Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    wonderbaby gefeliciteerd!!!! super zeg :D

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Woehoeee echt leuk!!

Nou Hon dan ben jij de volgende in de lijst ;)

3. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    he won! wat super zeg weer helemaal niet verwacht he :D van harte gefeliciteerd!

Mir; wauw wat een knappe vent zeg! lekker aant genieten van je kroost? ben zo benieuwd naar je bevallingsverhaal :D

hier: jeee alweer 17 weken gister.. pfff wat gaat het snel he de 2e keer.. ben gewoon alweer bijna op de helft! 4 aug de 20 weken echo!

lt; hoe gaat het bij jou? met jaimy alweer een beetje beter? veel kwaaltjes?

met de rest ook alles goed? :D

4. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ won; heb jeje bugaboo al? ben zoo benieuwd of hij je bevalt, en wanneer krijg jij m lt?

5. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Won: nogmaals van harte gefeliciteerd!! Vind het echt zo leuk voor jullie! Weten de opa's en oma's het al??

Lt: hoe is het met je meisje? Slaapt ze al weer wat beter 's nachts? Hebben jullie de Donkey al besteld??

Gien: gaat echt snel ja, alweer 17 weekjes!

Nik: hoe is het met je mannetje? Ben je al met bijvoeding begonnen, of wacht je toch nog even??

M'n meisje is vanaf donderdag al een beetje hangerig.. Gisteren was ze helemaal niet lekker en kreeg 39,5 koorts. Vandaag was ze echt ontroostbaar! Echt brullen en wilde alleen maar slapen. Koorts was 's middags opgelopen tot 40,4 en ze was helemaal uit d'r doen. Voor de zekerheid toch de huisartsenpost gebeld, en die wilde dat ik toch even langs kwam. Blijkt ze een flinke middenoorontsteking te hebben. Ze krijgt nu een week antibioticum, en dan zou ze zich morgen al een stuk beter moeten voelen. Ze ligt nu lekker in d'r bedje met een zitpilletje. Zo zielig om d'r ziek te zien, zou het graag van d'r over willen nemen.. :(

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey girls,

Gien: wauw inderdaad alweer 17 weken, jeetje nog even en dan zit je alweer op de helft!!

Angel: wat zielig zeg voor je meisje :( altijd rot als je kindje ziek en zo hulpeloos is... Hopelijk knapt ze snel op!!

Hier vanochtend ons ventje voor een dag weggebracht en papa en mama lekker genoten van een dagje Zwaluwhoeve... Ik mis mijn ventje wel erg, maar we hadden het echt even nodig! Komende week zo goed als de hele week alleen... Vriendlief moet elke dag (op woensdag na) tot 23.00uur werken :( :(

Owwww en ik heb lekker VAKANTIEEEE!!!! (Wel zwaar balen van het weer:()

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Angel: bijvoeding ga ik maandag mee starten, dan kan ik fijn 14dagen op rij zelf de voeding geven zodat Naud er een beetje aan gewend is voordat de oma's het weer overnemen...

Hij is er wel aan toe geloof ik, want het slapen word echt steeds korter!!

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Meiden had net op de wc helderrood bloedverlies, zonder klontjes of krampen maar ben bang dat het dus niet goed gaat :(:(:(

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Gien: wij hebben de 4e geslachtsbepaling! Maar het gaat snel he.. Ik heb er alweer bijna 1/3 op zitten...

Angel: gerrum je meisje! Hoop dat ze snel beter is... Mn moeder vindt je dochter een knap kindje hihi, ze zag die foto van dagje zwemmen.. De donkey is 6 weken geleden al besteld, wordt eind augustus geweest..

Mir: al een beetje gewend aan het leven met 2 kindjes?

X

10. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Won: aah nee he, hoop echt dat het goed blijft gaan! Heb je nu echt meer bloedverlies dan bij Gelani zeg maar??

Lt: dank je voor het compliment.. :) Maar je hebt zelf gezien dat er in dat knappe meisje wel een klein duiveltje zit he.. ;) Spannend, al binnenkort de geslachtsbepaling, ben ook super benieuwd! Zat even aan het nieuwe kamertje te denken waar je laatst foto's van had geplaatst, heb je die echt al binnen.. En hebben jullie een eigen kamer voor de baby? Of komen ze op 1 kamertje?

Nik: wat fijn dat jullie even hebben kunnen "bijtanken". Ben wel benieuwd hoe Naud het gaat vinden, z'n hapjes. En of hij er beter van gaat slapen, dat was bij ons wel zo in ieder geval. Wel jammer trouwens dat R. en jij niet tegelijk vakantie hebben, of is dat bewust?

Oh ja, was trouwens super schattig vandaag.. Ik had de fiets (met fietsstoeltje) nog buiten voor het raam staan.. Was met m'n meisje rond aan het lopen door de kamer om d'r een beetje te troosten. Zat ze elke keer met d'r handje omhoog. Dus ik goed kijken, zat ze tijdens het snikken elke keer naar de fiets te wijzen! Echt super schattig, maar wel zielig. Denk dat fietsen er eventjes niet in zit.. :(

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hon: mijn duimen draaien voor je!

Angel: vriendlief heeft veel dagen moeten opgeven door mijn 6dagen durende bevalling en ziekenhuis opnames daarna.. Daarbij moet vriendlief 1jaar van te voren zijn vakantie doorgeven op het werk en die van mij nu was niet gepland, maar ik kwam er vorige week achter dat ik nog 6 weken op kon nemen :) .. In december hebben we wel samen vakantie, dan gaan we met de kleine man naar centerparcs!

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Angel; Het kamertje hebben we al maar moeten het kamertje nog veranderen. De kleine komt eerst bij ons in een wiegje en daarna naar een eigen kamertje (Jaimy's oude kamertje). Jaimy krijgt een nieuwe kamer. Als de kleine uit het kamertje is gegroeid dan breken we een muur door zodat er 1 grote kamer aan de voorzijde ontstaat (zijn nu 2 kamers). Als de 2e ook een meid is dan zullen we ze op 1 kamer leggen en de ander als speelkamer gebruiken. En als ze het beu zijn krijgen ze ieder weer een eigen kamertje.

Hoe gaat het met je meisje? Wel schattig dat ze zo naar de fiets wees...

Vannacht weer heeeeerlijk geslapen :D, blijkbaar heeft ze echt een afsluiting van de dag nodig. Vanavond mag oma dus nijntje kijken.. Wij gaan lekker een nachtje weg, eventjes bijtanken....

Jullie nog plannen?

Won; hoe gaat het met je?
    xx

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Niet goed.. Bloedverlies lijkt alleen maar meer te worden, heb niet eens meer een test gedaan.. Is gewoon al vroeg mis gegaan, snap alleen niet waarom de test dan al zo positief was!

Hopelijk is het nu weer snel raak!! Baal zo verschrikkelijk :(

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

:(.. Ik had je onderschrift pas gezien nadat ik een berichtje had geplaatst...

Heb je ondertussen al krampen of stolsels? Anders zou ik alsnog morgen even bellen..

Dikke knuff xx

15. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    won; meid wat vreselijk balen zeg! had het zo leuk gevonden voor jullie! idd hopelijk is het de volgende ronde goed raak!
    zou gewoon ff de verloskundige bellen deed ik ook toen, dan weet zij wel hoe of wat...

@ angellove; heb je toegevoegd op hyves..! :D

@ lt; lekker meid ff weg met je mannetje! ik wil wat verzinnen voor in oktober (pas ;)) dan zijn we alweer 4 jaar getrouwd zucht.. wat gaat het snel... gaan we ff lekker eten enzo!

@ here; rustig dagje! omdat het gisteravond laat was geworden (doe ik niet meer zo graag met de kleine maargoed is gebeurd) ligt ze nu gewoon nog op bed :D:D hhaha das wel weer lekker maar ga r zo toch maar ff pakken! anders slaapt ze vanavond niet ;)

16. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    nik; lekker genoten met je mannetje samen? wat word naud ook alweer een grote vent he!

hon; hoe is het bij jou?

17. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    * Zwaai Zwaai! *

Ik heb niet terug gelezen maar zag wel de berichtjes van Wonder... Meid een hele dikke stevige knuffel voor jou!!

Hier gaat alles super goed! BV loopt super, al heb ik nu wel 2 dagen enorme last van stuwingen, heb het idee dat als het nog een graadje erger word ze uitelkaar klappen. Maar als het goed is zit ik op me toppunt dus moet het morgen minder zijn :)

Ryan Doet het ook super goed! Hij drinkt goed, slaapt goed en poept goed :p Tis echt een heeeeeerlijk ventje!

Jaimy doet het ook helemaal top, al laat ze hem nog veel links liggen. Ze vind hem harstikke lief en wil ook knuffelen en kussen maar dat is minimaal. Ze gaat liever gewoon spelen, haha. Wat heeft ze eerlijk gezegd nou ook aan hem ;) :p

Hoe gaat het verder hier?? LT en gien hoe gaat het met je babys?
    Gien, had je PBtje gehad, Gefeliciteerd nogmaals!

Ik drop hieronder voor jullie mijn ( vooral lachwekkende ) bevallingsverhaal!

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Woensdag 13 juli 2011

De uitgerekende datum! En de kleine vent zit nog steeds lekker warm in mijn buikje. Die ochtend sta ik wel op met lichte buikpijn en naarmate de dag vordert valt me op dat ik elk half uur/20 min een erg pijnlijke harde buik heb. Helaas missen we de ritme en regelmaat, de verloskundige bellen heeft dus geen nut.

Savonds voordat Dennis en ik gaan slapen zeg ik nog tegen hem dat er weleens een kans in zit dat onze nacht onderbroken gaat worden, hij reageerd hier heel droog op met "Daar gaan we niet vanuit, jij bevalt op mijn verjaardag."
    De harde buiken kwamen op dat moment om de 10/15 min en ook kon ik er gewoon, was het wel met een kleine moeite, mee gaan slapen.

Donderdag 14 juli, 3.00u

Ik word wakker van een pijnlijke harde buik en een volle blaas. Uiteindelijk beland ik voor een half uur op de wc, hoge druknood incombinatie met weeen werkt dus niet echt bevoordelijk.
    Met moeite ga ik na een half uur van de wc af, de harde buiken kwamen nu plots wel ineens erg snel achter elkaar. Zuchtend, steunend en zachtjes kreunend loop ik kleine rondjes door onze slaapkamer en ondertussen klok ik ze... 4,8,12,15,18,21,23. Dennis wordt uiteindelijk wakker van mijn zenuwachtig heen en weer geloop en vraagt wat er aan de hand is waarop ik droog antwoord dat de weeen begonnen zijn. "Waarom bel je de verloskundige dan niet?" "Omdat ik zeker wil zijn dat ze met ritme blijven komen" Alsof ze dat al niet kwamen Op dennis aandringen bel ik om 4.30 de verloskundige waarop zij besluit meteen te komen, ondertussen brengt Dennis zijn moeder op de hoogte. Ik wacht nog even met de mijne bellen, ons mam zou er toch binnen 5 minuten zijn.

Als de verloskundige om 5.00u ( ongeveer ) aankomt en bij mij inwendig controleert blijk ik al 4 cm ontlsuiting te hebben. Hier schrik ik wel even van, het was toch echt begonnen! Wat wil ik dat er gaat gebeuren? De ontsluitingsweeen nog even aankijken of mijn vliezen breken? Dat is natuurlijk geen moeilijke keuze maar eerst mijn moeder op de hoogte brengen, we besluiten op dat moment zelfs te wachten met het breken van mijn vliezen totdat mijn moeder er ook is.

Om 5.20u is mijn moeder er en om 5.30u worden mijn vliezen gebroken en op datzelfde moment schiet mijn ontsluiting naar de 6-7cm. Ik mag nog even gaan wandelen om de laatste centimeters erbij te laten komen maar na nog geen half uur krijg ik al het gevoel te moeten persen en gaan we dus op bed liggen. Bij inwendig voelen blijkt er nog maar een klein randje te staan, ik mag nog niet vol mee persen maar wel zachtjes duwen. De weeen waren verschrikkelijk want ik lag nog geen 5 minuten op bed of ze kwamen tegelijk op mijn buik, benen en rug!

Ondertussen pers ik stiekem toch af en toe vol mee en de verloskundige en kraamhulp zeggen beide dat ik niet mee mag persen, daarop kijk ik mijn moeder aan, haal mijn schouders op en zeg vervolgens "Ik pers toch mee". Ik was niet bepaald lief volgens meerdere Heb aardig wat gescholden en gevloekt en met name de kraamhulp en verloskundige waren de pineut. Tussendoor raak ik ook even lichtelijk geirriteerd naar zoonlief toe want die besluit tijdens een wee om met zijn hoofd te draaien, achteraf krijg ik te horen dat dat gewoon normaal was. ( Arm ventje, mama nu al mopperen op hem )

Om 6.08u is het dan zover, het randje is weggemasseerd door de verloskundige en ik mag eindelijk voluit mee persen! Tijdens het persen krijg ik weer een aantaal keer op mijn kop dat ik pas mag mee persen op een wee, blijkbaar heeft de verloskundige zelfs even zijn hoofdje tegen moeten houden omdat ik echt moest wachten met persen. Maar dan, precies 10 minuten later en zelf door mij ( gedeeltelijk ) naar buiten gehaald heb ik mijn zoon op mijn borst. Hij werd al huilend geboren ( huilde terwijl alleen zijn hoofdje pas buiten was ) en ik huilde lekker met hem mee

En dan zou je zeggen dat het ergste voorbij is toch? Ohnee, het leukste komt nog..... Ik ben zowat de verloskundige aangevlogen omdat ze een spuit in mijn been wilde zetten vanwege het niet goed samentrekken van de placenta. Het is dat ik een wat stevige kraamhulp heb, en de kleine man op mijn borst had liggen anders was dat denk ik ook echt nog gebeurd. Vraag me niet waarom, ik kreeg ineens z'n hevige paniekaanval. De verloskundige heeft dan ook direct die spuit in mijn been gejast terwijl de kraamhulp mijn been vasthield. Daarna heb ik haar wel mijn excuses aangeboden waarop de verloskundige alleen maar kon lachen, al zei ze wel dat als ze geweten had dat ik z'n schrik der van had ze me niks verteld had over de spuit. Ze had de gebaren van mijn moeder en Schoonmoeder niet gezien toen die haar stiekem wilde vertellen niks te zeggen over de spuit.

Ook heb ik mijn excuses aangeboden aan de kraamhulp en mijn schoonmoeder, natuurlijk vonden geen van alle dat nodig, bevallen brengt nou eenmaal de nodige hormoonmonstertjes mee

Daarna was het tijd voor Jaimy om kennis te maken met haar kleine broertje Ryan Martin!!

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh Mir sorry maar moet een beetje lachen om je bevallingsverhaal :D..

Maar een hele leuke naam en het is een knapperd hoor!

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik ga T. ten huwelijk vragen als uk 2 is geboren :D...

Weten jullie een leuke (online) winkel waar ze mooie horloges verkopen? Hij draagt nu veel horloges van TW Steel.

Budget is max 500 euro....

Deel Deze Pagina