@ Won; Oke Gelani krijgt een nieuw kamertje maar dan wel op zijn kamer waar hij nu slaapt? Ik zal eens voor je meezoeken, zou toch zonde zijn als je in een nieuw bedje moet zagen... @ Nik; WEEKEND ! Wij kunnen de 31e, volgens mij kon Hon ook.. Dit weekend lekker slapen.. Vandaag op kraamvisite geweest, wat heerlijk zeg! Hij lag lekker op mn schouder te slapen. Niet te geloven dat Jaimy nog kleiner was. Ik kan niet wachten tot ik weer met zo'n lekker hummeltje kan knuffelen. Ben nu alleen thuis, T. is een avond bij zn vrienden. Ga zo denk een filmpje kijken. Morgen naar de kermis in Best, verder nog geen plannen.. Jullie? xx
@Lt: ahh leuk hoor weer zo een klein hummeltje vasthouden Een vriendin van mij uit Tilburg word ook mama met een paar weekjes Kan niet wachten om daar op kraamvisite te gaan Ego: De extra pijnstiller doet prima zn werk, heb nu even nergens last van, maar ik moet ze wel optijd nemen anders heb ik wel weer last.. Mn vriend mist mij en de kleine nu al haha, die vraagt of ik niet naar huis wil komen (niet in directe woorden maar dat bedoelt ie wel zo) Mja, daar kom ik niet echt tot rust, en hier bij mn vader wel, het is continu druk bij ons thuis, en dat kan ik niet hebben en me vriend wil gewoon wel vrienden ontvangen, dan kan ik lekker beter bij mn vader zitten met Gwen dan dat ik helemaal gek word van de drukte thuis toch? Maandag ga ik het ziekenhuis bellen of ze toevallig al een datum voor me hebben geprikt, ik hoop van wel..ik wil er vanaf zijn
Ja gelani blijft op zijn kamertje met nieuwe meubeltjes en babynr2 komt in onze slaapkamer, wij verhuizen naar de nieuwe kamer.. Ik krijg die dus nergens gevonden, wil een wit bedje en dan met een ster in het hoofdeinde.. Als ik dat zelf moet zagen met de decoupeerzaag dan is dat ook niet erg hoor, pak dan dat meegroeibedje van Ikea die houtskleurigs met op die hoekjes een klein bolletje.. Dan schuren en wit lakken Angellove ik zag Léon volgens mij eergister rijden en toen zat meneer te bellen ik de auto!! En te rijden haha moest wel lachen want ik dacht aan jou met je boetes en je aankopen met die stinger gaat meneer bellen! Ben vandaag in Breda wezen winkelen en heb een hoop voor gelani's kamertje gepakt van RM van à star is Born Mooi hoor ik zeg anders is het voor de tweede haha
Hey meiden.. Lekker zaterdag gehad? Wij hebben vanochtend lekker rustig aan gedaan en na het middagslaapje van naud zijn we even naar maastricht geweest.. Meneertje heeft het slapen echt ontdekt, zijn dag ziet er nu zo uit: 07.00 fles Slapen tot +- 10.00 11.00 fles Slapen tot +- 13.00 14.30 fles Daarna om 16.00 nog even slapen 18.00 fles 21.00 badje, fles en doorslapen tot 07.00 Alle slaapjes zijn nu ook in zijn eigen bedje.. Zo fijn!! Hij is nu nog vrolijker dan normaal en als hij wakker is dan is hij ook echt volop aanwezig Lt: hoe was de kermis? Won: lekker geshopt bij RV, altijd leuk! Hon: ik las op hyves over de stapjes van esmee, goed zeg!!!! ze worden echt snel groot he?! Andere meiden, hoe is het met jullie?? Xxx
Heerlijk dat hij nu zo lekker slaapt! En vooral in zijn eigen bedje en zo lekker vrolijk is heeft ff opstartproblemen gehad maar dat ben je nu al haast 'vergeten' niet? Hebben jullie ook gewinkeld? Ik had wel foto's willen spammen van m'n aankopen maar zit op de iPad en dan kan dat niet..
Won: ja ben naud z'n slaapproblemen van in het begin inderdaad alweer bijna vergeten en als ik nu achteraf terug kijk en me bedenk dat hij nog niet eens 4 maanden is dan mogen we toch eigenlijk helemaal niet klagen?! hihi.. We hebben niet echt flink geshopt, was veel te druk om met de kinderwagen door te komen.. Ben wel benieuwd naar je spulletjes!! Meiden ik heb trouwens een vraagje, naud gaat natuurlijk richting de 4 maanden en dan wil ik toch wel beginnen met een paar lepeltjes groenten en fruit tussendoor.. Nu weet ik niet goed hoe ik dan de dag het beste kan indelen, en had het zo bedacht: 07.00 180+6 fles 10.30 fruit 11.30 180+6 fles 15.30 180+6 fles 17.00 groenten & 125ml sap 20.30 bad & 180+6+ bambix rijstebloem fles Zou dit een goede indeling zijn.. Of hadden jullie de dag anders ingedeeld toen jullie kleintjes 4 maanden waren?? Xx
Goedemorgen! Kermis was gezellig.. Weer 5 knuffels rijker *zucht* en er staan al 2 boodschappentassen op zolder vol met knuffels... Hier slaapt Jaimy sinds een dag of 4 alleen nog maar in de ochtend, rond 11.00 uur weer wakker en gaat dan rond 18.30 uur naar bed tot 08.00 uur! En echt 07.00 of 08.00 uur maakt een heel verschil haha. T. Is nu haar boterham aan het geven maar ik ga er zo ook maar eens uit.. Wat betreft bijvoeding.. Ik ben persoonlijk voor wachten tot 6 mnd of de situatie moet er naar zijn. Jaimy was naar 5,5 mnd ontevreden en toen ben ik begonnen met groente. Esmee was daar wat eerder mee volgens mij. Zou zowiezo nog niet beginnen met fruit, eerst kijken hoe hij op groente reageert. Maar zolang hij tevreden is met zijn flessen zou ik zijn darmen rust geven en niet forceren.. Ik ga mn gezinnetje is opzoeken! Heb zin in morgen!!!!!! Oh Hon nog geen aanzoek?? Xx
Ik had een heel verhaal getypt staat het er niet pff! Nik je hebt echt een heerlijk manneke! Wordt je vrolijk van als je hem ziet! Bij ons op het cb zeiden ze dat het een fabeltje is wat betreft groente eerst geven dus ze zeiden gewoon afwisselen das het beste Maargoed das ieder voor zich natuurlijk Lt weer knuffels erbij haha Wel fijn dat ze nu net dat uurtje langer slaapt! Gelani gaat ook maar 1 x naar bed en das of van 10 tot 12 of van 12 tot 14 ligt er net aan wanneer hij wakker wordt.. Hij slaapt nu bijvoorbeeld nog
Haha dus jaimy heeft er weer genoeg speelvriendjes bijgewonnen Naud komt ook echt om in de knuffels.. Op kermissen ofzo moet er altijd wat voor hem gewonnen worden, en hij had met kraamvisite ook veel gekregen!! Hij heeft nu wel 1 vaste knuffel die hij altijd vast heeft en meesleept haha, zo schattig!! Leuk zeg morgen weer een echo spam je dan wel even een foto van de kleinste schoen? Opzich is er wel wat voor te zeggen om tot een half jaar te wachten met bijvoeding, maar Naud krijgt nu 5x 180+6 en na de fles zoekt hij vaak nog verder... En altijd overal op "kauwen" Weet dus niet goed of hij nog genoeg heeft aan de flessen... Het is ook niet zo dat ik meteen 19 juli 2 potjes in zijn dag erbij wil doen, maar een paar lepeltjes van elk om te wennen?? Andere meiden: wanneer zijn jullie hiermee begonnen en hoe hjebben jullie dit aangepakt? Naud gaat sinds de fysio echt met sprongen vooruit ben zo trots!! Hij vind het steeds leuker op zijn buik, begint zelf ook al te proberen met rollen en als hij eenmaal op zijn buik ligt maakt hij met zijn benen ook al kruipbewegingen zijn hoofdje gaat ook beter, al is dat maar net zoals hij zin heeft... Als hij moe is draait hij het opzij en gaat ergens heen staren maar dat vind ik niet meer dan logisch!! Hij ligt nu op zijn speelkleed naar babytv te kijken, die kleurtjes vind hij prachtig... Won ik ga met je meezoeken naar zo'n bedje, moet vast ergens te krijgen zijn!! Ik wou namelijk ook zoiets straks omdat Naud alles met sterren op zijn kamertje heeft!!
* Zwaai Zwaai* Nikske, wat een heerlijke foto's van je mannetje! Heb verder niet teruggelezen.. * schaamt zich diep * Hier waggelen we nog steeds rond
Wat een leuke foto's Nik! Jij kent Naud het beste en als jij denkt dat hij eraan toe is dan kun je het altijd proberen toch? Maar ik zou wel eerst met groente (of fruit) beginnen en naar een paar weekjes het andere erbij. Geef je bijv banaan en worteltjes op één dag.. En hij reageert ergens op dan weet je niet of het banaan of worteltjes is snap je? En rijstebloem zou ik niet doen, volgens mij kregen Jaimy, Gelani en Esmee er gruwelijke buikkrampjes van. En hij slaapt van 21.00 tot 07.00 uur dus ik zou het niet dikker maken zijn voeding.
Verder geen plannen vandaag.. T. is nu naar subways om broodjes te halen. Jaimy net nog maar eventjes in bed gelegd. Vanavond denk ik een filmpje kijken en de tijd vooruit kijken hahaha... Jullie nog plannen?
lt: wat spannend morgen weer een echo! wat krijg jij veel echo's trouwens is daar een reden voor? wel lekker natuurlijk elke keer ff loeren ik mag vrijdag dus.. ben echt zooo benieuwd.. ben dan alweer 16 weken.. pfff t gaat echt een stuk sneller vind ik bij de 2e... @ nik; wauw meid wat een lekker ventje! lekker van genieten! @ mir; schiet jij is op! wij willen babynieuws! hihi mijn schoonzus is vandaag uitgerekend... ben benieuwd denk dat het een meisje word maar we gaan het zien binnenkort! @ won; hoever zit je in je cyclus? spannend joh zou leuk zijn als het raak is! succes, zal ook ff mee loeren voor zon bed! @ andere mir; veel sterkte meid! @ heb ik iedereen?? hier gaat het zn gangetje.. lekker aant genieten van de kleine meid en wat dnek je? ik voel af entoe al plopjes! heerlijk weer! bij nadine ook al met 16 weken de eerste plopjes en nu nu al... pff kan niet wachten tot ik echt weer schopjes voel zwijmel....
He Gien! Het gaat veel sneller hoor, bij Jaimy kroop de tijd en nu ben ik 'alweer' de 10 weekjes gepasseerd. Las ook dat je een 2e vaak sneller voelt, nou ik hoop het want voelde Jaimy pas met 21 weekjes. Spannend voor je schoonzusje! Je houdt ons wel op de hoogte he Willen jullie vrijdag ook weten wat het wordt of niet? Ik heb met 6 weken een echo gehad omdat we niet precies wisten hoever ik was. Met 9 weekjes een echo gehad ivm bloedverlies en krampen en morgen een echo om het termijn vast te stellen al zal het naar mijn idee niet veranderen..