@Nikske: ik wil best wel weer zwanger zijn, maar niet met mn huidige vriend het begint wel te kriebelen maar verder doe ik er niets mee Eerst maar eens mn relatie.. dan de rest (in iedergeval komen er met hem geen kids zowiezo meer bij!)
Naomi: Leuk dat je toch gewoon de opleiding gaat doen ! Mir90: Ooww ik dacht al.. Dat zou namelijk echt niet slim geweest zijn
Pfoe Naud zit in een "heerlijke" fase.. NOT * Flessen niet leeg drinken * Jengelig zijn * Nachten niet meer doorslapen (Vanacht 4x eruit geweest) * Gefrustreerd raken omdat hij veel wil maar het niet lukt * Huilen huilen huilen Nou heb ik het even nagekeken en is het de 4 maanden sprong.. Alles klopt gewoon!! En het fijne nieuws.. deze sprong kan tot 5 weken aanhouden
Ik vind dat hij zijn verantwoordelijkheden moet nemen maar jij hebt er voor gekozen dat er een kindje kwam en hij niet. En uit alles blijkt dat hij er echt niet klaar voor is. Maar ik duim voor je dat jullie gezin bij elkaar blijft want je gunt geen enkel kind gescheiden ouders. Maar ik dacht dat een zwangerschap niet meer mocht?
Lt: nee mag inprincipe ook niet meer, van wat ik te horen heb gekregen van het ziekenhuis, maar erover praten in de toekomst kan geen kwaad en misschien komt er dan wel heel ander nieuws.. Maar in iedergeval komen er nu geen kindjes bij, zeker niet met mn huidige vriend. @Nikske: ahww das wel zwaar als Naud nu last heeft van een sprong ja, Gwen heeft er geen last van gehad, maar die is nu jengelig omdat ze een tandje krijgt, ze komt vanavond weer terug van het weekendje bij oma slapen, en mn schoonmoeder zou dat spul wat je op het tandvlees kan smeren mee nemen, dus ik hoop dat dat werkt, en anders moet ik een goeie bijtring kopen, maar hoe kun je zien dat een bijtring goed is en bij je kindje past???
Goedemorgen mama's! Zo, Jaimy was gisteren toch een partij hyper in de auto en thuis. Ze lag pas rond kwart voor 10 in bed, en zelfs daar ging ze eerst vrolijk spelen... Naud meteen verkocht op de terugweg of niet Nik? Gabrielle lag al lekker te slapen had ik gehoord. Won; taartje nog gelukt? Hon; alweer wat opgeknapt? Ga na gauw aan het werkx
Hoi meiden, goeiemorgen!!!! Ik ga straks de HA voor Gwen bellen, ze heeft nu een paar dagen al dat ze steeds naar dr rechteroor grijpt, en tijdens het drinken aan de fles houd ze hem vaak continu vast, dus ga even kijken of ernaar gekeken kan worden en of het inderdaad oorpijn zal zijn.. ze heeft geen verhoging dus dat scheelt een heel hoop, net om kwart voor 8 eerste flesje gehad, ze bleef gillen daarna, maar slaapt nu gelukkig wel zoals we gewent zijn, alleen ben ik nu helemaal wakker, en dat terwijl ik niet zo heel goed geslapen heb vannacht:S nou ik hou jullie op de hoogte wat de HA zegt!
Morgen om 9:20 heb ik een afspraak, ze zaten vandaag helemaal vol, ik ga naar een vervangende HA, eigen HA is op vakantie.. dus we wachten het af
hee girls! mir; ja was ik ook benieuwd naar.. sorry maar vind het echt een belachelijke vent.. zou die van mij moeten proberen.. kon hij echt op sode....... maar goed vind het rot voor je hoor daar niet van.. Gwen kan ook last hebben van de oortjes door de tandjes die doorkomen, dat geeft soms druk op het hele hoofdje.. sneu he! kleine wilde hier nooit een bijtring dus wat dat betreft weet ik het niet maar dentinox hielp hier goed! @ de rest... leuke middag gehad gisteren? @ won; hoe is het met je? ben je het inmiddels kwijt geraakt? oja wou ik nog vragen heb jeje donkey al?? ben zo benieuwd naar dat ding @ here; heerlijk weertje zeg de was hangt buiten en ga zo lekker raampjes zemen.. kom straks wel weer spieken!
He Gien; Volgens mij mag ik namens Nik en Angel ook wel zeggen dat het een gezellig etentje was! Plan 1: bbq bij Nik (gecanceld wegens weer) Plan 2: pannekoekenhuis Plan 3: bbq bij Charlotte Mijn donkey wordt eind augustus geleverd , kan ik eindelijk weer naar het bos en de duinen. Heb nu een buggy maar die raak ik liever niet aan (rot ding grrr) Geniet van het weer! Ik ga gauw weer aan de slag
@naomi, soow al een flink buikje, groeit mooi zeg! @gien: lekker he dat weertje. Heb ook al 2 wasjes gedaan en die hangen ook te drogen. Ruikt de was ook altijd zo lekker van.. @lt: nee ze heeft helemaal niet gereageerd op het danootje, dus zou me niets verbazen als ze daar gewoon tegen kan. Maar wil het nu nog even een paar daagjes afwachten.. Weer een hectisch dagje achter de rug? @nik: hoe is je nacht geweest met Naud? Is hij nog veel wakker geweest? @mir: wat een super leuke foto's had je van je meisje op Hyves! Zie het al helemaal voor me dat ons meisje daar ook zo staat te dansen hihi.. Ze heeft trouwens vandaag prikjes gehad. Gabriëlle was nog flinker dan mama.. Ze heeft er tot nu toe helemaal geen last van gehad (afkloppen), wel heeft ze van 13.00 tot 17.00 geslapen, maar dat is alleen maar goed. De wvk zei wel dat ze heel goed ontspannen was tijdens het spuiten, dus waarschijnlijk heeft ze dan weinig/geen spierpijn. Hoe is het bij de rest van de girls?
girls Naud doet mee met baby van de maand.. en mijn buik nog met buik van de maand (hihi beetje laat) willen jullie stemmen ?!?!
Mama en baby zijn weer goedgekeurd! Moet over 4 weken terug. Nu alweer een afspraak maken voor de 20w echo....
Naomi: die buik groeit inderdaad hard.. Ik ging in het begin ook zo mega snel!! Angel: wat goed zeg van jullie meisje dat ze zo ontspannen was bij de prikjes.. Naud lag om 21.45uur in bed maar is pas om 23.00uur in slaap gevallen en was om 5.55uur ongeveer wakker!! Nou vandaag eerste werkdag na mijn vakantie en dan is het zo'n lekker weer Balen zeg.. Gelukkig word het morgen ook lekker en dinsdag is mijn vrije dag dus dat komt goed Sow nu eerst even snel een klein opruimrondje door mijn huis en dan Naud in badje en naar bed..
Hee lieverds!! Hoe gaat het? Was het leuk gister? Baal dat ik niet mee kon volgende x? Naomi, wat een mooie buik lt, lekker gewerkt? Alles geregeld voor zaterdag? Ik heb een armbandje gekocht maar nog niet laten graveren, kan je hem ruilen als het niet goed is Gien, hoe gaat het met jou buikkie? Won, jij ook alles geregeld voor gelani? Hier gaat het weer een beetje. Gelukkig niet meer overgegeven. Nog wel last van mn hoofd en misselijk maar dat is wel te doen mn eerste ronde na de pil is korter dan voor esmee. ben er wel blij mee .. Hihi fijne avond schatten!