Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    nik; inderdaad ":p het is gewoon grootste klets die er is :p niet nadenken alleen kijken :p dat er echt zulke mensen zijn die zo doen..

2. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Vanavond een heel emotioneel gesprek gehad met mijn jongens via de telefoon want ik moest ze immers uitleggen dat ze mama nu een eindje niet zouden mogen zien. Omdat mama nu voor de kindjes in haar buik moet zorgen. (Had het zelf al moeilijk bij de gedachte.) Cas zei "Mama goed zorgen voor de babytjes hé. Cas en Sem dan grote broer worden. Nu moeten babytjes in mama's buik blijven." En Sem begon onmiddelijk te huilen "Sem bij mama zijn". Mijn hart brak echt. En toen dat ze een half uurtje in hun bed zaten heeft Cas dan toch ook gehuild. Dat zond mijn vriend in een berichtje. Typisch Cas, heel stoer maar dan in zijn bed huilen. ZO MACHTELOOS!!! :(

@Miracle08: Het ziet er ongeveer zo uit maar dan met een sterretje rechts boven bij Linn:
    Linn
    Cas
    Sem

Maar ik ga nu slapen want na deze 24u ben ik echt stikkapot! Slaapzacht meiden!

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Nik, ohh sorry! Ik haal alles door elkaar. Denk aan jezelf en het kleine ventje in je buik.

Mooie buik! En dat 'stil' blijven staan in buikgroei had ik ook. Tot een week of 30 en toen begon ik te groeien! Op het einde was ik ( en dan Quote ik hubbies woorden ) een waggelende olifant.. LOL

Won, tnxs dat je me erop wees ;)

ik hoop ergens stiekem dat bij een volgende zwangerschap mijn boobs wat groter worden, een cupje groter, en dan ook mooi blijven maar denk niet dat het hem dat gaat worden. Een borstvergroting staat hier dan ook zo goed als vast, het alleen zo verrekes duur!

Wat een leuk pyamatje! *smelt* Echt lief!

Wat voor spiraaltje wil je laten zetten?

Hon, mooi kamertje! Ook erg mooie kleuren!

OhOh Cherso keek ik...Nu niet meer ik blijf bij Jersey Shore ;)

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Young, jeetje mijn hart breekt bij het lezen van je berichtje over je zoontjes. Logisch dat je machteloos staat! Vind het ook niet kunnen dat je ze niet mag zien!

Een dikke knuffel voor jou en je gezinnetje! Slaap zacht en rust goed uit!

Mooi lettertype van je tattoo's ook! Ik heb jaimy der naam in sierletters staan langs een mooie tribel roos :D

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Young;pff wat zwaar zon telefoontje! :(en vooral dat je je lieve mannetjes niet mag zien! rustig aan meissie en kop op! voor die 2 ukkies en je buik!! * knuff *

Miracle08; Dankje :D lekker neutraal! :)

meiden vraagje;

Zoals jullie weten is mn schoonmoeder echt lastig :) Wij hadden gevraagd of ze kerst bij ons wouden vieren.. Ieder jaar gaan wij daarnaar toe,maar dit jaar ben ik de 22 nov. uitgeteld, dus leek het ons beter dat hun kerst hier vieren, wij moeten anders ons meisje dat 4 wkn oud is.. een ander half uur in de auto mee nemen..

Nou komt er ook nog bij dat onze meid 3 wkn op de groei achterloopt, mocht ze optijd geboren worden.. mn schoonouders willen dus niet naar ons komen, omdat F. zn broer moet werken, en die is wel binnen 5 min. bij hun is goes maar moet een uur rijden naar ons. Uhm ja wij ook naar hun, met een kleintje niet erg ofzo?? maar goed.. nu voel ik me best rot.. want het zijn toch F. zijn ouders.. maar die zegt zelf ook dat ze pech hebben en nou kerst met zn 3e zijn..

pff.. aan de ene kant heb ik zoiets van, nou dan gaan we maar.. om de goede schoondochter te zijn, en ik weet dat zijn zus / moeder daar nog maanden moeilijk over doen maar aan de andere kant wil ik echt niet ivm ons meissie..

pff.. moeilijk moeilijk.. wat vinden jullie?

kus

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Honey, mijn mening? Lekker thuisblijven! Jij bent op dat moment zelf niet eens in staat om weg te gaan met de kleine, je bent notabene ( als je op de uitgerekende datum bevalt ) 4 weken daarvoor bevallen. Als ze jullie zo graag willen zien komen ze maar jullie kant op, zoniet? Dan hebben hun pech!

Denk aan jezelf en je gezin en als dat wil zeggen dat je dan thuis wilt blijven moet je dat vooral ook doen. Laat ze maar lekker zeveren!

7. Perry

Perry Niet meer actief

Hi meiden, zoals beloofd even reageren op iedereen!

Lt: Heerlijk een dagje voor jullie saampjes! Wat gaan jullie doen? :D
    Waar zou je die tattoo willen zetten, ook op je buik?
    Meissie je past weer in je eigen kleertjes? :D wat super!

Miracle en younmom: Het zit jullie niet echt mee zo he :( De beebjes moeten nog wel effe blijven zitten! Rustig aan meissies!

Nik: Wow wat een reactie zeg :$ Dat is wel erg hard om dat zo te zeggen!! Ik denk dat er inderdaad niets anders aan te doen is dan je contract bij te laten schroeven. Ga je veel minder verdienen?
    Wat een rot situatie zeg! Gewoon doen waar jij je goed bij voelt meid!
    Levi vind ik echt een hele mooie naam!! Sem hoor je inderdaad vaak.. En Naud is ook een leuke naam, die hoor je ook niet veel.
    Wat lief van je hubby dat ie met zo een leuk autodingetje thuis komt, Geweldig! :D

Won: WAUW wat hebben jullie toch een lekkerdinkie zeg! Mooie bos haar!!

Gien: Dat wordt een super mooi kleed zeg!! Die foto's van jullie meisje zijn zo super lief!! Hihi!! en wat een leuke kleertjes had ze aan zeg. Hoe gaat het met jou? nog geen ongi te bekennen? :(

Hon: Vind het een onwijs mooie tattoo, mooie plek ook! JIj laat een tattoo zetten na de geboorte? :)
    Hoe gaat het nou met jou meissie? alles nog lekker rustig? Nog eventjes volhouden he hihi!! Heb je ondertussen al kleertjes gevonden?

Zwverlof: dat willen ze toch omhoog gooien? dat zou wel fijn zijn zeg! Nog langer met je kleintje doorbrengen :D

Geen idee of ik alles heb gehad! Anders sorry! (kan niet zoveel onthouden haha)

Hier gaat het goed, goed gevoel is weg helaas, maar gelukkig zegt dit niet zo heel veel. we zullen zien. M'n rugje gaat weer shit :( ben laatst van de trap gevallen dus we zijn weer terug bij af! en zo blijven we aan sukkelen he!

x

8. Perry

Perry Niet meer actief

Lieverd ik sluit me aan bij Miracle!
    Je moet op de eerste plaats aan jezelf denken! Je schoonouders mogen er ook wel wat voor over hebben zeg! Jullie meisje is het allerbelangrijkste op dat moment, en niet om een goede schoondochter te zijn wijffie! Tuurlijk is het F zijn familie, maar goed als hij precies hetzelfde zegt en jullie het ook met zijn 3tjes kunnen vieren is het goed toch! lekker om jullie zelf denken schattie!
    Knufffff

9. Perry

Perry Niet meer actief

Ohhhh jeetje meis :(:( dit is echt niet leuk meer hoor! Wat onwijs rot voor jullie zeg! Knuffel voor jou!

10. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Meiden bedankt,
    denk dak morgen toch maar even bel als ik vannacht weer zo een pijn heb.. dan zit er toch IETS niet goed..:)

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Even kort bericht; moet nu naar zhuis ;)

Miracle90; de vk nog gebelt? ;)

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nik dit is dat pakje zoooo schattig hahaha

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    en deze heeft ie van me zusje gehad..

14. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Vannacht toch een beetje kunnen slapen en de CTG deze ochtend was goed. Dank je wel voor jullie medeleven. Heb echt enorm veel aan jullie!
    Ik begrijp het ook allemaal niet waarom ze niet meer bij me mogen. Maar ze willen het dus zo doen dat tot de bevalling of 34w (als ik dat haal) ik de jongens niet mag zien. Vanaf 34w zou het geen probleem meer zijn moesten de ukkies komen en dan mogen ze wel weer bij mij.
    Mijn vriend belde deze ochtend dat Sem had gevraagd of ik nu bij Linn* was. Ik moest echt zo hard huilen toen ik dat hoorde. Ze zijn nog zo klein, mijn jongens :(

@honeyy: Een anderhalf uur in de auto kan echt geen kwaad hoor denk ik. Maar het is jullie die dat als haalbaar of niet haalbaar moeten zien hé. Met de jongens deden wij het zo dat ik tijdens zo'n lange ritten achteraan tussen de babystoelen kroop. Zo zat ik bij hen als ze huilden. En kon ik hen eten geven als ze honger hadden. Maar zoals ik net zei: het is jullie die dat moeten zien lukken wnat kindjes van die leeftijd eten nog heel vaak. Indien je borstvoeding heeft kun je wel afkolven want borstvoeding geven in een rijdende auto mag niet (veiligheid)...

@wonderbaby1: Ooooooh wat is hij schattig! *smelt* :)

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Kletsmajoors! Kom zo reageren, eerst maar even kwartiertje bijlezen ;)

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Miracle1990: hoe gaat ie nu met je? Las dat je eergisteren naar het ziekenhuis was geweest.

@ Nik: we gaan morgen naar zee en hapje eten. Wilde eigenlijk naar thermaalbad in Arcen gaan maar ben ongi dus dan doen we dat een andere keer. Ik vind de commode echt leuk, hoop dat R. je je zin geeft en ach anders kijk je toch een keer met die puppy ogen ;)..

@ Youngmom: wat vervelend dat je nu zeker in het ziekenhuis moet blijven. Vindt wel goed dat ze je zo goed in de gaten houden. Je hoort namelijk ook andere/ vervelende verhalen.. Wat sneu dat je je mannetjes niet meer mag zien :(, dat lijkt me heel erg moeilijk.

@ Honey: dat vestje komt van de HM, het staat haar zooo schattig! Hoe is het gegaan in het ziekenhuis, alles geregeld? Leuk kamertje!! En ik verklaar je goed gek als je met Kerst daarheen gaat. Je kindje is dan 4 weekjes oud en moet lekker in haar omgeving zijn en niet langer als een uur in de maxi cosi zitten. Ik kan begrijpen dat zij Kerst samen wil vieren maar wat dat betreft wil ze ook niet echt water bij de wijn doen of wel? Nja het blijft lastig omdat het F. zijn moeder is maar nogmaals, ik zou niet gaan.

@ Perry: nee ik wil de tattoo niet op mijn buik, die les heb ik wel geleerd! Ik twijfel nog over de plek.. De tattoo van Wendy van Dijk vind ik op een hele mooie plek. Ik heb een hartje op mn pols dus misschien dat ik haar naam daarlangs laat zetten.. En hou jij je positieve gevoel nou eens een keer vast want het wordt wel eens tijd nu!! Hoelang zijn jullie nu bezig?

@ Won: wat een leuke pakjes! Bij die bovenste lijkt ie op een pinguin :D :D.. Slaapt Gelani overdag nu ook meer? Jaimy heeft een paar weekjes weinig geslapen maar de laatste daagjes slaapt ze weer veel..

Nou wij zitten met een 'probleempje'.. Sinds 3 dagen is madam niet meer ingebakerd (joepie joepie) maar nu wordt ze s'nachts om 4 uur wakker, we geven dan een fles en ze valt daarna meteen weer in slaap tot 08.00/ 09.00 uur (heel handig dus als je smorgens om 07.00 uur weg moet). Ze heeft 08.15 en 12.30 uur de fles gehad, rond 16.00/ 16.30 uur de 3e fles en om 20.00 uur de 4e fles..

Nu zit ik met 2 opties. . 1: in bed leggen en wachten tot ze snachts komt voor de fles. Optie 2: om 20.00 uur 120 + 3 geven en om 22.30 uur nog een fles.

Wat denken jullie? xx

17. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Hoi meiden even een update:
    Ik heb een heerlijke rustige nacht gehad, geen pijn helemaal niets, ik heb bij voorbaat al een kruik mee genomen naar bed, en mn buik laten rusten op een lekker zacht kussen, nou het werkt eindelijk, voel me weer lekker, en heerlijk uitgerust:)
    Zal niet te vroeg juichen want het kan ook weer omslaan als ik WEL weer iets ga doen.. (omdat ik gewoonweg NIET stil kan zitten) voor nu ben ik blij dak even nergens last meer van heb, heerlijk even geen pijn voelen:) Mag ook wel na 3 dagen.

xxx

18. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Hier gaat het vandaag buiten het moe zijn en hoofdpijn best wel fysiek dan toch. Straks nog een CTG.
    Ik ga straks weer bellen met mijn jongens en kijk er eerlijk gezegd een beetje tegen op. Ik kijk er natuurlijk wel naar uit maar ik heb het voorgevoel dat het weer zo emotioneel zal worden. Heb er echt schrik voor want wil me sterk houden voor hen. Stom hé?

@miracle1990: Wat fijn voor je dat je toch een goeie nacht hebt gehad.

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Miracle1990 fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad!! Doe je rustig aan? Je ziet dat dat z'n vruchten af werpt!!

Lt ja ik herken dat precies!! Hier hetzelfde, sliep ook weinig en nu heel veel. Dus idd half 4/half 5 wordt ie wakker (2nachten nu) en dan geef ik 'm z'n fiep en krijgt dan om 8 uur 8:15 z'n 1e fles..

Ff voor de duidelijkheid Jaimy's schema
    1e. 4:00
    2e. 8:00/9:00
    3e. 12:30
    4e. 16:00/16:30
    5e. 20:00

dan zou ik als ik jou was idd die van 20:00 minder doen en dan wakker maken om half 12 zoiets misschien eerder, zo komt ze weer in een beter ritme en hoeft ze om 4 uur nog niet. Zo heb in dat ook een paar x moeten doen omdat ie in verkeerd ritme zat.

Young fijn dat de ctg goed was! Hopelijk gaat het strakjes zo goed dat je je mannekes weer mag zien! Wat zal je ze missen zeg!! Fijn dat je hier een beetje je ei kwijt kan!

Hon hoe was het in het zkh?

Miracle hoe gaat het met jou? En met jou grote kleine meisje Jaimy? Is ze weer helemaal fit?

Nik en hoe bevalt de blauwe wolk? Al goed volgestaut met kleertjes :p ?

Gien nog niet ongi?

Hier slaapt me menneke hij moet om 11 u nog z'n laatste fles en dan rond 8/9 uur weer.
    Zondag z'n doop, ben benieuwd hoe die 't vind ineens koud water op 'm cherrem. Ze verwarmen dat niet belachelijk hè! Gelukkig doen ze geen zout op z'n tongetje!

Xxx

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeetje meiden wat een geklets,, ik heb alles gelezen maar kan me niet alles meer herinneren :)

Young: wat een situatie voor jou zeg :( Jezus, en Sem dan vragen of je bij Lynn bent :( Mijn hart breekt al als ik het lees, STERKTE!!

Hon: wat een mooi bedje

Won: Schattige foto van je mannetje :D

Miracle'90: Fijn dat je een nacht geen pijn hebt gehad, rustig aan doen hoor. Het is in je eigen belang en in het belang van de kleine!!

LT: Ow lekker hoor een dagje zee en een hapje eten!! Geniet ervan, maar dat zal vast lukken ;) Ik denk trouwens wel dat ik mijn zin krijg hoor met de commode, een zwangere vrouw mag je toch niet tegen spreken?! :p hihi

Nou hier: Het probleem met mijn baas is opgelost, ik had nog zoveel overuren dat ik die eerst ga opnemen op dinsdagmiddag, zo hoef ik mijn contract niet aan te passen, en ze moeten toch op want uibetalen houd ik niets aan over! Gelukkig was mijn baas het daar mee eens. Zo krijg ik dus gewoon 100% loon en 100% uitkering tijdens mijn zw.verlof :) Happy dus!!
    Morgen gaan we de meubels voor de babykamer halen :D :D Jeeeeej... Ik heb gewoon zo onwijs veel spul dat ik echt kasten nodig heb om het op te bergen. Heb net alles op een rijtje gezet, en dat is maar goed ook, want ik heb van sommige dingen veel te veel en van andere nog veeeeel te weinig :p Ik kan dus nog wel even door shoppen :D hihi

Deel Deze Pagina