Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann88

Sann88 Lid

3 aug 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Honey, wat een leuke dingetjes allemaal! Erg leuk al dat rose!
    Dat wordt dus een mega feest! haha..
    Ben blij dat wij niet zon grote familie hebben!;) En voor vrienden houden wij onze verjaardagen altijd apart en zal met de kleine ook wel zo zijn straks!

Verder is er weinig blijven hangen, ben zo ontzettend vergeetachtig! Als ik met iemand sta te praten en ik wordt even afgeleid, weet ik al niet meer waar we het over hadden!:)
    Op t werk ook, moet alles opschrijven!
    Nu weer beurs hier, pff.. en de baas gaat vanavond voor een week op zakenreis, dus druk druk druk, maar vanaf morgen heerlijk rustig!;) Heb nu even pauze, maar kan weer eens geen hap door mn keel krijgen, zelfs mn lekkere crackers met kaas niet!;) Hopen dat het over 3 weekjes een stuk beter gaat!;)

Hoe is het met alle anderen? Lekker weekend gehad? Nu weer aan de schoonmaak/ werken?
    Fijne dag allemaal!

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    [FONT=Calibri, sans-serif]Zo hey, ik vond het al zo vreemd dat het hier zo stil leek.. Wat blijkt staat dit topic niet meer in me favorieten!![/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Heb van een paar dagen terug gelezen en gereageerd..[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]LT, mooie echo meid! En super dat alles goed is met jullie ventje :D[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Wonder, hoe voel je je, ben je nog steeds zo beroerd?[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Kraamhulp: Ik moet ook een eigenbijdrage van 3,90 betalen, heb de rekening overigens nog niet gehad :D[/FONT]
    [FONT=Calibri, sans-serif]Ik ben overigens uitgebreid aanvullend verzekerd met tandplus via VGZ. Ik heb geen gezinspolis aangezien beide kids na de geboorte bij D. op de verzekering zijn komen te staan.[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Sann, ook een goede echo gehad! Gefeliciteerd!![/FONT]
    [FONT=Calibri, sans-serif]Misschien dat het door je hormonen komt dat je het ene moment warm hebt en het andere moment koud?[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Gien, ik mag 17 oktober weer aan de slag, al hangt het op dit moment wel af van het gesprek morgen. Werd vorige week nml gebeld met de vraag of ik morgen op gesprek wilde komen, kreeg verder geen tekst en uitleg maar toen ik vroeg of het ook met me contract te maken had kreeg ik als antwoord “Onder andere”. Ben dus benieuwd wat er gaat gebeuren ( mijn contract loopt 15 november dit jaar af ).[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Alweer om de drie weken naar de VK! Gaat snel he z'n tweede zwangerschap..[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Honeyy, ik gaf Jaimy ook gewoon soep, liet haar eigenlijk van alles wat wij aten wel wat proeven..[/FONT]
    [FONT=Calibri, sans-serif]Wat een leuke kast, commode, stoeltje en poppewagentje![/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Nikske, wat gaaf! Laat je wel een foto zien als de naam erop staat?[/FONT]
    [FONT=Calibri, sans-serif]Ben hier ook langzaam weer aan het kijken waar Ryan zijn naam komt, bedoeling was eerst bij de tattoo op mijn been ( staat Jaimy der naam ook ) maar ach geef mij een reden om een nieuw stuk te mogen laten zetten :p[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Zo nou ben ik weer bij en staat het topic weer waar die hoort, onder favorieten ;)[/FONT]

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

17 oktober alweer Mir? Dat gaat ook snel zeg....

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Mir godsie wordt je contract niet verlengd? Stom zeg je bent net klaar met je opleiding.. Pff en nu?

5. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

2 mrt 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Hon, wat een super leuke cadeautjes! Gabrielle had ook een pop gekregen voor haar verjaardag. Ik dacht dat ze dat helemaal niet leuk zou vinden, maar ze doet er echt vanalles mee. Ze komt hem steeds naar mij brengen en gaat 'm knuffelen en kusjes geven. Vind het zo schattig om een baby met een baby te zien haha.. En dan keukentje wat ze gekregen heeft, heb ik nog in de doos laten zitten, want ik denk dat ze er aan trekt en dat het dan op haar valt. Dus daar wachten we nog even mee..

Mir, ik zag je slechte nieuws op hyves. Echt zwaar *&^%*)*&& zeg! Moet je nu nog wel die maand komen werken? Vind het wel een rotstreek dat ze dat precies na je zwangerschapsverlof doen!

Nik, je had echt super leuke foto's op hyves! Volgens mij was het wel een geslaagd dagje in de dierentuin. Waren jullie in Rhenen geweest? Daar gaan Gabrielle, m'n zusje en ik donderdag naartoe.

Won, ik had die ene oxi spray van de action gehaald, die werkt echt goed inderdaad! Maar heb toch de kinderwagen net helemaal met ossengal gedaan, wat een werk... De volgende keer ook maar met die spray proberen.

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    [FONT=Calibri, sans-serif]Nou kom hier ook even mijn geweldige gesprek van vanmorgen vertellen..[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Vanmorgen dus gesprek gehad op me werk en daar waar ik bang voor was is gezegd. Mijn contract wordt niet verlengt :([/FONT]
    [FONT=Calibri, sans-serif]Er zijn schijnbaar wat veranderingen binnen ons team aan het gebeuren en een van de meest flexibele personen valt waarschijnlijk weg. Daardoor zou een deel op mij terecht komen en aangezien ik met twee kinderen het minst flexibelste ben verlengen ze vanuit het district het liefst niet mijn contract. Mijn FM vond het heel erg want het liefst had ze me desnoods nog een jaar contract gegeven maar wettelijk gezien mag dat niet. Ze gaat nog kijken of ik misschien met een 12 uren contract wel een verlenging krijg maar daar ga ik geen hoop op zetten. Ik ben er eerlijk gezegd best kapot van en het voelt een beetje zovan “jij hebt twee kinderen dus op jou kunnen we niet bouwen”. Ik vond mezelf altijd redelijk flexibel ( al moet je niet een dag van te voren tegen me zeggen dat ik de volgende dag moet werken want dat red ik niet ivm oppas regelen ).[/FONT]
    [FONT=Calibri, sans-serif]Het zal me wel.. Ik laat het even voor wat het is, ze zou me deze week nog bellen om iets te laten weten en zoniet dan ga ik vanaf maandag druk aan het solliciteren.[/FONT]

Wonder, en nu houdt het op... Die opleiding was geen garantie tot een vast contract dus inpreciepe heb ik die opleiding voor jan doedel gedaan, al is het deels wel in me voordeel want ik heb er geen euro voor betaald en heb nu wel verstand van een groot deel meds ( iig het gebruik daarvan ). Er zit een kleine kans, al ga ik daar totaal niet vanuit, dat ik met 12 uur wel een verlenging krijg.

Angel, ja ik mag dus mooi die maand nog komen werken :/ En daar heb ik nu nog zin in joh..

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Mir; hoelang heb je daar gewerkt? Je mag namelijk 4,5 jaar bij een werkgever werken voordat ze je een vast contract moeten geven.

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    LT, 2 jaar.... Hun zeiden tegen mij dat ze mij geen tussen cotract meer mochten geven maar alleen nog maar een vast contract..

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @miracle: jeetje meid wat klote!!!! wat voor werk doe je? is er makkelijk wat nieuws te vinden?

ik krijg in november te horen wat ze doen... of nog een half jaar contract of een vast contract

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Je hebt 3 contracten via hun waarschijnlijk gehad?

In totaal mag je 4,5 jaar ergens werken voordat ze je een vast contract moeten geven.

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Correctie! 3,5 jaar..

12. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    LT, ja ik heb 3 contracten gehad, 2x een half jaar en 1x 1 jaar.

Naomi, geen idee of er makkelijk weer nieuw werk te vinden is, ga iig maandag beginnen met solliciteren. Iemand die wil werken heeft zo nieuw werk zeggen ze..

Ze belde me net op, van het district willen ze me alleen nog een 3 uurs contract aanbieden. Dat ga ik niet aannemen, wil minimaal 12 uur op papier. Andere optie was om over 3 maanden weer bij hun te solliciteren, nou dan ga ik gewoon maandag beginnen met solliciteren en als ik over drie maanden nog niks heb probeer ik het dan wel weer bij hun.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @miracle: pff aan 3 uur heb je ook niets.... raar dat je dan over 3 maanden maar weer bij hun moet solliciteren! hopelijk vind je snel wat leuks!!

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Naomi, het moet niet maar dan kunnen ze me wel weer aannemen met een half jaar contract en/of een jaar contract.
    Drie uur is idd niks, dan sta ik te werken om het kdv te kunnen betalen.
    Het zal wel goedkomen, ben er alleen nu goed zuur van..

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja dat snap ik ;)

ja en dan kun je net zo goed thuis blijven bij je eigen kinderen!

het komt (bijna) altijd wel goed maar leuk is anders nu.

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeetje weer even bij moeten lezen hoor!!

Hon: nog even over Esmee haar verjaardag, als je zoveel mensen hebt zou ik erover nadenken om het op te spliten (familie/vrienden).. Zou hou je het zelf misschien ook beter bij en kan Esmee haar aandacht ook beter verdelen..

Won: haha ja Naud is inderdaad een klein ekstertje.. Misschien toch maar een kroonluchter kopen ;)

Kraamhulp: Ik heb het CZ gezinnenpakket voor Naud en mij en ik heb geen eigen bijdrage hoeven betalen, ook geen eigen bijdrage voor een ziekenhuisbevalling ZONDER medische noodzaak..

Mir: Wat kl*te dat je contract niet verlengd word :( Hopelijk vind je iets anders leuks!!

Sann: Hoe gaat het met jou?? Krijg je ondertussen alweer een hap door je keel??

LT: Jeeeej alweer over de 21weken heen.. Waar blijft de tijd zeg?! Nog eventjes en dan is de kleine man er al.. Het gaat zo snel!!

Hier: Ben even de weg kwijt hoor.. Pfoeee 5 uurtjes geslapen verdeeld over 2 nachten.. Ben helemaal kapot en moet ook nog de hele dag werken :( Ik ben ten einde raad.. We hebben nu op een maand tijd 5 nachten echt goed kunnen doorslapen..

Weet echt niet meer wat er met Naud aan de hand in.. Het ene moment denk ik honger (blijft zoeken na zijn flessen en als zijn potje groenten leeg is blijft hij met zijn mond open zitten).. Het andere moment denk ik oververmoeid door teveel prikkels.. Ik heb echt geen idee meer :( Hoop dat hij snel weer in een normaal ritme komt want dit is niet te doen..

17. Sann88

Sann88 Lid

3 aug 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mir; wat balen zeg!! Ik wens je heel veel succes met het solliciteren, hoop echt dat je snel een nieuwe baan hebt!!
    @Nikske, nou, het gaat met vlagen.. Dus wanneer ik trek heb en me goed voel eet ik ook maar meteen wat! Maar op die manier wel compleet uit mn ritme, maar ja.. hoop dat die over een paar weekjes weer terug is!
    Wat vervelend met Naud zeg.. Hoop voor je dat hij het snel weer op pakt!! Succes met wakker blijven dan vandaag!

Verder is het hier vandaag eindelijk voor het laatst beurs.. gelukkig maar tot 16.00 uur. Ben die avonden werken spuugzat. En de avonden dat ik niet hoefde te werken lag ik om 9 uur op bed om bij te tanken! Vreet echt wel veel van je zulke lange dagen. Gelukkig weer even voorbij! Vanavond komen mn vriendinnen gezellig bij mij! Dus uit t werk nog wel even snel boodschapjes doen.. Verder weinig bijzonders.

fijne dag! Geniet allemaal lekker van het zonnetje, nu is hij er nog een keer!;)

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Mir; ik zou wel even in de gaten houden of dit geen werkweigering is. Als dat wel zo is dan heb je geen recht op ww he.

Hoe gaat het met de rest?

19. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Mir; phoe! echt een tegen valler zeg! Hopelijk heb je snel iets anders! wel gemeen dat het dan is omdat je 2 kinderen heb..

Nik; ja we zitten er indd nog over te dubben! Hopelijk komt niet alles in 1x! ;) zware nachten dan voor je! en als je hem gewoon een flesje geef is hij dan tervreden? of water? De rijstebloem is dus geen uitkomst meer..

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Nikske, ik hoop dat je gauw weer wat langer kunt slapen snachts!

LT, hoebedoel je? Ik weiger geen werk, hun verlengen mijn contract niet omdat ik volgens hun niet flexibel ben ( wat belachelijk is wat ze hoeven me het alleen maar optijd te laten weten als ik evt extra moet werken. ).

Hier heeft ryan vanmorgen zijn eerste prikjes gehad. Oh oh wat huilde hij! En zó zielig, echt een heel zielig huiltje. Stond er zelf bijna ook om te huilen. Verder is ie ook weer helemaal goed gekeurd :D Hij weegt nu 6040gr en is 60cm groot, ons kleine beertje :D

Ook zijn we druk bezig met het voorbeiden van Jaimy der verjaardag, zaterdag is het feest! Ze heeft er zin in :D
    Vandaag kreeg ik een brief binnen van het minesterie van Onderwijs, Basisschool komt er langzaamaan ook aan! ( ze staat wel al een jaar al ingeschreven hier op een basisschool maar toch..)

Deel Deze Pagina