Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hahaha nou idd 1 januari vind ik nog tot daaraantoe.. heb ik in ieder geval nog appelflappen kunne eten hahaha! ben trouwens 23e uitgerekend... dus het word echt spannend (vind ik zelf haha) het kan of met de kerst óf met oud en nieuw óf tot 7 januari want dan ben ik 42 weken maar ik hoooooop dat de kleine zicht netjes in december meld ;)

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    sann he toch ben je ze vergeten haha zwangerschapsdementie ;) heb ik ook last van zeg!!
    ik ben vooral af en toe wat weeig zeg maar. vind eten ook niet geweldig meer zoals jij het beschrijft! dus als ik ergens zin in heb eet ik het ook want anders dan eet ik niks :eek:

naomi je buik is wel gegroeid he!
    leuke foto van isabel! zijn jullie al uit de namen?

sann trouwens ik ben dan 14+1. die vrouw schijnt dat vanaf 13 weken zelfs al te zien. maar dat vond ik nog te vroeg, het geslacht is officieel gevormd met 14 weken dus dat is het proberen waard he en anders mogen we die week erop gewoon terug ;)
    heb jij enig voorgevoel qua geslacht? ik hoop heel stiekem op een meisje maar voor gelani vind ik een broertje ook super leuk! (en natuurlijk voor mezelf ook helemaal super ;) )

gien ga lekker zitten joh ;) die beneden verdieping komt wel :p ik doe gewoon als ik er zin in heb hup hup hup zoveel als ik kan en dat is vaak meer als normaal ;) net ook alweer een hoop gedaan :D
    je hebt al echt een mooie buik!! wel echt een buikie als nadine toch?

oh gien ik wil niet op koninginendag bevallen haha dat lijkt me niks! :p de rest maakt me niet uit.. oh en graag ook niet te veel over tijd want bij gelani ben ik met 38+6 bevallen en dan is dat zoooo lang als je denk toen was ik al bevallen ;)

en wat kijk ik uit naar de echo, begint steeds spannender te worden zeg!! hoop zo dat we een kloppend hartje zien! dan kan ik gaan genieten :D zal dan vast nog wel een echo met 12 weken krijgen, op zoek naar de nub hihi en dan met 14 weken geslachtsbepaling. hoop echt dat het snel gaat :D
    how vergeet te melden met 12 weken (na die echo dan) de donkey komt daar kijk ik ook echt super naar uit :D

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihi ja dat is een spannende tijd dan!!! hopelijk wordt de kleine inderdaad dan nog in december geboren ;) anders loop je ver overtijd en dat is nooit leuk hihi.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @wonderbaby: ja wij hebben de namen al :D en mijn buik is zeker flink gegroeid:p kan het ook goed voelen heb af en toe zulke erge bandenpijn! en dan weet ik dat hij weer gegroeid is hihi.

5. Sann88

Sann88 Lid

3 aug 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie buiken! En wat knap dat Isabel al zo stevig staat! Dan worden ze echt al weer groot..

Ja, die misselijkheid is erg vervelend, nu ook maar een paar happen brood op.. Maar goed, idd wel soort van bevestiging!

Hihi.. altijd spannend op welke dag je ga bevallen! Vooral rond Kerst en Nieuwjaar! hahaha.. Tjsa.. even voor de andere; ik ben dit jaar aan de beurt om op Tweede Kerstdag een diner te verzorgen!
    En daar verheugd Gien zich al vanaf afgelopen Kerst op!;) (Toen was zij namelijk aan de beurt) Maar ik kom dan graag beschuit met muisjes eten bij Gien!;)
    Gien; Ja goed weekend gehad, zaterdagmiddag lekker naar de Intratuin geweest met mn moeder, lekker geshopt daar!
    Gisteren heerlijk gerelaxed! Jij ook? Inderdaad, moet snel weer!
    Ga vanaaf met mn mannetje op stap, morgenaaf miss?

De bijbestellingen van onze trouwfoto's zijn trouwens binnen!!:D Hopelijk vanavond ook even ophalen! Ben benieuwd!

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeeeej Naud heeft doorgeslapen vanacht!! Ik hoorde hem rond half1 eventjes grommen, maar voordat ik het echt doorhad was het alweer stil.. Dus dat telt niet he ;) hihi

Won: ow gezellig als kindjes zo leuk samenspelen :)

LT: Grrr die banen ook, wij hebben hier soms ook weken of weekenden waarin Naud zijn papa echt maar heeeeel weinig ziet...

Je zult de kleine man vast snel voelen lieverd!!

Buikfoto's: mooie buiken zeg.. Dan verlang ik toch ook wel weer een beetje :) Hihi.. Gister een babyshower gehad en daar waren 3 zwangeren.. Nou dan kriebelt het wel.. Maar als ik dan denk aan de spring waar Naud nu in zit dan wacht ik toch nog heeeeel braaf.. HAHA

7. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ won; ooo spannende tijd he.. ben benieuwd of ze het al kan zien met 14 weken wel vroeg zeg.. maar wel leuk! ben heel benieuwd..

@ san; haha ik haal gewoon geen beschuit in huis.. en weetje anders neem ik de kleine gewoon mee! dan kun jij toch lekker koken.. daar hou je toch zo van whahahaha

@ naomi wij hebben de namen ook al vast staan.. zo leuk weer! wil jij ook weten wat het word? wist je dat bij isabel?

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    sann gezellig zeg! snap dat gien dan liever niet bevalt ;) maargoed tegen die tijd heb je misschien het liefst van wel!

ik heb net een stokbrood met kruidenboter op, we hebben van die kruidenboter poeder van de makro waar je alleen maar boter bij hoeft te doen en beetje poeder dan en die is echt het lekkerst van alle kruidenboter dus heb net ff gesmuld :D

gien trouwens zijn jullie al aan N haar kamertje begonnen? ik ben dus nu steeds naar bedjes aant kijken en kan nergens meer dat bedje vinden wat jij toen zei, dat vond ik zo leuk! geen 1 leuk jongensbed alleen maar leuke meidenbedjes :(
    zoek gewoon een beetje klassiek bed.. en anders met een ster erin en gewoon wit! pff is dat zo moeilijk?

oh en ik zag trouwens allemaal peuterbedjes in de stijl van jullie babykamer dus vandaar dat ik het vroeg :p

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @gien: ja wij willen zeker weten wat het wordt! bij isabel wisten we dat ook en vond dat wel erg makkelijk. iedereen mag het dan ook weten want ik kan toch mn mond niet houden ahha alleen de naam blijft geheim!
    we wachten denk ik wel tot de 20 weken echo met het geslacht... moeilijk maar ja hihi.

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nik jippie! lekker wat bij kunnen slapen! waarschijnlijk heeft hij het weer door! was de 2e nacht dat je er eigelijk niet uit hoefde toch?!
    jullie mannen hebben idd soms een rotte baan maar van de andere kant zijn ze ook dagen vrij toch? of heb ik dat verkeerd begrepen?

gien ik denk vaak ook dat ze het dan eerder zien als met 20 weken, je hoort dan vaak dat ze de beentjes over mekaar hebben enzo en met 15 weken/16 weken of 14 maar dat weet ik dus nog niet hebben ze meer ruimte nog.. die theorie had ik ff bedacht wat denk je best logisch toch?

nik trouwens gaan jullie er in maart dan weer voor of wanneer hadden jullie het er in het begin ook weer over? want dan mogen jullie gelijk de mmm weer in he!

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
  12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Won: R is alleen op woensdag vrij en 2 weekenden in de maand is vrij.. Maar de rest is hij gewoon werken.. Of hij moet bijvoorbeeld al nachtdienst hebben dan is hij de dag erna thuis, mja dan slaapt hij eerst uit natuurlijk en daarna is hij nooit zoveel waard.. haha

Wij gaan er niet meteen in maart voor omdat ik eerst wil dat Naud goed zelfstandig kan lopen omdat ik met mijn rug zit.. Tijdens Naud zijn zwangerschap ging ik heel vaak door mijn been heen en ben ik een aantal keer daardoor gevallen.. Dat vind ik geen fijn idee als ik Naud dan nog moet dragen.. Dus zodra hij goed zelfstandig loopt gaan wij voor een 2e wondertje :D

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @nikske: misschien loopt naud al wel met 10 maanden ;) het is best een vlugge toch?

logisch dat je eerst even wacht tot hij kan lopen dan, is wel het veiligste..

14. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    won; ja idd zou best kunnen hoor! alleen lijkt het in het begin toch nog veel op elkaar? ach moet ze maar ff de tijd nemen en goed kijken ;) haha!

ik kan dat bed ook niet meer vinden zag het toen op marktplaats maar kan het nu niet meer vinden.. weet ook niet meer waar ik toen op gezocht heb.. zal is ff spieken!

ja we zijn al bezig met haar kamertje, het is een klein kamertje maar het word helemaal leuk! denk ik haha er staat alleen een schuin trapje in, die heeft manlief nu dichtgemaakt en hij moet van de week de deur die hij heeft gemaakt erin hangen, dan is het een kast zegmaar geworden.. en hij wilde eerst een bed zelf maken want het is een rare maat het kamertje en ik wil geen peuter bed.. ;)

maar waarschijnlijk laten we een bedstee maken :D daar ben ik echt helemaal weg van! dus nu zijn we (zaterdags) druk met schuren enzo! helemaal leuk...

@ nik ;ja op een gegeven moment kriebelt het toch weer he haha hoelang willen jullie wachten met een broertje of zusje? wel vervelend dat je dan weer op moet voor de iui.. lekker joh dat hij goed heeft geslapen..

@ naomi; ja het is ook wel extra leuk hoor vind ik om het te weten, hier weten mijn ouders het en de buren, sann en mannetje dus hihi verder (als het goed is ) niemand..!

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Naomi: als hij met 10 maanden loopt moeten we sowieso nog wachten tot maart.. Mag 1 jaar niet zwanger raken ivm complicaties in Naud zijn zwangerschap.. Agja we zullen het wel zien :)

Dan eerst maar weer eens op de wachtlijst voor IUI..

16. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    spannend hoor nik, snap dat je wacht tot hij zich een beetje kan redden, moet zeggen het is wel ideaal hier dat nadine loopt enzo, hoef haar lekker niet meer te sjouwen de trap op en af hihi ze wil alles zelf doen! natuurlijk loop ik er wel achter ;)

voor jou ook wel lekker met je rug enzo!

hoelang duurt zon wachtlijst?

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    oww oke ja dan moet je sowieso wachten tot maart!

is het een lange wachtlijst? (sorry geen verstand van)

@gien: hier wist vorige keer iedereen het en vonden ze ook wel makkelijk konden ze gelijk meisjesdingen uitkiezen hihi.

zit hier nu lekker op de bank met een bak met popcorn!! hoezo slecht :p maar had daar zo een zin in en wil verder toch weinig binnen houden hihi.

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Gien: vorige keer was de wachtlijst heel kort, toen waren we na 3 maanden wachten aan de beurt :) Maar R wil het misschien eerst een half jaartje zelf proberen, gewoon voor zijn gevoel zeg maar, om te kijken of het toch niet zo lukt.. Ag dat zien we tegen die tijd ook allemaal wel!! Komt vast goed :)

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nik ik snap het! is idd slim om te wachten tot hij goed loopt!
    oh nee dan heeft hij echt weinig vrij zeg :(
    hier werkt toon maandagmiddag, dinsdag hele dag, woensdag morgen (ik werk smiddags), donderdag vrijdag zaterdag hele dag en vaak ook op zondag..
    dus nu hij op zondag voetbalt hebben we eigelijk nog amper samen een dag vrij :( heb al gezegd stop maar! ;)

nik ik vind dat bedje best leuk maar ook wel weer saai.. ik wil ook eigelijk een meegroeibedje of een groot bed met lades ofzo eronder. heb er 1 gezien bij babypark (samen met angel) maar die was 700 dat vind ik best veel eigelijk.. maargoed daar slaapt hij dan ook wel in totdat hij misschien een tweepersoons bed wil..

gien leuk je gaat wel foto's spammen he! klinkt leuk zeg zo'n bedstee.. staan ook veel leuke dingen van op marktplaats! heb ik ook al gezien maar denk dat onze vorm kamer voor gelani niks daarvoor is.. heb ook een 'pipowagen' gezien, vind dag gewoon een wagen en toon komt uit de wagen dus dat vind hij natuurlijk helemaal geweldig! :D

naomi wij doen hetzelfde als jullie, alleen de naam houden we geheim! al lijkt me het trouwens ook wel weer speciaal om het pas te weten bij de bevalling maar dat kan ik toch niet :p

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nik die tijd komt vanzelf weer, ook als jullie er helemaal aan toe zijn!! wie weet ben je wel eerder zwanger als hon, die moet ook een jaar wachten na haar zkh opname he..

het mooie is dat ik wel lekker bij lt op kraambezoek kan omdat ik dan nog niet op springen sta hihi dus lekker beetje verspreid is nu wel leuk!

Deel Deze Pagina