Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goeiemorgen girls!!

Even kijken wat er is bljiven hangen :)

LT: Wat een mooi bopita bedje :D Heeft Jaimy vanacht een beetje geslapen en heb je zelf wat rust gekregen?

Naomi: Mooie foto en fijn dat ze toch positief reageerde op het werk..

Hon: Dat keuren is inderdaad een duur grapje, maar wel heel belangrijk als je een kindje in de auto hebt.. Komt allemaal goed lieverd!!!

Gien: Wat leuk dat je de kleine ook al aan de buiten kant kunt voelen :) Na naud zijn geboorte heb ik mijn dikke buik of de schopjes echt nooit gemist, maar als ik eraan terug denk waren het zo'n mooie speciale momenten!! Echt genieten..

Nu ben ik Won en Sann vergeten :) Sorry meiden!!!

Hier: gister echt knallende hoofdpijn gehad, pfff.. om 12.30uur maar naar huis gegaan en mijn kleine boefje opgehaald.. Die was zo vrolijk dat hij geen middagdutje wou doen (heeeeel fijn als je al zo'n hoofdpijn hebt) maar goed we hebben de dag weer overleefd en er is alweer een nieuwe begonnen!! Vandaag tot 17.00uur op mijn werk en dan vanavond heerlijk Legally Blond 2 kijken :p hihi

Ik heb trouwens nog een vraagje voor de moeder die Olvarit potjes, Nutrilon kunstvoeding of Bambix rijstebloem geven...
    Sparen jullie de streepjescodes? Zo niet zouden jullie die misschien voor mij aan de kant willen houden ?? :) :) :)

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik zal de Olvarit codes wel voor je sparen!

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Dankje lieverd :D

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Mijn (schoon)moeders halen nog regelmatig potjes dus zal ze opdracht geven haha..

Ook weer aan het werk?

5. Sann88

Sann88 Lid

3 aug 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Hon, dat keuren is inderdaad wel de moeite waard, veiligheid voor alles met de kleine meid erbij in!
    Nou,ik heb al een oudere baas (niet de makkelijkste) en alles voor hem gaat eigenlijk via mij en regel alles voor hem.. Als ik dan weg ga (want dan ga ik ook heerlijk fulltime moederen!) dan moet er weer een nieuwe komen.. En dat wil hij niet want hij zegt wel ongeveer iedere week een keer dat hij zo blij is met me en dat hij me graag wil houden etc etc.. Wel heel leuk om zo gewaardeerd te worden, maar daarom weet ik ook al dat het absoluut niet fijn is voor hem als ik opzeg. Maar ja.. heeft hij pech en wij het grootste geluk!;)

@ Lt, hoe was je nacht?

Werkse voor alle werkenden!

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Nik; ik zal ze ook voor je sparen :) moet dadelijk toch weer een nieuwe lading halen! ;) lekker aant werk?

lt; indd hoe ging je nacht?

Sann; lekker fulltime mama!! :) dat zan hij indd wel jammer vinden dan! maar goed dan zoeken ze maar iemand anders toch? ;)

phoe wat hebben we een slapeloze nacht gehad! Esmée word 's nachts wakker.. Klaar wakker! ze gaat dan echt niet slapen! heb vannacht een uur met haar op gezeten en toen had ik het gehad.. Flesje thee gegeven en toen dompelde ze in.. Zou het kunnen dat ze teweinig drinkt? wakker word van de dorst ofzo? ze huilt niet als ze wakker word.. of even een fase?

x

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Als ik jou was zou ik ze dan inslaan bij de Jumbo. Daar krijg je bij aankoop van 3 potjes een cadeaubon van Prenatal twv 10 euro.

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Als ze niet huilt Hon dan zou ik haar ook niet uit bed halen.. En wat krijgt ze nu te eten/ drinken op een dag?

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ooh kijk! komt goed uit ;)

ze krijgt 2 flessen van 200cc.. 1 beker koemelk ook ong 200cc en 2 flessen thee of water van ook ong. 200 cc dus lijkt me niet erg weinig?

Ik laat haar ook wel een tijd liggen maar gaart gauw over in dreinen.. dan ga ik er na toe, aai over de bol, leg ze terug in bed (want ze gaat uit haar zelf zitten) speentje en knuffeltje erbij en dan begint het gegil..

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dat is veel haha!

Jaimy krijgt 2 x 150 cc melk + een rietjesbeker met water dat zal denk over de hele dag 200 cc zijn. Jij geeft dus 500 cc meer. Wordt ze niet wakker van een giga plasluier?

Misschien krijgt ze wat last van verlatingsangst? Of misschien moet ze er weer aan wennen dat ze in haar eigen bedje slaapt ipv campingbedje?

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ooh oeps..

ze heeft indd wel een mega luier ;) misschien dat het daar door komt.. ze slaap al 4 nachten in haar bedje, en heeft 2 nachten tot half 8 geslapen, maar zal eens minder drinken proberen..

lekker aan het werk?

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wat lekker zeg! Dus mupke is het uitslapen weer een beetje aan het ontdekken? ;)

Jaimy wordt ook weleens wakker van een pamper, maarja hoe zou jij je voelen met een natte broek aan..

Heb je een tuitbeker of iets wat je gebruikt? Anders zou ik die gewoon vullen met water of thee zodat ze zelf tussendoor kan drinken. Daarnaast gewoon je flessen geven zoals je deed dan zit ze nog maar aan 700 cc denk ik..

Ik wil naar huis, het is mooi weer! Vanavond lekker bbqen in ieder geval..

Hoe was het bij de arts trouwens?

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ja echt heerlik! ze krijgt rond half 9 de fles en word rond half 8 wakker.. soms wel eens 7 uur maar vind het toch heerlijk! :) indd een natte broek is niet echt lekker! ik heb wel een beker, zou die kunnen vullen en haar die heel de dag aan bieden, eens kijken of dat beter werkt!

de neuroloog vond dat het niet goed met me ging maar bij haar ben ik goed gekeurd. Ze kan dus niet meer onderzoeken voor me doen, en al me andere klachten zijn voor de revalidatie arts.. ze hadden me wel verkeerde medicijnen gegeven. Die medicijnen die ik had verlagen de bloeddruk en tja als je al een lage bloeddruk van jezelf heb is dat geen succes ;) daarom dat ik vaak duizelig was, en het gevoel had dat ik ieder moment van me eigen af kon vallen! gelukkig nu al nieuwe!

ooh lekker BBQ!! het is indd mooi weer zeg! alle vakanties zitten erop en dan begint het mooie weer! wanneer voelde je jaimy?

Heb trouwens eindelijk me loon.. hehe na 2 maanden zeuren! ;)

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wow, ik val bijna van me stoel hahaha. Ze hadden geen smoesje dit keer?

Jaimy voelde ik pas met 21/ 22 weekjes dus denk dat ik nog even geduld moet hebben. Af en toe denk ik iets te voelen maar misschien maak ik mezelf wel iets wijs.

Ook fijn, de verkeerde medicijnen! Gaat het nu beter met de nieuwe medicijnen? Wanneer moet je weer naar de revalidatiearts?

Jaimy haar beker ligt de hele dag bij haar op de grond dan kan ze drinken wanneer ze wil. En anders kun je hem inderdaad een paar keer aanbieden.

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Gien; waar ergens voor jij jouw kleintje trappelen?

Ik voel iets ter hoogte van mn navel maar kan niet echt plaatsen of het de kleine is.

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    lt; nee dit keer geen smoesje! ;) maar heb ook even mn hart gelucht tegen ze! beetje overdrijven enz. maar goed, ik heb het!
    Ik voelde Esmée met 17 weken. en dat was onder mn navel.. beetje tussen blaas en navel in. (even opgezocht in mn 9 mnd dagboek;))

lekker gewerkt en gebbq? :)

Ooh ik ben zo blij!! :Dik heb vandaag bruin verlies,(sorry voor details!) meestal ben ik 2 dgn daarna ongi.. dus als dat nu ook zo is, dan zit ik weer op een cyclus van 36 / 37 dagen!! het zou een wonder zijn ongeveer de zelfde duur van mn cyclus!! heb ik bij esmée nooit gehad!! en dan heb ik mn ei gevoeld! want daar heb ik dus 2 wkn bij opgeteld! :D:D

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Lt moet je Ff voelen tot waar je baarmoeder komt. Het is vast jullie kleine voetballer!

Nik hier eet meneer geen potjes hij een alles wat wij eten en anders gewoon boterham. Ook geen flesjes of niks meer.
    Ik heb net wel die fruitdrankjes van olvarit gepakt voor die 10,- bon. Pff das dus vanaf 35,- wat je pas ziet staan als je het gekocht hebt. Nou heb ik ze toch nodig maargoed vind dat wel stom!
    Weet niet of je die streepjescode ook kunt gebruiken?

Hon goed zeg! Maar wel balen als je nog een jaar!!!!!!! Moet wachten..

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Won; ja indd dat wel! maar goed is alleen maar goed voor mezelf! :) en het is tot juni dat is nog8 maandjes.. we gaan ze aftellen ;)

klopt ik kreeg die bonnen ook! heb er alweer 2.. maar moet binnenkort toch traphekjes halen, dus komen ze wel van pas! ;)

Alles goed met je? voel je je zwanger ;)

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja voel me echt zwanger :D bruinverlies is ook helemaal weg dus daar hoef ik me niet meer druk om te maken. Was minimaal maargoed.

Idd dat is ook beter voor jou maar das wel shit.. ;) dan kunnen jullie weer beginnen als ik bevallen ben :p (hopelijk!!!!!)

En nik jullie in maart weer?? :D

Hon ik heb trouwens ook 2 bonnen. Had ook BAMBIX koekjes gepakt..

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Die bon kun je ook online verzilveren Hon dus dan zou je de bon van Won zowiezo kunnen gebruiken...

Deel Deze Pagina