Ik heb wel zo'n idee dat het een kies zou kunnen zijn. Ze zit met haar vinger echt in de hoeken van haar tandvlees. Heb T. net nog gesproken en nu was het 38.2 dus het wordt hopelijk steeds minder.. Voel je de kleine al schoppen? Hier nog niks qua beweging te bekennen. Maar tijdens de echo bleek het een echte voetballer te zijn dus dat beloofd nog wat.....
Dank jullie wel! @Lt20, ja voel me eigenlijk prima.. wel sneller trek en sneller moe, maar goed.. Hoop dat het daarbij blijft! Heb 2 miskramen gehad en de laatste keer ben ik 8 weken alleen maar misselijk en moe geweest, hoop dat dat nu minder zal zijn.. Maar voor het ukje heb ik wel alles over natuurlijk! @gien, jaja.. Mooie ben jij! Nou, laten we hopen van niet! Nee, ik zal keurig mn mond houden hoor! Haha..
Is het jullie eerste kindje? Wel heftig dat je al 2 miskramen hebt gehad, hopelijk blijft deze mooi plakken . Fijne zwangerschap in ieder geval...
@san; hihihi goed he je mannetje was lekker aan het schilderen.. nouja lekker! hij vond er niks aan hahaha @lt; ja ik voel al schopjes! zo heerlijk weer, terug van weggeweest haha! nee het is echt super, met 15/16 weekjes voelde ik al af en toe een kriebeltje maar nadine voelde ik ok al met 16 weken! wat vond T van je naam?
Ik wil het ook voelen! Bij Jaimy was ik 21 weekjes volgens mij, placenta ligt ook aan de voorkant dus moet denk nog even geduld hebben. Nou die man van mij die kan altijd erg enthousiast reageren (not!) maar ik ben er voor 99 % zeker van dat het deze gaat worden. Jullie al druk aan het denken?
@gien: ja de rolluiken hangen gelukkig hihi. @lt20: wat zielig voor haar! hopelijk heeft ze er snel geen last meer van! @san88: gefeliciteerd ik ben benieuwd wanneer ik leven zal voelen! bij isabel had ik met 13/14 weken al duidelijke schopjes... namen hebben we al hahaa. jongensnaam echt definitief en meisjesnaam nog niet maar al wel leuke gevonden die we allebei leuk vinden dus staat bijna vast haha.
@Lt20, ja dit zal dan nu de eerste worden.. Inderdaad, dat hopen we zeker! @gien, ow dat valt me mee, hij dacht dat hij naar arie ging.. Hij is het helemaal zat om vakantie te hebben terwijl ik werk! Nou, ben benieuwd als ik thuis kom of de voorkant van het huis in de verf staat, zou leuk zijn!:wink Bij de vorige zwangerschap hadden wij ook al een mooie jongensnaam, komen gien en ik er bij toeval achter (gien begon ineens giga te blozen toen ik de naam zomaar eens liet vallen haha) dat we dezelfde hadden!! we vernoemen namelijk allebei en hebben natuurlijk dezelfde schoonvader! Dus zijn we allebei maar weer eens verder aan het kijken..
Gien: wat heerlijk dat je de kleine alweer voelt LT: haha dat enthousiaste komt me bekend voor.. Ik was gister helemaal blij en trots nadat Naud zich omrole en R zegt gewoon "tsja dat gaan ze toch allemaal een keer doen"
haha sann idd! hij is nu ook weg trouwens pff nou balen! bij ons staan de namen ook al vast idd..! we waren er al heel snel uit! lt; was het nou Stijn? nik; ja die mannen zijn daar te nuchter voor denk! oeps de kleine is wakker ik ben weer weg!
Hahaha nee het is geen Stijn .. Oh Nik herkenbaar hahah. Sta je zelf onderhand te stuiteren en dan reageren ze zooo nuchter. Ik kan ook echt over mn buik wrijven enzo maar dat doet T. echt niet hahah, insmeren vindt ie dan weer niet erg om te doen. Mannen! @ Sann; spannend hoor, krijg je nu ook een eerdere echo ivm je mk's? Succes met namen bedenken. Hier kwam ik er met 32 weken achter dat we dezelfde naam hadden, toen nog op stel en sprong een nieuwe naam bedacht..
Oh Nik lekker bbqen! Hier worden het denk pannekoeken, ben pas rond 18.00 uur thuis en aangezien ik dan nog maar een half uur/ uurtje met Jaimy heb wil ik zo snel mogelijk eten. Volgens T. gaat het wel beter met haar, dus ik duim dat het zo blijft. Al heeft ze weleens in de avonden vaker dat het dan terugkomt....
hihi moest ff denken bij nepvlees maar iets vegatarisch natuurlijk hihi ik zat al aan zo een plastich ding te denken....
Goedemorgen meiden! Sow dat was raar vanochtend, ik schrok om 7.15 wakker en Naud had zich voor het eerst niet om 7.00 gemeld.. Ik dus heel voorzichtig naar zijn kamer bang dat hij niet meer ademde (hoezo overbezorgd?) Maar hij lag nog heerlijk in coma LT: hoe is het met Jaimy, voelde ze zich gisteravond weer wat beter? Nou hier staat vandaag het huishouden en een uurtje zwemmen met Naud in de planning.. Als het droog blijft vanavond misschien nog even naar de stad! Ik spiek straks weer even hier
wow wat kletsen jullie veel zeg!! @sann88: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier niet veel te melden, Liam en ik gaan vandaag lekker op visite bij mijn oma en opa en verder nog geen plannnen, nog even poetsen in huis is wel net zo fris. Jullie nog plannen voor vandaag? Liefsz
Meiden een vraagje over Naud.. Hij heeft zich dus dinsdagavond 3x van buik naar rug omgerold, maar nu doet hij het dus niet meer.. Ik heb het echt 3x met eigen ogen gezien!!! Zou dat nu een ongelukje geweest zijn of is het normaal dat hij het nu nog niet dagelijks doet?
nikske, kan goed zijn dat hij nog niet helemaal doorheeft hoe hij dat nou precies had gedaan. Dadelijk ineens weet ie weer hoe die dat deed en als ze dat eenmaal goed door hebben is er geen stoppen meer aan
Ohja herkenbaar.. Ik helemaal trots dat ze iets deed en dan duurde het weer erg lang. Wat ik dan weleens deed met draaien is het samen met haar doen en voor je het weet geef je nog een klein zetje, en binnen de kortste keren doet hij het zelf weer...