Nee daar valt niet over te twijfelen Kon je snel een omschakeling maken ( omdat je gevoelsmatig dacht een meisje ) ?
Nou dat was eigenlijk binnen 2 tellen gebeurd! Toen bij Jaimy had ik echt de tijd nodig om om te schakelen naar een meisje.. Maar nu, ik zag een piemeltje en was helemaal blij! Tuurlijk met een meid was ik net zo blij geweest maar nu had ik echt gelijk zo'n gevoel dat het klopt zeg maar. En toen ik dat koppie van T. zag toen was het nog leuker .. @ Naomi; dat is al een aardig buikje zeg! Hier staat ie maar stil qua groei.. Gisteren op een verjaardag geweest en toen ik vertelde dat het we een zoontje verwachten, toen stonden ze maar raar te kijken dat ik het al wist want je zag nog niks aan mn buik (al zie ik zelf wel dat ik wat flinker ben hoor)
hihih ja en dat voor 7,4 weken.... als de echo volgende week goed is mag ook iedereen het weten, kan het toch niet lang meer verbergen!
Hee meiden! Noami, wat en buikkie al zeg! mir, hoe gaat het met je mannetje? En jaimy? Trotse grote zus? Lt. Plekje gevonden voor jaimy haar kado's? wat is ze goed verwend! Angel / won / nik hoe gaat het met jullie? Moeten snel weer wat afspreken, vond het erg gezellig gien, hoe gaat het met jou buikkie? Esmee is dus 2 tandjes rijker hihi gaat nu vlug! * irriteer me dood, weet niet hoe op bb een streep op de E moet grr*
De cadeau's staan nog op de eettafel.. Gisteravond pas thuis van een verjaardag en toen had ik echt geen zin meer.. Denk dat ik de meeste cadeau's maar op zolder leg en als ze wat ouder is steeds maar iets geef ofzo? Heeft ze nu 2 boventandjes? Schattig zeg!
LT: fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben en dat jullie zo goed verwend zijn met cadeau's! Ik zou ook het meeste wegleggen en dan steeds iets nieuws pakken, dan heeft ze er het meeste plezier van i.p.v. alles tegelijk.. Wel grappig dat T. het cadeau ook leuk vond, hihi.. Oeh, en jongensnamen.. Ik heb ook echt geen idee, maar willen jullie weer iets op -y?? @Hon: Leuk dat je meisje er nu 2 tandjes bij heeft! En helemaal ideaal als je het spontaan "ontdekt", i.p.v. dat ze er echt veel last van hebben. Is je mannetje alweer lekker thuis? @Naomi: flinke buik idd, spannend voor je echo binnenkort! Vriendlief is weer sleutelen, dus heb mezelf op brownies getrakteerd, ben ze alleen zelf aan het bakken.. Helaas zijn ze waarschijnlijk net klaar als hij thuis komt (misschien gelukkig anders zou ik ze misschien wel alleen opeten ) Ja en over Gabriëlle heb ik niet echt iets nieuws te vertellen. Gisteren werd ze alleen wakker met een "vies" en rood oogje, maar vandaag was het weer helemaal weg. Ik ga trouwens deze week denk ik wel een andere autostoel kopen. We hebben er nu 1 met een "bumper", van BMW. Die is echt ideaal voor kleine stukken en als je kindje rustig is, maar aangezien ze zich wil bewegen in de stoel is het na 15 minuten flink krijsen. Dus ga nu maar eens kijken naar een stoel van Maxi-Cosi (wel een goedkopere), jullie nog ervaringen met bijvoorbeeld de Maxi-Cosi Priori SPS?
Geen ervaring mee maar ik had toen gekeken welk stoeltje er goed uit de test kwam bij de ANWB. Ik heb nog stickers van 15 en 20 % van Prenatal, die mag je wel gebruiken? Scheelt je toch weer een paar tientjes. http://www.anwb.nl/binaries/pdf/auto/tests/kinderzitjestest/kinderzitjestest-2010/a-tabel_2007-2008-2009-2010.pdf Wat betreft de naam: - Geen J als beginletter - En niet eindigen op de ie-klank Nog lekker gesnoept van je brownies? Ik had gisteren nog een stukje over plastische chirurgie gezien, wat waren die vrouwen verminkt zeg :x...
haha het is prachtig... voor de herfst ze zijn hier rolluiken aan het plaatsen dus moet het een beetje in de gaten houden dat het goed gebeurd hihi.
Hier is het bewolkt en meest van de tijd regen net wel even de hele woonkamer aan het verbouwen geweest, poeh wat een werk haha maar nu wel een mooi eind resultaat en veel meer speelruimte voor Liam
@humbly: ow dat is lekker dan!!! ik kan onze woonkamer niet anders inrichten.... is gewoon weg niet mogelijk ahahahah. we willen niet voor niets verhuizen!
hee meiden! hum; altijd leuk he om je kamer opnieuw in te richten... wi hebben het ook pas gedaan (meer op advies van me mannetje want ik hou graag alles bij hetzelfde hihi) maar het is heel fijn om extra veel speelruimte te hebben! gaat het goed met Liam? naomi; jij hebt ook een flinke buik al! mooi hoor, hier oook lekker aant groeien, vrijdag weer ff een fotootje maken lt; lastig he de namen, wij waren er nu weer heel snel uit want we houden gelukkig van dezelfde namen en we vernoemen dus dan heb je alvast een richtlijn wat dacht je van Ryan hihi grapje mir; wat een super schattige foto van je kleine ventje zeg! was het een stuipje? zo lief! hier ff een fotootje showen van onze kleine::: verder alles zn gangetje hier!
Lt, hier hadden we nog Keano op het lijstje staan. Ikzelf wilde ook geen naam die begon met de J of eindigde op een ie klank. Wilde nu niks in trant van Jaimy, een ander kindje met een andere klank/vorm naam. Overigens leidt de tweede naam wel van hetzelfde af als die van Jaimy. Zag dat Jaimy lekker was verwend met der verjaardag! Honeyy, hier gaat alles goed! D. Is sinds gistere weer aan het werk en moet zeggen dat eerste dag alleen ook goed beviel, is toch een ommezwaai ineens met 2 kids. Jaimy is helemaal weg van der broertje maar we merken ook dat ze er soms "niks aan" vind maar dat is meer omdat hij natuurlijk nog heel veel slaapt en niks kan Hoe gaat het met Esmee en met jou?