor! :D

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @honey: jonge moeders heette het volgens mij weet het niet zeker hoor. mijn man wilde ook wachten tot haar 1e verjaardag maar als het dan weer zo snel raak is dan zijn we weer met de feestdagen uitgerekend. vandaar dat ik aangegeven heb dan liever rond augustus/september weer te beginnen. het wilt natuurlijk niet zeggen dat het nu ook zo snel raak is maar ja houd het wel in mn hoofd.
    eerst maar eens een cyclus zien te krijgen want ik heb nog steeds geen ongi gehad!

ik moet gauw weer gaan. snel eten en dan gaan we frisbeeën met de hond :D morgen ben ik er weer!

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nik super goed! Ben ook trots op je! T had het zaterdag avond pas gezegd! Had al allemaal plannen met pap en mam(waren zaterdag terug gekomen uit frankrijk) dus moest dat ook weer afzeggen! Pff mannen! Je wordt er niet goed van!
    Heb vandaag de was gedraaid, lag van 3 dagen dus had het druk!! Gestofzuigd en gedweild, alles weer gestoft, keukenkastjes opgeruimd, stukje gefietst en nu gekookt en ga dus nu pas zitten :p

Vanavond komen oude vriendinnen kletsen.. Hebben dat iedere maand met z'n 6e bij iemand, nu ben ik aan de beurd.. Maar met 3 ervan heb ik eigelijk niet veel meer.. Die zijn vollop aant uitgaan en echt niet toe aan settelen enzo dus das dan weer jammer!

Had liever dat jullie net wat dichterbij woonde dat ik vlug een xtje kwam kletsen ;)

Lt jij lekker op een roze wolk aan het zweven? Fijn dat de echo goed was! Ik zat vanmorgen met gelani te spelen rond die tijd en overal waar ik liep hield ik me telefoon met scherm naar boven dat ik gelijk wat zou zien ;) was best zenuwachtig haha stom hoor!!

Hon heeft Ferry het er niet meer over gehad? Hihi met 1 jaar is toch ook leuk!! Alleen nou kriebelt het alleen maar meer He met door gien lt Mir! Tenminste bij mij wel ;)

Naomi welkom! Gezellig kletsen!!

Hubbie komt thuis dus ik ga het eten op tafel zetten!

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He ladies!

Ik heb nog niet bijgelezen, ben kotsmisselijk dus zodra mn werk het toelaat ga ik gelijk naar huis.

Even kort over de echo, uit de berekening kwam 6w4. Dat zou wel kunnen kloppen aangezien mn test nog licht was op dag 28. Gisteravond bij de vk geweest, erg gezellig! Heb nu weer een aanvraag voor de termijnecho mee gehad dus zal vandaag of morgen weer bellen.

Foto's staan nog op usb stick dus zodra ik me weer redelijk voel zal ik hem gelijk uploaden! Ukkie was nu 0,7 cm hahaha.

Ga nu gauw beginnen hier. Kom snel bijlezen xx

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    won; nee F. heeft het er niet meer over gehad.. ag komt wel, ga niet pushen ofzo.. was het gezellig gister? ik ben voor een fietsstoeltje aan het kijken.. welke heb jij?

Lt; pff dat isook niet lekker werken zeg! ga je het op je werk vertellen? ben benieuwd na de echo foto hoor! :D

here; Esmée heeft gister 1 stapje gezet!! :D ze stond en ik had haar handjes vast en toen zette ze 1 stap na de tafel want daar lag haar speen!! hihi misschien gig het wel perongeluk maar ben toch trots!! hihi

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nee Hon dat gaat niet perongelijk! Heel knap van Esmée! Gelani wou dat steeds toen lopen! Ze wordt groootttt ;)
    Ik heb een bobikestoeltje omdat ik de sparta amazone heb en die print van het stoeltje hoort bij de fiets net als die flap aan het windscherm..

Lt ben je zo misselijk? Hoop dat dat niet te lang duurt! Ik had dat bij gelani ook en heb niet echt tips waarmee het over gaat of minder wordt.. Ze zeggen cola drinken en steeds kleine beetjes eten zoals crackers zodat je maag vol blijft..

Ik ben morgen vrij, we gaan misschien naar de Efteling maar anders is het ook wel een x fijn doordeweeks samen vrij!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @lt: he bah wat vervelend dat je zo misselijk bent! inderdaad regelmatig kleine beetjes eten, en een seaband kun je ook proberen!

@honey: wauw staat esmee al? wat knap van haar zeg :D

@wonderbaby: leuk naar de efteling! en een dagje vrij is altijd lekker he.

vanavond mag ik nog even een paar uurtjes werken en morgen weer een dagje naar de camping naar mijn zus. heb er al helemaal zin in.

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden..

Hon: wat knap van esmee zeg :D !!

Won: ow lekker zo'n dagje samen vrij, efteling is wel heel leuk... Word het een beetje goed weer morgen??

Lt: hoop dat je snel beter bent, vind je het niet zwaar zo misselijk zijn en dan nog een kleintje hebben??

Hier: vanochtend alle was weggewerkt en net aan de slag geweest met mijn nieuwe zumba dvd's... Pittiger dan ik dacht hoor!! Naud lag op de grond op zijn speelkleed bij me en hij bleef maar lachen, alsof hij me uitlachte :p hihi... Hier maak ik me beetje zorgen om de ontwikkeling van naud :) als ik hem op zijn buikje leg draait hij zijn hoofd opzij en gaat gewoon slapen of tv kijken ofzo, maar zijn hoofje optillen doet hij niet... Word dat niet langzaam eens tijd?? Verder volgt hij wel alles goed met zijn oogjes en heeft hij ook zijn handjes ontdekt dus dat gaat goed, maar dat hoofdje en nekje wil niet echt lukken!!!

Xxx

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nikske: ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor.
    ieder kind ontwikkeld op zijn eigen tempo en ze leren niet alles tegelijk, misschien kan naud wel weer iets anders wat een ander kind nog niet kan terwijl die wel het hoofd al goed op kan tillen.
    blijf het gewoon elke dag oefenen en als je je zorgen maakt kun je altijd het cb bellen ;)

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nik ik ben het wel met naomi eens.. Ik zou me geen zorgen maken! Hij doet verder alles wel!
    Misschien kun je veel met hem oefenen zodat je het wel stimuleerde!
    Jaimy draaide toen ook niet vertelde lt toen en zeiden ze ook steeds van fysio enzo maar uiteindelijk doet ze precies hetzelfde als gelani ook doet dus dat komt vanzelf wel goed denk ik!

Heb eerlijk gezegd nog niet naar het weer gekeken haha

Naomi ik werk maar 9 uurtjes in de week
    Di 9tot12
    Wo 13tot16
    Do 9tot12
    Dus ik neem maar 3 uurtjes vrij das wel te doen haha

Wat doe je voor werk als ik vragen mag? Ik ben kapster, mijn vader ook :D.. Heb eerst havo gedaan, na examen wist ik niet wat ik wou worden en toen maar voor kapster gekozen omdat m'n vader dat ook is.. Niet de meest logische Maargoed het bevalt heel goed gelukkig!
    Had laatst een jongetje van 11 in de stoel en die ging naar het gymnasium komend jaar.. Hadden we het over de havo enzo en toen zei hij: "is dit je bijbaantje?" ik zeg nee dit is gewoon m'n baan, zegt ie: "nou dan heb ik een keer een slimme kapster!"
    Hahahaha moest zo lachen!!

Lekker naar de camping is ook gezellig!! Is het dichtbij?

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wonderbaby: oww dat valt mee dan ja ;)

ik werk in de thuiszorg voor 16 uur per week :) sinds 2 maanden nu en het bevalt super! heb oorspronkelijk geleerd voor dierverzorger/hondentrainer en gedragstherapeut hihi. maar geen werk in kunnen vinden dus toen de zorg in gegaan.

de camping ligt in tholen dus nog geen half uur rijden vanaf hier dat is wel lekker.

ik zal trouwens wat meer over mezelf vertellen dat heb ik niety gedaan gisteren *schaam*

ik ben 24 jaar en woon in roosendaal met mijn man en dochtertje. we hebben een hond, konijn en 2 cavias.
    als jullie nog meer willen weten, vraag het maar ;)

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nik; Naud gaat dat echt wel doen hoor! dacht dat het pas later was dat ze dat echt goed gingen doen? Zijn ze pittig de dvd's? wou het gewoon in de sportschool gaan doen maar ben niet zo flexibel ;)

won; lekker na de efteling! hoop dat het een beetje mooi weer word!! :) ik riep echt hard goed zo meid!! oooh grote meid.. denk dat ze daar van verschoot want ze zakte gelijk door haar knietjes :)

naomi; ze staat al een tijde (moet haar wel een beetje ondersteunen hoor!) hoop dat jij morgen ook mooi weer hebt ;) wat voor hond heb je? :D

here; wat word ik toch moe van sommige meiden hier op het forum. een oderwerp gestart met een vraag over een fietsstoel, heb van de 5 reactie's 1 war het echt omdraait andere allemaal cometaar dat ik wil fietsen :( won; wanneer ging jij fietsen?? ik ga niet gelijk heel brabant rond zomaar een stukje..

kus

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @honey: oww knap zeg :) isabel echt nog niet! zitten gaat al wel redelijk, soms eventjes los maar nog geen minuut hihi. ze begint wel steeds meer kracht in haar benen te krijgen en af te zetten maar verwacht hat nog wel ff duurt.

we hebben een golden retriever :D van 4 jaar oud. een heerlijk beest!

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hon: ja de dvd's zijn echt pittig, agja gewoon thuis ziet natuurlijk niemand als je even naast het ritme zit ofzo dat is wel fijn :) en ik heb ze op marktplaats besteld, 6 dvd's voor €12,50 ... Daar kun je het voor proberen he :) ... Hihi dus ze schrok een beetje van de enthousiaste mama ... Wat betreft reactie's op het forum, dat heb ik toen ook gehad met mijn vraag over de nachtvoeding afbouwen... Nou heb heel wat over me heen gekregen toen!!! Grrrr

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hon trek het je niet aan meid! Zo zijn er hier een hoop van die zeuren! Pff wordt er ook niet goed van hoor!
    Esmée mag als ze goed stevig alleen zit, zolang als ze vrij kan zitten mee op de fiets.. Ik denk dat ik serieus ging fietsen met 7/7,5 maand.. Daarvoor echt een stukje door de straat ofzo maar verder niet.. Je moet echt oppassen voor drempels enzo, hoorde best war verhalen van gebroken nekjes hierdoor dus dat schrok toen wel af.. Met 8 maand zeiden ze op cb dat hij gerust op de fiets mee mocht omdat hij zo stevig zat, en dat zat hij dus met 7 maand al zo goed

Je weet zelf wel of ze het kan of niet ;)

Naomi dat is idd om te doen! Staat ze daar heel het seizoen?

Ik ben trouwens 21 T. is 24 jaar en we hebben een zoontje van net 10 maanden! Hopelijk is het snel raak voor nr 2!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wonderbaby: ja van april t/m juni volgende week zaterdag gaan we er heen voor 2 weken. mijn zus zit er nu in voor 2 weken.
    jullie zijn allebei nog jong dan! ik ben dan 24 maar mijn man is 29....
    leuk dat jullie nu al voor nummer 2 gaan :) wij willen eind zomer/begin herfst weer gaan proberen :D

@honey: ik ken het, je krijgt al snel overal commentaar op! ene oor in en het andere oor uit hoor.
    als esmee zo stevig zit kun je best een klein stukje proberen.

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Naomi; Esmée is ook 2 maanden ouder he ;) ik had een shi -tzu toen ik bij mn ouders woonde, maar die was zou aan zn vriendjes gewend dat hij bij ons thuis alles bij elkaar piepte! ;)

nik; ooh ja dan kan je het zeker eens proberen! Is het wel leuk? ja als je geen antwoord op de vraag heb reageer dan niet! pff..

Won; ze kan nu een flinke tijd zitten zonder om te vallen.. soms valt ze nog om maar ik probeer het natuurlijk eerst even door de straat, niet gelijk uren ;)

Deel Deze Pagina