Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Succes!!!!!

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Aah nik wat leuk!! Knapperd!!

Angel idd alvast succes maar komt goed hoor!! X

Lt hoe jij dat doet doe ik ook zo met gelani, ik probeer ook echt consequent te zijn alleen heel soms lacht ie zo grappig dat ik zoveel moeite moet doen om m'n lach in te houden haha maar gaat tot noch toe kei goed!

Hon Esmée weer een tandje erbij! Gaat hard hè! Kleine meisjes worden groot ;) iedere leeftijd heeft wat hè! :D

Sann balen dat je zo misselijk bent! Ik had dat bij gelani ook heel erg! Kon echt niet veel pff, tot noch toe alleen last van moeheid en hoofdpijn. Ben benieuwd wanneer de misselijkheid komt, had dat bij gelani nu al dus..

Mir wat schattig die foto's op Hyves! Zo lief hè zo'n klein hummeltje (A)

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Gister was mn collega hier met haar kleine van 2 mnd, ooh wat heerlijk om zo'n hummeltje vast te houden!

Oh Won hier begint ze ook te lachen, moet echt mn lach inhouden maar dat gaat me best goed af. Ik geloof wel dat het helpt om nu al consequent te zijn want heel veel dingen laat ze nu links liggen.

Over 8 maanden ben je uitgerekend :D ;)

4. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Oh ja, schiet me opeens iets te binnen over Gabriëlle haar uitnodigingen! Won en Hon, als het goed is hebben jullie 'm al via mail gehad toch? LT en Nik, ik heb jullie e-mail niet (kon ze ook niet vinden via Hyves), willen jullie die even pb'en? Dan mail ik jullie de uitnodiging van G. haar verjaardag!

Het is iig zondag 4 september! :)

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    lt ik probeer dat ook echt te doen, lijkt me idd erg belangrijk om dat nu al te doen! leer dat straks maar eens af ;) dus vandaar

pfoeeeee 8 maanden pas?!?!?!! hahaha ach over 8 maanden zeg ik wat is de tijd toch gevlogen zeg! ;)

angel ik heb je mail idd gehad! goed gelukt :D

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    lt; ja heb nu, 2 beuken voor beneden en 2 ijzere witte voor boven.. ag gaat om de veiligheid en niet de mooiheid he ;)

Angel; haha esmée gaat huilen als ik echt actie onderneem.. in de box zetten, of iets afpakken ;) gelukkig heeft esmée de keuken kasten nog niet door! alleen tv dressoir.. veel succes morgen! ik moet nog even kijken hoe ik kom! als ik vervoer heb dan kom ik! nog wensen voor gabriëlle?? F. is dan niet thuis is weer eens vissen..

Won; ja alweer 1!! gaat snel zeg! esmée gaat dan ook zo grappig lachen, trekt dr neusje op en die tandjes bloot..

phoe ga esmée thaar te kleine kleding maar eens netjes in een bak doen.!

x

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    had ik trouwens al gezegd dat het gelukt was met de echo te verplaatsten naar een week eerder? heb 'm nu 5 september. ben dan 6+6.. dan kan ik het daarna eindelijk vertellen :p:p

hon ik vond dat in het begin zo'n raar gezicht tandjes in z'n mondje haha maar nu is dat wel normaal gelukkig :D

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ga je het daarna aan iedereen bekend maken of alleen fam?

ja wel wennen hoor.. weer iets babyaf ;)

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ja dan gaan we het gewoon helemaal bekend maken.. Vind het nu al zo moeilijk m'n mond houden!

10. conanlover

16 aug 2011
    28
    0
    0
    Verzorgende
    oud - Heusden
    Hey meiden,

Over baby nieuws / streken kan ik jullie niet veel melden haha :p komt over 5 22 weken wel :p

ben sinds gister 18 weken zwanger. gelukkig geen last van de kwaaltjes. alleen het enigste wat ik wel heb is dat ik nachtmerries heb pff. draai s'nachts erg veel. van nature ben ik een buik slaper maar dat ligt niet fijn meer waardoor ik toch al wat minder diep slaap. maar nu heb ik nachtmerries. vannacht gedroomd over dat ik op de 20 weken echo ( heb die 9 sept ) te horen kreeg dat mijn kindje niet meer leeft, gister gedroomd dat ik op 39 weken ging bevallen van een levenloos kind pfff word er helemaal gek van.

hoop dat ik snel door die fase heen ben want durf gewoon bijna niet meer te gaan slapen.

leuk trouwens om al dat kinder nieuws te lezen haha

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Angel; leuke uitnodiging! En nogmaals succes vandaag! Zag trouwens een boevenfoto op hyves ;)..

@ Won; ja idd maar het is echt hoor. Je kan je toch niet voorstellen dat het alweer 4 mnd geleden is dat ik de test stuurde? Hoe voel je je verder?

@ Honey; T. ging even kijken of hij moest werken anders kun je met mij meerijden. Hapoe, alweer een tandje! Ze heeft hier als eerst haar bekkie vol denk ik hahah.

@ Won; hoeveel tandjes heeft Gelani? Jaimy nog steeds 4 boven en 2 onder. Sophie heeft al 8 tandjes en 2 kiezen :D..

@ Nik; zal ik wat slaapmiddel naar je toesturen?

@ Gien, Mir & Sann; hoe gaat het met jullie?

@ Conanlover; aai dat zijn geen leuke dingen om over te 'dromen'. Wanneer moet je weer naar vk? Als je het hartje hoort dan ben je vast weer wat gerustgesteld. Tot op heden voel ik de kleine niet bewegen en dat vind ik wel eng, je bent toch bang dat er iets is. Kan niet wachten op de schopjes en hikjes! Begint je buikje al te groeien?

@ Hier; zit momenteel nog midden in mn klaagmodus dus ik zal jullie besparen ;)..

12. conanlover

16 aug 2011
    28
    0
    0
    Verzorgende
    oud - Heusden
    @lt20

Ik hoef pas 9 sept weer voor 20 weken echo. ben vorige week geweest bij de vp en die heeft het hartje laten horen haha :) daarna zijn ook heel die dromen begonnen. ik dacht da ik de kleine al keer gevoeld had maar dat zal wel niet. de kleine is nu al meer als een week rustig dan dus denk dat het mijn darmen waren haha.

vannacht weer niet goed geslapen maar dat kwam gelukkig niet door de dromen :) maar door een rot mug haha.

mijn broeken zitten wel wat strakker maar merk niets van een groeiende buik :) ben namelijk zelf al forser

geeft toch niet dat je in je klaag modus bent haha

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemiddag!

Honeyy, ja ik vind het best een raar idee dat het dadelijk weer helemaal is afgesloten, kan er dan best een traantje om laten..

Esmée is aan het kijken hoe haar evenwichtje werkt;) Nog even en dan komen de eerste losse stapjes!

Nikske, Naud groeit goed!! Wel minder van de nachten...
    Wat een lieve foto!!

LT, haha Jaimy in een boeve bui ;)

Sann, hopelijk trekt de misselijkheid snel weg!

Angel, suc6 vandaag!

Wonder, tnxs! Tis ook een lekker ventje :D Hij heeft het lachen door en begint nu ook te "kletsen", wel nog minimaal hoor ;) Maar o zo heerlijk om te horen en te zien.
    Ohh, over twee weekjes je echo al!

oe, ik zag iets pver uitnodigingen! Moet er hier ook gaan maken, nog drie weekjes en dan wordt Jaimy alweer 3 !! Pfoe, wat gaat dat snel....

Conanlover, ai minder van de nachtmerries.

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Meiden ik heb even bijgelezen maar er is niet zoveel blijven hangen :) Vanacht weer zo'n nacht gehad dat ik er 5 of 6 keer uit ben geweest.. Naud is overdag ook lastig omdat hij vanalles wil wat hem niet lukt en omdat het slapen niet echt lekker gaat.. Heel stom misschien maar ik trek het eventjes niet meer :)

Afgelopen week heeft R. veel nachtdiensten gehad dus stond er bijna helemaal alleen voor en nu gaat hij dit weekend ook nog met vrienden naar de ardennen dus dan sta ik er ook weer alleen voor.. pfff ik hoop maar dat Naud het slapen dan weer goed ontdekt heeft want mijn werken gaat natuurlijk ook gewoon door..

Ik ga nu even stoppen met zeuren want daar worden jullie ook niet echt vrolijk van en eens kijken of ik wat in huis gedaan krijg hier..

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Gezellig, zitten we samen in de klaagmodus ;)

16. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee meiden! pff alweer ff geleden maar ga zo goed mogelijk reageren ;)

@ won; wat een lieve foto van G en G! ik denk dat offwhite juist heel gaaf is in de winter! de donkey is idd heel erg gaaf! ik vind hem een beetje te duur haha en ik weet ook niet of N nog veel in de wagen wil zitten tegen die tijd... hoe voel je je? zie dat het gelukt is om je echo te verzetten! trouwens wat kwam er bij jou uit die test? bij mij niks, hij klopte in ieder geval niet geloof ik hahaha

@ lt; zag een mooi buikje voorbij komen.. gaat snel nu he, je ben bijna op de helft! nog kwaaltjes? nog gefeliciteerd met je 4 jaar :D veel plezier alvast zaterdag! N prikt ook altijd in mijn navel.. of ze gaat met haar hoofdje op mijn buik liggen heel lief ;) lekker knuffelen met de baby, hoewel ik niet denk dat ze het echt door heeft hoor dat er een baby in zit hihihi

wb de borstvoeding ik zou het gewoon proberen joh, misschien gaat het wel hardstikke lekker! ;) en je kan er altijd weer mee stoppen! ik ga het wel weer doen (als het lukt uiteraard)! wat bedoel je met als je ziet wat de aanschaf kost? en waarom je bij jaimy geen kraamtijd hebt gehad? (ben het helemaal kwijt sorry daarvoor)..

@ nik; weer helemaal beter? balen zeg dat de kleine man zo uit zn doen is... enig idee waar het door komt? naud is ook een lekker dikkerdje hihi!

@ hon; esmee is echt een snelle meid zeg! en goed gegroeid weer! het is een heerlijk wijffie zo te zien op hyves ;) N had met 1 jaar 8 tanden en de kiezen kwamen toen ook al gauw hihihi zo lief die tandjes vind je niet..

@ mir; gaat alles lekker met Jaimy en Ryan? jeetje kroop J al met 6 maanden? knap hoor! ben benieuwd of je mannetje ook zon snelle is! tjee de zwschap en bevallings fase alweer bijna voorbij ja! snap dat je daar een traantje om hebt gelaten hoor! is het ook de laatste keer dan of zouden jullie nog wel een derde ofzo willen...

@ angel; jij heb nu je presentatie al gehad of komt hij nog? voor dan veel succes... komt helemaal goed meid! ben benieuwd...en wat een lekker meisje is G zeg! idd echt een boevenkoppie :D

@ sann; hoe gaatie?

@ naomi; nog bloedverlies gehad?

@ conanlover; hoop dat je het gezellig vind bij ons ;) fijn hoor toch nog spontaan, hier is de 2e zwangerschap ook fijn spontaan gegaan! heb je last van kwaaltjes? behalve die nachtmerries dan, klinkt niet fijn!

@ here; volgens mij hier ook geen standaard liggingsecho, bij N niet gehad iig! hier trouwens ook zon draak, ik dacht dat het was ik ben 2 en ik zeg nee?? hier is het ik ben nog geen 2 en ik zeg al nee! :D haha het is wel komisch hoor maar ook ik hou voet bij stuk, nee is nee... (had ik eerder nooit verwacht van mezelf, ben een beetje een softie :)) het helpt wel al is er wel wat strijd hoor, ze krijgt nu echt haar eigen willetje.. en gooit zich dan ook met regelmaat even op de grond haha

verder gaat het lekker morgen alweer 23 weken.. ga maar is een pretechotje plannen :D

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ohja heerlijk die fase dat ze niks willen. Kan niet wachten AHUM!

Op verschrikkel veel hoofpijn na gaat het steeds beter. Ik kan echt merken dat ik nu minder tijd heb om te rusten omdat er natuurlijk nog een kruimeltje rond kruipt/ loopt. Jij nog ergens last van?

Ik las laatst een stuk in babyuitzet topic en daar had iedereen het over kolfapparaten en weet ik veel. Ben echt bang dat ik na 1 x zeg dat ik het niet meer wil en dus alles weg kan gooien. Snap je wat ik bedoel? Ben echt een leek qua borstvoeding hoor! Dus mocht je tips hebben dan hoor ik het graag. Wil achteraf echt geen spijt krijgen van mijn beslissing.

Bij Jaimy heb ik geen kraamtijd gehad omdat ik plat lag met een buikgriep en naweeën (dat beloofd nog wat!). Ieder flesje, boertje, badje, pampertje en flesje heb ik aan T. over kraamverzorgster over moeten lopen. En het laatste wat je wil is dat soort dingen moeten missen, krijg nu alweer tranen in mn ogen als ik eraan denk. En heb de 1e week een verdieping beneden moeten slapen dus lag ook nog niet eens vertrouwd naast T.

Wanneer wil je de echo gaan doen? Wij gaan met 26 weekjes :)

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Gien, zo jij bent weer bij ;)
    Hier gaat alles goed met beide kids :D
    Wat betreft een derde kindje, ik zou heel graag nog een derde kindje willen, D. Zegt dat het voor hem nu goed is zo. We hebben het er laatst toevallig nog over gehad en als er hier nog een derde kindje komt is dat pas over een jaar of 3-4, ookal heeft D. Nu zoiets van het is goed zo zegt ie zelf al dat hijj er tegen die tijd goed anders over kan denken ( of ik :p ).
    We zullen het wel zien maar uitsluiten doen we niks ;)

Lt, het enige wat ik heb gekocht, trouwens die heb ik zelfs gekregen, is een avent handkolf en bijbehorende cups om de gekolfde voedingen mee in te vriezen. Bij jaimy heb ik de kolf welgeteld 2x gebruikt en nu tot op heden pas 3x, nu ga ik hem straks wel wat vaker gebruiken omdat ik moet werken straks.

Verder gebruik je dan nog zoogcompressen maar meer gebruik, iig ik niet, je niet. En een kolf zou je evt nog kunnen verkopen mocht het niet lukken.

( Ik reageer heel leuk terwijl je het eigenlijk aan Gien vroeg :-$ )

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nee nee dat vind ik alleen maar fijn hoor!

Maar kolven doe je omdat hij de borst niet pakt toch?

20. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    haha mir; idd het duurde ff maar ben weer helemaal up to date hihi!
    fijn dat het goed gaat! wij willen hierna zeker meer kindjes als het ons gegeven is maar eerst maar ff genieten van deze ukkies ;)

lt; mir heeft gelijk hoor, ik heb eerst een poosje een kolf gehuurd van de vk (dan hoef je alleen maar een setje met flesjes en die 'tiet dingen' ;) en slangetjes te kopen) dat was trouwens een elektrishe, heb hem alleen gebruikt om de productie goed op gang te brengen en om die gruwelijke stuwing een beetje weg te kolven ;) daarna heb ik een handkolfje gekocht en die was denk ik 20 euro dus valt mee! en die heb ik trouwens ook niet veel gebruikt! en dan zoogcompressen idd, die gingen wel hard in het begin hihi lekte nogal...

wat een rot kraamperiode heb je dan idd gehad zeg! dat wil je gewoon geen 2e keer! zou gewoon alles laten verlopen zoals jij dat wil, (ziek worden is ntuurlijk overmacht) maar verder geen verplichtingen hoor! je moet ervan kunnen genieten!

en wat bv betreft een goed begin is het halve werk, dus zou ik als ik jou was naar een cursus gaan (is vaak maar 1 avond) en als je het dan nog wilt proberen vanaf het begin iemand mee laten kijken zodat je goed aanlegt zodat je geen/zo min mogelijk kloven krijgt.. en dan zo vaak mogelijk aanleggen om je productie op gang te brengen..
    en je moet 1 ding goed in je achterhoofd houden: zodra het je tegen gaat staan of het levert meer stress op dan plezier, KAPPEN! je moet het wel leuk houden ;)

zo dat is mijn ervaring haha :p:p

Deel Deze Pagina