Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Won; ja zo ongeveer wel! ;) maar ben net gebeld, en ze wilen me toch over half jaar op controle zien.. dus vraag ik het gewoon nog eens :p

Lt; lekker geslapen? Slaapt Jaimy nou beetje door? Huh? die bonnen heb won zelf nodig ;)

Dankje voor de tip LT!! Heb esmée gister over heel de dag een volle fles water gegeven 250 cc. (Ze heeft die niet helemaal op )nieuwe pampers gekocht,. En; we hebben geweldige nacht gehad hihi.. 8 uur had ze de fles en om half 8 was ze pas wakker! heerlijk! Heb nu jumbo luiers! ik had die toen van jou geprobeerd en vind die 100x beter dan de kruidvat! :D

Esmée stapte net van box na salontafel!!!!! is maar 1 stapje maar toch hihi..

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Schattig!!

Ja die kruidvat pampers zijn echt verschrikkelijk haha.. Van de jumbo zijn wel wat dikker maar zijn zelfs goed bij giga dunne luiers ;). Fijn dat ze goed heeft geslapen. Hier wilde Jaimy gisteravond niet slapen, 1 x na beneden gehaald en 10 minuutjes later weer in bed gelegd en daar een paar minuutjes laten krijsen. Vannacht is ze nog even wakker geweest maar is zelf weer in slaap gevallen. Hopelijk gaat het zo iedere nacht weer wat beter.

Oh hihi ik dacht dat Won ze niet nodig had...

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Fijn dat ze dan toch beter slaapt! kom jij ook meer tot rust! schreeuwt ze dan net zoals in de auto?? ;) oe gaat het met je advertenties? al een hoop kwijt?

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    weet iemand trouwens waar ze donker bruine / koloniaale traphekjes hebben? :)

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh nee dit is nog veel erger, heb gisteren gewoon de deur dichtgedaan omdat ik gek werd. Resultaat: 2 minuten later sliep ze.

Heb nog 25 advertenties ipv 81 dus het gaat goed!

Wij hebben houten traphekjes gekocht en wij spuiten ze zelf wit. Denk als je op google zoekt dat je ze dan wel vindt..

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh ik ging net trouwens even boodschappen doen en kon het niet laten om even de kruidvat in te glippen. Bij ons in dorp hadden ze helemaal niks meer liggen.

Resultaat € 14,00 armer!
    - Slaapzak voor Jaimy
    - Slaapzak voor manneke
    - 5 Hollandse rompers voor manneke
    - 4 lepels en vorkjes van Bert en Koekiemonster
    - Zwemring van Nijntje
    - Zwembandjes van Nijntje
    - Autoschermen van Assepoester, Doornroosje enz

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    woow nog erger? :$ phoe..

ooh dat is natuurlijk ook nog een optie! eens F. lief aankijken of hij daar zin in heeft :p bij mij gebeurd de eerste helft netjes en de rest niet zo ;)

Nou kan je weer even vooruit :p hier hadden ze indd niet veel meer!

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh ze kan krijsen daar word je echt akelig van hoor. Normaal staat de deur beneden open zodat de katten dan naar de bak kunnen enz maar heb hem echt dichtgedaan.

Ze zeggen dat jongens niet zo krijsen dus daar hoop ik dan maar op haha.

Ik heb die traphekjes van ons van marktplaats gehaald, scheelde me even 60 euro! Volgens mij had die vrouw ook wel door dat ze ze voor erg weinig geld had verkocht.

Nog plannen voor vandaag?

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ja dat scheelt zeker een hoop!

we gaan dadelijk even na de stad! had een leuke winterjas gezien bij de h&m voor esmée dus wil even kijken ;) en daarna na revalidatie arts.. bewegingsagogagie ofzoiets?

jij lekker aant werk? nog lekker gebbqt?

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    meiden hoe doen jullie dat met de boterham?

gewoon om 12 uur / half 1? of tellen jullie nog de uren uit? Esmée zou nu om half 2 pas weer mogen (half 8 fles gehad) maar vind dat best laat voor een boterham..

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh meis ik kijk helemaal niet meer naar de klok.

De ene krijgt ze hem om half 12 en en de andere keer om half 2. Maar ja de ene keer krijgt ze de boterham om 07.00 uur en de andere keer om 08.00 uur.

Maar als ze om half 8 de fles heeft gehad dan heb je haar fruit rond 10 uur gegeven? Dan zou ik het tussen 12 en half 1 doen. En dan rond 3 uur een tussendoortje en om 5 uur eten.

Welk jasje had je gezien? Zag een groene en witte in de online shop.

Bbqen liep wat anders, Jaimy ging pas om half 9 naar bed toe.

Moet vandaag tot kwart over 4 en dan door naar de fysio.

Succes bij de revalidatiearts en veel plezier in de stad. Zal wel een chaos zijn met die kermis opbouw..

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Gien & Mir; gebruiken jullie een dekentje of dekbedje in het peuterbedje?

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Heeft er iemand van jullie een naaimachine?

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    lt; nee ik heb geen naaimachine ;) heb haar vandaag om 12uur een boterham gegeven en gewoon rond 5 haar groente.. ze heeft niet 1x gemopperd voor honger ofzo! ze doet het dus op koemelk ook goed!! :) lekker gewerkt?

had van mn zusjes een kado bon gehad van de H&M alleen voor mezelf dingen kopen phoe wat moeilijk;) een leuke blazer gekocht en shirt.. wou nog een vest maar die hadden ze alleen in het oranje en dat is nou niet echt mijn kleur ;)

Wij hebben een hoekbank binnen en die stapte ze nou helemaal rond! wat gaat het hard nu in 1x!!!!

x

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    nik of lt weten julie die site met stofjes nog?

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Lt m'n moeder wel. Als iets kapot is maak ik of zij want ze heeft naailes gehad haha dan maak ik dat. Als we het geslacht weten wil ik ook veel maken! Heb al zoveel leuks gezien!

Hon wat knap van esmee!
    Ik zag laatst een leuke site met van die slofjes, kon je zelf ontwerpen maar nu weet ik 'm niet meer. Staat vaak ook in dat babyblaadje wat je krijgt

Vandaag 2-3 op de test! :D

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    won; ik bedoel stofjes ;)was vandaag aan het mopperen om mn stokke kussentje. wit met zacht roze.. en nou wilt een vriendin van mn moeder wel 2 sets maken :D

zei ik toch dat er 2-3 zou komen!! :) super!!

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
  19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeej won 2-3 op de test lees ik nu :D Het gaat goed komen :D !!!

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    dooptaart en cupcakes...

Deel Deze Pagina