haha won! idd je zou je rot schrikken hihihi! leuk he zon eerste verjaardag! maar ook een mijlpaal hoor ik heb wel wat traantjes gelaten hoor en ik dacht ook echt elke keer, vorig jaar om deze tijd... ben benieuwd naar je taart enzo.. doe maar ff spammen binnenkort! hij zal wel goed verwend worden, geniet ervan... LT; wat is het wat is het wat is het????????????? ben zo nieuwsgierig xxx
Gien, super dat alles goed was met jullie beebje Wonder, morgen is de grote dag! Dan word je mannetje 1 jaar!! Wat is dat snel gegaan ineens he..
lt; al een beetje aan het idee gewend? won; van harte gefeliciteerd met je mannetje.. 1 jaar alweer! fijne dag vandaag! de rest ; hoe is het met jullie? naomi; voel je je al een beetje zwanger?
@gien: uhmmm eigenlijk niet hihi mn buik is wel dikker maar ik heb helemaal geen kwaaltjes! wel lekker natuurlijk maar soms ook wat onzeker daardoor. na de echo zal het wel helemaal goed komen
Hey meiden, ik snap dat dit heel raar overkomt ja, maar er is wel degelijk sprake van liefde, zeker van mijn kant, daarom zou ik die keuze ook heel moeilijk kunnen maken. Hij is niet vreemdgegaan ik heb ook met het meisje een heel goed gesprek gehad, en ook weer met me vriend en hij begreep dat ik het niet leuk vond dat ie veel weg was en daardoor mn twijfels kreeg, maar er is binnen onze vriendenkring een hoop gezegt wat niet waar bleek.. Ik ben helemaal gek gemaakt voor niks want er is niets gebeurt. Ik hou ontzettend veel van hem en hij zegt ook dat ie heel veel van mij houd en laat dat nu ook zien, ik hoop dat deze verandering blijft, zoniet weet ie ook de consequenties. Sorry dat ik het zo ingewikkeld maak, maar begrijp me niet verkeerd, ik wil niet uitelkaar, ik hou veelste veel van hem. En heb een zwak voor hem, maar tegelijker tijd heeft ie dat ook voor mij, we hebben erover gesproken dat ie meer thuis moest zijn en mij meer met dingen moest betrekken in hoeverre dat kan, en dat ie meer met zn dochter doet, nou hij pakt alles nu wel meteen op ik heb m wel goed laten schrikken, want hij heeft ook gwen verzorgt vanmorgen! Ik blijfer hoop inzien, ik weet het misschien ben ik wel hartstikke gek maar liefde dat gaat niet zomaar over en hij is de ware voor mij en ikben opnieuw verliefd geworden we brengen nu de laatste dagen heel veel tijd met elkaar door doen leuke dingen, en over geld.. Ja ik leef van 80 euro per week we zitten in de schuldsarnering, en oiedere dinsdag na 12:00 krijgen we ons weekgeld binnen vandaar dat ik het dus pas smiddags kon kopen die neusspray. Ik wil geen nare indruk achterlaten bij jullie.. Sorry als ik dat wel doe en dan stop ik wel met typen hier.. Maar wees dan wel eerlijk, maar probeer het van mij ook een beetje te snappe en mochten jullie vragen hebben, stel ze ik antwoord zodra ik het lees! Gr miracle
Goedemorgen meiden, Naar een hectisch weekend weer aan het werk! Hierbij de overduidelijke echo van ons manneke .. @ Nik; je cadeautje is toch wel favoriet haha, vanmorgen om half 8 een feestje gehad in de auto hahaha. @ Angel; tja, jouw cadeau valt in de smaak bij T. (hij vroeg echt; mag ik het openmaken? ahahaha SSSSST he ) @ Won; echt een super leuk serviesje! Kan niet wachten tot ik theekransjes kan houden hihi, want zelf mag ze er echt niet mee spelen.. @ Hon; het armbandje is ook erg leuk! Het past! Ga denk donderdagavond even naar de stad om te graveren.
LT, nog gefeliciteerd met de kleine meid! Alweer 1 jaar... Gaat snel he. Mooie en duidelijke echo, tis echt een ventje