Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Oeps ik zie dat ik 9 pagina's heb gemist :) Heb er even een beetje doorheen gebladerd maar er is niet super veel blijven hangen :) SORRY!!

Ik weet wel dat de 20weken echo van Gien er goed uitzag :D
    Dat Jaimy heel blij is met haar cadeautjes en dat ik nu wel heeeeeel nieuwsgierig ben geworden naar de jongensnaam van LT.&.T ...

Hier druk geweest om de laatste details voor Naud's doop van zondag te regelen.. Alles is in stijl van zijn uitnodiging dus heeft een kleur thema (oranje/turquoise/lime)

Ennnnn meiden.. Sinds vandaag rolt Naud zichzelf van buik naar rug.. Ik was zo trots toen ik het zag gebeuren :D Was er gewoon bij de eerste keer!!! Hihi.. En hij had het ook meteen door want daarna deed hij het nog een aantal keer :D

Nou nu ga ik even de spulletjes van mijn kleine ventje opruimen, hem daarna verzorgen en dan lekker met mijn grote vent een film kijken..

Ik ga het vanaf hier weer bijhouden!!

2. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

meiden, ik heb een vraag...
    kan een baby die een eerste tandje krijgt ineens heel veel slapen?
    Gwen slaapt namelijk ontzettend veel!
    verder is het weer heerlijk rustig en normaal thuis, alleen moeten we nogsteeds praten alleen weet hij niet echt wat ie wil nog:O

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik ben trots op je Naud!

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.731
    3.171
    113
    Vrouw
    Miracle
    Ja dat kan heel goed! Liam deed dat hier ook altijd met tandjes :)

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Mir; sorry als je het niet erg vindt reageer ik niet meer op je vriend kwestie..

Wat betreft Gwen, het kan gewoon een fase zijn. Ze geven zelf goed aan of ze moe zijn.

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier een drama nacht gehad :(...

Gistermiddag kwamen we bij schoonmoeders om daar te eten. Jaimy huilde en was wat warm. Thuis de temperatuur opgemeten en die was 38.4.. Nja dat kan dus flesje gegeven en in bed gelegd.. Het was ongeveer een uurtje stil en toen begon ze onwijs te krijsen. Hup, na boven even troosten en het was weer stil. Dit heeft zich denk een keer of 5 herhaald tot middernacht. Toen zat ze echt te snikken enz, haalde haar uit bedje en ze was echt kokend heet. Temperatuur weer opgenomen en die was 39.9.. Toen maar besloten om haar mee naar onze kamer te nemen. Daar heeft ze eerst bij T. op zijn borst geslapen, toen bij mama, toen hebben we haar tussen ons in gelegd en hield ze mn vinger vast. Iedere keer sukkelde ze in slaap maar binnen 10 minuten schrok ze wakker en kneep echt hard in mn vinger. Uiteindelijk heeft ze 3 uur zittend bij mij geslapen! Vanmorgen om half 8 werd ze wakker, nog steeds erg warm maar wel wat opgewekt. Ben nu op werk na een sjeesochtend (eerst na de bakker, toen na de apotheek en toen nog naar subway). Ga nu eerst even wakker worden en zo aan de slag.

Hoop dat ze straks wat is opgeknapt :(...

7. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    @Nik: wat goed dat Naud op zijn buik kan rollen!! Echt super knap van hem! Nog even en hij kan ook terug, en dan krijg je opeens handen tekort.. ;) Heb je al zin in Naud zijn doop? Ik vond het toch wel heel speciaal, ondanks dat wij niet echt iets doen met ons geloof..

Gien: mooie echo! Ik ben wel heel benieuwd of het een broertje op zusje is.. ;)

Lt: wat een rotnacht hebben jullie gehad zeg! Heb je enig idee waar ze last van heeft gehad? Misschien haar oortjes, omdat je zegt dat ze wel een paar uurtjes zittend geslapen heeft? Toen G. die oorontsteking had, zeiden ze dat je altijd zoutoplossing mag gebruiken (neusspray of oordruppels), dat dat de gehoorgangen goed schoon houdt (als je daar geld voor hebt natuurlijk ;)).. Succes op je werk iig!

Hier weinig spannends. Gabriëlle was vanochtend een beetje stout, want ze haalt expres haar fruit elk keer uit d'r mond.. Dus ik zei: mama vind jou een beetje stout vandaag.. Zegt ze kei hard: PAPA! Terwijl ze de laatste dagen alleen mama zegt haha.. Dus kon m'n lach niet inhouden en begon ze zelf ook heel hard mee te lachen.. :D

Oh ja, volgende week zondag hebben we trouwens een "doop" van mijn neefje. We mogen niet bij de doop zelf zijn, maar daarna geven ze een feest. En dan vieren ze tegelijk hun verjaardagen (1,5e en 1 maand geleden). Ik vind dat echt heel vreemd, jullie?

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Tja wel een beetje apart om je verjaardag te vieren op dezelfde dag dat je een doopfeest geeft.. Hun vinden het waarschijnlijk wel makkelijk om iedereen 1 x over de vloer te hebben ipv 3 keer?

Geen idee waar ze last van heeft. Ze heeft niet aan haar oortjes gezeten dus denk niet dat het daaraan ligt. Overstrekken was pijnlijk, als ze op je borst ligt of zat was het prima maar zodra je haar op bed legde was het echt huilen. Zoo sneu vind ik het voor die kleintjes en zou er alles voor over hebben om het over te nemen..

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wel grappig van G.! En inderdaad op zo'n moment moet je gewoon lachen..

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Gien; ken jij Sann88? Ik zie dat jij haar enige vriend op zwpagina bent?

11. Sann88

Sann88 Lid

3 aug 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.. Ik ben dus de 'besproken gluurder' van gisteren waar gien over begon! Zal me even voorstellen, ik ben het schoonzusje & buurvrouw van gien!;) Praatte nog niet mee omdat gien tegen me zei dat ons schoonzusje ook hiervan wist, en die weet nog niet dat ik zwanger ben.. hopen dat ze dit dus niet leest, anders pech gehad! Alle zwangeren, gefeliciteerd!!

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    LT: wat zielig voor Jaimy maar natuurlijk ook zwaar k*t voor jullie vanacht, hopelijk voelt ze zich straks beter en slaapt ze vanavond ook weer beter!

Angel: naud kan juist alleen maar terug haha.. Hij kan van zijn buik terug naar zijn rug en dan moet hij hard lachen :) hihi
    Ik moest wel lachen om de actie van gabrielle!!

Hier: maandagavond lekker onder de zonnebank geweest voor het eerst sinds de bevalling, nou niets lekker.. Gister werd ik wakker zat ik van top tot teen onder de uitslag door een allergische reactie!! Het breidt zich alleen maar verder uit en het voelt wel alsof ik in brand sta :( als klap op de vuurpijl kwam ik vanochtend als eerste op het werk aan stond ik meteen met mijn voeten in het water.. Beneden de praktijk is een zwembad en dat hadden ze gisteravond leeggepompt en al dat water was door de wc pot omhoog gekomen!!! Een grote smeerboel.. Heb ruim 1uur gedweild :( pfff

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Sann; Welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk samen zwanger zijn.. Hoe voel je je?

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Sann88: welkom en gefeliciteerd natuurlijk :D

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh nee Nik dat meen je niet? Jouw ochtend is dus ook zo fijn begonnen....

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    LT inderdaad geen leuk begin van de dag.. Mja je doet er zo weinig aan he?!

Ik kreeg net een berichtje:
    Mama ik lag net op mijn rug, pakte mijn voetjes vast en hopsake, ik lag op mijn zij. X naud

Nou dus ik denk dat hij het ook wel snel door zal hebben om naar zijn buik te rollen.. Wat word hij groot !!!

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wat schattig!!! En wat vlug! En dan te bedenken dat hij eerst helemaal niets wilde...

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja echt van de een op de andere dag wil hij vanalles! Volgens mij krijgt hij ook een tandje (maar ik kan me vergissen) .. Ik voel nog niets maar hij wil de hele dag overal op bijten hij kwijlt ontzettend veel en zijn ontlasting is wat dunner.. Maar goed we wachten af :)

Had ik er wel stom over gedroomd :)
    Ik ging hem 's ochtends uit zijn bedje halen en toen hij naar me lachte had hij een volledig gebit in z'n mondje staan!! Dat zag er zoooo raar uit.. Haha

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hahahahahahah

20. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hihihi ja dan schrik je je rot nik.. het zou je gebeuren! ineens allemaal tanden.. in ieder geval geen last van huilerige nachten dan ;)

@lt; wat sneu voor je kleine meid! inderdaad je zou het het liefst van ze overnemen he... heb je haar niet lekker een zetpil gegeven? misschien is het van kiezen? daar had nadine ook erg last van!

@mir; vind het een beetje raar, eerst zeg je dat hij alles weer voor je wil doen en nu weet hij weer niet wat hij wil... ik wil je een advies geven denk om Gwennetje en jezelf... en trap hem desnoods de deur uit!

@nik pff lekker begin van de dag dus ;) balen! nu lekker rustig aant werk?

@naomi; hangen ze?

@san; hee meis toch maar voorgesteld hihihi gemeen ben ik he! nee hoor maar ik weet niet óf er iemand (van de fam) mee leest maar ik had gezegd dat het kán! omdat ze wel weten dat ik erop zit iig! dus vandaaar dat ik deze keer niet hierop zet wat het word bijv ;) jij dus ook niet doen he per ongeluk hhaha!

@angel; had ik jou nog niet laten weten? ik heb je een pb gestuurd!

nog nieuws verder?

Deel Deze Pagina