Ik ben de enige in mijn omgeving die zegt dat het een meid wordt! Nog 9 weekjes geduld hebben. Ze zei op msn dat wij kinderen zijn met een kind? Ohja en wij zijn leugenaars. Het is maar dat we het weten haha..
Lt: mooie echo meis, zo lieffff ik heb het met het CB overlegt, en hun zeggen dat ik het best mag geven... Nou heb ik wel die vanille pap in de koelkast staan, wil wel proberen dr dat te geven dan.. en gewoon doorgaan op 180+6, want ook met die ophoging bleef ze toch miepen, wel minder dan eerst maar kan ook inderdaad kijken voor eten voor hongerige baby's.. ik kan me vriend maar moeilijk overtuigen..:S maar volgensmij is dat iets wat je aan de huidige voeding toe moet voegen toch dat spul voor hongerige baby's? verder gaan we ook proberen een andere speen op de fles te doen.. gwen slaapt snachts gewoon door, van 21:00 tot 7:00 en soms wel een uitslaper tot 9:30... ik zit afentoe echt met mn handen in mn haren
Worden jullie niet ontzettend moe van jezelf? Enne kinderen met een kind? En dat dat is dus precies wat ik bedoel! Verdraaien, verdraaien en woorden in iemands mond gooien en diegene een leugenaar noemen, Zwak!
Héél erg vreemd dat het er bij mij niet instaat he?! Ben benieuwd wie jullie volgende slachtoffer gaat worden!
hee perry, sorry hoor ik weet helemaal niet wat er allemaal gebeurt is en ik wil er ook niks mee te maken hebben, maar waarom blijf je ons dan opzoeken als wij van die trutten zijn.. snap het niet helemaal...
Weer woorden die in mijn mond worden gelegd! Volgens mij heb ik die woorden nooit niet gebruikt. Ik heb ook helemaal niets tegen jou gezegd! Vin het prima dames! Koken jullie lekker in een soppie gaar!
Ik volg het ergens ook niet helemaal....? Wel triest als je mensen gaat beoordelen die je niet eens persoonlijk kent. Lt, haha opspelende hormonen?
Weet je Mir... Iedereen was blij dat ze weg was en nu komt ze weer onzin praten. Kan al helemaal niet tegen dat soort mensen en nu al helemaal niet.
Won kun jij de moderators weer mailen? Je vervuilt ons topic! Ga ergens anders leugens vertellen zielig meisje
Hee lieverds! Lt super mooie echo maar dat heb ik je net verteld! ben nu wel zo super nieuwsgierig naar jullie ukkie, of het een jongetje of meisje is! Hon wauw foto's laten maken! Vindt lt's tips wel super leuk! Vooral ook dat met die foto's als baby zijnde zeg maar.. Misschien een Bellenblaas mee? Das ook super leuk! Heerlijk dat esmeetje nu zo goed slaapt! (of mag ik geen esmeetje zeggen ;p vind dat zo lief klinken) Nik jou knappe schatje zag ik ook op hyves! Wat wordt hij alweer groot! Ik vind hem wel op jou lijken of zeg ik nu iets heel geks! Heb je dat lijstje trouwens staan wat je van Hon en mij hebt? Mir jij met je voetjes omhoog? Of vind Jaimy het wel erg gezellig dat mama heel de dag thuis is nu en ben je al aan je lijst begonnen Mama van gwen: misschien kun je Friso forte bij de nutrilon doen en dan goed schudden.. Dan is het poeder al goed gemengd.. Dan is ze wat meer gevuld.. Is ze al toe aan vast eten want anders kun je dat ook doen? Gien hoe gaat ie? Lekker zwanger? Hebben jullie het al tegen mensen gezegd? Wij zijn niet naar de Efteling geweest.. Dachten dat meneer er toch nog niet echt wat aan vond en dan kunnen we alleen in de droomvlucht en de clowntjes dus das beetje sonde van het geld Oh angellove nou ben ik jou vergeten haha sorry onderaan dus! Hoop dat je een goed punt hebt voor je scriptie!! Vriendin van mij (Kim denk wel dat je weet wie ik bedoel?) had haar punt en die had een 6, door de grammatica die was erg slecht zeiden ze terwijl ze daar heel goed in is.. Blijkt dat ze de verkeerde scriptie voor zich hadden dus punten verwisseld! Nu mogen ze de punten niet meer veranderen! Belachelijk ofniet!!!! Ben je hierna klaar? En ben je al hard aan het solliciteren? Wanneer willen jullie voor een tweede gaan?
nou ja inderdaad ik bedoelde ook niet dat je dat had gezegd maar zo komt het over! maargoed we hebben het er niet meer over ok! won; sohee das lullig! heb je eigelijk een veel beter punt, mogen ze het niet meer veranderen, ik denk dat ik het zou eisen! zijn ze helemaal belazerd! lt; ik heb zon gevoel bij jou een jongen ja! bij mezelf? geen idee! had ik bij nadine ook niet.. wij weten het hopelijk over een week of 4 aaaaahh! zo spannend hihi gaat snel opeens he! nik; ow zie je er tegenop om weer te gaan werken? nog ff niet aan denken hoor mir; heerlijk joh verlof.. sorry meiden nu ff snel eten!
Lt, op die manier. Nou laten we er niet op ingaan en lekker gezellig verder kletsen Wonder, ik heb nu nog niet het gevoel verlof te hebben, denk dat dat volgende week komt. Me lijsje schiet op! Kreeg van het weekend al nesteldrang en poetsdrang. Dus 4 van de 9 dingen zijn al klaar!
De beste remedie dames, ik denk ik gewoon elkaar te negeren. Dat geldt voor beide kanten. Ik ben wel een schooljuf maar vind dat volwassen vrouwen zelf ergens een streep onder moeten zetten. we hebben van beide kanten verhalen en wij komen er niet achter wat wel en wat niet waar is. Ik vraag jullie nu dus om elkaar met rust te laten.
He meiden, Bij gratis & aanbiedingen staat iets leuks! Kun je een mok laten maken met 15 foto's voor 1,00 + 4,95 verzendkosten. Ben nu bezig voor T. . Kom zo weer kletsen xx
Maarre Gien het wordt een girly hoor , ik blijf erbij! Ik denk bij jou ook een meid..... Bij Mirr denk ik een jongen