Won: die 2e foto is inderdaad al een heel stuk duidelijker echt super!! Hon: we wouden zo'n woezel of pip knuffel die liedjes zingt tot 10 telt en vormen en kleuren kent.. Nou overal uitverkocht!! Nja uiteindelijk toch nog kunnen uithalen gelukkig Hij krijgt niet echt een pakje aan.. Gewoon spijkerbroekje met een stoere longsleeve en zijn nike's of adidas schoentjes!! Ik ga nog eventjes met de stofzuiger over de vloed en dan met de voetjes omhoog voordat de drukte morgen weer begint
nik; ja ken ze! ik heb hem van nijntje gekregen dat is ook leuk! lkan hij lekker doordragen! Goed uitrusten vanavond en gnieten van morgen! Lt; indd valt echt klein! phoe balen he?
ja hij staat er al op! kan hem slechts in de kast laten hangen.. had ook paar shirts van lief! voor een jongen gekocht, en die nu ook maar op MP gezet.. vind ze niet meer zo leuk ..
Ja dat is zonde van het geld en wie weet is iemand anders er wel blij mee. Heb je hem bij maat 68/ 74 aangeboden?
nee gewoon bij 80. Maar heb er bij staan dat hij kleiner valt.. maar zou hem dan indd beter bij 68 / 74 kunnen zetten.. eens kijken of ik dat kan wijzigen..
Ja dat zou ik wel doen. Heb de kleding van Gymp ook bij een kleinere maat aangeboden. Anders krijg je wellicht een boze koper als maat 80 te klein is . Anders moet je is meten hoe breed hij is van oksel tot oksel en hoelang hij is dan kunnen mensen het zelf meten bij het kindje.
Onze verkoopsters haha Nik fijne dag vandaag!! Ik heb vanacht gedroomd dat wij ook allemaal kwamen en dat ik van toen een flesje drinken kreeg en nog een x extra vroeg of er geen alcohol in zat haha hoe dom kun je dromen! Straks nog eens testen hihi
Hon: wat zonde dat het haar niet meer past! Ik had toch laatst die bodywarmer voor Naud gekocht voor het najaar.. Maat 74! Nou meneertje past er nu perfect in Won: haha ja je kunt soms vreemd dromen he.. Ik ben echt benieuwd naar je nieuwe test!! Hij zal er langzaam wel vanaf gaan knallen denk ik.. Hier: pffff wat een rotweer echt al vanaf 6uur vanochtend aan een stuk door harde regen ik hoop echt dat het vanmiddag een beetje opklaard anders heb ik een behoorlijk probleem :x Gister in ieder geval wel al versiering opgehangen, moet straks alleen nog de taart ophalen en de tafels dekken..
Mooi nik! Heb je net gewhatsappt maar zie dat je het hier al gelezen hebt. Echt veel regen hè maar dan moet het nu toch wel haast op zijn!! De test is idd weer donkerder zal ff foto pingen!
@nik: Ziet er heel leuk en gezellig uit hopelijk hebben jullie een mooie en bijzondere dag vandaag @wonder: die wordt met de dag duiderlijker Hier gisteren verjaardag gehad, en natuurlijk moest Liam weer spugen :S. Hopelijk was het 1 malig, hij heeft niet veel gehad die avond, alleen een ijsje. Ach verder was het wel gezellig. Liefsz
nik; ziet er gezellig uit zo! hoelaat word hij gedoopt? echt vervelend dat slechte weer! hopelijk is het straks droog! Won; wat een vreemde droom! mooie test!! humbly; aag gerem! beterschap!! ik ben mn z8 blazer al kwijt .. erg vlug! mja hij is ook zoooo leuk! Lt; Jaimy onder de rode vlekjes?? heeft ze er veel last van? ooh even ons huisdier showen
EEN PRACHTIGE, GROTE SPIN!!!!!!!!!!!!!! gister zat hij in 1x op de muur.. brr.. Gelukkig was F. thuis, maar zelfs hij drfde hem niet met een doekje te pakken.. hij was zeker 10 cm groot en paste nieton het stukje van de stofzuiger.. hebben hem maar doodgemept Alleen nu een grote zwarte vlek op mn lichte muur.. nja
Ahhhh Hon daar ben ik nu zo bang voor hè dat die er nu weer zitten!!!!! Ieh wat vind ik die vies! Zo een liep toen over gelani's gezichtje vorig jaar toen hij net geboren was, schrok me rot!
he gadver over zijn gezichtje?? Ik kon vannacht ook bijna niet slapen.. gewoon alles goed nakijken straks hihi
@wonder: Nee er was niks aan de hand overdag. Vandaag was er ook niks meer aan de hand, denk dat het eten niet goed gevallen is. over zijn gezicht krijg er spontaan de kriebels en jeuk van @honeyy: GATVER!!! ik ben ook geen held met spinnen, helaas ben ik wel de gene die ze weg moet halen hier een heerlijk rustige dag gehad, Liam is mijn zijn tantes naar het bos heen geweest vanmiddag en een lol dat hij had, hij kwam terug met allemaal eikeltjes Liam dus helemaal trots haha