Gien; gefeliciteerd ! Had een berichtje van Nik gehad.. Mir; ik hoop dat je voor dinsdag bevallen bent! Jullie nog plannen dit weekend? Sophietje is gisteren 1 geworden dus dat gaan we morgen vieren .... Vanavond is T. niet thuis dus ga zo film kijken en van mn zelfgebakken appeltaartje genieten *jummie*
he meiden! mir; hoop dat het gouw begint joh! lekker knuffelen met je mannetje.. zal je wel aan toe zijn lt; leuk he hihihi ben nu alweer benieuwd wat jij krijgt, wat zegt je gevoel? here; thanks meiden we zijn ook super blij hihihi helemaal zin in! mijn schoonzus is afgelopen donderdag bevallen van een meisje, Leonie, echt een poepie! heerlijk om weer met zon kleintje te knuffelen... ps wel stilhouden he, hier en op hyves hihihi zeg het nog maar ff voor de zekerheid! zal hon en mir ook nog ff mailen! verder alles goed met jullie? won; wanneer mag je testen? spannend!!
hee meiden! Allles goed met iedereen? Gien; gefeliciteerd!! gaat alles goed? ik kom morgen op de rest reageren.. ben me toch moe! kom net van een verjaardag terug.. moest 6 juli ongi worden nu nog niets.. zal wel weer aan het "ontpillen" zijn.. we wachten rustig af! Weltrusten schatten!
Hon; slaap lekker .. Wel een gezellig feestje gehad? Het zou wel erg zijn als je nu weer zo erg moet ontpillen hoor, je hebt hem nu een maand of 5/ 6 geslikt? Gien; mijn gevoel zegt een meisje.. Maar bij Jaimy was ik overtuigd van een jongen dus mijn gevoel laat me nog al eens in de steek... Mir; eigenwijze jongen nog in je buik? Hier gaat het zn gangetje. Jaimy is de laatste avonden erg uit haar doen en slaapt heel onrustig. Heeft 2 hoektandjes gekregen en volgens mij doet haar oortje wat zeer. Gisteren rond 19.00 uur gaan slapen, werd om 20.00 uur krijsend wakker, uiteindelijk hebben we haar 21.30 uur weer in bed gelegd. Ze wil dan helemaal niks dus is best moeilijk om haar te troosten... Het ziet er wel grappig uit 4 tandjes boven en 2 onder .. Ze krijgt vanavond voor het eerst een pannekoek.. Ben benieuwd wat ze ervan vindt! Verder is er maar 1 ding wat ze wil en dat is lopen, lopen, lopen. Dus ik ben de hele dag in de weer om door het huis/ tuin te wandelen. Gezellig en leuk maar ook erg vermoeiend........ Hoe gaat het met de rest? x
Goedemorgen meiden.. Hon: beetje bijgekomen na het feestje? Lt: hoe was de verjaardag van sophie? Dus jaimy wil alleen maar lopen, nou dan heb jij je handen vol!!! Wel zielig dat ze zo onrustig is 's avonds... Nou hier niet veel speciaals, R heeft het hele weekend en morgen ook nog nachtdienst.. Dus die slaapt vooral overdag.. Naud ligt ook in zijn bedje te slapen dus ik lig zelf ook eventjes op de bank!!
Kom even voorbij gezwaait... Kleine vent zit er nog steeds in! Bijna dinsdag, krijgen we weer even een klein zetje. ( hopelijk genoeg om te bevallen )
Verjaardag van Sophie was gezellig! Ze was helemaal onder de indruk van alle cadeautjes en felicitaties. Jaimy daarentegen had praatjes voor 10 en heeft uitvoerig kennis gemaakt met Sophie's nieuwe cadeautjes.. We hadden voor Sophie een roze fauteuil met haar naam gegeven. 3 maal raden wie er de halve dag in de stoel heeft gezeten... Hebben nu hetzelfde stoeltje voor Jaimy gevraagd ipv de poppenwagen.. Gaan de poppenwagen nu zelf bestellen met haar naam erop. We weten in ieder geval een cadeautje voor volgend jaar. Ze gaat in ieder geval erg verwend worden als ik al weet van de cadeautjes die ze gaat krijgen. De taart is ook besteld dus dat wordt smullen .. Mir; zwaai zwaai terug!
hee meiden! Lt; heb hem indd zo lang geslikt.. maar word er toch onzeker van.. een 2e is natuurlijk hartstikke welkom maar liever wacht ik nog even! Esmée vraagt nu zo veel aandacht! phoe.. Wat een leuk idee die stoel! Waar heb je die besteld / gekocht? Wil wel eens een fototje zien! Hoe gaat het met de rest? Esmée zit volgens mij in verlatingsangst fase??? iedere x als ik maar de keuken inben zet ze het op een zielig "huilen" natuurlijk nep! en ze houd het nog lang vol ook! dacht laat haar even doen, na 3 kwartier was ik het toch wel beu verder roept ze heel de dag papa en nu iets wat op opa gaat lijken? Waar blijft mama?? hihi.. ze zwaait nu en als we hieperdepiep zeggen gooit ze haar handjes omhoog ze word groot * zucht *
Nou ik zou een klacht sturen! Voor hetzelfde geldt krijgt ze een stukje binnen.. Jaimy roept al een tijd mama en sinds een weekje papa.. Nu zijn we bezig met baby haha.. We hebben nog even om te oefenen! Leuk is dat he.. Hier zeggen we hiep hiep en zij gooit ie armen omhoog n daarna gaat ze klappen. Ze worden idd groot! Link van stoeltje zoek ik op mn laptop, reageer nu via mn telefoon. Joepie 12 weekjes, de tijd vliegt... Zou deze ochtend een vriendin langskomen, (had al geen puf wegens een uitgeslapen Jaimy om 04.00 uur maar oke) belt ze net af omdat de kleine van haar giga last heeft van prikjes (ook 11 mnd). Jaimy ligt nu in bed dus ik ga nu even heerlijk ontspannen.... Oh hon ik heb nog druppels van vsm voor die prikjes bij 11 mnd. Heb ze zelf niet gebruikt omdat ik me dus vergist had in de datum. Je moet er 2 dagen van te voren mee beginnen volgens mij. Wil je het proberen voor esmee? Xx
lt; ooh dat is ook wel balen van je vriendin! zit je te wachten.. 4 uur vanmorgen? phoe dat is erg vroeg! en echt klaar wakker? ja hoor wil hjet wel eens proberen.. heb al een mail gestuurt na olvarit.. benieuwd of ik wat terug krijg..
Lt: jeeeej de eerste 12 weken zijn alweer voorbij wel lekker dat je nu dan even de tijd hebt om te ontspannen.. Deze mama gaat vanavond meteen na Naud zijn badje en fles naar bed!! Hon: ja ze worden echt groot he, Esmee alweer 8 maanden!! Waauuww, nog even en kun je ook haar 1e verjaardag gaan plannen .. Naud ontdekt elke dag wat nieuws, nu lacht hij heel hard met geluid! Zo schattig... En hij kan niet tegen kietellen!! Hihi Pfoe nog 3 kwartier tot mijn pauze en daarna nog even wakker blijven tot 17.30uur ben kapot na die gezellige nacht met Naud (met dank aan een vlieg die mijn kleine ventje op zijn kamertje had)
Pff ik baal een beetje Heb echt zoveel nieuwe kleding van Naud die gewoon te klein is en ik te koop heb aangeboden, maar deze keer loopt het niet echt (vorige keer alles binnen 2 dagen kwijt) Weten jullie niet iemand die hier blij van word ??? http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/287281-jongenskleding-perfecte-staat.html
LT, Jeejjj 12 weken!!! Hon, oh bah! Ik zou ook een klacht sturen want dat kan niet, stel je voor dat het je niet was opgevallen! Nikske, het is dat zoonlief al zo heel veel kleertjes heeft anders had ik wel wat over willen nemen
Als je alles nu eens als 1 pakket aanbiedt voor een vast bedrag? Dus alle kledingstuks op 1 foto.. Denk dat je het op marktplaats zo kwijt bent..
Als jullie iemand weten.. Jurkje voor 40,00 gekocht, wilde hem met Jaimy's verjaardag aan doen maar hij is veel te groot (mt 80)
Hoi meiden, Nog geen baby's geboren hier?? Ben je nog wel gestript vandaag, Mir? En LT, eindelijk je 12 weken! Echt super goed! Hoe vond Jaimy trouwens de pannenkoeken? Gabriëlle is er helemaal dol op! Hoe is het met de rest van de mama's en de kinders? Ben even niet meer zo veel op zp geweest, druk met van alles! Afgelopen nacht zijn we een nachtje naar Van Der Valk Schiphol geweest (nog voor vaderdag). Zaterdag zijn we eerst naar de Bazaar in Beverwijk geweest, daar hebben we een broodje gegeten. Ik kreeg meteen super erge buikpijn, Gabriëlle daarna van top-tot-teen onder, en als laatste kreeg Léon super buikkrampen. M'n meisje heeft de hele dag door al super diarree, maar gelukkig heeft ze nergens last van. Net zat ze weer onder, dus heb d'r net nog even thuis in bad gedaan en ze ligt nu in d'r bedje.. En heb haar uiteraard veel laten drinken.. Vanmiddag hadden we nog even rondgelopen op Schiphol.. Oeeeh, dan begint het vakantiegevoel echt te komen. We gaan kijken of we nog iets kunnen boeken voor weinig (zal wel de hoofdprijs worden). Hebben jullie nog leuke vakantiebestemmingen/hotels om aan te raden? Oh ja, en LT, 1 boven hoektandje is nu ook echt door aan het komen. Dus je had gelijk..
heej lieve schatten!! sorry dat ik jullie zo ontiegelijk verwaarloos! maar probeer zo min mogelijk met zwanger worden bezig te zijn dus ook met ons topic, en met de drukte lukt dat best aardig, heb dus ook weinig tijd om hier te komen! zal jullie beloven dat ik hier vaker kom, deze week niet zo druk dus moet lukken heb niet bijgelezen alleen toevallig het berichtje van lt bovenaan dat jullie jaimy 'baby' aant leren zijn.. toevallig doet gelani dat sinds deze week helemaal uit zichzelf?!?! haha zo schattig hoe hij dat zegt!! zal morgen ff alles bijlezen en reageren! xxx en nogmaals sorryyyyyyyyyyyyyyy (k)
Goedemorgen, Heb geen smsje van Mir gehad dus ben bang dat ukkie nog in haar buik zit. Hopelijk kan de vk haar vandaag op weg helpen! @ Angel; ook fijn dat je met zn allen ziek bent van het eten... Nu wel weer opgeknapt? Heerlijk he om op Schiphol rond te lopen he.. Voordat Jaimy er was stapten we gewoon de auto in en dan zagen we wel waar we heen gingen. Gingen we eerst naar Schiphol en dan door naar Hilversum want daar zit echt een heerlijk ijstentje (en mn baas zich maar afvragen hoe die km toch zo hoog komt haha). Hier gaan we niet op vakantie, veel te druk met dingen in huis te doen. Zijn 2 jaar terug voor het laatst geweest naar Egypte en dat was echt heerlijk! Super zwembaden voor kindjes, mooi hotel op 2 minuten lopen zaten wat winkeltjes en een supermarkt. Ouders zijn paar weken terug naar Griekenland geweest en die hadden ook een mooi hotel. Daar gaan wij heen in 2013 als mijn ouders 25 jaar zijn getrouwd, was ook erg leuk voor kindjes zei mn moeder. Misschien kun je anders is kijken onder aan zwangerschapspagina bij vakanties? @ Won; wat schattig dat hij dat zegt, wie weet voelt hij iets aan .. Wel goed klussen hoor! xx