zo'n funkybox heb ik ook, wit met een zilveren ster. maakt gewoon het kamertje af zulke kleine dingen he
hee meiden! dat is even geleden, was jullie eigenlijk ook kwijt.. :S @ perry; aaah wat leuk! we willen hier ook een fototje van zien hoor! nou ook balen van je rug zeg!! doen ze nog moeilijk van de tegen party? @ nik; wat een leuke hemel/klamboe! echt leuk!! al lekker veel geshopt? bij moeders mooiste hebben ze ook leuke dingen, maar weet niet of jullie die ook hebben? hier zit hij in den bosch.. beetje vd schrik bekomen met de auto enz? pff het zit je nu best veel tegen! leuke dvd gekeken? @won; leuke banner!! is Gelani nu alweer opgeknapt? ik ben verliefd op je muts!! ja niet jou muts maar die van Gelani! echt leuk!! wanneer moet jij weer aan het werk? @ LT; fijn zeker nu T weer terug is? hij zal zn meisjes wel gemist hebben! heeft Jamy haar spuitjes ook al gehad? moet je de 19e alweer beginnen?? zijn dan al die weken al om? gaat echt hard!! @here; nu eindelijk weer rustig.. heb nog wel een hoop vragen enz voor de gyn. want toen ik opgenomen ben waren mn weeën veel minder krachtig dan toen ik aan de remmers zat? heb de uitdraaien van mn CTG enz allemaal mee gekregen en viel me gister zo op. ook erg vreemd vind ik. Maar mag morgen al mn vragen stellen Het is wel gek, want ze hebben gezegd dat ik de 40 wkn niet meer ga redden omdat mn baarmoeder hals of mond.. weet het niet precies meer.. (A) dat die al week is.. ,maar hoelang kan het dan nog wel duren?.. pff.. ag gelukkig is het al rustig in mn buik Kom vanavond nog wel eventjes spieken liefs xxx
Kan ik hier meepraten? Ik ben een 22-jarige mama van een dochtertje Linn* (18/09/2006 + 22/09/2006, ik was 18 toen ik beviel), een jongenstweeling Cas & Sem (27/02/2008, op mijn 20e) en nu een tweede tweeling onderweg. Liefs Youngmom
@ Won: jij die funkybox staat op mijn kerstlijstje Dus ben benieuwd of ik die ga krijgen. Haha!! @ Hon: wat fijn dat het weer iets rustiger is in je buik!! Ben benieuwd naar de antwoorden van je gyn morgen. Het fijnste zou natuurlijk zijn als je de 37 weken gaat halen, niet? Moet je nu ook in het ziekenhuis bevallen, of wou je dat zowieso al? @ Youngmom: Zeker mag je hier mee kletsen! Wat een verhaal zeg, een dochtertje zo vroeg moeten verliezen en een tweede tweeling onderweg. Wauw!! Ik hoop dat je het hier heel gezellig gaat vinden @ LT: waar heb jij je verstopt lieverd? Lekker van je gezinnetje aan het genieten? -xxx-
Soow youngmom idd wat heftig, mag ik vragen hoe dat gekomen is?en een 2e tweeling onderweg, zit dat in de familie? Ja je bent een 2ling gewend dus zal super gaan straks.. Gezellig dat je je bij ons voegt! Leuk nik hoop dat je 'm krijgt!! Hon ben benieuwd naar de antwoorden op je vragen! Klinkt idd raar.. Was ff vlug bericht via telefoon onderweg naar de mac xxx
@Nikske89: Dat hoop ik ook @wonderbaby1: Mijn verhaal ivm Linn* staat onder het toppic vlindertuin > lounge (kwestie van niet iedere keer te herhalen enz) Tweelingen zitten bij mijn vriend in de familie (hij heeft een tweelingsbroer en mijn mama heeft twee broers die tweeling zijn) maar dat maakt niets uit hé. Bij ons zijn het twee keer een één-eiige tweeling... Ik vrees toch dat het flink aanpassen word hoor. Onmiddellijk van 2 naar 4 kids en dan nog zien hoer de jongens zullen gaan reageren op hun 2 broertjes / zusjes... Loecke is het dochtertje van mijn vriend maar zij mag ons niet meer zien sinds de jongens er zijn. Ze heeft dus ook nog nooit haar halfbroertjes gezien... We zijn nu wel via het gerecht bezig om haar weer bij ons te mogen hebben... Hier vandaag mijn tweede volledige dag platte rust thuis... FRUSTRATIE!!! :x
Youngmom, Ik heb net je verhaal gelezen over je meisje. Wat een vreselijke tijd moet dat geweest zijn zeg, ik heb gewoon echt kippenvel. En dan ook nog zo behandeld worden door je toenmalige vriend, SCHANDALIG! Een moeder zou nooit iets doen om haar kindje kwijt te raken, dus geef jezelf alsjeblieft nooit meer de schuld van die stomme bacterie!! Wat betreft die tweede tweeling, dat lijkt me echt heftig. Zomaar naar 4 kindjes gaan opeens. En dan ook nog een stiefdochtertje die niet meer bij jullie mag komen. Meis ik ken je natuurlijk nog helemaal niet na die 2 berichtjes wat je hier geplaatst hebt, maar als je dit alles aankunt en zo naar de toekomst kunt kijken, dan moet je wel een sterke vrouw zijn!!!! Dikke knuffel
Nik laat je weten wat de gyn zei? Ahh die funkybox zal je vast wel krijgen Youngmom ik heb in je topic gereageerd maar wat heftig zeg! Ik sluit me bij nik aan, wat zul jij een sterke vrouw zijn! Ik lees in je onderschrift dat deze zwangerschap niet zorgeloos is.. Hoe komt dat? Hier vanacht weer 100 x wakker geweest voor meneer z'n speentje, iemand een idee hoe ik daar vanaf kom? Morgen 3 uurtjes werken x
hee hee!! @youngmum; Welkom wat erg van je meisje! lijkt me inderdaad best zwaar van 2 naar 4.. maar toch wel super! vind het wel wat hebben hoor!! @ nik; dankje! ik wou thuis bevallen maar dat mag nu niet meer omdat ons meisje zo klein is. volgende week weer een groeiecho dus hoop dat ze gegroeit is. @won; zie je er erg tegen op om te gaan werken? @here; vanochtend bij de gyn. dit was echt een leuke vrouw! die andere waren maar stug enz. maar goed, mn buik is nu rustig en dat was het belangrijkste voor hun, waarom de weeen savonds erger waren kon ze geen antwoord opgeven.. weer even naar ons meisje gekeken en ze was zoo druk! dat zelfs de gyn er verstelt van stond het is nu echt afwachten.. het kan morgen beginnen maar ook pas over 3 wkn.. hoop natuurlijk op minimaal de 37 wkn. maar ze gaan het nu niet meer remmen..moet ook nog rust blijven houden en dat vind ik echt het moeilijkst.. volgende week weer controle en echo.. dus ben echt benieuwt of ze wat gegroeit is! we zijn nu alweer een week verder dus die pakken ze al niet meer af liefs xxx
Ik hoef niet naar een gyn lieve schat dus ik kan je niets vertellen Haha... Wat betreft die speen, ik kan me herinneren dat mijn moeder ook 100x per nacht eruit moest omdat mijn broertje dat zuigreflex nog niet lang genoeg kon vasthouden. Ze heeft toen in het ziekenhuis naar de kinderafdeling gebeld en gevraagd wat ze moest doen. Wat zij adviseerde was de speen vastplakken met een klein stukje leukopor. Doordat ze dit 2 of 3 weken ofzo gedaan heeft had mijn broertje het door en kon hij daarna rustig doorslapen. Die verpleegster zij dat hun dat ook bij de kindjes in het ziekenhuis deden. xxx
Honey, Als eerste bedankt voor je felicitatie, alweer 15 weekjes. Nog 2 weken en dan weten we het geslacht Dan zitten we alweer bijna op de helft!! Je hebt inderdaad gelijk dat deze week jullie al niet meer afgepakt kan worden. Probeer echt zoveel mogelijk rust te houden, het is inderdaad heel moeilijk maar je doet het voor een goed doel!! Hoe schatten ze jullie meisje nu in? Dan bedoel ik kwa lengte en gewicht.. Komt ze wel een beetje overeen met 34 weken zwangerschap?! xxx
@Nikske89: Dank je wel En ja sommige mensen zal ik nooit begrijpen. Ik heb nu een fantastische vriend die zo veel voor mij doet en bij wie ik echt gelukkig ben. Hij was mijn steun en toeverlaat in de tijd toen ik eht zo moeilijk had. Mijn ex ligt achter me nu en dat vind ik maar best... @wonderbaby1: Ik ben vorige zondag op 24w5d met weeën binnengemoeten op spoed. Kwam allemaal door stress, Sem lag in het ziekenhuis met koorts (piekmomenten van 41°) en ik mocht niet bij hem, Cas deed echt moeilijk omdat hij zijn broertje miste enz, de verbouwingen en verhuis (we moeten hier buiten 20/12 en ons huis is helemaal nog niet af). Ben sinds vrijdag thuis maar moet nu strikte bedrust houden. Wat echt helemaal niet makkelijk is voor mij ook omdat er nog zoveel moet worden geregeld voor de ukkies komen en ik alles (inclusief de jongens) aan anderen moet overlaten @honeyy: Ik weet ook helemaal nog niet hoe ik het ga redden met 4 kids in huis maar dat zal wel komen denk ik zo Ik zie dat jij ook weeën hebt? Dus zowat dezelfde situatie als ik... Hier voel ik mezelf een klein kindje die een oppas nodig heeft, want hier is een regeling gemaakt zodat ik nooit alleen ben...
haha nik ik bedoelde ook honey hon wat fijn dat de gyn leuk was! scheelt een hoop he en wat goed dat da kleine meisje van jullie zo druk was, is toch een goed teken he.. nu is iedere dag meegenomen.. nik deden ze dat vast plakken ja? hoe oud was je broertje dan? x
@nik; de kleine loopt nog wel zon 3 wkn achter.. qua lengte, qua gewicht kunnen ze het niet zeggen.. mn buik was een en al baby zei de gyn nog en zit geen vet aan hihi.. dus kan het zijn dat ze wat kleiner is, maar wel mooi in verhouding qua gewicht. gaat vlug zeg! spannend die geslachtsbepaling. je dacht zelf een jongen he? ik denk een meisje 50% kans eej @young; hier hetzelfde verhaal! iedere dag komt "toevallig" iemand langs, oma, moeders vrienden haha.. het valt een klein beetje op maar voor jou wel makkelijk met je kids! want die zitten natuurlijk ook niet stil! ja! ben maandag opgenomen geweest met weeen en nu dus ook verplichte rust.. bleh.. vind dat zo erg! x
Wonder: ja die plakte ze inderdaad vast, mijn broertje was toen ook een dikke maand, of misschien 2 maanden... Ik snap best hoor als je je daar niet prettig bij voelt, het lijkt me zelf ook een raar idee & mijn mams vond het in het begin ook maar niks. Maar dat adviseerde ze toen hier in het ziekenhuis, en nadat mijn moeder een aantal nachten goed had geslapen vond ze dat vastplakken prima Hon: volgens mij begint iedereen hier in het topic een meisje te denken bij mij, ik begin zelf ook sterk te twijfellen!! Nou nog eventjes en dan weten we het. Het gaat inderdaad snel, ik ben die stomme MMM enzo allang weer vergeten. Zou het zo weer over doen voor een tweede of derde kindje. Als jullie meisje mooi in verhouding is dan komt het wel goed toch?! Ze is nu al zo sterk, pittige dame! Laat haar nog maar eventjes zitten hoor en daarna genieten.
Meiden wij hebben hier een namen dilemma De meisjesnaam staat vast, maar nu nog de jongensnaam. Nou hebben we 4 namen die wij erg leuk vinden, maar kunnen niet kiezen. Zouden jullie je top 3 willen maken ?! * Finn * Sem * Pim * Mees
@honeyy: Hier helemaal niet 'toevallig' hoor, hier is echt een schema opgesteld wie wanneer bij mij is. Nu zijn de jongens wel op school en is het best wel saai hier thuis, dan maar wat zp'en hé @nikske89: Nr.1 Sem (rarara waarom ), Nr.2 Finn; de andere 2 namen vind ik echt niets sorry Mensen die willen helpen bij naamdilema's: mijn toppic's ivm 'top 10 jongensnamen' en top 10 meidennamen' staan als poll onder het namendeel op het forum