Hè won, kei gezellig .. Vind je het erg als het aankomende week wordt, want morgen wil ik m'n scriptie grotendeels afmaken, want moet hem maandag inleveren!
Nee tuurlijk beter zelfs Ik werk dinsdag smorgens dus kan dinsdags smiddags en vrijdag heel de dag kan ik Zometeen nog x testen
Ja weer donkerder. Al denk ik wel dat ik beter gewoon een x in de middag kan testen dat de streepjes donkerder zijn. Maar goed is goed dus volgende week nog een cb digitale denk ik! Das gewoon leuk bruinverlies is gelukkig helemaal weg. Nu hopen dat dit een mooie plakbaby is!! T. Moet vandaag weer werken omdat er iemand ziek was.. Dus denk lekker ff naar ons mam en zusje met gelani als alles netjes is om te gaan. Gaan jullie vandaag nog wat doen?
Wonder: YEAH nog donkerder gaat de goede kant op Hier vanavond verjaardag. Mijn zusje is blijven slapen vannacht dus die zit nog heerlijk hier op de bank haha. Liam is inmiddels weer lekker vervelend.. Peuterpubertijd... Verder nog even naar mijn oma, die heeft sinds maandag met haar rug. Liefsz
Won: dinsdagmiddag kan ik ook, maar vrijdag ook.. Contacten wel even via whatsapp wat we doen.. Wel jammer dat volgende week die actie voorbij is, dat je over 10% korting op krijgt, maar ja.. Is je vakantie nu voorbij?? Humbly: vervelend die peuterpubertijd, volgens mij zitten wij daar ook al in, hihi.. Fijne verjaardag straks! Nog een vraagje he, hebben jullie op alle keukenkastjes van die "slotjes" zitten, zodat ze die niet open kunnen maken? Hier is het érg grappig om alle kasten leeg te maken als mama aan het koken is.. En als mama NEE zegt is het nog veel leuker!!! Ik ga zo weer aan m'n scriptie beginnen en vanmiddag even snel boodschappen doen. Allebei geen zin in..
is altijd goed angel kijk maar wat jou het beste uit komt! nou ik heb geen 1 kastje zo'n slotje zeg maar op zitten. hij doet alleen de lade ooit open maar hij komt eigelijk alleen op het idee als ik hem dan open doe maar dan laait hij de bakjes enzo eruit dus das niet zo erg.. en dat doet hij zelfs bijna nooit. eigelijk nog niet bij stilgestaan ik wil eigelijk toch nog een test van kruidvat doen maar dan gewoon in de middag. om te kijken wat het verschil is. heb namelijk bij de mk elke keer gewoon smiddags getest en lees veel verhalen dat mensen de eerste urine niet zo goed testen als daarna. ff kijken of ik de auto heb anders is dat zo ver fietsen naar helmond haha hier slaapt gelani nog. wat een slaapkop!
angel ik wilde eigelijk reageren op jou scriptie verhaal nog ff doorbikkelen en dan ben je daar klaar mee!! maandag inleveren dus nog maar heel eventjes succes!!
Nee mijn moeder en tante neem om de beurt de taak om oma te verzorgen en vooral 's nachts helpen met naar de wc gaan Mijn oma kon Liam eerst niet om zich heen hebben maar nu gaat het iets beter dus mocht Liam weer even langs komen @angellove; Ja is echt niet normaal meer. Weet gewoon niet meer hoe ik hem moet straffen, welke manier ik ook probeer hij lacht me gewoon uit. Hopelijk is het bij jullie ook snel voorbij.
Inbraak Hallo meiden, zal mijn gegluur even uitleggen. Ik was even benieuwd wat miracle verder had geschreven. Dat heb ik gelezen dus ik breek weer uit. Sorry voor de inbraak. Heel erg gefeliciteerd voor de zwangeren, hopenlijk krijgen jullie allemaal grote buiken met mooie beebs erin. En humbly : Troost je je bent niet alleen hier ook zo'n draak van een peutertje.. Hier werkt na 3 x waarschuwen in de gang zetten het beste. Ze zeggen dat het weer over gaat, kan niet wachten. Uitbraak.
hee lieve meiden!! phoe wat hebben jullie wat afgekletst heb niet alles terug gelezen hoor! .. even denken.. Won; ook hier gefeliciteerd!! fijn dat deze test al meer knalde! San; welkom! ook gefeliciteerd met je zwangerschap! ik ben 11 nov. bevallen van een dochter esmée! dit word jullie eerste toch? lt; schiet het op met je advertenties?? jammer dat dat mimpi rokje zomer is.. ik vind hem geweldig!! hihi .. nik; wat een leuke foto van naud! een vrolijk ding Mir; Leuke foto's van jullie mannetje! bevalt dus goed nou je alleen met de 2 kids ben? Gien; fijn dat de 20 wkn echo weer goed was! Humbly; wat een knap mannetje! lijkt me echt zwaar worden als ze je gaan uitlachen! Angel; Hoe gaat het me gabrielle? je scriptie af? here; We zijn eindelijk na 5 weken camping weer thuis! esmée vond het maar niks en dat is zwak uitgedrukt van de box, vloer en zelfs haar slaapkamer moest ze niets weten.. huilen met dikke tranen! nu zit ze op een kleedje van de camping te spelen en ze komt er echt niet af maandag na revalidatie en neuroloog.. benieuwd wat ze voor me in petto hebben.. kom zo nog eens blieken! kus
das ook weer wennen hon gelani vond zijn bedje juist weer fijner maar op vakantie heeft hij ook goed geslapen maar dan wel tussen ons in het vaakst.. dat doet hij thuis dan weer nooit, kan hij niet. hier nog een foto van de test van eergisteren via de cam van laptop dus ze waren in het echt beter zichtbaar maar is leuk om het verschil te zien
Het gaat best goed eigenlijk.. Maar ik vraag voor shirtjes, vestjes en broekjes tussen de 2,50 en 4,00 euro.
eigelijk sonde he!! jammer dat ik nog zo lang moet wachten tot we weten (of het goed gaat) wat het wordt! als het een meisje zo zijn had je echt leuke dingetjes!
Hey meiden, Sorry even een ego bericht want wat een dag was het alles ging mis.. We hadden een cadeau bedacht voor naud blijkt het opeens overal uitverkocht.. Raak ik ook nog mijn autosleutels kwijt tijdens het shoppen.. Beveileging ingeschakeld omdat je natuurlijk niet wil dat iemand ze vind en je auto van de parkeerplaats afrijdt.. Nja sleutels gevonden terug naar huis om de tent enzo op te zetten komt er echt een regenval niet normaal!!! Alles versierd en thuis opgeruimd.. Net nog een verjaardag gehad en nu richting huis.. Dan is deze hectische dag gelukkig voorbij!!! Xxx
won; Wauw! die 2e is echt al een stuk duidelijker! Denk dat het met Esmée nu ook wel meevalt.. ik legde haar in bed en ze sliep meteen! Nik; phoe dan zit alles tegen! Wat wou voor Naud halen? Hoop dat je morgen echt een mooie dag heb! geniet ervan! wat voor pakje heb je voor Naud? lt; het schiet lekker op zo! geloof best dat het moeilijk is om zo grotendeels weg te doen! heb je nog wel wat dingen bewaard van jaimy? ik baal! had een blazer van z8 gekocht, maat 80, dacht mooi voor het najaar. nou hij pas esmée nou! en zit super strak! kan hem niet ruilen omdat hij van vorig jaar is. dus zet hem nou maar op MP.. balen!