pffffffff vanille milkshakes.... moet er niet aan denken ahahah droge crackers gaan er hier ook altijd goed in!! sorry meiden dat ik er zo weinig ben! heb het zoo druk en zal alleen maar meer worden met de opleiding...
Bedankt voor jullie tips! Morgen mijn slag eens slaan in de supermarkt! Die crakertjes lijkt me wel wat, geloof dat ik dat wel weg ga krijgen! Milkshakes... daar denk ik nog even over! haha..
Ja nik leuk!! Welke maat heb je gepakt? Sann ben benieuwd welke dingen je in hebt geslagen bij de supermarkt Heb heel de keuken opnieuw gereorganiseerd dus nu ben ik bek af! Pff
wat een stoere jas nik! ben ook al aan het rondneuzen, ook zulke leuke laarsjes gezien! hopen dat ze er nu wel in komt met haar dikke kuitjes hihihi
hihi gien dat zal vast wel toch! die hebben ze vaak in verschillende maten toch! hier past mn ventje zijn winterjas nog dus die kan hij nog lekker aan. misschien dat ik aan het einde een nieuwe koop die dan in de aanbieding is ofzo we zien wel.. vind nu sonde om een nieuwe te kopen terwijl hij deze nog perfect past. deze was vrij duur heb wel ook al wat leuke schoentjes gezien maar ook daar wacht ik mee totdat hij echt goed loopt en hoop ook in de opruiming te kunnen kopen vaak heb je dat al heel snel he..
ik zie trouwens dat er weer een puzzelstukje weg is jippie haha (ja lt je hebt altijd baas boven baas de jouwe is natuurlijk al ver open )
Even snel op won reageren, ik heb maat 80 besteld... Naud heeft nu maat 68/74 aan en noppies valt wat kleiner, en aangezien er nog een trui onder moet ben ik maar voor 80 gegaan... Kan Gelani nog steeds dezelfde winterjas aan?!?! Welke maat had je dan gekocht?!?!
De speelgoedkist van Naud is binnen... Beetje onduidelijke foto omdat het al donker is, maar dit is 'm geworden!!!!
Wat een gave kist!! Heb je die zo gekocht of zelf gemaakt? Ik zit te twijfelen, moet voor jaimy en ryan ook winterjasjes kopen en nu is voor jaimy een jas kopen geen probleem qua maat maar ik weet niet goed welke maat ik voor ryan moet pakken.. 62 of 68??
Wauw wat mooi nik! Mir zeker 68! Leuke foto's van je knapperd op Hyves Wiehooeee vandaag 2 vriendinnen positief getest!! Wat een leuke dag zeg!
Nik, leuke jas en kist! Ik heb voor esmee een trenchcoat idee ,aar dan dikker natuurlijk. Heb maat 86. Ze heeft nu van sommige dingen nog 62.. ,maar over het algemeen 68.. Won, keuken is weer netjes dus? Gien, dikke beentjes? Valt toch wel mee? Wanneer ging N. Lopen? Lt, waar ga je morgen eten? San, nog zo misselijk.. Bah!
Nik die jas moest ik z'n mouwen omvouwen. Is maar 68/74 maar heb 'm straks nog gepast die past nog perfect.. Gelani is klein en fijn dus misschien dat het daar aan ligt
Hon heb je dat jasje bij Esmée al gepast? Ik heb voor Jaimy 2 jasjes gekocht mt 80 maar die zitten nog ruim...
Welke maat draagt Ryan nu Mir? Ik zou het denk ook op 68 houden.. Jaimy was in Augustus geboren en haar 2 vestjes (had geen winterjas) waren allebei mt 68.
Mir: die kist is op bestelling gemaakt, we hebben hem van R zijn broer (peetoom van Naud) gekregen voor zijn doop, maar het had wat vertraging opgelopen en gister kwam hij hem brengen, ben er echt blij mee!! Ik zou voor ryan denk ik maatje 68 kopen.. Maar denk je niet dat hij genoeg heeft aan een vestje? Die hele kleintjes liggen nog in de reiswieg dat is al beschut en dan vaak dekentje eroverheen.. Ik zou me bedenken of je dan wel een winterjas aandoet! Won: wat leuk zeg dat 2 vriendinnen posi getest hebben word een gezellige boel bij jullie! Gelani is inderdaad heel fijntjes gebouwd, Naud heeft een echte jongensbouw.. Klein en breed.. Hihi Lt: lag je gister al te slapen toen "hotter than my daughter" erop was? Ik vond vooral de eerste metamorfose echt geslaagd (die kennis van jou nicht won) .. Maar jeetje wat zagen die vrouwen er asociaal uit Hon: nu jij voor 86 bent gegaan twijfel ik eigenlijk of 80 wel groot genoeg is, Naud draagt dezelfde maat als Esmee!! Over het algemeen 68 maar sommige kleding (van zara bijvoorbeeld) heeft hij 74!! De jas word na het weekend bezorgt.. Als hij nu al krap zit kan ik hem altijd nog ruilen!! Nou hier slaapt Naud dus nog steeds niet door maar gelukkig is hij de laatste 2 nachten maar 2 of 3 keer wakker geweest in plaats van 5, dus het gaat de goede kant op .. R die is vanochtend naar de ardennen vertrokken en die komt morgenavond laat pas weer thuis.. Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Xxx
Ja nik was idd een hele metamorfose! M'n nicht zag je ook een aantal keren in beeld betienja is haar beste vriendin dus ze mocht er bij zijn.. Jeetje slaapt hij nog niet door? Hopelijk wel snel dan hè.. Ben je moe nu? Zo ook met R zijn diensten? Lt ja 1 had meteen 3+ (goldy hier ook opt forum) en die is misschien al verder als mij zelfs.. We denken dat ze nu 6/6,5 week is. Die andere is vandaag 4 weken dus die is begin mei uitgeteld! Leuk