Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Lt ik hoorde het nieuws over dat meisje vanochtend op tv, wat verschrikkelijk zeg!!! Zo'n mensen moesten ze meteen steriliseren zodat ze nooit meer kinderen kunnen krijgen, bah!!!

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Omg, dan ben je toch ziek in je hele hoofd of niet dan!?

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Lt ik hoorde het ook ja op de radio! Moest er gewoon om lachen dat er zo'n mensen bestaan? Pff die moeten echt gesteriliseerd worden ja nik godsamme!! Arm kind!

Oké nik dan heb ik het goed gezien :D leuk hoor!!

Hier vanmiddag naar verjaardag van kindje van me nicht.. Wordt 2 dus heb leuke hello kitty dingetjes daar is ze helemaal wild van!

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Wonder, nou dan zullen je kadootjes helemaal geslaagd zijn ;) Veel plezier vanmiddag!

Ik heb lekker een luierdagje aan huis, een beetje dan... Laatste babywasje zit in de droger, die nog strijken en dan is alles voor de kleine vent klaar! Dan nog wat kleine dingetjes die op me lijssie staan maar die zijn zo gedaan :)

Morgen samen met Jaimy een buikfotoshoot laten maken door mijn moeder. Ben benieuwd, me moeder is der voor aan het leren en natuurlijk bied ik me geheel aan als proefkonijn ;)

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ohh en ik moet vanavond ook naar de VK! Schiet me net weer te binnen... Krijg dan ook een echo, de laatste echo gewoon alweer!

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mir: lekker zo'n luierdagje, hier ook rustig aan, beetje opruimen en wandelend met naud wat boodschapjes gedaan... Vriendlief heeft middagdienst dus die is pas rond 23.30 thuis, nu gewoon lekker knuffeelen en genieten van mijn ventje :)

Wel spannend de laatste echo en daarna is hij er om lekker geknuffeld te worden!!!

Won: dan scoor jij punten met je cadeautjes!!

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh over die overleden vrouw...

Zij was van babyboom seizoen 1. Hebben 3 kindjes en is op 44 jarige leeftijd onverwachts overleden. Zoo heftig om die man gisteren aan het woord te zien :(..

8. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ja Vivian... vond het ook echt superheftig.. zat echt met dieman mee te huilen lijkt we vreselijk om (zeker als man) met kleine kinderen achter te blijven...

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ow won nog even het bewijs dat de lijst in de woonkamer staat.. I love it!!

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pfff heftig zeg als je zo vroeg je kinderen en je partner achter moet laten :( ik moet er echt niet aan denken.. Kippenvel!

Meiden een vraagje, naud die geeft de laatste tijd erg veel over.. Het is dan doorzichtig met melkvlokjes en ruikt heeeel zuur.. Hebben jullie kindjes dit ook gehad en gaat het weer over of moet ik er werk van maken?

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Wanneer spuugt hij, direct na de voeding of gaat er wel een uurtje of langer overheen?

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hij spuugt bij het boeren maar daarvan weet ik dat het normaal is en dat is dan ook gewoon echt helemaal melk... Maar een tijdje na de melk dan zie je opeens zijn gezichtje vertrekken, gaat hij ook echt kokhalzen en dan komt er "water" omhoog met melkvlokjes dat dus ontzettend zuur ruikt...

Ik weet dat 60% van de kindjes met regelmaat spuugt, maar ik vind het zo zielig dat hij er ook echt van moet kokhalzen enzo... Het gebeurt tussen de 4 - 10 keer per dag !!

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ik zou anders even de HA bellen en het die vragen. Kindjes spugen idd wel wat vaker maar bij teveel spugen zou ik er wel oplettender op zijn.

Jaimy spuugde enorm veel ( in golven en bogen kwam het er na een voeding weer net zo hard uit ) en na elke voeding. Ik kan me alleen niet meer voor herinneren of dat toen ook met witte melkvlokjes was.... Volgens mij wel...
    Uiteindelijk had ze een lichte vorm van reflux en moest ik met johannesbroodpitmeel aan de slag.

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nik mooi!!

Gelani heeft dat ook gehad idd.. Ook dat zure met die vlokjes.. Hij heeft dat nu nog wel eens als hij zich te druk maakt

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wonder ja het is inderdaad als naud zich drukt maakt, als hij in de box ligt te spelen of na het huilen!!!

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
  17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Sow mir wat kan ze zingen zeg!!

Nik misschien kun je het op cb even uitleggen als je denkt dat het niet hoort..

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zo net terug van de VK! Ben weer helemaal goedgekeurd! Kleine lag mooi met koppie naar beneden, zoals altijd al :D Zijn gewichtje werd nu ong. geschat op 2400gr ( tijdens meten geeft ie ook het geschatte gewicht ) en hij liep qua groei mooi op schema!
    Zelf maar 800gr aangekomen dus dat is ook prima. Over twee weken weer terug komen en vanaf dan elke week.

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Fijn Mir dat alles weer goed was! Wat schatte ze hem ook weer bij de geboorte?

Hoe gaat het verder met iedereen?

Ik zit op dag 19.. Wat gaat de tijd dan sloom He haha straks even testen bestellen zodat ik ze gewoon altijd in huis heb! Ohnee ik denk dat ik dat maandag pas doe anders dan is dat ook verleidelijk terwijl je er nog niks aan hebt ;)
    Had testen gezien vanaf 5 dagen voor nod die extra gevoelig zijn dus.. Hebben veel minder hcg nodig wie weet bestel ik die :p

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Matties waar zijn jullie :(

Deel Deze Pagina