Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Lt ja heb hem gepast hij was nog iets te groot. En is gepast met een zomer jurk ewn in de winter draag ze dikkere dingen.

Nik, hij was van noppies? Weet niet of het bij jongens ook zo is maar meiden valt maat kleiner.

Won, leuk 2 tegelijk!

Weinig plannen dit weekend. Vanavond uit eten en morgen misschien iets leuks doen omdat we 6 jaar samen zijn :)

jullie?

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    #4482 Nikske89, 27 aug 2011
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
    Won: nee hij wil 's nachts echt niet doorslapen en dat terwijl overdag slapen wel goed gaat.. Hij lag er toenstraks om 11.15uur in en slaapt nu (bijna half2) nog steeds!! Ik ben inderdaad echt kapot.. R zijn diensten zijn al niet heel leuk als je een gezin hebt, maar als de kleine dan ook nog eens niet doorslaapt en je zelf ook moet werken dan denk ik soms echt "had hij maar een andere baan" haha..
    Maar ag ik kom er vast weer levend doorheen ;)

Hon: ja noppies valt inderdaad wel klein.. Maar naud is in de winter (dan bedoel ik november) pas 8 maanden.. Dan zal hij toch nog geen 86 aan hebben ?!?! Agja als hij heel klein valt dan ruil ik hem gewoon..

Hier niet echt spannende plannen, even wachten tot de boef wakker is en dan ga ik even op jacht naar een nieuwe spijkerbroek voor hem want hij groeit echt veeeeel te snel!! Haha.. Vanavond gewoon lekker alleen thuis & morgen een babyshower..

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ryan heeft maatje 56 nu, vandaar dat ik twijfel. Hij heeft nu nog genoeg aan een vestje maar tegen december aan ( ja ik denk ruim vooruit :p ) dan is hij 5 maandjes, dan lijkt het me toch dat ie wel een winterjasje aan moet niet?

Haha ziet er stom uit dat ik dat vraag maar is voor mij alweer ff geleden :-$

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Nik, dat valt dan als 80. Indd je kan altijd even kijken :) gek dat naud zo wakker is snachts. Misschien sprongetje??

Mir, haha je bent er ook al weer even uit he ;)

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Honey, haha idd! Gek dat je dit soort dingetjes dan vergeet...

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hon congrats met jullie 6 jarig samen zijn!! :D XXX

jeej nik las dat meneer vanacht beter geslapen heeft! fijn!!

mir haha ja je bent er zo snel uit! had dat dus ook gelijk met die voeding en hoeveelheden :p weet dat nu al niet meer precies met 6 maanden hoeveel enzo.. ach dat gaat straks weer vanzelf!

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    won; dankje!! :D

leuk weekend gehad allemaal?? :D

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden,

Alles goed hier? x

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hier gaat ie goed en bij jullie?

Vanmiddag is me petekindje geweest omdat m'n broer en schoonzus met me neefje naar PSV gingen. Gelani en D. hebben fijn gespeeld! Daarna lekker met z'n tweetjes in bad toen gelani op bed lag.

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Gezellig, altijd leuk om die kleintjes samen te zien spelen he :)..

Hier was ik een dagje alleen met Jaimy, T. moest onverwachts werken dankzij een collega die onbereikbaar was :x :x :x. Ik vind het niet eens erg voor mezelf maar wel voor Jaimy, sinds donderdag heeft ze hem 2 uurtjes gezien!

Zou morgen eigenlijk naar mn nicht gaan maar aangezien ze T. zo weinig heeft gezien, vertrekken we morgenochtend richting Scheveningen. Heb er wel zin om even uit te waaien en kan ik de Donkey is even testen!

In de avond naar de vk. Ben blij als ik het hartje hoor. Voel tot op heden kleine man niet schoppen dus vindt het maar eng...

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Jee wat een naaistreek zeg!!
    Maar morgen een heerlijk dagje samen! Ben benieuwd hoe de donkey bevalt op het strand :D

2 uurtjes is ook wel echt super weinig maar dan geniet er morgen maar driedubbel van! Snap trouwens wel dat je je onzeker voelt omdat je meneer niet voelt, dat komt wel.. Voelde je niet al wat Plopjes ofzo?

Hoe klapt hij trouwens in? Is dat makkelijk in de auto enzo?

Ja is echt leuk om te zien. D. Is nu precies zo oud als gelani is als onze uk geboren wordt! Dus was wel ook leuk om daar aan te denken ;)

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja ik ben er echt pissig om! Maarja die man krijgt er nog wel een hoop gezeik mee.

Donderdag is ze bij T. geweest
    Vrijdag was T. werken
    Zaterdagochtend om 11 uur was T. thuis maar om 13.00 uur was Jaimy al bij mijn ouders
    Zondag werken
    Morgen om 09.00 uur zien ze elkaar weer

En dan heeft die dinsdag weer 24uursdienst :(....

Ja ik ben ook benieuwd of ie fijn rijdt! Heb hem nog niet in de auto gehad, heb hier alleen maar in de buurt gewandeld. Hoop dat die in mn Bingo past hahaha

Ik dacht 2 weken geleden iets te voelen maar heb me denk vergist want sindsdien heb ik niks meer gevoeld. En als ik nu rustig ga liggen en ga voelen reageert hij ook niet. Maar overal lees je ooh de 2e voelde ik al met 12, 13, 14, 15 weekjes. Nou dan vind ik het maar eng dat ik hem met 19 weekjes nog niet voel...

Oh leuk! Echt alweer een leeftijd dat ze wat meer snappen enzo he.

Maarre wat zie ik... Geslachtsbepaling? Leuk zeg! Nog 2 maandjes geduld maar dat gaat snel hoor..

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    waar ligt je placenta lt?? als die voor ligt is het logisch dat je hem nog niet voelt hoor ook al is het de 2e!

wauw wonderbaby dan al geslachtsbepaling! super gaaf! ik denk dat wij tot de 20 weken wachten dus dat zal eind november zijn ofzo denk ik....

14. Sann88

Sann88 Lid

3 aug 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    @LT hoop dat je je kleintje snel ga voelen.. Anders vraag je toch aan de vk hoe of wat. Misschien kan zij je wel een beetje gerust stellen.
    @Won, wat leuk dat je de geslachtsbepaling al gepland hebt! Hoever ben je op 26-10? Ik ga denk ik pas bellen na de echo die we met 11 a 12 weken willen. Als dan alles goed is, op naar de geslachtsbepaling!

Ja, heb veel gekocht aan crackertjes en dingen die niet zwaar op de maag liggen en waar je steeds iets van kunt nemen.. en wat denk je, ben ik ze vandaag vergeten mee te nemen naar het werk!;)

Nu weer etenstijd, verschrikkelijk gewoon! Hoop echt dat dat snel over gaat! Pfft.. Met wat ik nu nog eet ga ik nog afvallen denk..
    Eet maar heel weinig meer! Warm eten hoef ik ook echt niet meer!
    Gisteravond lekker een warm stokbrood genomen terwijl ik rustig onderuitgezakt zat, en die had ik bijna helemaal op!:D

Hoe is het verder met de anderen?

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sann: bah vervelend he zo misselijk zijn!!!
    hier veranderd mijn smaak constant, ik vond kaasbroodjes erg lekker maar heb ze net uitgespuugd zo ranzig smaakte ze nu....
    wat zijn we toch rare wezens als we zwanger zijn:p

hier een buikfoto van 9 weken, vandaag dus! en een foto van isabel :D
    ze staat tegenwoordig vrij stevig :D

16. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee!

sann; balen meid dat de misselijkheid toch is toegeslagen ;) hoop dat je je snel wat beter voel.. maar je heb nu wel meer bevestiging ;) lekker weekend gehad? heb je helemaal niet gezien! :( moeten snel ff bijkletsen...

naomi; zo mooi buikje al hoor! je heb het vast al aan iedereen verteld ofniet ;) kan het niet meer verbergen of wel! wat een lekker wijffie is isabel knap hoor, dat ze al zo goed staat, nadine ging met 8 maanden (uitzichzelf) staan dat vond ik al snel hihihi!

lt; nog niks gevoeld meid? ja weet je waar je placenta ligt? daar kan het ook aan liggen.. ben benieuwd...

won; last van kwaaltjes of valt het mee?

hon; gaat het goed, of nog steeds zo moe...

mir; met jou lekkere kindjes ook goed? (en jezelf natuurlik :D)

nik; beetje geslapen vannacht?

here; gaat alles lekker gelukkig! vanochtend de hele bovenboel gepoetst gnagna alleen nu heb ik in beneden geen zin meer??? ;) dat snappen jullie hihihi ach een doekje eroverheen en dat komt morgen wel... nadientje ligt al lekker op bed!

ps heb zooooon zin in de kleine opeens.. lekker knuffelen en kussen en ben gewoon nieuwsgierig of het op zijn/haar zus lijkt ;)

17. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ojaaaa! wil ook ff me buikie showen natuurlijk :D:)

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @gien: wauw mooi buikje al!!!!

ow ja hoor ik kan mijn buik nog wel verbergen, met wijde kleren haha. heb altijd al veel buik gehad van mezelf omdat ik zo uhmmm dik ben dus een beetje buik valt bij mij niet op hihi.

isabel is ook bijna 8 maanden, nog een paar daagjes hihi en gaat nog niet zelf staan... trekt zich wel op aan onze handen maar verder nog niet hoor!

19. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hahaha nou troost je ik heb ook nog nooit zon strakke buik gehad als dat ik zwanger ben hihih ;) ben ook echt niet de slankste hoor! lekker pronken ermee vind je niet!

o hihi dan zat ik verkeerd te denken! dacht dat ze pas een half jaar was ;) ze is van 2 januari zie ik? misschien beval ik wel op haar verjaardag! zou zomaar kunnen..

ik wil in ieder geval niet op 2e kerstdag bevallen hahaha Sann.. dat snap jij.. dus of ervoor of erna maar zou toch nog graag in december willen bevallen.. hebben jullie ook data waarop je liever niet wil bevallen? het komt wanneer het komt natuurlijk maar zou wel ff moeten slikken als het op oud of nieuw geboren word.. zo sneu voor de kleine dan komt er nooit iemand op zijn/haar verjaardag....

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @gien: wanneer ben je precies uitgerekend?

hihi ja nu mag mn buik gezien worden en anders niet dus is makkelijk, kan ik eindelijk mn te strakke shirts weer aan hihi.

het was mijn grote angst ook om met kerst of oud en nieuw te bevallen! 1e kerstdag wel valse start gehad dus was ff spannend en van de 31e op de 1e sochtends om 6 uur wat rommelen en dat is hele dag aangehouden. ben blij dat ze om half 4 snachts kwam want toen was het 2 januari haha.

Deel Deze Pagina