Sow meiden is het alweer zondag.. Morgen nog vrij en dan voor het eerst weer een ochtend werken en dan woensdag weer de hele dag.. Ben benieuwd hoe het gaat!! Vandaag is mijn zusje jarig en morgen mijn broertje.. Ben dus bang dat sonja bakker niet echt gaat werken deze 2 dagen!! Jullie nog plannen vandaag? Xxx
Goedemorgen mama's Mijn eerste werkdag is weer aangebroken, ben al vanaf 4.30 uur wakker omdat ik bang was dat ik me zou verslapen!! Zometeen mijn mannetje de fles geven en hem dan naar oma brengen, zie er zo tegenop! Gelukkig is het vandaag maar een halve dag, maar morgen moet ik eraan geloven en toch echt tot 17.30 uur werken
Grrrr Won bij babypark hebben ze nu een actie dat je een gratis voetenzak en camping bedje krijgt bij aankoop van de bugaboo.. * met uitzondering de Donkey :x
Nou meiden, naud wegbrengen viel vanochtend tegen, ben echt tot de laatste minuut gebleven en toen snel naar mijn werk, maar eenmaal daar viel het me wel mee gelukkig maar 1x gebeld hoe het ging.. Gelukkig vandaag maar een halve dag dus ik ga hem zometeen weer lekker ophalen Xx
Fijn dat het meeviel Nikske! Idd vanmiddag lekker knuffelen met de kleine man Hier lekker mamatijd! Jaimy is op het KDV en D. is net naar zijn werk. Huisje is helemaal aan de kant en opgeruimd dus dat hoeft ook niet meer te gebeuren.
Nik fijn dat het meeviel!! Nu lekker knuffelen! Was het gek om weer op het werk te zijn? Of kwam je er weer makkelijk in.. Lekker Mir! Geniet er lekker van
Mir; lekker een dagje voor jezelf! Ga morgenavond met een vriendin naar de bios en heb er echt zin in, even een avondje uit huis ...
@ Nik; ik sms je straks ik thuis ben, als ik de hele dag met mn telefoon in handen zit beginnen te piepen (wat ze goed recht is).. @ Won; Jeej 8 weekjes , nog eventjes en dan kunnen we alweer met verlof... Heeft er iemand al nieuws van Hon? Ik weet alleen dat ze vanmorgen de scan heeft gehad..