Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Angel; veel plezier in Zeeland!

2. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Won hoe laat heb je je echo? Duim voor jullie!

Lt hoe is het met jou? Ik zal vanmid een buikfoto showen krijg al een lekker buikkie!
    En jij?

Angel veel plezier :) wij gaan vrijdag naar zeeland mijn schoonouders zijn daar op vak!

Met de rest ook alles goed? Xxx

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Gien; hier begint het nu ook wel te groeien hoor.. Zal is kijken of ik zo een foto kan uploaden. Vindt het wel apart dat ik in een gewone broek totaal geen buik heb en in een positiebroek wel?

Maar verder alles onder controle hoor! Giga druk op werk maar dat vind ik wel fijn.

Hoe gaat het met jou? x

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Erg trots :D

5. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    mooi lt! ik ben ook onwijs trots hihihi

van vandaag :D
    ps: let niet op de combinatie blauw/zwart haha tis een schoonmaakdag vandaag ;) enneh zie je die rozen op de achtergrond? van me mannetje gehad.... :)

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wauw dat groeit ook mooi :D!

En wat lief van je man..

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey girls..

Sow heb eventjes bijgelezen maar er is niet super veel blijven hangen :) Sorry !!!

LT & Gien.. wat een mooie buiken hebben jullie :D SUPER !!

Angel: is gabrielle een beetje opgeknapt??

Hier: Naud zit nu dan echt helemaal op 4 voedingen.. de eerste dagen was het nog een beetje wennen en accepteerde hij het koude drinken (thee of sap) niet echt en kreeg hij nog wel eens een halve fles melk bij zijn groenten, maar dat heeft hij nu niet meer nodig :D Bruine bonen en worteltjes blijven het grootste succes!!

Vandaag heb ik even een dagje voor mezelf gehad.. ben met mijn moeder gaan shoppen en die heeft me flink verwend :D hihi
    2 nieuwe broeken
    1 nieuw truitje
    1 nieuw vestje
    1 nieuwe jas

Heb zelf ook nog maar voor de kleine boef geshopt want die heeft toch nog niet genoeg :p haha.. Bij ZARA was de nieuwe kindercollectie binnen en die was echt geweldig!! (won daar moet je echt gaan kijken voor Gelani!!) heb een super stoere bodywarmer en een sjaaltje voor Naud gekocht..

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wat een stoere bodywarmer!!

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Heb je nog iets van Hon en Angel gehoord over zaterdag?

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wat Hon betreft konden we gaan uiteten.. Zij neemt Esmee dan ook gewoon mee.. Moet alleen even aan Angel vragen wat zij vind..

Owwww en ik heb vandaag mijn ketting binnen gekregen van Naud zijn voetje :D :D Ben er zoooo blij mee!! Echt super mooi geworden en zo persoonlijk :D :D

Met Handjes en Voetjes

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Aaaah wat schattig!

Ja het wordt voor mij nu wel een beetje kort dag om nog oppas te regelen.... En Jaimy meenemen vind ik geen optie.

12. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Hoi meiden,
    ik wil vanaf nu weer dagelijsk mee babbelen met jullie, als jullie dat goed vinden?:)
    ik heb het niet allemaal bijgelezen, maar nog bedankt voor jullie steun en medeleven!!
    Ik heb een telefoontje van het ziekenhuis gehad, en mn galblaas was mooi schoon niet ontstoken of wat dan ook, dus geen reden tot terug komen naar het ziekenhuis, ook gaat het nu weer helemaal goed, ik kan weer rennen en vliegen, en optimaal van mn meisje genieten!:)
    met mn relatie gaat het minder goed helaas..
    Maar daar vertel ik later meer over.
    Gwen doet het heel goed, en er begint nu een hoektandje rechtsboven door te komen, ze heb er best wel last van en is heel zeurderig, verder is ze nu ook verkoude en heeft mij aangestoken.. ik heb zo een pipetje gehaalt dat je het snot uit de neus kunt slurpen als het ware, maar ik ga dat morgen uittesten:)

Ik zal in een ander bericht het gedeelte van mn relatie wel neerzetten, als jullie willen weten wat er gaande is natuurlijk..:)

xx

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Mir; wat vervelend dat je relatie niet zo goed gaat! Fijn dat je zelf weer helemaal bent opgeknapt.

@ Honey, Nik en Angel; spreken we zondag dan om half 5 daar af?

Nou mn meisje is sinds vandaag kv af! Ben benieuwd hoe het gaat. Ze krijgt in de ochtend 150 cc koude melk in rietjesbeker en in de avond 150 cc warme melk uit de fles.

Wonnepon; kom je nog wel een beetje mee kletsen meis :(.......

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedemiddag meiden!!

@miracle: fijn dat je zelf al beter bent! balen van je relatie meid.

hier voor de verandering weer druk gehad afgelopen tijd ;)

we hebben besloten ons huis te koop te zetten! maar jeetje wat een klote tijd, we zullen 10.000 verlies hebben.....
    vanavond komt er iemand om te berekenen wat we kunnen lenen voor de hypotheek, hopelijk is dat toch nog wel wat zodat we het huis kunnen kopen wat we op het oog hebben. ons huis is gewoon echt te klein nu.

we willen het liefste ook gelijk een stukje aanbouwen bij het huis zodat we dat niet later meer hoeven te doen, maar dat moeten we eerst rond zien te krijgen met de financien dan.

verder vandaag te horen gekregen dat ik in november als het goed is een vast contract krijg :D:D ben echt heel blij vooral omdat ik er nu nog maar 2 maanden werk!

isabel groeit als kool pfff het gaat echt veeeeel te snel! 71,5 cm alweer.
    ze kwam toen net bijna zelf zitten! ik schrok er wel een beetje van had dat nog echt niet verwacht. maar net voor ze rechtop zat verloor ze haar kracht en ging ze terug.
    haar 3e en 4e tandje zijn ondertussen ook al zo goed als door, ze heeft er deze keer iets minder last van gehad tot nu toe, ze heeft wat verhoging maar daar houd het bij op.

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Spannend hoor Naomi! Verliep de afspraak met de adviseur zoals verwacht? En willen jullie verhuizen voor gezinsuitbreiding of is het nu ook al te klein?

En wat groeit je meisje hard! Met 11 maanden was Jaimy 71 cm.. Vindt die tandjes echt schattig staan in hun bekkie :D.. Gelukkig heeft ze er weinig last van...

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @lt20: het gesprek verliep redelijk ;) we kunnen 227.000 als het goed is lenen, dus meer dan genoeg voor het huis wat we op het oog hebben. alleen zullen we met dit huis 10.000 verlies hebben, we kunnen geen bouwdepot meer krijgen voor het andere huis, verlies kunnen we niet meer meenemen per 1 augustus en we zullen met een boete zitten bij de bank omdat we vroegtijdig de hypotheek stoppen daar..... er zitten dus nogal wat nadelen aan jammer genoeg! maar we denken dat het op te vangen is met ons spaargeld dus we gaan het verder onderzoeken hihi.

ons huis is nu al beetje te klein aan het worden, het kan nog wel maar makkelijk vind ik het niet. het is de bedoeling dat er nog 1 of 2 kinderen bij komen dus dat past hier nooit.

ja isabel groeit hard hihi, ze was maar 110 gram aangekomen in 3 weken tijd maar wel flink gegroeid :p
    hihi en dan te bedenken dat isabel altijd een kleintje is geweest, ze was maar 49 cm bij de geboorte en zat heel lang op de onderste lijn.
    ja die tandjes staan geweldig :D

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dat is inderdaad wel netjes! Hoop dat jullie een leuk huisje vinden.

Leuk hoor nog 1 of 2 kindjes erbij! Hier roept T. heel hard dat er echt geen 3e komt, ik ben er nog niet overuit ;)..

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mir: wat fijn dat je jezelf weer beter voelt!! Balen van je relatie zeg :( Elke relatie heeft wel eens een dip.. Ik hoop dat jullie eruit komen!! En je mag natuurlijk altijd je hart luchten..

LT: zondag half 5 is perfect :)

Naomi: is er geen mogelijkheid om jullie huis wat jullie nu hebben te verbouwen zodat het groter en ruimtelijker is? 10.000 verlies is wel erg veel.. Dan kun je die 10.000 misschien beter in dit huis steken?

Wat goed dat jullie meis zo groeit :D

LT: nog niet uit over een 3e?! En dan te bedenken dat je er eigenlijk maar 1 wou :p hahaha

19. Miracle1990

@ Lt, naomi en niske: dank jullie wel meiden,
    mn verjaardag was echt bagger...
    we zijn wezen wokken, maar Gwen is helemaal niet lekker, en was heel huilerig en hangerig, ze is echt snotje verkoude, het pompje voor dr neus (zo noem ik t ff wat je bij kruidvat kan halen) vind ze 10x niks, iedere keer gaat ze huilen, terwijl ik dr wel van al dat snot in de neus afhelp... niks wat ik ben dr doe is goed, ze wil de fles wel, maar laat heel snel weer los omdat het pijn doet, ze heeft het hele wokrestaurant bij elkaar gegilt, en ik zat daar met een kut gevoel..
    Ik vermoed dat mn vriend vreemdgaat, met een 17 jarig meisje, die was er ook ik had dr niet uitgenodigt maar steeds gignen ze samen roken en ze lieten mij met Gwen overstuur zitten, ik werd dus ontzettend chaggo, mijn verjaardag en kan niet eens genieten....
    Ik irriteerde me dood aan dat meisje, en ik zei dus al snel van nou ik word gek zullen we gaan, en me vriend moet op honden van een vriend passen dus die slaapt in dat huis.. nou is dat mokkel met hem mee gegaan, maar volgensmij slaapt ze nu iedere nacht dat me vriend niet bij mij was bij hem in dat huis... en ze ehbben ook in 1 bed samen gelegen, sorry meiden maar ik moet echt even mn hart luchten... ze zeggen dat het een grap is, en dat het moet lijken alsof hij vreemdgaat om zo een andere jongen jaloers te maken, maar dat kun je binnen een dag gedaan hebben:s nou komt die gozer van die honden zaterdag op zondag nacht hoop ik terug en vanaf zondag wil ik dat ie weer normaal thuis slaapt, doet ie dat nit, heb ik woensdag mn tassen al klaar staan, ik heb in biddinghuizen een plekje en als het even kan neem ik Gwen mee, er word ook niet verteld waar dat huis in Biddinghuizen is, maar dan ben ik met Gwen weg.. hij gaf ook aan dat ie nu ff een weekje jeugdig wilde zijn, nou prima, maar ga niet ligge wippen met een ander, en daar ben ik nu wel bang voor dat dat gebeurt is... maar mocht dat ook idd zo zijn, en hij bekent uit eindelijk toch,, ist alsnog klaar.. want dan heeft ie gelogen tegen me..
    sorry meiden nogmaals maar dit moet ff het zit me heel hoog, en heb niet eens van mn eigen verjaardag kunnen genieten..:(
    Als er vragen zijn, stel ze en ik antwoord zo snel ik kan!

20. Miracle1990

Ff spammen, zo lief:D zo heeft ze nu maar 1x gezeten, wel ontzettend knap helemaal uit zichzelf is ze naar voren gekomen, en even later lag ze op dr buikje :p

Deel Deze Pagina