humbly; dus even een lekker middagje voor jezelf gehad? kan je poppetjes gaan maken van de eikeltjes nou dat vind ik stoer van je hoor! ik raak ds echt geen spinnen aan!! brrr..
ieeeew zag een enge grote spin voorbij komen......... ik weet zeker dat ik heeeeeeeeel hard had lopen gillen haha. deed ik een paar weken geleden ook toen er in de tuin zo een grote dikke vette zwarte tevoorschijn kwam! hij liep richting huis dus heb hem heel snel dood geslagen met de schep hihi.
meiden! Esmée is dus 11 nov jarig, dit valt op een vrijdag, nou wou ik haar verjaardag gewoon op die dag zelf houden! van 2 tot 8 ofzo.. er zzoden zon 50 man uitgenodigd worden ( niet normaal he?) maar goed, nu had ik het met de buurvrouw erover, helemaal enthousiast, zegt ze; nou dat is op een vrijdag.. dan komt er toch niemand.. nu moet ik me daar natuurlijk niets van aantrekken maar blijf toch denken, wat als er niemand komt?? wat zouden jullie doen? wel na een verjaardag gaan van 2 tot 7 / 8 of niet omdat het een werkdag is? kus
Sow meiden even met de voetjes omhoog bijkomen van een zeer hectische maar gezellige dag Jeetje wat een spin zag ik voorbij komen zeg.. Gatver!! Hon over de verjaardag van Esmee.. Ik denk dat echte naaste familie misschien wel een middag vrij neemt, maar ik denk dat veel mensen er inderdaad geen uren aan opgeven of gewoon weg geen vrij zullen krijgen!! Ik ben bijvoorbeeld elke dag pas rond 18.15 thuis van mijn werk, als ik dan nog moet eten en daarna nog naar een verjaardag zou moeten die maar tot 8uur duurt is dat bijna niet te doen ik zou het persoonlijk naar zaterdag verschuiven.. Maar dat is mijn mening Wij hadden vandaag op de doop al 30personen en dan zijn we echt heel selectief geweest.. Op Naud's eerste verjaardag zullen ook tussen de 40 - 50 personen komen denk ik Sow nu even bijkomen en dan slapen voordat we morgen weer aan het werk moeten!!! Xxx
nik; ja indd.. ga natuurlijk niet iedereen om 8 uur de deur uit zetten.. vind het echt moeilijk , ook voor mezelf om de verjaardag te verzetten.. mooie dag gehad vandaag? Naud goed verwend? slaap lekker! x
Ik snap wel dat je het het liefst op de dag zelf viert, maar dan loop je denk ik toch risico dat veel mensen niet kunnen.. Naud is op een maandag jarig en aangezien een kindje van 1 echt niet snapt of het maandag of zondag is vieren wij het de dag van te voren en dan op de dag zelf gaan we wat leuks met ons 3tjes doen, dierentuin ofzo.. Ja we hebben echt super geluk gehad met het weer, alleen maar zon vanmiddag Naud is echt heel erg verwend: * fietsstoeltje * tent met 100 ballen * speelgoedkist met zijn naam * speelgoed (vliegtuig met geluidjes, boekjes, auto met geluid) * kleding * geld En dan ben ik vast nog vanalles vergeten.. Sow en nu ga ik echt slapen hihi Xxxx
nik wat is jou ventje goed verwend zeg!! heb je zo'n zelfde speelgoedkist als jaimy? gelani heeft van jij ooms geld gehad en denk dat ik die daarvan bestel!
lt met hoeveel weken ben je begonnen met MVM en tot hoeveel weken? en heb je het vol gehouden? wil het ook gaan doen en dan geef ik denk ik jou naam op dan krijg jij nog iets ofzo
Wonnepon; mooie digi test hoor! Genieten genieten!! MVM dat is volgens mij tot 16 weken.. ik heb het ook gedaan dacht vanaf 6 weken.. alleen heb ik niet echt goede ervaring ermee..
Nik zooo die is goed verwent fijn dat het weer nog een beetje meeviel... Won mooie test! Al een beetje gewend aant idee? Donkey al binnen? Hihi ben nieuwsgierig! Lt waar kwam die kist vandaan weetjedat? Misg wel wat voor n's nieuwe kamertje vond m echt gaaf! Nog nieuwtjes hier? Hier gaatt z'n gangetje.. Schoonmaakdagje vandaag.. Eind van de week eindelijk mooi weer!
gien ga straks ff babypark bellen! heb nog geen belletje gehad dus nog zeker niks binnen. wil hem pas geleverd krijgen als ik 12 weken ben geweest je moet eens googlen op speelgoedkist met naam dan heb je veel sites die dat verkopen! heel leuk! ben namelijk ook aant kijken
wonderbaby: mooie test maakt het toch weer wat echter he MvM: doe er dit keer niet aan mee vorige keer wel gedaan maar ging elke keer over mn nek van die geur van die flessen. vind het heel jammer want zou het graag willen maar ik ga mezelf niet zo misselijk laten maken elke keer...
Won: jeeeej wat een mooie foto Dat doet goed he !!! De speelgoedkist word inderdaad zoiets als die van Jaimy maar dan natuurlijk een stoere jongensversie.. Hij is nog in de maak het had wat vertraging opgelopen.. Weekje of 3 is hij klaar dan plaats ik wel een foto MvM: Ik vond het echt zonde dat ik niet mee kon doen doordat ik aan mijn rug ben geopereerd dan val je buiten de boot.. Ik had het graag gedaan!!
Won, mooie test! Begin je er al een beetje in te geloven? MvM respect voor de vrouwen die het doen! Heb bij Gien meegemaakt dat het nog niet altijd alles is! Doe er zelf nu ook niet aan mee, werk fulltime en zie dat niet zitten.. Wel zou ik bij evt. de tweede meedoen, dan hoop ik toch thuis te zitten met de kleine en vind het wel voor een goed doel! Ieh, wat zag ik een grote spin voorbij komen! Moest een hoop bijlezen.. Wij hebben nog geen internet, dus in de weekenden zonder.. Soms bij Gien eventjes snel kijken, maar hoop dat we het nu snel krijgen, toch wel handig! Hon, dank je! Lekker meisje heb je hoor! Heb vanochtend contact opgenomen met de vk, waarschijnlijk 6 september de echo! Ben zo benieuwd!! Ze wilde de intake 23 aug al doen, nou ik wil eigelijk niet de intake hebben en dan nog 2 weken moeten wachten op de echo.. Dus ik probeer dat de intake ook 6 sept kan!
ben erg benieuwd nik!! fijn trouwens dat jullie lekker weer gehad hebben ik wil graag meedoen omdat ik heel erg graag vrouwen wil helpen dus als het dan kan! dan wil ik dat doen.. jammer dat jij dat niet kon, je had het graag gedaan omdat je zelf ook met hulp zwanger bent geraakt.. sann mooi he 5 september? ik moet 12 september ben dan 7 weken + 4 dagen. heb me banner ff aangepast aan de goeie datum omdat ik denk dat ei op 2 of 3 aug. geweest is. en wou ook niet te vroeg zodat ik misschien in onzekerheid zou zitten dat ze niks zouden zien. ---------- er was een andere assistente omdat de normale denk ik met vakantie is. dus ik zei ja ik ben zwanger en wou een echo aanvragen omdat ik hiervoor een mk heb gehad. dus ze snapte al niet 4 zwangerschappen (mk-zoontje-mk-zwanger) moest ik echt 5 x zeggen :S en toen vroeg ze eerste dag laatste mens. dus ik zeg ja dat is 16 juni maar omdat ik een mk heb gehad en temp daalde op donderdag 21 juli is dat de eerste dag dat klopt precies met 2/3 augustus ei die ik gevoeld heb. nee zegt ze ik moet eerste dat laatste mens. hebben! echt ook weer 5 keer alsof ik dom was ofzo. ik zeg ja dat is dan 21 juli haha sorry moest het ff kwijt
Won, ow spannend zeg!! Maar 6 dagen na ons.. Ja, ik heb nu bevestiging! We hebben 6 september om 20.20 uur de eerste echo en intake! Spannend!! Ik ben dan 8 weken en 5 dagen, dus precies op de dag waarbij het bij de laatste zwangerschap mis ging (al kwamen we daar pas met 12 weken achter daar ik met 8 weken en 3 dagen een echo had gehad en toen alles nog goed was). Ik ga dan wel aangeven dat ik met 11 weken en een paar dagen nog een echo wil, en dan pas gaan we het aan de buitenwereld vertellen! Dus dan willen we nog even zekerheid hebben net van te voren! Is verder iedereen aan de schoonmaak?
Won & San: wat spannend voor jullie!!! Hier aan het werk tot 17.30 uur, net pauze gehad en even naar het winkelscentrum geweest.. Ik ging eigenlijk alleen even voor babyvoeding en eten voor vanavond maar als extratje kwam ik ook nog terug met een paar schoenen voor mezelf hihi altijd leuk meegenomen !! Vanavond de tent in de achtertuin afbreken en wegbrengen.. En even schoonmaken thuis want het is echt een smeerboel na gister