Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pfoe we hadden gister onze fotocamera aan mijn stiefvader gegeven zodat hij foto's in de kerk en bij ons thuis kon maken, dan hoefde we ons daar zelf niet druk om te maken... zag ik vanochtend het resultaat: 536 foto's !!!!! :$ :$ :$ :$ Flink klusje om die uit te zoeken...

Mja beter dan te weinig :D :D

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wow nik!!! Haha dat zijn er veel! Nou lekker uitzoeken :D

Leuk schoenen erbij! Was het van de sale of heb je nieuwe winterschoenen?

Ik ben zo blij dat ik morgen mag werken haha dat is goeie afleiding ;)
    Gelani slaapt al vanaf half 12.

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik heb trouwens babypark gebeld en die vonden het goed dat ik hem pas na 12 weken geleverd wil hebben. ze houden hem gewoon voor mij apart :D wat een service!! hij was trouwens net binnen!!!

gelani wordt nu net wakker sow!! van 11:30 tot 15:10 geslapen!

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

En ik spring hier weer in....

Hoe is het met iedereen?

Nog iets gemist?

Hier al een paar gebroken nachten, Jaimy wordt gillend wakker en wil absoluut niet in haar bedje slapen.. Duim duim dat het snel over is!

xx

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ja je hebt gemist dat berichtje boven je hihi

jaimy nog steeds niet lekker slapen? heeft ze de vlekjes nog? en vandaag al weer 17WEKEN! soweej dat gaat snel! gefeliciteerd met je 17 weken!

kan iemand voor mij de tijd vooruit draaien tot 12 september 11:40?

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @wonderbaby: zou wel willen ahahah dan ben ik ook alweer paar weken verder:p

ben echt ontzettend zenuwachtig voor de echo morgen....

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Won: Nee heb in de sale een paar pumps gekocht.. Kun je er nooit genoeg van hebben ;) Hihi.. Wel fijn dat je donkey binnen is en dat je hem geleverd krijgt zodra je de eerste 12weken voorbij bent.. Deze keer komt het goed lieverd!! Er zijn hier heel veel duimen die hard draaien..

Lt: Pfff ik kan me helemaal voorstellen dat je kapot bent na zoveel gebroken nachten.. Ik hoop echt dat ze het snel weer door heeft en gewoon weer lekker slaapt.. Helpt het ook niet als je haar iets later naar bed doet?? 17 weken alweer.. Aftellen naar de helft :D

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Naud is vrijdag alweer 5 maanden :$ :$ :$ !!!!

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja nik zo snel gaat dat!! Niet bij te houden hè!! Vind het ook zo gek dat gelani al een jaar is!! Hihi

Wat leuk! In de sale is het altijd leuk kopen :D dan denk je als ik het een maand eerder gekocht had was het gewoon 2 x zo duur ofzo :p

Voor de keukenprinsessen onder ons, zijn jullie nog op zoek naar profesionele messen? Die zijn nu 2 of 2,5 euro bij de kruidvat en normaal 40!! Ze zijn super fijn dus ik heb een hele nieuwe set aangeschaft!

Ik wordt trouwens gillend gek!!! Zou gewoon zo graag willen dat ik nu meteen een goede echo had maar helaas werkt dat zo niet hihi

Succes Naomi! De echo wel spammen he

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

De vlekjes zijn zo goed als weg, geen idee waardoor ze wakker wordt. Maar ook bij mij in bed wordt ze al wakker als je de dekens beweegt.. Ze is bekaf om 18.30 uur dus het is niet dat ze wakker wordt omdat ze uitgeslapen is. Al leg ik haar om 21.00 uur in bed dan is het nog 07.00 uur. Hopelijk is dit gauw voorbij!

Spannend won 12 september!! Ik draai de tijd voor je vooruit hoor...

Nik: alles weer aan kant?

17 weekjes alweer, het gaat echt hard.. Wil dat mn buikje gaat groeien!!

Ga nu even van de stilte in huis genieten haha x

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Won; Wat een super service zeg dat ze je wagen pas na 12 weken bezorgen! :) indd nog een paar spannende weken maar net zoals nik al zei er draaien veel duimen voor je! en je heb een plakbeeb zeker weten!! :)

Nik; dat zijn genoeg fotos ;) Wat voor pumps heb je gekocht? je kan indd nooit genoeg schoenen hebben ;) gef. met naud! alweer 5 maanden! gaat snel!

lt; jij alweer 17 weken phoe.. bijna op de helft!! wat zielig van jaimy.. misschien weer een fase? dat breekt je wel op zeg!! succes! :)

Naomi; wel je echo showen he?? :D

Nou vanaf morgen gaan we 's middags een beker koemelk proberen.. ik had het vanmiddag en esmée wou een slokje, ze bleef maar drinken! ben benieuwd of dat goed gaat! :)

Neuroloog was niet echt tervreden.. maar voor haar zat het werk er zeg maar op en met mn klachten moest ik na de revalidatie arts. Werken en ato rijden voorlopig nog niet. Auto rijden moet ik voor gekeurd worden en hgaat me weer 150 euro kosten.. Belachelijk he?? hadden ze me ook nog verkeerde medicijnen gegeven! ik heb al een lage bloedduk van mezelf en gavenze me medicijnen die de bloed druk nog eens verlagen. Daarom was ik iedere x zo beroerd!! ook stom he?

ik had na gevraagd over een 2e.. ik moet dan stoppen met de cholesterol verlagers dus dat brengt een risico mee om een infarct terug te krijgen, ook raad ze aan om nog te wachten tot het een jaar geleden is.. *zucht* ik kom dan ondertoezicht van een gyn en moet in het ziekenhus bevallen.. dat is geen probleem!! :) maar ben vergeten te vragen of ik nu moet wachten met bevallen of zwanger raken ;) :p

kus

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nou Hon das zeker belachelijk!!!! Kan ik zo boos om worden!
    Goed dat je gevraagd hebt, nu idd nog vragen bevallen of zwanger raken. Is jou cholesterol zo hoog dan?

Lt geniet idd van je rust! Hopelijk slaapt jaimy vanacht lekker!
    Thnx! Maak me maar wakker op 12 september ;)

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @honey: jeetje wat een stomme fout van het zkh!
    hopelijk mag je toch binnenkort zwanger worden, alleen nog niet bevallen maar ja dat duurt toch nog 9 maanden ;)

ik kom de foto zeker showen meiden :D heb er echt zin in maar vind het ook wel weer heeeel eng!

@wonderbaby: ik snap heel goed dat je nu graag een goede echo zou willen hebben ik kon ook niet wachten!

@nikske: fijn dat het een geslaagde dag was en naud zo verwend is :D

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

Pfoe wat een nacht, Naud is echt zo vaak wakker geweest... Ofja niet echt wakker maar in z'n slaap huilen... Alsof hij droomt ofzo?!
    Maargoed... Het is weer ochtend en ik moet vandaag werken dus we moeten weer aan de slag!

Won: jij ook succes met werken vandaag, even wat afleiding :)

Naomi: veel plezier bij de echo vandaag!!

Hon: wat schandalig zeg van die medicatie, van dat rijbewijs klopt inderdaad.. Mij heeft dat toen ook zoveel gekost :( .. Wat betreft zwanger raken/bevallen.. Hier in het ziekenhuis is de regel dat je het eerste jaar nadat je iets hebt doorgemaakt niet zwanger mag RAKEN!
    Als je nu namelijk al zwanger raakt heb je nog maar zo kort je cholesterol medicatie gehad dat het weinig zin heeft.. De bevalling is dan nog wel even weg maar je moet direct stoppen met de medicatie.. Snap je? Maar goed dat is bij jullie misschien anders dus ik zou het gewoon nog even navragen ;) !!

Lt: wel fijn dat de vlekjes zo goed als wegzijn.. Dan gaan de nachten nu misschien (hopelijk) ook beter.. Hoe is het vanacht gegaan?

Nou ik ga even snel wat mascara opdoen.. Mijn kleine man verzorgen en hem wegbrengen en dan naar mijn werk!!
    Ik spiek straks weer..

Xxx

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oke mij kun je opvegen..

Ze heeft gewoon weer niet geslapen! Om 19.15 uur flesje gehad en ging meteen slapen, om 22.30 uur werd ze wakker en toen begon het feest weer..

T. heeft 24uursdienst dus heb al helemaal zin in vnv pfff, heb besloten dat ik om 19.00 uur meteen mee me bed in duik en dan hopelijk gelijk in slaap val zodat ik toch nog wat slaap heb.

Sorry moet ff mn hart luchten!

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh we hebben trouwens een ander bedje voor Jaimy..

Die andere gaan we nu opknappen en dan op mp zetten. Hadden hem zelf voor 100 gekocht maar op mp worden ze voor 300 verkocht!

17. Sann88

Sann88 Lid

3 aug 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4257 Sann88, 16 aug 2011
    Laatst bewerkt: 16 aug 2011
    Naomi, succes met de echo!! Ben benieuwd!

Lt, wat vervelend zeg! Hoop echt voor je dat ze snel weer het ritme oppakt.. Wat een superleuk bedje zeg!!

Nikske, werkse!

Won, ik voel met je mee!;) Kan ook niet wachten tot 6 september!

Hier gaat het zn gangetje! Steeds sneller moe dus vanavond maar eens lekker een keer vroeg naar bed!

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hoi meiden!!

de echo was super :D

de kleine was nu 10.7 mm groot dus een goede 1 cm!
    ben nu 7.1 weken zwanger en uitgerekend op 2 april.
    we hebben een heeeeeel mooi kloppend hartje gezien :D

ik zal de 2 echofotos even toevoegen!

ik ben zoooo blij! heb het de rest van de familie al verteld en zo nog even naar mn werk om het te vertellen!!!

@LT: leuk bedje!!!

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    en foto 2

20. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Hee girls!

Nik; werkse vandaag!

Lt;balen zeg dat de kleine meid zo slecht slaapt! Krijgt ze ook kiezen misg? Sterkte ermee meid! wat een leuk bedje zeg is dat een peuterbed? Wij zijn ook naarstig op zoek maar denk dat mannetje het zelf gaat maken!

Won; snap dat je niet kan wachten tot je de echo krijgt! Fijn dat de donkey na 12 wk kan geleverd worden.. Welke kleur heb je besteld? Zou hem ook wel willen hebben hihi maar ik vind hem wel heeeel duur ;)

Naomi; super mooie echo's meid! Toch weer iets vooruit gezet dus? Fijn hoor lekker van genieten!

Sann; ging het goed gister av of zat ze telkens naar je buik te loeren haha grapje.. ;) voeljeje goed verder?

Hon; wat slordig van het zh zeg! Hoop dat je groen licht krijgt wanneer wilden jullie er weer voor gaan dan? Hopelijk heb je nu wel de goeie meds...

Angel; hoe is het met julllie?

Hier; ik kan de kleine al voelen aan de buitenkant.. :D heel licht hoor en man nog niet maar het begin is er.. Moet nog ff een pretecho afspreken.. Vergeet het elke x en de tijd gaat zooo hard ;) nadine is lekker aant spelen..

Deel Deze Pagina