Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hier ben ik!

De kleine schatte ze bij de geboorte op 3000-3200gr, dus netjes :)

Hoe voel jij je verder? Hoeveel dagen nog tot je NOD?

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    sorry meiden heb het even heel druk met werken! na maandag heb ik 3 dagen vrij dus dan kan ik weer even meekletsen. daarna gaan we op vakantie dus zal ik er weer niet zijn ;)

@miracle: dat is een net gewicht als hij daarmee geboren wordt :)
    isabel was 2980, vond het wel lekker dat het geen mega kind was hihi.

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    maakt niet uit meid! hoe was het bij je zus?

godsie ik had een topic geopend in de lounge met de naam ervaringen bugaboo DONKEY, in het berichtje gezegd dat ik benieuwd was of mensen hem in gebruik had en hoe hij beviel omdat er in babyuitzet bijna geen mensen komen die hem in gebruik hebben omdat hij net uit is en je dus niet gaat kijken bij babyuitzet (vind dat meer zoiets voor zwangere mama's)

maargoed hij werdt dus gesloten nav een dubbele plaatsing :S had ik gemaild dat ze beter slotjes konden doen op topic zoals max. leeftijd om ouder te worden enzo.. meen ik ook serieus maargoed maak me er niet druk om ;)

hier ben ik alleen thuis, T. is naar verjaardag van een vriend en ik blijf lekker thuis met mn kleine schatje!
    meneer krijgt een speelhuis van de ouders van T. en heb dus een super leuke gezien. 3 leuke haha
    Smoby Woody hut speelhuis met glijbaan

SMOBY SPEELHUISJE WINNIE THE POOH MET SCHOMMEL EN GLIJBAAN - Speeltoestel Kunststof

Feber Mickey Mouse Clubhouse speelhuis,speeltoestel glijbaan

welke vinden jullie het leukst?

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    oh hon meisie hopelijk gaat het gauw beter!! dat is schrikken he zoiets.. hopelijk weten ze ook hoe dit komt zodat je wat 'geruster' bent voor zover het kan ;)

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Won: wat spannend zeg je komende NOD, deze ronde een beter gevoel erover?

Mir: dat is een mooi gewicht :) naud was heeeel wat zwaarder :p (en ook nog eens 2wkn te vroeg..)

Hon: wil je ons niet meer zo laten schrikken lieverd! Godsamme...

Lt: jij lekker in bed vriendinnetje?

Hier: vandaag de crematie gehad van opa's vriendin, pfff zeer emotioneel :( roel heeft nachtdienst dus ben alleen thuis.. Morgen even de stad in de vaderdagcadeautjes kopen voor schoonpapa en stiefpapa!

Won: ik ga eens naar de huisjes kijken...

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Won als ik zou moeten kiezen zou het tussen huisje 1 of 2 gaan..

1 vind ik leuk omdat hij wat stoerder is en dus niet alleen voor kleine kindjes.. 2 vind ik leuk omdat er een schommel aan vast zit, al ben ik geen winnie the pooh fan!
    3 vind ik het minste, geen idee waarom :p hahaha

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Vind eigelijk precies als jij :p vind de eerste idd voor groter ook leuker door de grotere glijbaan Maargoed we kijken ff, het past hier wel mooi op dus das wel leuk!

Dat zal idd wel emotioneel geweest zijn! :( erg hoor!

Heb je ideetjes voor kadoos?

Heb eigelijk geen gevoel erover.. Had net wel wat rozig slijm dat zou op een innesteling kunnen wijzen Maargoed daar denk ik niet aan, we wachten het netjes af! Die pendels helpen niet echt om er niet over te denken ;)

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen meiden,

Sow vanochtened weer op de weegschaal en err was weer 600gram af :) we gaan goed zo...

Won spannend hoor dat rose slijm, nog even volhouden met wachten!
    Hier ben ik moeten stoppen met de nuva-ring, bleef er telkens doorheen vloeien of bruine afscheiding houden (sorry!), cyclus was dus totaal ontregeld en het was niet echt te vertrouwen... Vanaf volgende week maar weer aan de pil!

Nou nu eerst mijn prinsesje verzorgen, voeden en terug in bed leggen zodat ik ook nog een uurtje slaap kan meepikken want ben al van 4.15uur wakker :(

Xxx

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Lieve nik ik denk dat je prinsje bedoelt :p

Wat goed weer 600gr eraf! Ga zo door! Gaat niet te snel das beter He! Zo vroeg wakker! Kwam dat door naud of was je zelf gewoon zo vroeg op?

Das wel vervelend dat je weer aan de pil moet! Maar beter dat het betrouwbaar is ;) hoe denken jullie nu over een tweede?

Vandaag viert m'n oudste petekind haar 5e verjaardag! Van ons pap en mam krijgt ze een picolo armband (kinderversie van pandora) dus haal leuke bedels voor eraan.. Hopelijk blijft het mooi weer!

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen mama's,

Won; ik zou tussen de 1e en 2e kiezen.

Nik; heb je nog een beetje kunnen slapen?

Hier een ziek meisje :(. Heb haar gisteren 5 x verschoond, vanmorgen om 07.00 uur kon het beddengoed alweer in de was. Ze heeft zo'n onwijs dunne poep (zo kun je het niet eens noemen) dat ze helemaal onder zit. Zodra ze iets in haar mond heeft begint ze te kokhalzen en 2 minuten later komt alles er met golven uit. Zit de hele dag aan haar oortje en de temp is maar rond de 35.8.. Zoo zielig om je kindje zo te zien :(.

Ze ligt nu weer op bed dus ga even snel vegen enz.. Tot strakjes xx

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Won: haha ik bedoelde inderdaad prinsje :p .. Nee ben uit mezelf wakker geworden helaas, naud sliep als een roosje! Tsja een 2e.. Ik weet niet, mijn gevoel zegt ja maar er zijn ook wel heel wat dingetjes die me tegen houden:
    * financieel (politie is verre van topsalaris, en ik werk natuurlijk parttime.. We hebben wel gewoon een koophuis enzo dus behoorlijk wat lasten)
    * het is natuurlijk totaal niet soepel verlopen allemaal, IUI.. Veel rugpijn en uitval been.. Keizersnede.. Opname naud, dus daardoor ben ik ook wel beetje "bang" geworden voor een 2e!

Wat betreft dat afvallen, het gaat inderdaad niet hard, mja ik had natuurlijk ook geen overgewicht (60kg bij 1.63m) dus dan gaat hetsowieso al minder snel.. Maar het gaat eraf dus dat is het belangrijkste :)

Lt: ik hoop echt dat jaimy in de loop van de dag opknapt, ben je alleen vandaag of is T thuis?

12. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hoi meiden!

lt; oo dat is zoo sneu he als je kindje zo ziek is.. ik had het met de kerst, echt alles álles was vies alle kleren alle beddegoed van haar haha want me wasmachine hield er ineens mee op! gelukkig wassie gouw gemaakt ;) hopelijk knapt ze gouw op!

nik; dat zal wel emotioneel geweest zijn ja! veel sterkte nog he.. snap wel dat je ff niet aan al dat gedoe moet denken wat jullie hadden met naud! maar een 2e kan ook heel goed gaan natuurlijk!

won; vind m echt gaaf de donkey maar nadine is al 2 als de baby komt en ik weet niet of ze dan nog in de wagen wil ;) vind m wel heel erg mooi!

here; heb gister het nieuws wereldkundig gemaakt hihi! wel weer leuk hoor! en hoorde dat mn oom en tante ook weer zwanger zijn 8 weekjes ofzo, (heel moeilijk geweest met ivf enzo, hebben een zoontje) echt super! oja en als klap op de vuurpijl... heb gister het hartje gehoord met de angelsound :D:D yiehaaa!

nou meiden kom vanmiddag wel weer ff neuzen!

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oooh Gien ik wil ook weer een denderend treintje hoor :D, zo vond ik het echt klinken.

Leuk dat iedereen op de hoogte is! Hier heeft een kennis/ vriendin gisteren ook verteld dat ze weer zwanger is, kleine is nu 2 jaar.

Jaimy ligt alweer in bed, mn meisje is helemaal uit haar doen :(.. T. is werken en komt morgenvroeg pas thuis. Heb toe straks snel gestofzuigd en verder knuffel ik alleen maar met haar, ze wil ook niks anders als hangen.

21 juni wordt de kinderwagen opgehaald :) :(, toch wel moeilijk hoor... Maar gelukkig komt er een hele mooie kinderwagen voor terug!

Iemand nog nieuws van Honeyy?

xx

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb trouwens mn haren helemaal afgeknipt :$ :( :D..

Droeg ze altijd maar in een vlecht of staart en was het helemaal beu en nu heb ik 'stekels'.. Volgens T. zijn ze ongeveer nog 5 cm lang. En ben voor een deel blond maar daar ben ik nog niet over uit, twijfel of ik een pot verf maandag zal kopen..

Heb vandaag echt geen zin om de deur uit te gaan met Jaimy dus het zit nu alle kanten op. Hopelijk zit het morgen een stuk beter en anders hoop ik dat het heeeel snel aangroeit hahah

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik ben echt benieuwd naar je haar lt !!!!

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Wonder, ook ik zou kiezen tussen de eerste of de tweede!

Lt, ohh beterschap voor je meisje! Ben ook benieuwd naar je haar!

Gien, leuk!! Nu kun je er ook openlijk lekker over kletsen ;)

Is er al nieuws over hon?

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik ga geen foto in topic zetten maar zal het smsen/ appen ;).. Zal morgen worden..

Heb niks meer van Hon gehoord alleen dat er een kans in zit dat ze een weekje moet blijven...

18. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@won: waar kan je dat halen, bij de Albertheijn zag ik het niet staan... wel Friso maar das zelf poeder voor melk, niet voor hongerige baby's..
    Enige wat ze afentoe wil hebben is banaan, maar voor de rest nog niets verder.

de ophoging werkt wel, want ze is nu minder aan het huilen, en jammert ook niet meer als het flesje leeg is:)
    Maar als je me kunt vertelle waar ik Fricio forte kan halen, dan ga ik dat wel proberen..

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Dat is ook gewoon poeder, hebben ze gewoon in de supermarkt en kruidvat Etos enzo

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Forte verkopen ze overal, drogist en supermarkt..

T. smst net :(. Een vriend van hem verwachtte een kleine maar ze heeft bij 10 weken een miskraam gehad :(.. Vindt het zoo zielig voor hem/ haar..

Deel Deze Pagina