Ik wil ook voelen! Op de echo was hij lekker druk bezig dus binnenkort zal ik vast wel klagen over pijnlijke ribben hahah.. Kiezen zou kunnen maar waarom zou ze om 19.00 uur makkelijk in slaap vallen en later op de avond hysterisch wakker worden? Heb in ieder geen idee wat ik er nog aan kan doen.. Ja het is een peuterbedje van Bopita, hij is echt schattig! x
Lt lief hoor echt mooi bed! Ja kiezen zou wel kunnen hoor dat ze wakker word van de pijn.. N heeft dat ook wel gehad heb ook nachten opgezeten.. Lekker zetpilletje geven joh! N begint nu ook weer gelukkig de laatste kiezen Aaaarrrgghhh sann! De stroom ligt er weer uit! ze hebben op de kallebroekerweg een kabel doorgehaald grrr lekker voor mn wasmachine comp etcetc.. A heb gebeld en met 2 uur moet het er weer op staan... Hoop dat je vlees het houdt hihihi
Ik zal het vanavond eens proberen.. Ben echt voorzichtig met paracetamol geven enz, wie weet geef ik haar paracetamol en is er niks aan de hand... Nog andere tips? Dentinox?
Ja dentinox helpt hier wel goed! Ja snap ik ben ook altijd wel voorzichtig ermee! Maar bij n als ik merk dat ze echt pijn hheeft (grijpen naar oortje en mondje enzo) dan geef ik er wel een hoor want slapen is het beste medicijn! Ze zal overdag ook wel moe zijn zeker.. Hopelijk is ze er gouw van af
Gien, Argg, echt? Helaas is het nog geen etenstijd! hahaha.. Was gisteren wel ideaal hoor! En je had heeeeerlijk gekookt! Nou, ze zat wel steeds te kijken, maar had een vest aan dus zag je het mooi niet zo goed! Jij moet niet zo lekker koken, dan eet ik niet zoveel en is ook mn buik minder opgezet! Ja hoop het ook!! Rot stroom steeds! Wat vervelend zeg al die doorkomende kiezen etc.. Sterkte ermee! Naomi, wat een mooie echo's zeg! Echt fijn!! Het grote nieuws al verteld aan je familie en op je werk? Hoe reageerde ze? Ik heb al zin het de familie te vertellen, maar mn werk, brr! Gaan ze echt NIET leuk vinden! Maar ze moeten het er toch mee doen! Verder begint de misselijkheid een klein beetje te komen..
Lt jou had ik al gewhatsappt. Gien dat is ook voor groter kindje toch? Niet voor baby'tje dus is niet te laag toch? Naomi zo fijn dat alles weer goed is!! Hoe reageerde je fam? Ik ben Ff aant denken, wil nog eens testen of er 2-3 komt te staan. Ben morgen 4 weken precies als ik uitga van ei op 3 aug maar ik had 2 aug buikpijn en daarna niet meer dus 2 of 3 aug maar nu zit ik te denken aan donderdag zou hij dan al 2-3 aangeven? En dan volgende week nog een 3+ zou ik nog willen doen.. Heb er nog 2 zaten 3 in pakje voor 20 en 1 voor 13 dus dacht dan maar 3 Straks ff op de rest reageren. Ben nog bij m'n moeder want onze auto is bij de garage en na het werk dus daar gebleven (wonen paar deuren verder)
Volgens mij gaf die bij mij pas met 5 weken en een paar dagen 2-3 aan. Maar pin je er niet op vast he, het is een indicatie. Het kan dus zomaar zijn dat hij donderdag nog 1-2 aangeeft. @ Gien; het bedje is ook lager dan een gewoon ledikant. Maar we hadden deze voor Jaimy gekocht met de gedachten dat ze er wel dan wel uit kan klimmen.
Oja op die manier! Vind het echt een schatje! Ik wil voor nadine meteen een groot bed kan ze mooi vast wennen Won: je kan het proberen maar je weet nooit hoe snel je hcg stijgt natuurlijk! Hier; ben alle foto's van nadine aan het uitzoeken... Wat een klus!
net terug van mn werk en ze reageerden gelukkig erg goed!!! ik mag gewoon de opleiding gaan volgen en moet op tijd aan geven als iets niet meer lukt/gaat! ze waren verder erg enthousiast hihi. kreeg wel gelijk de vraag of het gepland was of niet..... maar dat snap ik wel want isabel is pas 7 maanden en over 2 weken begin ik aan die 2jarige opleiding leuk bedje lt!! ik zou ook gewoon een pcm geven hoor! maar ik ben daar vrij makkelijk in. als ik merk dat ze pijn heeft dan gaat er een pcm in anders kan ik er niets mee en slaapt ze niet en wordt het alleen maar erger! als ik zeker weet dat het een tandje is gebruik ik ook nog dentinox erbij en dat doet echt wonderen hier!
Maar hoe merk je aan een kindje van een paar maanden oud dat het echt pijn heeft? Ja ze krijst maar misschien heeft ze wel gedroomd. Dan geef ik liever geen paracetamol.. Fijn dat ze zo positief reageerde!
ik hoor bij isabel duidelijk het verschil! als ze ergens pijn heeft gilt ze heeeeeel hoog en hard en is niet te troosten, wilt dan ook geen tut. als ze gedroomd heeft huilt ze vaak normaal en is een tutje en een aai over de bol voldoende. wij merken het dus echt heel snel als ze pijn heeft, ze is dan overdag ook huilerig, slecht eten en zelfs bij mij zijn is dan niet genoeg.
Was mijn dochter maar zo duidelijk hahah... Overdag is ze hartstikke vrolijk hoor maar s'avonds wordt ze gewoon krijsend wakker. Heb nu al zin in vanavond (NOT!), daarnaast is T. niet thuis dus mama staat er alleen voor..
hmmm dat is wel apart dan!!! is er iets veranders aan de inrichting van de kamer?? je kan ook eens proberen het hoofd einde wat omhoog te doen! als het tanden/kiezen zijn hebben ze daar vaak meer last van als ze plat liggen dus dat zou je nog kunnen proberen!
Ja dat zei iemand in een ander topic ook.. Ga het vanavond maar eens proberen en als ze wakker wordt maar eens voelen of ik een tandje/ kiesje voel. Ik ga in ieder geval om 19.00 uur naar bed dan heb ik in ieder geval weer wat uurtjes geslapen...
dat is heel slim! beter een beetje slaap dan niets, want daar wordt je meestal ook niet vrolijker van! hier vanavond en morgenochtend werken blegh! eigenlijk was ik morgen vrij maar ja vakantietijd en een hoop zieken tja dan zijn er veel diensten over!
Nik; dat keuren is echt een dur grapje! mja goed, ik rij wel met Esmée dus het moet gewoon allemaal goed zijn! Alleen moet ik van revalidatie arts dan ook keuren voor werk ? Bijgekomen van een drukke dag? lekker gewerkt vandaag? Lt; wat een leuk bedje! hoe gaat het nou met jaimy? wanneer voelde jij jaimy? Slaap lekker!! Naomi; Mooie echo's hoor!! fijn dat ze zo positief reageerde!! gien; We wouden er in nov / dec weer voor gaan! mja nu maar even wachten! Heerlijk die schopjes he? Sann; waarom zouden ze het niet leuk vinden op je werk? Wonnepon; hoe =gaat het met jou??