Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden! even flink wat pagina's bijgelezen.. :p gaat zooo langzaam op mn tel..

Lt; gelukkig is de bandenpijn minder geworden.. :) we zijn het nu wel over de naam eens :) gelukkig maar! haha.. was Jaimy ook klein dan? Netjes dat je weer in je eigen kleding past!! :D Was je veel aangekomen?

Miracle90; hmm, das ook wel balen! maar echt wel rustig aan doen met die harde buiken hoor! de meeste mannen snappen dat niet nee:p gelukkig F. wel.. toen ik uit het zhuis kwam mocht ik in een keer helemaal niks meer :p alleen maar liggen.. :p

Gien; wat gaaf dat kleed!! :D echt leuk! ik zou dat niet kunnen hoor.. :p

Nik; Ooh sorry dan hebben ze mij het verkeerd verteld.. :) nou dan mag ons meisje ook wel eerder komen :p wow een jongen! super!! je gevoel had het goed!! :D

Won; de naam van de kleine komt op mn pols, of tussen men schouderbladen met iets van een vlinder/bloem erbij.. maar ik mag pas een maand naar de bevalling, dus eerst maar afpsraak voor F. gemaakt. ik vind die lettertype van T. ect super!!

Miracle08; balen zeg van je ongi! maar leuk dat je weer terug bent!! :D

Perry; hoe gaat t met jou?

hahaha :p het eerste huwelijk haha :p leuk!! Hier gister weer op controle geweest en alles was weer goed! ze ligt nog verder ingedaald, maar dat is alleen maar makkelijk voor bij de bevalling :) en mn bloeduitslag voor de Rhesus was negatief! :D gelukkig :D vrijdag even mn bevallingsplan door gan spreken in het zhuis..:)

xkux

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Jaimy was 48 cm en 3370 gram bij de geboorte.. Terwijl we bij iedere echo te horen kregen dat het wel een flinke/ grote meid zou zijn.. Ik was 14 kilo aangekomen dus dat viel wel mee maar ben over heel mijn lijf aangekomen (lees: vooral mn benen!!)..

Fijn dat de controle weer goed ging! Nog eventjes en dan kun je jullie meisje eindelijk vasthouden..

Won; de tijd vliegt he! 12 weekjes alweer, voor we het weten zitten ze aan groentehapjes enzo..

Ga nu weer ff verder werken, kom straks ff teruglezen en reageren!

xx

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    idd lt nog ff en dan zitten die snoetjes helemaal onder haha
    ik ben ook bij me benen aangekomen haha! maar mocht ook wel he, was echt dun ook al at ik alles wat ik wou..

hon mooi hoor! als je tussen je schouderbladen doet moet je wel ff denken dat als er nog 1 komt dat dat ook past:p ja mooi lettertype he! wil er ook ergens 1 maar hoe wat en waar weet ik niet en dat wil ik eerst precies weten..

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    lt; dat zeiden ze bij ons ook, een dikke 7ponder.. nou is ze net geschat op 4 pond.. vind 14 kilo niet veel! valt mee!

Won; ja er komt dan wat bij zodat de 2e ook nog past ;) mn zusje heeft een mooie late zetten.. :) zoiets zou ik ook willen maar alleen sierlijker en minder grof, omdat er al 1 op mn rug zit :p

ben pas 6 kilo aangekomen.. :( had echt een grote toeter willen hebben.. en nu is madam al ingedaald alles naar beneden gezakt.. :p agjaa

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ik vind hem best grof.. zou zelf iets fijners willen :p maar vind hem wel mooi gezet.. hier staat hij net 5 min ;)

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hijs wel mooi maar zo'n grote zou ik ook nooit doen..

ja hon jij bent straks wel gauw weer strak dat is dan weer een voordeel. en zo'n grote toeter brengt ook heel veel nadelen mee hoor ;) ach je hebt een mooie buik met een heel lief klein meisje erin! das het belangrijkste dat ze lekker gezond is ;)

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    won; hij is inderdaad groot ;) maar zon langwerpig iets :p zou ik ook willen ;) inderdaad er zit een lief meisje in! maar toch ben ik jaloers op die mooie dikke buiken hihi :p

bij jullie ook zo koud?
    bleh..

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Sorry heel even een SPAM tussendoor, snel weer een langere reactie! Ik stuur vriendlief op pad voor een rolgordijn.... Waar komt hij mee terug !?!?

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    haha nik :p leuk rolgordijn ;) t is wel een leuk wagentje ;) nu begint de shopaholic pas echt ;) haha

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nik die zag ik gister!!!! zo leuk! zei tegen mam die vind ik echt leuk die wil ik maar hij krijgt al een loopwagen dus toch maar niet gekocht :p

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
  12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wij hebben hem meer als decoratie voor de babykamer :p En later kan hij er altijd nog mee spelen... Voorlopig staat hij gewoon glimmend mooi te wezen :D Haha

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hij is inderdaad van de leenbakker !! Haha

Ik ben niet zo heel erg van het hyper moderne plastic speelgoed :)
    Maar ben bang dat ik er niet onderuit kom als zoon lief wat ouder is :p Nu mag mama nog lekker beslissen, hihi

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    haha idd dat vind ik ook! wat betreft zijn kamer doe ik dat ook echt.. wil geen cars of wat dan ook op z'n kamer.. te druk! maar als ie dat straks mooi vind dan mag ie dat wel.. nu nog niet :p

ik keek en zag mijn banner haha die had ik ook :p leuk hoor!!

nu kan je lekker jongenskleertjes gaan kopen en z'n kamertje aankleden.. is ook leuk om nu te denken hij en zijn enzo he :p

x

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ff spammen!

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey hey!!

Nik: Jeeejjj!! Een jongen!! Super joh, nu kan je gericht gaan shoppen!
    Wel een mooi rolgordijn of ik bedoel een coole auto!! ( hiih mannen ;) )

Honey: Dat is een gave Tattoo ( niet van jezelf of wel? )
    Ik heb er zelf drie :D :D Wil er nog een maar daar is hubbie het niet zo mee eens...

Wonderbaby: Wat een knap mannetje !! Echt een heerlijk ventje :D

Ik heb de rest wel gelezen maar zit hier zwaar gespannen achter de laptop.. Moet over iets minder dan een uur naar de HA voor me griepprik en ik heb SCHRIK!!! Blegh, zenuwen gieren door mijn lijf. Erg he...

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    won; aah leuke foto!! :D heb net even op die site gekeken die jij hier geplaatst heb.. oooohh wat een leuke dingen!! die ferrari :D

Miracle08; nee, deze heeft mn zusje laten zetten gister, heb er zelf wel 3.. en wil er nog 1 van mn meisje :D haha hubbie zelf geen tatoeages? :p

x

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    miracle08; succes trouwens met die prik ;)

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    gerrem miracle heb je schrik voor die prik? succes! doet geen zeer hoor!!

danku danku vind 'm ook echt knap haha

hon ja ze hebben ook super leuke roze!!! hier krijgt monsieur van z'n doop die chopper. staat bij fiets en loopdinger (zoiets dergelijks) krijgt ie van peetoom. hij krijgt van opa en oma (smoeder en svader :/) een jumperoo van fisherprice en van mijn pap en mam krijgt ie een loopauto van cars (die van kruidvat/action) en een loopstoel. sodeju waar laat ik dat allemaal hahaha

x

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hon: Oke dan, gave tattoo hoor! Al ben ik persoonlijk niet van de kleur en hemaal gek van Tribels :D
    Jawel hubje heeft er een, Jaimy der naam op zijn onderarm :D
    Alleen hij vind dat ik als vrouw zijnde niet onder hoef te komen staan en aangezien hij in de gaten heeft hoe mooi ik tattoo's bij vrouwen vind en er nu nog een wil :p Is hij bang dat ik dadelijk helemaal vol sta ( wat overigens NOOIT zal gebeuren, mijn tattoo's staan op plaatsen die bedekbaar zijn en er is natuurlijk wel een grens ) Ik zelf wil er nu nog een, voordeel voor hubje is dat ik nog niet weet wat dus er dan ook geen komt..LOL

Wonderbaby, Ja erg he! Ik heb er echt schrik voor maar nu heb ik heb inmiddels gezet en voel ik me echt een watje dat ik daar schrik voor heb... :/

Deel Deze Pagina