Nikske, ohh vervelend dat het druk is maar aan de andere kant des te sneller ben je afgewerkt Hier heeft D. gistere van mij een ontbijtje gekregen en van Jaimy een knutselwerkje. Nu heeft hij verder niks gehad maar dit is deels zijn eigen schuld, moet je maar wat loslaten in wat je wilt hebben maar aan de andere kant komt het stiekem voor mij goed uit want over 3 weken is hij jarig en natuurlijk 1 dag voor vaderdag had hij ineens een paar dingen die die wilde! Nu krijgt hij met zijn verjaardag een verlaat vaderdagskadootje en daarbij zijn verjaardagskadootje ( en met een beetje pech komt zoonlief ook nog eens als kadootje ).
ow lt! hoe gaat het nu? word het misschien al minder? pff hoop zo dat alles goed blijkt te zijn.. kon je vanavond niet even komen dan? je zit nu toch al in de stress... sterkte meis.. grote kans dat het toch goed is hoor!
hee meiden wat is het rustig! lt; meid hoe is het afgelopen? hoop zo dat het hartje klopte?? won; je ongi alweer bijna weg? nik; en, heeft naud lekker doorgeslapen vannacht zonder ingebakerd te zijn? mir; alles nog binnen zou grappig zijn als hij op zn vaders verjaardag word geboren @ de rest ben ik ff vergeten! oja hon! beste paard van stal hoe is het nu? voel je je wel goed enzo... doe maar rustig aan meid, weten ze nu al waar het door kwam? xxx
LT, meid hoe gaat het???? Gien, haha nou als ie dan toch overtijd komt slaat ie zijn vaders verjaardag maar wel mooi over
haha ja snap ik, heb jij net de dag van te voren alles in huis gehaald voor de verjaardag hihihi ligje te puffen.. ach.. snap dat je er al heel veel zin in heb
Ja precies, haha en daar heb ik dan geen zin in Morgen 37 weken dus dan mag ie officieel komen!! Ben benieuwd, die laatste weekjes duren het langste...
He meiden de echo was goed .. Uitwendig zag ze niks (ik nog meer in de stress) maar inwendig zag ik meteen een hartje kloppen ! Qua meting kwam het uit op 8w+6 dus daar gaan we nu maar vanuit. Ze zag ook al stompjes van armpjes en het kindje bewoog.. Ga nu gauw verder met werken want loop giga achter. En sorry voor de meiden die ik zou smsen!!! xx
Hey meiden.. Naud heeft vanacht van 22.00 tot 06.00 geslapen zonder in te bakeren !! Om 6 uur zijn speentje gegeven en toen heeft hij nog tot 7 uur geslapen deze mama is dus trots.. Vanochtend zijn eerste fysiotherapie gehad, want Naud tilt echt met geen mogelijkheid zijn hoofdje op als hij op zijn buik ligt.. De eerste 20 minuten liet hij alles nog wel met zich gebeuren, maar daarna was hij er klaar mee! Blijkt dat zijn borst en armspieren te slap zijn waardoor het hem dus niet lukt.. Nu veel oefenen en hopen dat hij snel aansterkt! Verder heeft Naud een babygym gekregen en hij vind het echt geweldig hij kan zich er echt een half uur zelf mee amuseren! Mir: wie weet is de kleine man er gewoon bij op papa's verjaardag spannend.. Over LT, het hartje klopte vanmorgen gelukkig (hoop niet dat je het erg vind dat ik het de meiden alvast heb verteld lieverd) Het is wel rustig hier zeg... Iedereen zo druk? Nou ik ga ook eens opruimen en daarna even lekker met een kop thee de bank op..
Misschien een gesprongen adertje ofzo? Ik probeer er niet meer aan te denken..... Nik; zal hier alvast reageren want heb het zo druk! Fijn dat Naud zo goed heeft geslapen, hopelijk is hij vanaf nu van zijn doek af.. Moet je nu nog terug naar de fysio of zelf oefenen met hem? Voor je het weet tilt hij zn hoofdje mooi op en kruipt hij door het hele huis heen.. Leuke babygym! Mir; hou je het nog een beetje vol? Gien; leuke foto's van N. op hyves! Hon/ Won; waar zijn jullie?
LT: donderdag komt de fysio weer, en daarna komt ze 1x per week aan huis... Voorlopig zijn we dus nog wel zoet!! Ben echt zo blij dat jullie kindje bewoog en dat het hartje klopte nog eventjes en dan ben je de engste periode door, en voordat je het weet dan kunnen jullie het geslacht al zien! Alles komt goed lieverd... Xxx
Ohhhhhh lt liefie wat heb jij in de stress gezeten! gelukkig is alles goed met de kleine uk! Druk gehad met vaderdag enzo en moet eerlijk bekennen dat ik er flink van baalde maargoed nieuwe ronde nieuwe kansen! We zitten nu pas in ronde 3!!!! komt vast een x goed! En heb gezegd dat ik de lente/zomer weer fijn zou vinden dus wie weet houden ze me eraan Had toon gesmst zaterdag helaas geen mooi vaderdag kado voor jou, deze x niet gelukt.. Stuurt hij terug ik heb jou en de kleine das het mooiste kado wat ik kan hebben! Zo lief!! Toen maar een lekker broodje gerookte zalm gepakt en nu zit ik aan een broodje filet american! Haha Ga ff de rest bijlezen!
Nik heel goed van Naud! Nu hopen dat hij lekker zonder doek blijft slapen! Hij zal vast snel lekker z'n hoofdje optillen maak je niet druk meid! Wat een leuk speelkleed! Knappe vent Lt m'n tellie was trouwens leeg dus heb ook niks meegekregen
LT, natuurlijk een gesprongen adertje, met uk is alles iig goed Ik hou het nog wel vol, al mag ie van mij wel komen haha. Wil hem zien, vasthouden, knuffelen en Jaimy vraagt nu ook steeds vaker wanneer broertje uit mamas buik komt. En hij is erg lomp, ben van binnen geloof ik helemaal blauw aan de linkerkant en dat voelt dan niet meer prettig als hij gaat bewegen oid. Nikske, wat een lieve foto van de kleine man! Wonder, ohhhh filet american!!! Das heel gemeen omdat hier zo neer te zetten Een hele dikke knuffel voor jou meid, snap wel dat je even baalt kon me er ook best verdrietig van maken als het weer niet raak was.
Mir nog ff en je kan hem vasthouden en knuffelen zoveel als je wilt lief dat jaimy haar broertje nu ook eens wil zien Ja het is balen maar we zijn pas net bezig! Was alleen ff kut vond ik om hier weer te komen maar het gaat weer helemaal goed en we hebben tijd zat!! Nog een dikke 3 weken en we weten of deze ronde wel nut heeft haha en de zomer gaat altijd snel dus genoeg afleiding..
Hapoee Jaimy heeft geen zin om te slapen. Ligt al sinds 19.00 uur in bed te spelen, jengelen, huilen.. En zodra ik binnenkom is het lachen.. Was eigenlijk van plan om koekjes te maken, had alles al klaargelegd maar zal nu nog weinig van komen...