hey hey!! Gien, hier gaat alles goed! Morgen nacontrole bij de VK en dan is hier alles alweer afgesloten gaan we op naar Jaimy der 3de verjaardag alweer! Mooie buik meid!! Gaat alles goed? En een mooie datum is 5 januari ( is mijn verjaardag ) Data bevallen: Nou ik ben dan inmiddels al wel bevallen maar ik had wel een datum waarop ik niet wilde bevallen! De 15de want dat is D. zijn verjaardag. Ryan is netjes de dag van te voren gekomen Wonder, doe je met 14 weken al de geslachtsbepaling? Is dat niet ietwat te vroeg om het te kunnen zien ? Nikske, Jeej Naud weer lekker doorgeslapen! Mag ik ook spreken van doorslapen als zoonlief al anderhalve week vanaf zijn laatste voeding ( meestal tussen 22.00 en 23.00 ) 7 uur aan een stuk doorslaap? Oke vannacht waren het er maar 5 en half Ik ga hier een mannetje voeden en me dan klaarmaken voor de sportschool. Ben benieuwd wordt de eerste keer weer in drie jaar tijd :-$
wauw won! die is echt gaaf, ik wilde in eerste instantie ook zoiets maar waar bij ons het bed komt te staan is 1,94 meter en alle 1 persoonsbedden zijn 2 meter of nog langer, dat gaat dus niet... idd die pipo wagentjes zijn ook zoooooo leuk! heb ook al zitten kwijlen hihihi weet nog niet wat het word maar denk wel een bedstee, dan heb ik mooi wat bergruimte misschien en onder laten we hem dan open aan de voorkant zodat ze wat meer speelruimte heeft.. omdat het al een klein kamertje is natuurlijk... lekker dikke kussens neergooien enzo Mir; lekker joh dat hij zo lang al slaapt snachts! alles goed met de bv? veel succes zal wel weer even wenne zijn! als sann en ik zijn uitgezwangerd gaan we er ook tegenaan hahaha!
mir das wel weer ff het boek dichtdoen he.. de laatste x VK. nou wie weet nog bij een derde maar dat duurt nog een tijdje goed zeg dat R doorslaapt!! (ik vind dat doorslapen!!) hij doet het super! succes bij de sportschool met 14 weken is het officieel gevormd en ze heeft splinternieuwe aparatuur dus je ziet het dan al heel goed. ze heeft het bij een hoop kennissen gedaan en daar klopte het allemaal! dus we gaan het gewoon proberen!
Won: mooi bed, maar is dat een 1persoonsbed of een peuterbedje? Voor een peuterbedje zou ik er echt niet zoveel geld aan uitgeven want daar liggen ze misschien 2 - 3 jaar in! Mir: Succes in de sportschool en je mag trots zijn op Ryan dat hij zo goed slaapt
Heey meiden, Wat hebben jullie al veel gekletst!! Gien: echt leuk een bedstede, ben echt heel benieuwd naar foto's als het af is! Naomi: mooie buik al! San: wat vervelend van je misselijkheid. Bij mij hielpen die crackers enz. niet echt, maar hoop dat dat bij jou wel helpt. Ben je al wat aan het shoppen voor de kleine, of wil je nog even afwachten? Nik: fijn dat Naud nu weer doorgeslapen heeft! En voor een tweede kun je toch gewoon doen wat jullie gevoel zegt? Het is natuurlijk ook niet niks dat R. vaak nachtdiensten moet, daar moeten jullie zeker ook rekening mee houden.. Mag ik vragen waarom jullie meteen met IUI moeten beginnen? Hoef je uiteraard niet te zeggen.. Won: ik had helemaal niet in de gaten dat dat bedje van de New England serie was.. In Zeeland heeft Gabrielle daar het ledikantje van.. Die hebben we gekocht bij Babypark in Kesteren, daar stond hij toen in dat outlet gedeelte, voor de helft van de prijs. En die was helemaal niet beschadigd ofzo. Misschien dat je daar kan kijken? LT: lekker aan het genieten van een dagje Scheveningen? Hoop dat jullie je weer even kunnen "opladen", lijkt me toch wel heftig als je meisje steeds wakker is, maar je niet echt weet waar het door komt.. @here: gisteren met m'n zusje naar Maasmechelen geweest. Super leuk jurkje en vestje van Jottum gekocht. Ze hadden ook suuuper leuke dingetjes van Barbara Farber, maar alleen kleine maatjes. Nieuwe collectie van Burberry vond ik wat tegenvallen. Wel 1 super mooie winterjas gezien, maar daar wacht ik nog mee, want ze heeft nog 2 jassen die passen.. Daarna nog naar Roermond gereden, echt niet normaal: je kon er echt over de hoofden lopen! Heb het daar nog nooit zo druk gezien! Ze hadden nou een nieuw gedeelte met o.a. een Moncler winkel en een super grote nieuwe winkel van Burberry. Bij Moncler hadden ze veel hetzelfde en helaas geen kinderkleding. Bij Burberry werd je gewoon aan de kant geduwd als je aan het kijken was, dus daar was ik heel snel klaar.. Bij Ralph Lauren nog wel 2 leuke blousjes gevonden, en toen gillend naar huis haha.. Oh ja, en eergisteren ben ik er achter gekomen dat ze gewoon al 3 doorkomende kiezen heeft! Heb het niet echt gemerkt haha. En met de koemelk introductie gaat het (tot nu toe) super goed. Ze drinkt het goed en het enige is dat ze (al langer) wat witte bultjes op haar wangen heeft, en heb het idee dat dat er wat meer zijn geworden. Maar morgen belt de diëtiste, dus kan ik even overleggen. Gebruiken jullie trouwens volle of halfvolle melk? Lees er namelijk veel tegenstrijdige berichtjes over..
Angel: Bij Naud waren we na 1,5 jaar niet zwanger en bleek uit onderzoeken dat ik vijandig baarmoederhalsslijmvlies heb waardoor ik alle zaadcellen van R meteen "vermoord" (om het zo maar even simpel te zeggen) .. Natuurlijk zwanger worden zat er dus niet in.. Vandaar dat we nu ook weer voor IUI mogen gaan.. Maar R heeft ergens de hoop dat het na de zwangerschap minder vijandig is geworden en dat het toch zo lukt.. Ag we zien het tegen die tijd allemaal wel !! Goed geshopt dus.. Altijd lekker!! En wat fijn dat de koemelk introductie zo goed gaat.. .. Hier gister een canvasdoek besteld 70x70cm van mijn dikke buik.. en ik had om een bewerking op de achtergrond gevraagd.. nou kreeg ik net een voorbeeld en het is zo geworden.. Ben er echt blij mee en over een week word het geleverd!! Als het hangt zal ik een foto maken..
Een printscreen gemaakt van het voorbeeld dat ik gemaild kreeg vandaag... Als het canvasdoek hangt zal ik een duidelijke foto plaatsen !!
Gien, BV gaat super goed! Ben er erg blij mee, ga nu voor mijn emotionele grens van 4mnd en daarna blijf ik zolang geven als hij wil en ik kan Nik, wat een gave foto! Ben benieuwd naar het eindresultaat! Ik ben terug van de sportschool, zal morgen wel spierpijn hebben gok ik zo
W-A-U-W !! nik.. super mooi!! waar komt ie te hangen? mir ja ik verwacht van wel haha maar dan heb je wel het idee dat je goed je best gedaan hebt he! fijn dat de BV zo goed gaat! voed jij ook in het openbaar?
Haha, idd weet ik zeker dat het goed is gedaan Ik voed ook openbaar, is even een drempel waar je overheen moet als je voor het eerst bv geeft maar zodra je het een keer hebt gedaan gaat het je gemakkelijk af. Afgelopen zaterdag heb ik bij de bushalte gevoed, we hadden de bus gemist en ryan had honger. Kan het ventje dan geen half uur laten wachten op zijn eten..
Nee idd daar heb je gelijk in, neem aan dat je dan ook gemakkelijk met een sjaal of iets eromheen hebt zodat hij toch ook beschut zit.. Soms zie je mensen voeden en dan denk ik nou liever niet zo.. (in het restaurant en dan gewoon een volle boob in zicht.. Maar er zijn ook mensen waarvan je niet eens ziet dat ze aan het voeden zijn, lijkt dan eerder op een gewone draagdoek ofzo
Ik voed idd wel bedekt, tis en blijft toch wel m'n tiet haha! Zaterdag had ik een fleecedeken over mij en ryan heen gelegd ( half over schouder en dan ryan erin). Hij kon zo toch lekker rondkijken en ik had een bedekte borst. En dan heb ik altijd een hydro bij waarmee ik mijn borst kan bedekken terwijl hij er aan ligt, voor in een restaurant bijvoorbeeld.
Naomi & gien mooie buikjes hoor!! Gien; het gaat redelijk.. nog steeds erg moe, en de therapie ervoor lijkt tot nu toe niet te helpen mja.. ben pas 2x geweest rustig aan! dat loopkarretje van disney, wat bij jou op de achtergrond staat heb ik ook voor Esmée ze gaat er wel achter staan en op zitten maar nog niet lopen Nik; lekker dat je weer door heb kunnen slapen! ooh nik wat is die foto mooi!!!! wauw!! Lt; lekker dagje vandaag gehad? angel; nou ook niet leuk als het zo ontzettend druk is! hadden ze toevallig veel van jottum? ik wil daar een verjaardags jurk van voor esmée maar hier hadden ze alleen een zacht blauw met wit en die vond ik niet zo mooi! ik geef halfvolle melk.. wat wil je trouwens voor gabrielle? mir; als ik het mag zeggen vind ik het netjes dat je het een beetje bedekt.. als ik in een restaurant zit, vind ik het niet prettig om tegen iemand zn borst aan te kijken! ALLE DAMES; wanneer gaan we weer eens met zn alle date?
Wat een leuke reacties op het canvasdoek.. Hij komt in het trappenhuis te hangen, daar hebben we een hele hoge muur en daar krijgt hij een mooi plaatsje Op www.herinneringenoplinnen.nl kun je je eigen foto zo laten bewerken!! Mir: Owww spierpijn dat herken ik haha.. Had laatst een paar keer een poging gedaan tot hardlopen maar de dag erna ging ik echt door de grond.. Hahaha..
Hebben jullie dit trouwens gehoord??? Geldregen op A2 | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Vanochtend echt op 5 minuten van mijn werk gebeurd!!! Haha... Helaas reed ik er toen niet langs
Ahhhh nik ik zag het op het nieuws ja hahaha geweldig jammer dat ik er niet reed dan had ik toch stiekem wat meegenomen Echt een mooie foto nik die verdient ook een mooie plek Hon dat doet mir ook zei ze in haar berichtje voor jou Hoe gaat ie met Esmée? Lekker gezwommen?