Mooi lt!! Sann succes vandaag en wel komen showen hè! jij zult al een mooi baby'tje zien met armpjes en beentjes! Én een mooi kloppend hartje Gien fijn dat alles weer goed was! 2 kg is netjes hè!! Hier weer zo ziek! Zometeen de huisarts ff bellen, vriendin heeft medicijnen en die werken bij haar heel goed!
Oh Sann veel succes vandaag! Was het helemaal vergeten.. Aaah Won waar heb je last van? Helpt een paracetamol niet?
Beroerd! Moest echt opstaan anders was het bed nat maar toen moest ik dus overgeven. Elke keer als ik op wil staan pff Kan ook niks eten, zelfs een cracker niet! Bah wat stinken die dingen! Ijzer was gister goed bij vk (assistente, die zei ook wat zie je er slecht uit! Morgen echt naar de huisarts gaan! Is echt een lief ding die assistente) Gelukkig kon gelani naar oma net als anders en dan is het vanmiddag hopelijk iets beter.. Kan dan nog niks eten maar kan iig voor de kleine man zorgen! Zondag was ik beter! Smiddags was het ff zo goed als weg maar savonds was het er weer. Zo krijg ik echt te weinig voedingsstoffen binnen dus moet iets! En die meds kunnen geen kwaad voor de kleine gelukkig
@ Won, mooie echo, klein frummeltje.. erg leuk!! Lastig zeg, zo beroerd, sterkte!! @LT, zo, echt al mooi he zon mensje.. ook een mooie echo!! Tsja, nu wij nog.. best wel weer spannend! Ben erg benieuwd.. @Gien, nou ben benieuwd welke wij vanavond hebben dan! Haha, tis nu al een boef, de kleine van jullie! Ik voel me best wel weer wat beter.. Erg moe nog, maar het eten gaat! Eet alleen waar ik zin in heb.. Heb het nu nog erg met vlagen, gelukkig niet meer de hele dag door! Laat de dag maar snel voorbij gaan! Op naar 20.20 uur!
lt; mooie echo hoor! En nog steeds een zoontje dus won; phoe dat is niets zo beroerd! hopelijk is het snel over! sann; spannend hoor! nu duurt dedag lang he?maar jij komt ons straks ook een mooie echo showen!!
Jep! 100 % zeker... Hij wilde het maar al te graag showen. Ze zei al het is maar goed dat je het wil weten want ik had dit niet kunnen verbergen. Heb net een proefdruk van het kaartje opgevraagd, ben benieuwd!
Ja ik vind een geboortekaartje echt moeilijk. Die van Jaimy is apart dus ik wil voor hem ook niet 'gewoon' een kaartje zeg maar. Aankomende maandag komen ze weer op intake maar heb al met mijn kraamverzorgster van Jaimy gemaild en als alles goed gaat dan komt ze weer een weekje
LT en Won: wat een super mooie echo's! Fijn dat bij jullie allebei ook alles goed is! En Sann, ben benieuwd hoe het met jullie kleintje is! Nik: hoe gaat het nu met Naud? Slaapt hij nu echt veel beter met rijstebloem? Dat zou wel echt super zijn! Begint zijn eczeem ook al weg te trekken door die zalf? LT: wat voor geboortekaartje had je voor Jaimy? Ik had dezelfde als die ikzelf vroeger als geboortekaartje had. En "toevallig" was dat bijna dezelfde als Won had voor Gelani! Alleen Won had een grotere strik aan de voorkant (baas boven baas he ).. Wel leuk dat je gewoon je kraamhulp kan mailen om dat te vragen! Heb je al een reactie terug gehad? Ik zou echt no-way dezelfde willen! Hon: gefeliciteerd met je zusjes promotie! Hoe gaat het met jou en Esmée? Stapt ze nog steeds over? Won: kl*te dat je steeds zo ziek bent! Ik zou dan ook zeker naar de HA gaan, hoop dat die pilletjes voor jou ook helpen! Even iets anders, ik heb jou expertise op het kappersgebied nodig! Over 2 of 3 weken heeft Sophie in de kapsalon een model nodig om een bob te knippen en dat wil ze graag bij mij doen. Ik moet zeggen dat m'n haar momenteel echt FLUT zit, omdat het super dun is en gewoon echt futloos. Maar dan wil ik wel een bob mét krullen, dus niet zonder krullen een bob knippen, zodat ik echt een hoofd met krullen óp m'n hoofd heb.. Wat denk jij (en Hon, Nik en LT)? Past dat bij mij??
Dit was ons geboortekaartje.. Ja we mailen af en toe nog en laatst had ik haar gemaild dat ik weer zwanger was dus zij zou daar gaan regelen dat ze weer kan komen. Echt een schat van een vrouw, eind 40 was ze volgens mij maar zelf ook al oma. En ze bemoeide zich niet met van alles, had tijdens de intake ook aangegeven dat ik niet op een bemoeial zat te wachten .. Ze had ook nog een verjaardagskaartje naar Jaimy gestuurd dus dat vond ik wel erg lief. Ik denk dat het je leuk zal staan! Tsja wat dat betreft denk ik gewoon doen... Aangroeien doet het weer toch?
Wat een super lief kaartje! Is het niet een idee op dezelfde te gebruiken, maar dan met jongens kleren? Ik vind dat altijd wel super leuk als kindjes (ongeveer) dezelfde hebben.. Wat lief van je kraamverzorgster om ook een verjaardagskaartje te sturen! Die van mij was echt zo'n ik-weet-het-beter en alles wat ik doe is dé manier. En 1000 verhalen over haar en haar familie.. Dus voor mij de volgende keer een ander! Neem je wel de volledige uren?
We hebben echt super leuke reacties op het kaartje gehad! De vk praktijk heeft hem ook nog staan, ze vinden hem zo leuk. Ik had al gekeken voor ongeveer hetzelfde kaartje maar ik vind de kleuren/ vormen voor een jongen niet zo mooi. Oh nee van zo'n iemand zou ik ook moe worden. Nee hier vragen ze tijdens de intake echt duidelijk wat je wil en wat je verwacht van een kraamverzorgster. Denk wel dat ik voor de volledige uren ga. Krijg alles vergoed van mijn zorgverzekeraar en ik hoop dit keer een fijne kraamweek te hebben dus moet er even van profiteren he. Als het goed is neemt T. 2 weken vakantie en mijn moeder daarna nog een weekje dus hulp voldoende in ieder geval... Hebben jullie het al eens over een tweede gehad?
Oh wat jammer dat die jongenskleuren niet leuk zijn, dan zal het toch wat anders moeten worden.. En als je inderdaad je uren toch vergoed krijgt, zou ik ook voor de volledige uren gaan! Bij Gabriëlle hadden we ook de volle uren, maar om 11.00 uur was ze helemaal klaar en ging ze wat in dat kraamboek zitten bladeren.. Maar bij de 2e is het gewoon veel drukker, aangezien de eerste ook nog genoeg zorg/aandacht moet krijgen. En ook fijn dat T. 2 weken vrij heeft, vind die 3 dagen echt belachelijk! Leon kon maar 1 week vrij nemen, toen hij weer moest werken heb ik echt zo moeten huilen, hihi.. We hebben het toevallig gisteren nog een 2e gehad. Maar we zitten nog in twijfel.. Ik wil toch graag eerst m'n school afmaken en een (parttime) baan vinden, en Leon vind het moeilijk dat Gabriëlle dan haar kamertje moet delen.. Dus we zijn er nog niet helemaal uit..
Angel ik denk dat het wel leuk is maar dan heb je ook veel werk ermee, denk ik.. Want je moet opletten dat het niet driehoekerig wordt zeg maar.. En dat niet heel je hoofd 3 keer zo groot wordt door de krullen.. Zeg maar meer krul dan hoofd snappie? Dus ik zeg dan moet je het wel echt goed knippen.. Maar er zullen vast dames met meer ervaring bij zijn die haar kunnen adviseren Dus jullie zijn druk aan het overleggen! Ben benieuwd Lt voor wat voor soort kaartje ben je aan het kijken? Misschien dat ik wel eens iets tegenkom? Je zegt natuurlijk niet HET kaartje das het leukste iig Bij welke zorgverzekeraar ben jij verzekerd en wat betaal jij als ik vragen mag? Ik zit bij cz, kan er geen wijs uit en ben beetje rond aan het kijken en aan het rekenen of het slim is om over te stappen, ik moet 192,- betalen voor poliklinische bevalling en 3,90 per uur kraamzorg.. Heeft de rest Misschien ideeën? Ik denk dat volledige kraamzorg nu wel slim is dus vandaar dat ik aan het kijken ben Oh en mijn kraamverzorgster bij gelani wil ik ook niet!! Haha die was van hetzelfde kaliber als die van jou angel! Weet nu ook alles van haar familie, zelfs hoe haar broer met z'n kinderen omging (niet al te vriendelijk) het ergste ik ken die mensen! Pff (ze heette Ans angel) Angel trouwens gaat L al naar de schietvereniging? Want ze hebben een BBQ en dacht eerst daar heb ik niks aan maar dacht Misschien gaan jullie ook?
Angel; wel de lengte van een bob? ik heb nu ook vrij kort haar, en krullen moet zeggen dat het na de bevallin bij mij ook echt futloos wat en ontzettned dood! heb het toen erg kort aflaten knippen en nu krult het weer beter! denk dat het voor je haar zoieo wel gezond is een xtje kort, en denk dat het je wel staat! ze stapt continu over, box na tafel, bank na tafel kinder stoel na gewone stoel, ze heeft alleen geen losse stappen meet gezet. maar dat komt vast nog wel! hier gaat alles goed met jullie ook? Weer beetje bijgekomen van de verjaardag drukte? dat matje wat bij jou ligt is van LT LT; ik hadook echt een leuke kraamhulp! snap dat je voor Bartje ook iets leuks wilt maar is moeilijk zoeken dan! had je de vorige x niet alle uren dan? Won; beetje opgeknapt?? Volledige kraamhulp? die krijg je toch altijd? x
maar dat is toch bijna altijd?? huh.. ik betaalde ook 3.90. Maar snap het niet echt met volledige kraamhulp.. die heb je toch altijd?