oh ik wou eigelijk proberen om de echo een week eerder te plannen/verzetten wat denken jullie? dan ben ik op 1 dag na 7 weken. en vanaf 7 weken mocht het.. wat zouden jullie doen?
Lt doe die test eens met zout in een doorzichtig glaasje (staat bij zwangerschap) kijken of het klopt Ik ga dat overmorgen eens proberen
Won: Ik begrijp wel dat jullie willen wachten met vertellen tot na de echo.. Komt helemaal goed !! Naomi: Balen is dat zeg meer uur werken dan normaal, ik heb dat afgelopen week ook gehad en vond er echt niets aan.. Hon: Oeii dan moet je sterk in je schoenen staan als je zo'n lachebekkie ziet wanneer jij "nee" zegt.. Sann: Stom he hoe blij je kunt zijn met misselijkheid hihi Hon: Esmee is goed gegroeid Ben echt benieuwd wat Naud morgen weegt, wou even naar het weeguurtje gaan want ik vind hem echt loeizwaar haha.. Jammer genoeg meten ze dan niet, maar dat komt volgende maand wel weer.. LT: jeeeeej alweer 18 weken vandaag Jeetje wat vliegt de tijd zeg.. Alweer bijna op de helft!!!! Won: Ik zou het gewoon proberen te vervroegen, die ene dag lijkt me niet veel uitmaken.. En als je een reken fout hebt gemaakt ben je misschien nog korter of langer zwanger.. Dat weet je toch nooit precies !! Ik zou het erop gokken Hier: Vanacht echt geen oog dicht gedaan.. Boefje lag heel heftig te dromen en ik kreeg hem iedere keer wel gekalmeerd maar zodra hij terug diep in slaap viel was hij weer in paniek.. R. heeft hier ook super veel last van dus ben bang dat Naud dat over heeft genomen.. Nog 5 minuutjes werken en dan bij schoonouders eten en lekker optijd naar bed vanavond
lt; ja ik vond het erg vroeg voor een kies / hoektand.. maar goed als hun het zeggen.. lekker gezwommen? Won; dat moet toch wel kunnen? die ene dag zou toch niet zoveel maken? ik had mijn eerste echo op 7+3 en was 6+4 zag ook een knipperlichtje!! nik; wat zonde dat hij iedere x zo overstuur wakker werd! hopen dat het vannacht beter is!
Heey meiden!! Nik: wat vervelend dat Naud zo aan het dromen is. Heb je het idee dat hij er zelf ook "last" van heeft, of slaapt hij snel weer door als je bij hem geweest bent? Hon: je meisje is weer goed gegroeid, netjes! En ook al snel dat ze nu al een kies krijgt en over kan stappen, echt super goed! Ik moet naar de diëtiste voor Gabriëlle, omdat ze een koemelkallergie heeft/had. Dus de bijvoeding moesten we in overleg met haar doen. Won: fijn dat alles zo goed gaat. Lijkt me idd ook leuk om te zien als je twee zwangerschappen kunt vergelijken. Ik weet niet wat ik zou doen met die echo.. Van de ene kant wil je natuurlijk niet wachten, maar van de andere kant is het ook jammer als ze nog weinig zien op de echo. Ik zou 'm denk ik laten staan, maar je moet natuurlijk doen wat je zelf het fijnste vind! Blijf je toch bij de off-white voor je Donkey? Ik vond die echt super mooi, en als hij te snel vies wordt, kun je toch nog een kap kopen? LT: jij morgen je Donkey he! Fijn, kunnen jullie weer lekker wandelen. Gaat het wel iets beter met het slapen van Jaimy. Ik bedoel dan of het huilen steeds korter wordt, of is het steeds een kwartiertje? Op zich kan dat toch ook geen kwaad, als ze dan lekker slaapt toch? Mir: wat goed dat je zo'n lekkere nachten gehad hebt.. Hopelijk heeft hij het nu door.. Hoe gaat het met Jaimy, vind ze het moeilijk om aandacht te delen? Gien: hoe is het met jullie?? San: hihi, dat je blij bent met je misselijkheid.. Hoop niet voor je dat het nog lang duurt, want dan kan ik je garanderen dat je er niet meer zo blij mee bent.. Ik ben echt 4,5e maand misselijk geweest, echt een drama. Elke ochtend een uur eerder opstaan om even de wc flink te "knuffelen" haha.. Hier alles z'n gangetje. Best zenuwachtig voor donderdag (verdedigen scriptie), en om het helemaal makkelijk te maken heb ik ook nog eens een blaasontsteking en een infectie van onderen. Was vorige week maandag al naar de HA geweest, maar toen bleek het niets te zijn. Dus steeds mee rond gelopen, vandaag toch maar weer even gebeld. Urine gebracht en bleek het dus wel een blaasontsteking en mét infectie. Maar goed, hoop dat het snel weer over is.. Morgen moet ik voor Gabriëlle naar de diëtiste, ben benieuwd wat ze te vertellen heeft. Ik wip ook meteen even langs het weeguurtje, ben benieuwd wat ze weegt.. Oh ja, ik weet niet of jullie ooit TLC (Animal Planet) kijken, daar komt vanavond een serie: Sister wives. Dat had ik al bij Oprah gezien, maar dat gaat over een polygamisch gezin. Één man met 3 vrouwen en 13 kinderen, in één huis!!! Ben benieuwd..
wat vinden jullie vande tekst; Geboren om vooraltikd lief te hebben voor op esmée haar muur? (schandalig he maar ik ben er nog steeds niet uit!! )
angel; spannend zeg donderdag.. maar verdedigen? moet je het dan uitleggen ofzo? Benieuwd wat de diëtiste zegt!! bah blaasonsteking.. brr beterschap! dat is ook niet erg prettig!
Naäper, staat op Jaimy haar geboortekaartje en onderschrift haha .. Ik vind het een lieve tekst maar ik vind de teksten die jij een tijd geleden liet zien leuker voor op een slaapkamertje.
Won; ik ga vanavond boodschappen doen dus zal dan een potje zout meenemen. Ben benieuwd of het klopt (al geloof ik er niks van haha).. Nik; heb je vannacht beter geslapen? Angel; gaat het alweer iets beter? Alvast succes voor donderdag! Gisteren heeft ze naar het zwemmen niet meer geslapen dus toen is ze eigenlijk na 2 minuten krijsen in slaap gevallen. We zullen vanavond wel weer zien hoe het gaat.. Heb je die serie nog gezien? Komt dat iedere week of niet? Morgen zijn T. en ik 4 jaar samen ! Jaimy slaapt zaterdag een nachtje bij mijn moeder zodat wij er even tussen uit kunnen.
Welke tekst had je zelf op je geboortekaartje Hon? Ik vind dat soort teksten toepasselijker om op een muur te doen dan weer iets anders zeg maar.. En wil je ze op de muur doen of op een canvasdoek? Wij hebben de letters op de muur maar Jaimy gaat naar een ander kamertje en het is onmogelijk om die letters eraf te halen en die muur weer goed te krijgen. Misschien wel iets om rekening mee te houden mocht je een 2e kindje willen.
JA HOOR KOMT MN KINDERWAGEN PAS TUSSEN 6 EN 8 .... Zit iedere dag tegen T. te zeggen dat ik vanuit werk eerst ga wandelen en dan pas eet. Hoop dat ie om 6 uur komt en niet op 8 uur. (Waar kun je wakker van liggen haha)
lt; ooh sorry! zag hem op jymo.nl bestickeraar uit ons dorp.. vond hem al bekend voorkomen wij hadden; oogjes als diamantjes en een huidje zo zacht, piepkleine handjes en een mondje dat lacht, een neusje bijzonder en haarjtes van dons het is een groot wonder, dat meisje van ons.. maar vind deze niet leuk voor als ze ouder is. we hadden ook; je bent te mooi om waar te zijn, maar vind die niet leuk voor slaapkamer.. wat ga je morgen doen ? fijn zo laat! je zou er maar een dag vrij vor hebben gevraagd!!
Je had laatst zo'n lief tekstje, daar reageerde Won toen ook zo leuk op! Weet je nog welke ik bedoel? Je had er 2 geplaatst, 1tje was volgens mij iets met de Hemel en God maar de ander was heel lief en speels...
ja die van jan smit vond ik ook leuk! maar als er een 2e komt is niemand zo mooi als jij niemand zo trots al wij een beetje gek die andere 2 weet ik niet meer, wel die van waken / god maar andere niet.. hij komt zoiezo op de muur geplakt.. als er een 2e is gaat die op onze kamer en wij op zolder.. 4 jaar samen morgen! ga je nog iets doen?
Je moet is kijken of je die nog terug kan vinden want dat is echt een leuke tekst voor op de muur! Hier zitten we met hetzelfde hoor, we hebben de tekst van Jaimy's geboortekaartje op de muur zitten terwijl haar broertje daar binnenkort slaapt. Voor mijn gevoel klopt het ook niet dus ben nu T. zover aan het halen dat hij de letters eraf gaat halen en ik er een groot canvasdoek overheen hang met een nieuwe tekst. Die muur wordt er over een jaar of 3 uitgebroken dus vindt het zonde om hem helemaal op te knappen. En wil de tekst van Jaimy eigenlijk meenemen naar haar nieuwe kamertje. Morgen gaan we niks doen, moeten beide werken.. Zaterdag brengen we Jaimy rond het middaguur weg en dan gaan we een behangetje uitzoeken en in de avond uiteten.. Ga jij nog iets leuks doen?
Ik zit ons oude topic te lezen om te kijken of ik daar je gedichtje terug kon vinden, stuit ik op mn eigen verhaal .. He ladies! De vk is een half uurtje geleden vertrokken. Omdat mijn vliezen zijn gebroken kan ze geen inwendig onderzoek doen ivm infectiegevaar. Heb nu sinds een uurtje weeën die regelmatig terugkeren en pijnlijk voelen. Moet 2 uur lang om de 4 minuten weeën hebben dan moet ik weer bellen. Anders komt ze vnv weer langs. We zullen zien wanneer ons ukkie wil komen . Ik probeer zelf nog te blijven reageren en anders horen jullie het van Nik.
Hey hey! LT, ja gaat hard he! Tis ook z'n lekker ventje Hier gaat alles goed! Het is inmiddels alsof we altijd met z'n viertjes zijn geweest Hoe gaat het met jou? Honeyy, haha ja het was helaas maar van korte duur Al mag ik nog niet klagen want vanaf dag 2 komt hij maar 1x per nacht. Esmée weer goed gegroeid!! Oef, een hoektand en een kies, heeft ze er last van? Wonder, ik zou de echo laten staan, vind dat je dan net meer ziet op de echo Hoe gaat het met jou? Nikske, ahh vervelend is dat he dat dromen, het enige wat je dan kunt doen is hem zachtjes wakker maken. Al vinden ze dat soms ook niet leuk.. Angellove, Jaimy doet het super! Ze weet dat Ryan op bepaalde momenten even net iets meer aandacht krijgt ( tijdens voeden, verschonen en badderen ) maar ze heeft er geen problemen mee. Op de momenten dat hij slaapt krijgt zij alle aandacht, en die van haar gaat dan weer uit naar K3
Hier alles goed hoor, buikje begint te groeien ! Als we tegen Jaimy zeggen waar is de baby dan tilt ze je shirt op en begint in je navel te prikken hahah. En op mn buik slaan is ook erg leuk! Fijn om te horen dat alles zo goed gaat!
Ja zag de foto op je hyves! Mooi buikje ! Oh haha, nu nog uitleggen dat ze moet aaien ( jaimy deed hard porren, was vooral heel leuk toen hij terug begon te schoppen )