Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wat mooi nik!!

Hon ik had een heel bericht getypt druk ik 'm weg pfff dus toen dacht ik laatmaar. Nou eindelijk maar wat terug dan! Sorry had het verkeerd gelezen haha

Je moet ook eens kijken bij dat naai topic bij babyuitzet die hebben ook vaak sites met stofjes!

2. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Heey meiden!!

Even druk geweest, maar hier ben ik weer!

LT: gaat het al wat beter met het slapen van je meisje? Vraag me echt af hoe dat nou kan dat ze niet wil slapen.. En over de stofjes, ik ken niet echt een site, maar wel meerdere winkels bij ons in de buurt (Venray, Helmond, Eindhoven), maar denk dat er bij jullie in de buurt ook wel iets zit toch? In Eindhoven heb je op dinsdag ook altijd een stoffenmarkt. En wat wil je precies qua dekbedje?

Hon: las dat het slapen bij jullie nu veel beter gaat als ze niet teveel drinkt.. Gabriëlle krijgt nog 3 flessen van 180+6 en over de hele dag drinkt ze een tuitbeker water leeg. Ik moet trouwens dinsdag naar de diëtiste, dus misschien dat het dan nog wel minder wordt, weet ik ook niet.. En ook super balen dat die keuring zo duur is! Vind dat echt belachelijk, maar goed, het is wel super belangrijk. Moet je nu ook therapie volgen om dat de arts nog niet helemaal tevreden is?

Nik: wat is Naud verwend met zijn doop! En zo'n mooie taart en cupcakes, echt heel leuk! Heeft hij nog omgerold, of is het toch niet meer gelukt?

Won: echt super leuk dat je test nu 2-3 aangeeft! Krijg je nu geen extra controles i.v.m. VMK? Of is dat je afspraak bij de vk? Heeft Gelani al veel plezier van z'n speelgoedhuisje of is hij nog iets te klein?

San: wat heerlijk dat je straks thuis kan blijven bij je kindje! En inderdaad dikke pech voor je baas en heerlijk voor jullie!

Gien & Mir: echt super leuke foto's op hyves zeg! Wat een knapperds zijn het toch!

Hier druk met vanalles, gisteren een 2-laagse taart en 24 cupcakes gemaakt voor een kennis, waarvan haar dochtertje vandaag 1 wordt. Scriptie ingeleverd, ik had er nu echt een goed gevoel bij. Donderdag moet ik verdedigen, dus dat word nog wel even spannend. Oh ja, en dinsdag/woensdag ben ik nog in Zeeland geweest. En voor de rest, vandaag met Won naar Babypark, morgen weer flink sporten en zondag komen ze eindelijk het aquarium halen. Oh ja, en zondagmiddag hebben we die doop/verjaardagen.. Druk, druk, druk....

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Alles goed hier?

Nik; mooie taart!

Angel; in Den Bosch zit een winkeltje en ze staan ook op de markt, zal van de week eens snuffelen.

Je hebt het maar druk deze week, succes donderdag!

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Angel door die VMK en ook voor gelani die mk krijg je eerder een echo. Normaal krijg je 'm rond de 10 weken

Maar vanaf 7 weken want als ze dan niks zien daarvoor dan zit je nog in onzekerheid.. Dus vandaar maar het duurt echt nog lang zeg haha maandag nog 3 weken!

Lt hoe gaat ie met jaimy?

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja geloof wel dat die weken nog erg lang duren maar zolang je geen bloed verliest moet je positief blijven denken!

Met Jaimy gaat het zn gangetje. Hoe erg het ook is maar ze krijst zichzelf nu al 2 avonden in slaap, duurde het de 1e avond zo'n 20 minuten, gisteren nog 10. Het is dus puur aandacht dat ze wil hebben en die krijgt ze dus niet. Hopelijk duurt het vnv nog wat korter ;). En met jouw mannetje?

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Dat ging hier dus ook zo! Is niet erg meid, je doet het zo goed! Hier sliep meneer de 3e nacht zonder te huilen..

Heb ook geen bruinverlies meer alleen wit zeg maar dus ik heb echt een goed gevoel! Maargoed we zitten nog vroeg ;) ik denk ei op 2 aug dus zal m'n banner is aanpassen

Je moet wel een foto spammen van je donkey hè :D super dat hij dinsdag eindelijk komt hè!

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Nik; bedankt voor de site!! wat ziet je gebak er mooi uit!!super!

Angel; ja moet nu 2 /3 x in de week voor 2/3 maanden lang revalidieren.. eens kijken of ze iets aan mn vermoeidheid kunnen doen :) waarom moet je na diëtiste? je heb het indd nog druk! heb je foto van de taart / cupcakes? :D

lt; fijn dat het nu toch beter met jaimy gaat! kom jij ook tot rust!

Esmée doet het super zo met 2 flessen en 1 beker koemelk! :D was bang dat ze wakker zou worden voor een fles.. maar ze sliep zonder wakker te worden voor speen ofzo van 8 tot 7.. lekker! :)

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    #4328 honeyy, 19 aug 2011
    Laatst bewerkt: 19 aug 2011
    ooh LT mn moeder heeft een naai machine! wel een wat oudere dus niet zon hippe.. kan vragen of je die mag lenen?

meiden misschien een domme vraag, maar ik zie bij esmée in haar mond een hele rij wit. Net of het aankomende tandjes zijn die tegen het tandvlees drukken.. Maar kunnen dat tandjes zijn? want het is vanaf de hoektand tot aan de voorste kies??

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Sow daar ben ik weer.. Beetje druk geweest hier!! Toch vreemd om opeens een week elke dag te moeten werken als je 3 dagen gewend bent..

LT: en al stofjes of ideetjes gevonden wat je voor de kleine man wil?! Ik zie de voorbeelden wel tegemoet komen..

Hon: Wat heerlijk dat het nu beter met Esmee gaat!! Was misschien gewoon erg veel drinken op een dag.. Wel fijn dat het dan zo simpel opgelost kan worden

Won: Jeeeeej ik had natuurlijk al kort gereageerd op je 2-3 weken test, maar wat een fijne uitslag zeg :D Voel je je ook goed of heb je veel last van kwaaltjes??

Angel: Spannend zeg je scriptie verdedigen.. Ik duim voor je :D

Hier: Naud heeft laatst toch 3x van zijn buik naar zijn rug gerold.. Nou vandaag is hij dus zelf een aantal keer van zijn rug naar zijn buik gerold.. En vandaag is hij precies 5 maanden!!! Nu maar hopen dat hij allebei de kanten op draaien doorheeft en lekker zelf kan gaan spelen :)

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Sjonge ik had weer een heel verhaal getypt druk ik 'm weer weg! Balen dat heb ik vaak op m'n tel!

Hon dat kan best! Zou dentinox in huis halen voor het geval dat nodig is ;)

Nik das idd Ff wennen van 3 naar hele week ;) heb je je manneke zeker gemist!
    Ik voel me heel goed! Ben super blij :D hopelijk blijft deze baby mooi plakken!! Die kwaaltjes kreeg ik bij gelani volgens mij ook wat later, misselijkheid enzo.

Je ventje al 5 maanden! Bijna een half jaar alweer! Gaat echt zo hard hè! Fijn dat ie weer gerold heeft en nu zelfs ook allebei de kanten! Goed hoor! Scheelt een hoop frustratie ;)

Vandaag met angel bij de babypark en prenatal geweest. G&G hebben samen de donkey uitgeprobeerd :D zag er echt leuk uit, net een tweeling :D

Had een dagboek gekocht en kruipknietjes zeg maar :p en natuurlijk al gekeken naar al het leuks voor als we het geslacht weten ;)

Zal straks een foto spammen van de 2 als ik op de laptop ben!

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Schattig! Ben benieuwd naar de foto :D..

Hier vandaag ook nog een rondje met Jaimy in de donkey gelopen. Mn moeder had een shirtje in mt 44 gekocht, nou ik ga er vanuit dat hij wel wat groter zal zijn als Jaimy dus heb nu geruild voor 56. Verder weinig te melden..

Straks big fat gypsy wedding kijken!

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    leuk lt!! hij rijd ook zo heerlijk he. ben echt blij als ik 'm binnen heb!! super ding zeg, ook zo makkelijk met alles in klappen enzo he

hier de foto :D

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    i'm in love with de donkey! haha stom zeg dat je dat zo leuk kan vinden!

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Whaha stoer zo samen in de wagen!!!

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    haha lief he! gelani sliep gewoon verder!!

ik ben trouwens nu wel aant twijfelen of ik offwhite hou voor de aanvullende bekleding (kap en dekje reiswieg) of voor zand ga.. wat denken jullie? offwhite is besteld
    angel vond offwhite mooier

oh wat kijk ik er naar uit om mn 2 scheetjes in deze wagen te hebben!

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Won, ik heb de zand, en daar zie je al veel op laat staan op offwhite ;) vind dat hele lichte in de winter ook niet zo mooi, als ik dat mag zeggen :)

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Dat mag je gerust zeggen maar ik vind wel dat dat kan hihi ik had gelijk de offwhite besteld maar nu twijfelde ik toch.

Lt heeft ook de offwhite

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik vind de off white mooier haha..EN ga denk nog een extra set kopen voor als de ene vies is.. Ga wel voor zwarte voetenzakken.

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Lt ik ga ook gewoon nog voor de offwhite, vind toon ook mooier dus dan is het simpel hè ;)

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wiehooeee lt morgen komt ie!!! :D

Hier onweert het super hard!

Hon wat goed dat Esmée mama zegt! Zo lief hè!

Mir jou ventje heeft lekker geslapen las ik, fijn zeg.. Gaat de goede kant op :D
    Kan niet wachten op zo'n klein hummeltje!!

Nik en angel hoe gaat het met jullie ?

X

Deel Deze Pagina