Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee lt; wij zijn er ook al uit :D zoo leuk!

dit is de kleine afgelopen dinsdag, men wat was het heet en ze vond het helemaal geweldig :D

Huiberdina Eikelboom Profiel - hyves.nl

sorry krijg m er niet normaal op...

2. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ooja dat is zo ja! nou ben benieuwd of je nog vooruit/achteruit word gezet dan!

ja spannend hoor, bij de 2e was ze zowat 2 weken overtijd dus ik verwacht niet dat deze vandaag al komt ;) maar ben benieuwd heb ook zin om weer zon hummeltje vast te houden!

jaaaaa daar gaan we voor hihihi nee hoor ook omdat ik maar 1 echo heb gehad, met 8,3 dus dan is het helemaal zo lang naar de 20 weken echo... dus ben echt mega benieuwd..

ga het alleen niet hier neerzetten ivm eventuele meelezers ;) maar via pb mogen jullie het natuurlijk wel weten ;)

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Lt die tip van in het begin 1 soort per dag is wel een goede !!! Ik kijk het nog eventjes aan.. Komt vast allemaal goed :)

Gien wat heerlijk dat je al plopjes voelt :D

wij zitten hier lekker met naud op de bank te spelen en op opeens zegt roel.. Ik zou toch wel graag een 2e willen !!! :)

4. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    won is dit niks voor jullie, ik vind m heel gaaf iig!

Marktplaats.nl > prachtig steigerhouten bed in old white met ster stoer!!! - Huis en Inrichting - Slaapkamer | Bedden

nik; nadine was er met 4,5 maand ongeveer aantoe, ik merkte dat omdat ze heel veel interesse had in de lepel als wij aan het eten waren en heel erg volgen van het bord naar je mond enzo, en het cb gaf ook aan dat we er wel mee konden beginnen, maar inderdaad rustig opbouwen.

volgens mij maakt het trouwens niet persee uit of je met groente of fruit begint, ben zelf met fruit begonnen en nadine lust echt alles! alleen wel steeds een paar dagen het zelfde geven idd! en kijk uit met banaan want daar zitten ze heel snel van verstopt..

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Gien dat bedje is super Mooi en ook nog in venlo das vlakbij! Heb hem aan toon laten zien die vond hem ook mooi dus moeten ff kijken of we 'm gaan halen! Dat is wel wat ik zoek :D Thnx

Leuk zeg dat je al plopjes voelt! En ook al namen das wel handig! Wanneer heb je de echo of heb je die al gehad? Ben wel erg benieuwd :p

Ik heb de 27e m'n ei gehad dus een korte cyclus (heb ovutesten gebruikt) dus zo rond de 12e nod

Nik weer super leuke foto's!! Fijn zeg dat de fysio zo goed werkt! Toch fijn dan dat je dat nu hebt He..

Lt jullie ook al de namen!! Oh ben zo benieuwd of het een jongetje of meisje is :D zo leuk weer!!

Mir lukt het nog allemaal? Wanneer konden ze je misschien strippen?

Hon hoe gaat het met jou?

En angellove drukdrukdruk?

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Gien, heerlijk he die plopjes! Geniet er nu nog maar van, ze worden steeds minder prettig :p

LT, leuk zeg, de namen zijn al klaar! Ik ben benieuwd naar de jongensnaam :p ;)

Ni, en wat zei jij toen R. dat zei???

Wonder, als het goed is kunnen ze me woensdag strippen, der vanuit gaande dat ik inmiddels 1 cm heb.

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dan zul je nog 30 weekjes geduld moeten hebben ;). Heb zo'n idee dat ik jullie naam wel goed heb.. Nog 10 daagjes te gaan!

Gien; leuke foto's van Nadine! Heb zo'n idee dat er nog een meid bij gaat komen..

Won; dat bedje wat Gien laat zien vind ik ook leuk!

Nik; volgens mij gaat er iemand volgend jaar mama worden :p

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nik ik had je berichtje nog niet gezien over een tweede! Super leuk dat hij dat zo zegt! Vond dat ook helemaal leuk toen toon zei dat hij ook wel wou :D

Ik heb net nog eens voor de zekerheid getest en hij was knalpositief!! Dus vanavond goed klussen :D

Mir oké dan hopen dat dat kan!

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Won; had je mijn vraag nog gelezen over Gelani's verjaardag? Wil van de week bellen voor een afspraak...

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Oh wij vieren zijn verjaardag gewoon op de dag zelf

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    LT, dan moet je nog 10 dagen geduld hebben...:p

He die van jou klonk leuker.. 30 weken wachten nog..... Maar dat gaat snel ;)
    Vertel je wel of je een jongetje of meisje krijg?

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee schatten!! :D

iedereen goed weekend gehad?

Lees morgen even bij, ga nu lekker na bed.. Esmée heeft vannacht tussen ons in gelegen dus pff..

Lt; morgen veel succes bij de echo!! :) wil wel een fototje zien hoor!

morgen weer na CB.. benieuwd hoe Esmée gegroeid is!:)

kus

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen,

Oe aa ochtendgymnastiek, Oe aa fanatiek! Heb maar een paar uurtjes geslapen maar kon geen oog meer dichtdoen (zenuwen?)..

Die van mij klinkt leuker? Van mij mogen ze voorbij zijn hoor hahha.. Ja vertellen wel wat het wordt, praat mezelf anders toch voorbij ;). En kom hier regelmatig bekende tegen in babyzaken dus heb geen zin om blauwe/ roze kleertjes te vertstoppen...

Hoe gaat het met jou? Nog geen teken van ukkepuk?

Hon; beetje geslapen vannacht? Volgende week weer zwemmen toch? Succes bij cb, maar dat zal wel goed zijn!

Won; nog goed geklust ;)?

xx

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Geniet van jullie ukkie lt!! Wil ook een foto zien He :p

Ja goed geklust dus hopelijk is het goed genoeg ;)

Hon dan slaap je niet zo lekker He als ze tussen je in liggen, ook omdat ze dan niet kunnen draaien enzo..

Ben benieuwd hoe groot Esmée nu is en hoeveel ze weegt!

X

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goeiemorgen meiden

Pfoe 5.45uur was het vanmorgen weer.. Kleine boef en ik zijn allebei verkouden, en hij kon niet goed ademen door zijn verstopte neusje.. maar even naast mama in bed gepakt en daarna flesje en naar oma gebracht.. Ben nu op het werk !!

Won: fingers crossed dat het gelukt is :)
    LT: jeeeej de kleine telg bekijken.. Ben nieuwsgierig of Jaimy een broertje of zusje krijgt :p Hihi nog even wachten..
    Hon: Succes op het C.B. !! Naud is volgende week weer aan de beurt, krijgt dan de 3e x zijn spuitjes.. Hij zit nu ook op 7 kilo als ik thuis goed gewogen heb :p jeetje hij groeit !! Ben benieuwd hoe groot en zwaar esmee is :)
    Mir: Nog niet aan het puffen??
    Angel & Gien: Hoe is het bij jullie, leuk weekend gehad??

heb ik zo iedereen gehad :) :)

xxxx

16. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Neeee :( Nog steeds niet aan het puffen! En ik heb echt geen zin meer, oke ik kan er nog wel van genieten hoor maar heb het nu ook wel gehad. Bijna woensdag!

LT, hoe was het bij de VK?

Honey, ohh dat slaapt niet prettig he, met een kleine meid tussen je in. Ik kan dat ook niet.

Wonder, ik duim voor je!

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Echo was goed, 2 dagen vooruit gezet dus weer terug op 23januari.. T. Kon helaas niet mee want jaimy moest naar het cb, helemaal vergeten! Gelukkig was ik nog op tijd. 1 cm en 100 gram gegroeid! En ook de spuitjes zijn erg meegevallen.. Straks naar de fysio en vanavond het hartje luisteren bij de vk!%

18. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Nik: wat is je mannetje alweer vroeg wakker, mmm.. Is ook vervelend als jullie allebei verkouden zijn. Of misschien zit hij ook in een sprongetje?

Lt: wat super fijn dat de echo goed is! Wel jammer dat T. niet mee kon.. En hebben jullie het hartje nu ook gehoord? Hoeveel weegt Jaimy nu en hoe lang is ze?

Mir: spannend of je misschien woensdag gestript kan worden. Ben je het ook al zat? Op zich zit het weer wel mee, gelukkig niet meer zo benauwd he?

Hon: wat een super leuke foto's heb je weer op Hyves! Zijn jullie nog aan jullie eigen huis aan het klussen of is dat op de camping? En ook fijn dat het met Esmée ook zo goed is gegaan op het CB. Moest ze nog dingen laten zien? Gabriëlle moet over 3 weekjes weer, ook voor haar prikjes.. :( Moet dan zelf altijd huilen, hihi..

Won: heb die vent van me al op z'n donder gegeven haha.. We hebben op het moment 3 bekeuringen liggen: 2 voor te hard rijden en 1 voor geen gordel, dus ook nog eens bellen dan word ik gek haha.. Maar die Stinger is wel legaal. Alleen je mag er bepaald software niet op hebben, maar die kun je met 1 druk op de knop wissen.. ;) Leuk bedje trouwens voor Gelani die Gien gevonden heeft, gaan jullie die kopen?

Bij ons is het al de hele week hectisch. Mijn opa ligt nog steeds in het ziekenhuis en ik ga elke avond op bezoek samen met mijn oma (heeft geen rijbewijs). Maar de bezoektijd is tussen 18.30 en 20.00 uur, wat een kl*te tijd is dat met een kindje, pfff.. Maar waarschijnlijk wordt hij morgen gedotterd, dus dan moet hij naar Eindhoven. Even kijken hoe we dat weer gaan oplossen, maar goed.. (Oh ja, en Won het is de opa van langs de Wiemel ja ;))

Is de 31e trouwens al definitief?

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

T. is gisteren niet mee naar de vk geweest :(.. Rond 17.00 uur begon Jaimy te huilen en werd hangerig. Ze heeft tot 19.00 uur bij T. op zijn borst gelegen. Toen in bad en naar bed en dat ging gelukkig wel goed.

Maar het was heerlijk om dat sneltreintje weer te horen :D.. Baal wel dat T. van alles heeft gemist..

Jaimy is nu bijna 71 cm en 9160 gram.

Succes met je opa! Waar ligt hij nu in het zkh? Hoop dat ie gauw opknapt en weer thuis kan zijn met zijn vrouw...

Ga nog even luieren want ik hoor nog niemand ontwaken xx

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen!

Weer een goede nachtrust gehad? Pfff naud was weer eerder dan 7.00 uur wakker vanochtend!!! Overdag laat hij ook nog maar krap 3,5uur tussen zijn flessen in... Wat een monstertje is het :)

Lt: wat zielig voor Jaimy dat ze toch nog hangerig werd na haar spuitjes, en inderdaad rot dat T gister vanalles gemist heeft... Maar wel super fijn dat er weer zo'n sneltreintje in jou rond zwemt :D heerlijk!!!

Angel: oeiiii dat zijn geen fijne bekeuringen, zonde geld vind ik dat... Kun je beter gaan shoppen :) hihi... Wat rot zeg dat je opa nog steeds in het ziekenhuis ligt :( hopelijk gaat het dotteren goed en mag hij snel naar huis!!!

Nog leuke plannen vandaag meiden? Ik ga nu als eerste maar eens wat was vouwen en een stofdoek door het huis halen, daarna ontbijten en dan zal naud langzaam wel weer wakker worden...
    Vanmiddag hebben we de jaarafsluiting bij mijn broertje op school, daar houden ze altijd net voor de zomervakantie een barbecue voor iedereen van school inclusief broertjes,zusjes,opa's,oma's enz enz...

Deel Deze Pagina