Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Oh wat leuk Hon die komt vast en zeker nog van pas!

Ga ze ff opzoeken moment! ;)

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
  3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ze hebben nu bij kleertjes.com 20 % korting ook op schoentjes.

Ik heb zo'n mooie laarsjes gezien maar weet haar maat niet :(. Scheelt me toch weer € 20,-!

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    lt ff naar een goede schoenwinkel laten meten?

5. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Won; wat een leuke pakjes ben benieuwd wat jullie krijgen wat zegt je gevoel?

Hon; gewoon lekker doen hoor ze vinden het meestal heerlijk! N wel iig ;)

Lt; nog harde buiken gehad of ist rustig.. Hier al 3 paar laarsjes gekocht hihihi ze heeft nu maat 23 en heb 24 gekocht.. Maar zou ff laten meten idd! Want vanaf 20 gaat het meestal hard en dan staat het weer ff stil dacht ik..

Sann; gaatie?

Naomi; nog een echo gehad?

Nik; gaaf ben benieuwd! Is t je eerste?

Mmm nog iemand vergeten? Oja lt was benieuwd of ja de kleine al had gevoeld!

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    wat leuk gien al 3 paar sow als die niet geen schoenentic krijgt ;)

mijn gevoel zegt helemaal niks! sta er blanco in! afwachten dus..

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    lt; indd even na de schoenenwinkel.. kan je ze niet retour sturen als ze niet passen?

won; ik vind dat pakje voor een meisje super! hou niet zo van boxpakjes sorry! ik denk jongen bij jou! :D laat je echo met 16 wkn maken?

Gien; ze vond het heerlijk! :p maar vind hjet lastig inschatten met het zout enz. hoe gaat het metjou?

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Maat 17 is nu nog te groot, ze heeft echt mini voetjes.

Ik kan ze nu wel laten meten maar dan weet ik nog niet welke maat ze over een maand of 4 draagt snap je?

Kan wel wachten (wat denk wel moet) maar scheelt nu 20 euro met die korting.

Gien; ik voel kleine man nog steeds niet :(.. Maar tijdens de 20 weken echo lag mijn placenta echt over mijn hele buikwand dus het kon nog wel even duren zei ze, 'normaal' heeft een vrouw wel een plek waar de placenta niet ligt maar ik dus niet. En ik er maar vanuit gaan dat het nu sneller ging, niet dus...

Ik denk ook een manneke bij Won, weet niet waarom.. Nog 9 weekjes geduld en dan weten we het :D..

Jaimy ligt nu pas in bed, die heeft nog geslapen tot 17.00 uur, T. is ALWEER werken dus ik ga nu met mn voetjes omhoog...

Jullie nog plannen voor het weekend?

Morgenvroeg gaan we wandelen en morgenavond gaan we uiteten omdat mijn zwager dinsdag naar Afghanistan vertrekt.

Fijne avond! x

9. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    LT: wat schattig dat Jaimy zo'n kleine voetjes heeft.. Gabriëlle heeft nu maat 19 en ze heeft winterlaarsjes gekregen van sm voor haar verjaardag.. Maar als ik jou was zou ik toch voor een 18 gaan, dan kun je d'r altijd nog een maillot (+ sokjes) aan doen in de winter toch?

Zwarte Bardossa Babyschoen Indy Tris - Dames - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl

Nik: wat is Naud goed gegroeid zeg! Fijn dat het steeds beter gaat en dat rijstebloem zo goed helpt voor jullie!

Won: gelukkig helpen je medicijnen. Wel rot dat je dan geen auto mag rijden! Oh en ik was vergeten te reageren, maar Leon zit nog niet bij de schietclub. Is er eigenlijk steeds niet van gekomen, terwijl hij die VOG al lang binnen heeft..

Wij hebben vandaag een familiereünie met een bbq, dus hopelijk kunnen we nog een laatste keer genieten van het weer.

10. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Oh ja en Won, ik vind het echt super leuke pakjes allebei! Vind Gymp ook helemaal geweldig, was er gisteren nog voor aan het kijken bij Moeders Mooiste. Maar ze hebben na 68 niets meer, dan begint het pas bij 92.. Maar als het een meisje wordt gaan we gewoon nog een keer flink shoppen in Maasmechelen.. ;)

Leon dacht jou trouwens gisteren gezien te hebben bij Holtens molen (bij ons pap in de straat) en voor bij zijn werk...

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nee ben ik niet geweest angel! Haha
    Ja doen we! ;)

Lt das idd klein! Gelani past zijn maat 17 nog dus die heeft ook hele kleine voetjes

Hon en lt de vorige x hadden jullie het fout toch? Misschien dat jullie er nu beter in zijn ;) ben benieuwd! Heb met 14 weken een echo dus das al eerder ;)

Ik ga me aankleden en op de fiets naar me moeder!

X

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden..

Heb even bijgelezen maar er is niet super veel blijven hangen.. Eens testen wat ik nog weet ;)

Winterschoentjes: naud heeft nu schoenmaat 16, van de winter krijgt hij een nieuw paar gympen maar verder zal hij niet heel vaak schoentjes aan hebben verwacht ik..

Lt: je zwager alweer naar afghanistan?! Dat is toch nog helemaal niet zo lang geleden.. Of vergis ik me nu?? Wel jammer dat je de kleine boef nog niet voelt.. Dat komt goed mop

Angel: lekker weer gehad met de BBQ??

Oeps en nu ben ik het kwijt :) sorry!!!

Hier: vandaag naar burgers zoo geweest, echt heerlijk weer en Naud vond de dierentuin geweldig!! Hij wou alleen maar uit de buggy zodat hij dichterbij kon en in het aquarium met de haaien en tropische vissen heeft hij in 1 adem rond gekeken!! Lekker genoten dus :) Morgen gaan we naar een luchtballonen festival hier in de buurt en dan hebben we een heerlijk gezinsweekend achter de rug na de drukke weken die we gehad hebben :)

Nu met de benen omhoog en een filmpje kijken...

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Lt; nog niet in maat 18! dan heeft ze echt mini voetjes! hihi lief.. dan zou ik gewoon nog even wachten, zonde als ze ze niet aan kan of pas in het voojaar! waar had jij je taart besteld?

Angel; Gabriëlle had toch een keukentje gehad? heb je die al inelkaar staan? leek mij ook een leuk kado voo Esmée maar weet niet of ze er al iets mee zou doen, omdat hij vanaf 3 jaar is? Leuke dag gehad gister? morgen gaat je haar toch in een bob? ;)

Won; ja klopt! ;) maar heb al paar vriendinnen die eerste een jongen was en 2e ook, en bij wie eerst een meisje was en de 2e jongen ;) maar wie weet! met 14 wkn is wel vroeg zeg! :)

nik; leuke dag gehad vandaag??

phoe gister een lijst gemaakt voor de genodigde voor esmée haar verjaardag.. hou je vast..

ik zit op 73 man!! zonder kinderen.. toch niet normaal? dan heb ik alleen miijn kant en ferry zn kant (opa's oma's broers zussen) en de rest zijn vrienden! ga toch maa eens kijken of ik niet iemand kan schrappen.. dat zal nog erg moeilijk worden. De vrienden die uitgenodigd zijn zijn echte goede vrienden..

zit alleen nog te twijfelen over een kado.. tussen een poppenkleding kast of poppencommode welke vinden jullie het leukst?

we houden het trouwens op een ZATERDAG :D vrijdags zou veels te lang worden voor mij, wou het van 1 tot 8 doen, ik kan die dukte gewoon niet aan vooral niet als het zon lange dag is! nu doen we het van 1 tot 5 dus is wel te doen :)

commode en kast;

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    deze poppenwagen kijgt ze van mijn opa en oma; en de kindestoel van mn goede vriendin allemaal van dezelfde serie :)

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wow hon 73 mensen is wel erg veel.. Als ik even snel tel wie wij zouden uitnodigen dan kom ik op 47 mensen uit en dat vind ik al erg veel..

Wat een leuke cadeau's krijgt esmee! Ik zou wel voor de commode gaan ipv voor de kast.. Mij lijkt het juist leuk als ze de baby daar op kan leggen enzo!

Nou hier was het luchtballonen festival gister echt slecht georganiseerd! Bah! Heb geen ballon of parachutespringer gezien.. Maar ag we hebben een rondje door het kasteel gelopen en door de tuinen en dat vond naud ook wel leuk, die kroonluchters in het kasteel had hij het liefste mee naar huis genomen geloof ik ;) haha

Sow nu mijn kleine man verzorgen, naar oma brengen en dan werken!

Xx

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    niet nomaal he? en dan echt alleen de goede vrienden.. phoe zou niet weten wie ik moet schrappen :( Vond ik ook leuker, als er dan een 2e komt kan ze die pop ook verschonen enz. ;) maar F. vond de kleding kast leuker. als we er niet uitkomen maar allebij :D

Wat leuk dat naud zo genoten heeft! zonde dat het tegen viel! wel een mooie omgeving om te wandelen?

werk ze vandaag!

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wij hadden besloten om geen familie uit te nodigen.. Anders zaten we ook aan de 60-70 man. Ik zou 70 man echt niet doen, 35 man was al moeilijk om bij te benen. Dan zou ik het over 2 dagen verdelen, ene dag familie, andere dag vrienden. Denk dat het voor esmee ook veel te druk wordt en je moet niet vergeten dat je zelf ook rustig aan niet doen he!

Ik zou ook voor de commode gaan.. Hebben ze geen poppenwiegje? Zodat de pop bij haar op de kamer kan slapen?

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hon ik vind de commode ook leuker! En idd een wiegje is ook leuk!

Nik hihi ach schaf er toch 1 aan ;) klein ekstertje! Gelani vind dat ook heel mooi! Wil ie altijd zo graag een keer aan pakken :p

Lt gefeli met je 21 weken!! Woew op de helft (als je van 42 uitgaat) maar deze man blijft niet zo lang als Jaimy hoor ;)

X

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    lt; ik heb dan v an familie alleen onze ouders, opa's en oma's en broers / zussen.. phoe vind het erg moeilijk hoor! heb gelukkig genoeg hulp! en een tent moet er zoiezo aan, veel te kleine woonkamer!! :) poppenwieg krijgt ze van mn moeder, mijn moeder heeft die gekregen met haar communie, toen heb ik hem gehad en nou esmée.. :) een ouderwetse riete met hemeltje enz. :) Jaimy nog stapjes gezet?

won; niet meer misselijk geweest? :D

hadden jullie ook al het 5 dec, boek binnen?? :$

Deel Deze Pagina