Gelukkig was alles goed Naomi! Wie weet wordt je volgende week wel weer vooruit gezet! Hoor je vaak!!
ja klopt mn echo ziet er ook wel heel anders uit als bij isabel met 8/9 weken dus ik ben bang dat ze gelijk hebben balen moet ik nog langer mn mond houden... wilden het eigenlijk vertellen na dinsdag...
Oh wat leuk! Heerlijk joh, klein frutseltje met kloppend hartje! Kan niet wachten tot wij ook een echo krijgen.. maandag denk de vk maar eens bellen voor een afspraak...
@sann88: hihi ja wordt gewoon al verliefd op deze echo als de echotermijn klopt ben ik ook een april mama! 3 april hihi.
Mijn god meiden zo ligt het topic op z'n gat en zo kletsen jullie weer pagina's vol Even kijken wat ik heb kunnen onthouden Als eerste sowieso van iedereen leuke foto's!!! LT: kleertjes op mp.. Ik heb ze bijna altijd via hier verkocht.. op mp kreeg ik maar op 1 shirtje een reactie!! Hoop dat jij er beter aan verdiend.. Wel balen van Jaimy haar nachten Ik hoop dat het snel beter gaat of dat je in elk geval een oorzaak vind zodat je er wat aan kunt doen Mir: Nja no comment Naomi: Gelukkig zag de echo er goed uit meis!! Is toch een hele geruststelling Won: Natuurlijk ook even hier feliciteren.. Ook al had ik dat natuurlijk al gedaan GEFELICITEERD.. en mijn duimen draaien voor een plakbeeb!! Angel: Hoe is het met jullie meisje?? Als ik R. iets vraag over Naud zegt hij ook altijd "jij weet dat het beste, doe maar" .. Echt heel vervelend!! Mir08: Fijn dat het je goed afgaat zo met je kindjes Geniet maar lekker.. Ze zijn echt SUPER schattig samen Hier: Nou zondag word Naud dus gedoopt (extra in augustus gepland zodat we goed weer zouden hebben) voorspellen ze 85% kans op regen .. Morgen komen ze een tent plaatsen want ik heb teveel mensen om het binnen te houden.. Hopelijk hebben we dan toch nog een klein beetje geluk!!
Naomi, mooie echo en idd een klein freubeltje Super meid! Nikske, tnxs Ik hoop dat je zondag alsnog mooi weer hebt!
SUPER DAT HET GOED WAS misschien beval je wel op Liam zijn verjaardag als je te vroeg bevalt @nikske: ja klopt, dit weekend word het nog slecht weer en vanaf volgende week komt de zomer ons land binnen. Het word hoe dan ook een bijzondere dag of het nou regend of heel warm is
wanneer is liam jarig?? hier alweer wat bloedverlies..... dit kan van de echo zijn dus laten we dat maar hopen!
Als ik uitga van mijn banner zou ik 20 april uitgerekend zijn maar denk zelf 24/25 april.. Ben nu pas 9/10 dpo.. Bruin verlies is bijna weg. Gelukkig! Bij gelani duurde het langer.. Nik ik denk dat ik morgenvroeg gewoon weer test hihi Oeh en nu ga ik maandag even babypark bellen hoe het zit met mijn bestelde donkey!! Nik trouwens je moet echt niet naar het weerbericht kijken want wat zitten die er toch steeds naast!!! Wie weet hebben jullie wel heel mooi weer
Nik: hoop idd dat jullie mooi weer krijgen, je weet toch maar nooit in ons kikkerlandje hè.. Naomi: super fijn dat alles goed is! Hoop dat je bloedverlies snel over is! Won: ben benieuwd naar je Donkey! Echt leuk hè, om weer alles te plannen enzo. Als je trouwens weer iets te vroeg bevalt kan het misschien wel eens Léon zijn verjaardag worden: 12 april! Ik heb trouwens de Maxi Cosi autostoel van mijn oom gekregen, ga hem morgen even uitproberen. Als het wat is haal ik er wel een nieuwe hoes voor, want hij is wat verkleurd. Denk dat ik eens naar Babypark in Veldhoven.. In Kesteren is het echt een mooie winkel, dus ben benieuwd.
oww haha ja dat kan inderdaad hier geen bloedverlies meer gehad gelukkig! ik verwacht dat het van de echo is geweest. hopelijk is het nu echt klaar en kan ik weer gaan genieten!
Wanneer ga je er heen angel misschien ga ik wel mee of vind je dat niks haha Wat fijn dat je de stoel van je oom hebt! Hopelijk bevalt hij! Zou zomaar kunnen op L.'s verjaardag! Hoe gaat het met G?
Ik stop hier met schrijven, het ga jullie goed veel succes met jullie kleintjes en met de kindjes die op komst zijn hopelijk gaat het allemaal goed en worden het allemaal gezonde kindjes!