@nik: ik had toevallig net gekeken voordat ik je berichtje zag, toen zag ik Naudje er tussen staan. Dus had al meteen gestemd.. Wat rot dat Naud zo'n kort slaapje heeft gedaan. Had hij wel goed gedronken? @hon: wist niet dat je ook moest overgeven! Gaat het een beetje meis? Denk echt vaak aan je, vind het zo kl*te dat je zoiets moet gebeuren. En vooral dat ze ook niet echt weten waar het door komt, en die onzekerheid dat het misschien nog een keer kan gebeuren.. Hoop dat je snel opknapt! @lt: fijn dat alles goed was bij de vk.
mir; idd wat een super schattige foto's! ze heb ook zon lekker bekkie! hoe ging het voor het eerst alleen met 2 kids?? @ nik; wat een knapperd die naud! ga meteen ff stemmen ook op je buikkie natuurlijk... @ hon; dankje gaat gelukkig allemaal goed! do de 20 weken echo bale zeg dat je je zo ziek voelt... he wat zie ik... gaan jullie voor een broertje/zussie voor esmee??? of hou je het alleen bij.. @ lt; alles al geregeld voor de verjaardag? en @ won; ook?? pfffffff wat gaat de tijd ook snel, mijn schatje is morgen alweer 20 maanden.... mijn kleine tijgetje
Gien, f. Die vind het best zo en wou niet dat ik een spiraal of ring liet zetten. Tot nu toe hou ik mn cyclus gewoon bij en wacht ik af tot hij zegt dat hij er echt voor wil gaan. wat spannend weer een echo! Voel je al iets? Wat heb je toch een lekker mweissie!
Edit: angel nou vergeet ik jou maar hadden nog Ff vlug bij gekletst gisteravond hè! Toon vond het razend intressant Léons geweren enzo dus had het graag gezien haha maargoed ze zien mekaar bij de schietclub vast wel eens want heb hem Ff op Hyves laten zien wie hij is en nog eens gezegd van de konijntjes (gerrem ) schieten haha Hee lieve schatten! Nik ik ga stemmen! Hier een drukke dag gehad, pietertje werd vandaag 3 dus heel de dag geweest alleen gelani is dus al vanaf dat hij die dag koorts had niet zo fit dus lekker veel ondertussen gewandeld en gister die taart maken was een ramp hij wou steeds bij mij zitten dus lekker veel geknuffeld! (de taart was verder wel goed gelukt ) Gien wat is nadine toch een heerlijk kind hè! We hebben nog geen belletje gehad van babypark!!! Dus ik wacht Ff af, ik laat hem nog steeds komen zolang ze niet bellen maar als het nu nog een maand of 2 3 duurt bEstel ik denk ik een cameleon. Maar toch ben ik er nog niet overuit want als enkele is ie ook super (de donkey) dus tot nog toe laat ik hem komen ben eigelijk wel blij dat ze nog niet gebeld hebben want wil graag zwanger zijn dan Lt jij alles klaar? Wat doe jij aan versiering enzo? Heb blauwe en witte ballonnen besteld en zoon sliert waar ze aan kunnen zodat je een mooie volle hebt; en een blauwe slinger. De rest van die kleine dingetjes! Kijk er echt naar uit!! Leuk hè! Nik zag dat naud veel kan weer ineens!! Leuk hè dan ben je zo trots! Hij lijk ook zo op jou knappe vent heb je!! Hon hoe gaat ie met jou? Was je niet fit? Of heb ik het helemaal mis? Zijn jullie veel op de camping? Esmée had een mooi visje gevangen!! Naomi je buikje groeit echt al hè! Denk dat bij mij de tweede ook sneller gaat omdat je toch al beetje een buikje over hebt van de eerste of is dat heel stom dat ik dat zeg haha ik merk dat bij mezelf iig! Wel leuk dat je gelijk loopt met je schoonzus! Wie is verder? Heb je 'voorkeur' voor het geslacht? Voor zover het kan natuurlijk hè maar dat hoef ik jullie niet uit te leggen Mir hoe was je eerste dag alleen? Ofja alleen viel natuurlijk ook wel mee en nog lekker K3 gekeken? Heb nu wel door jou dat lied in m'n kop haha Hier gaat ie goed! Goed aan de klus! We zien het wel! Was blij dat de test negatief was zodat we wel door konden! En ik meen dat ik gisteravond/vanacht m'n ei gehad heb.. Kan ook goed zijn dat ie nog komt dus we blijven netjes door klussen maar wie weet je hoort vaak VMK en dan weer zwanger dus we hopen het, en is het niet zo dan hopen we weer op de volgende Xxx
@Lt: ja mn vent slaapt weer thuis, hij was ook de hele dag thuis maar is vanavond de deur uit gegaan om met de hond te trainen, maar ik was bezig met het eten dus ik wilde weten hoelaat ie trug was, zei die niet zo heel laat... zit nu nog te wachten:s Belde ik hem op kreeg m na 5x pas te pakken.. en kreeg ik een grote mond, en dat alleen omdat ik zei dat ie wel al thuis kan kunnen zijn, ja oke.. ik was geprikkeld, maar dan nog.. nou zegt ie dat ie helemaal klaar met me is, prima... zn kleren staan al klaar Woensdag ga ik weer met me maatschappelijk werkster in gesprek.. nou maar afwachten wat ie doet vanavond... ik ben denk ik dan al wel slapen als hij een keer terug komt.. maar morgen ben ik de eerste die praat, zeker weten! Denk hoe moeilijk het ook is en word voor mij, en Gwen, ik toch nu maar eens die knoop moet gaan doorhakken, zo doorgaan is ook niks, wil niet continu ruzie hebben en alleen omdat ik me gevoel blootstel....:s is bovendien ook niet goed voor Gwen... Ill let you know girlss!! Over haar oortjes, ja dat het van het tandje kan komen, zou goed kunnen, maar wilde voor de zekerheid even laten nakijken Ik voel steeds en kijk steeds maar het blijft wit, er komt nu nog niets door.. hoelang kan dat duren voor een tandje door is? want als ie door is, dan spring ik van blijdschap een gat in de lucht haha;p
Goedemorgen! Won; ik heb bijna alles roze maar heb niet overdreven veel gehaald, heb nog wel een gekleurde slinger met 1 erop.. had je de taart voor zn verjaardag gebakken? Ik ga de mijne zaterdag ophalen ben benieuwd! Gelani weer wat opgeknapt? Mijn nicht is paar weken terug toch bevallen maar die heeft vd week wel een 2lingwagen gekocht, ondanks dat die oudste bijna 2 is. Angel; heeft ze nog lekker geslapen? Ga nu douchen en richting werk! X
@wonderbaby: ja mn buik groeit inderdaad al maar heb inderdaad nog buik over van isabel en ik ben zelf niet de slankste hihi. mijn schoonzus is 2 weekjes verder, vind het echt leuk om samen zwanger te zijn! het geslacht maakt me niets uit, jongen is leuk want dan heb je van allebei 1 maar nog een meisje vind ik ook erg leuk en is ook leuk voor isabel! zo nu snel naar de speeltuin gaan lopen, mn zus zit daar ook lekker van het zonnetje genieten vandaag!
Hey meiden, ik ben net terug met Gwen van de HA, ze heeft een beginnende oorontsteking, en we hebben dus oordruppels mee gekregen naar huis, ze moet 3x per dag 5 druppels hebben in dr rechter oor.. Verder heb ik ook maar meteen een oplossing gevraagt voor een vol neusje, en ik kan vanmiddag zoutoplossing speciaal voor baby's ophalen, krijg na 12 uur pas mn geld binnen, echt balen:s Ik ben ontzettend moe, dus ik ga nog eventjes liggen, we hebben de hele nacht wakker gelegen omdat Gwen een verstopte neus had, en die maar niet leeg wilde door middel van het pompje wat ik ervoor heb. Dus we zijn allebei gebroken zowel me vent, als ik.. We hebben alles gisteren nog eens goed besproken en hij begreep me gelukkig toch wel, en wilde verder gaan, maar wel onder voorwaarde dat ik gewoon moet kunnen zeggen tegen hem wat ik wil en vind en dat was goed.. nou hopen dat ie het ook volhoud ook! @Lt: welke kinderwagen heb je besteld? @Naomi: ik ga vanmiddag ook even met Gwen wandelen, denk ook even naar het park, het is ontzettend lekker weer
Ik snap echt weinig van je Mir (sorry!). Maar dat je nu blij bent dat het weer goed is, snap ik echt niet. Hij geeft je een grote mond, kan van alles maken en nu is alles weer koek en ei? En uuh zoutoplossing kan je pas halen als je geld gestort is?
@won: stuur je ook nog ff je wensenlijstje voor Gelani door? Ik denk dat ik ongeveer tegenlijk met Lt en Hon kom, dan kunnen de baby's lekker spelen.. @lt: wat fijn dat je nou een datum hebt voor je kinderwagen! Jij hebt ook de Donkey gekocht, toch? @hon: kl*te van dat overgeven. Hebben de dokters enig idee waar dat van komt? En moet je nog naar de revalidatieartsen toe? @mir: ik snap het niet helemaal. De vader van je kindje laat je elke keer in de steek (niet opnemen, flikflooien met andere meiden, tekeer gaan tegen je) en nou is alles weer helemaal goed omdat je mag zeggen wat je ervan vindt? Hier gaat alles (tot nu toe) super goed. Weinig last van de prikjes. Gisteren om 19.00 uur naar bed, tussen 20.00 en 21.00 wat gesnik (af en toe), maar toen is ze lekker gaan slapen. En vanochtend werd ze om half 9 wakker van papa die naar zijn werk ging (die was overigens verslapen ).. Vanmiddag gaan we lekker bij mijn oom (buiten) zwemmen. Hoop dat het water een klein beetje opgewarmd is, maar neem toch een klein badje voor Gabriëlle mee..
@ mir; mmm snap er ook weinig van eerlijk gezegd, eerst zeg je lachend zn spullen staan al klaar en nu is het weer helemaal goed?? sorry dat ik het vraag maar is er ook nog sprake van liefde....? hoop dat gwen er gouw vanaf is is altijd zo sneu bij die kleintjes... oja nog ff benieuwd.. is tie nou wel of niet vreemdgegaan??? dan was het bij mij al helemaal einde verhaal... @ angel; heerlijk lekker zwemmen, wij gaan vanmiddag ook ff naar me ouders denk die hebben ook een lekker zwembad @ hon; voel je je alweer wat beter? @ naomi; wat een mooi buikje al! ik had ook al heel snel een 'buik' hoor, het groeit ook allemaal wat sneller als bij een 1e! (meestal dan..) lekker mee pronken hihihi @ here; bedankt meiden! ben ook Zo verliefd op haar, ze kletst de oren van mijn hoofd hihihi ken al heel veel woordjes echt zo leuk..! ik vind de zwangerschap aan de ene kant heel snel gaan omdat ik nadientje al heb maar aan de andere kant niet omdat het nog zo lang duurt en je weet hoe leuk het weer is zon kleintje hihihi lekker dubbel! heb er in ieder geval weer helemaal zin in! lt; spannend zeg ben echt benieuwd wat je krijgt.. vind je wel een echte meisjes mama
Oh Jaimy gaat vanmiddag ook lekker spetteren! Ze is nu thuis met T. dus ik zei zet straks maar het badje op, kan ze even van het weer genieten. Gisteravond hebben we echt heeeeel hard gelachen, te schattig. Had het eigenlijk moeten filmen. Ze zat bij T. op zijn schouders en liepen wat door de tuin heen. T. liep langs mij en gaf me een trap onder mn kont dus ik zo overdreven AUW roepen, begint ze kei hard te lachen. Dus uiteindelijk hebben we denk 10 minuten door de tuin gerend met ondertussen trappen en slipper slaan, nou Jaimy kwam niet meer bij, echt geweldig!! Zit nu gewoon met een te typen (oeps, ben nog wel op werk). Oh Won; ik heb geen bal voor Gelani gekocht! Heb iets van Duplo samen met Hon gekocht dan weet je dat.
He Gien; voor Jaimy voelde ik mij echt een jongensmama. Loop meestal op sneakers, vroeger deed ik dag en nacht aan voetbal en meer van die dingen. Vond ook echt raar om roze te kopen hahah maar nu oooooh geweldig een meid! Lekker tutten en mooie kleertjes kopen. Kan niet wachten tot ik met mn 2 meiden op pad kan (jaaa ik blijf bij een meisje)!
hahaha het is ook wel een lekker ding natuurlijk! snap dat je er daar nog een van wil hihihi ga ff en verjaardagskadootje zoeken voor me moedertje.. (nog niet van gekomen ) weet je al hoe je T ten huwelijk gaat vragen of doe je dat tussen de weeen door haha
Hon: eerste ronde na de pil een cyclus van 37 is netjes joh!! Wel fijn dat je niet meer hoeft over te geven.. Nu hopen dat je voor de rest ook snel opknapt!! En volgende keer ben je gewoon weer gezellig van de partij Angel: thnx voor je stem hihi.. Ja opzich had Naud wel goed gedronken zondagavond maar slapen zat er niet echt in.. Vanacht heeft hij het gelukkig wel weer super gedaan Dus ik ben weer blij!! Gien: Jeeeej jullie kleine meid alweer 20 maanden vandaag.. GEFELICITEERD En alweer bijna tijd voor de 20-weken echo.. SPANNEND!! Won: jij een buikje overgehouden na Gelani? Nou dan mag je mij vertellen waar die zit hihi!! Heb je geen foto van de taart voor Pietertje? Ben wel benieuwd.. En ga je Gelani's taart ook zelf maken? Naomi: inderdaad leuk zeg om samen zwanger te zijn.. hebben de kindjes straks ook veel aan elkaar LT: owww nog eventjes en dan heb je je mooie kinderwagen Nou R. heeft per ongeluk onze kinderwagen meegenomen naar zijn werk vanochtend.. Die lag nog in zijn auto.. Ik kan dus met dit mooie weer geen kant op BALEN!! Misschien ga ik vanmiddag maar even richting het zwembad met hem als hij een beetje optijd wakker is.. Haha wel echt grappig van Jaimy.. Naud moet ook altijd hard lachen als R. en ik aan het stoeien zijn!! Mir90: Nou ik ga je nu een eerlijke reactie geven die je me waarschijnlijk niet in dank gaat afnemen maar ik moet het echt kwijt.. WAT BEZIELT JOU?!?! Je stopt zomaar met de pil terwijl je vriend er niets van wist waardoor je nu dus je relatie behoorlijk op het spel hebt gezet.. Het ene moment staan de kleren voor je vriend klaar en het andere moment mag hij blijven zolang jij maar alles mag zeggen wat je denkt?! Als je nou misschien nog 2 jaar gewacht had was je vriend er misschien ook klaar voor geweest waardoor hij zijn verantwoordelijkheid veel beter had kunnen nemen.. Dan had je relatie niet zo onder druk gestaan en was dat ook veel beter geweest voor jullie kindje!! Nu dwing je hem gewoon iets op waar hij zijn hele leven aan vast zit.. Wie ben jij om die keus te maken.. Dus leg ons ALSJEBLIEFT eens uit wat je ertoe gebracht heeft om die keuze te maken?! Want volgens mij kan ik voor alle meiden spreken dat we het ECHT NIET snappen hoe het bij jullie in elkaar zit.. Bij ons om de hoek woont een ontzettend leuk koppel die VEERTIEN jaar bezig zijn geweest voor een wondertje en hem dit jaar pas in hun armen hebben mogen sluiten.. En dan kies jij ervoor om een onschuldig kind in een situatie van stress te brengen en niet eens geld te hebben voor een zoutoplossing van 3??? Sorry maar ik kan er gewoon met mijn volle verstand niet bij..