Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    mir; dat is wel weer een grote stap na de basisschool! ;) wat heb je gekocht voor er verjaardag? Ryan groeit goed! zielig altijd die prikjes :(

Vandaag weer na arbo geweest.. 28 okt weer terug op controle, en voolopig zit ik nog lekker thuis! nja lekker...

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Mir als hun jouw contract niet verlengen dan heb je inderdaad recht op ww.. Maar als ze jou een contract wel willen verlengen met 3 uur per week en jij weigert dat dan moet je oppassen dat hun dit niet zien dat jij zelf ontslag neemt snap je? Dan ben je je recht op ww kwijt.

Oh basisschool.. Wat gaat dat snel! En wat krijgt madam voor cadeautje?

Aaah prikjes, sneu.. Heeft hij er nog last van gehad?

Honey; dat is inderdaad even, hoef je nu een maand lang niks te doen qua revalideren?

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    #4723 honeyy, 15 sep 2011
    Laatst bewerkt: 15 sep 2011
    lt; jawel, wel revalideren maar nog niet te werken :) Hoe gaat het met jou en je harde buiken? wat voor vulling taarten had jij? m&m's en? ik had die andere en was supr lekker!;) wil zon vulling misschien ook voor esmée

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nou ik had al 4 dagen geen harde buiken gehad maar vanmorgen had ik ze weer. Denk dat ik dit wel zo zal blijven houden.

Had aardbeienvulling.

Ladies misschien een idee om met zijn allen naar de jonge gezinnenbeurs te gaan?

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Als je maar rustig aan blijft doen! dankje! :)

ik vind het een leuk idee!! :)

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hon: Vind het niet echt een optie om Naud nu weer een nachtvoeding te gaan geven, dat krijgt hij al niet meer sinds hij 10 weken is.. En dan zit ik ook weer terug op 5 flessen... Dat word teveel!

Maar vanacht heeft hij zijn best gedaan :) ik hoorde hem om 2.00uur mopperen en zeuren (niet huilen) dus ik ben niet mijn bed uit gegaan.. Dat heeft 10 minuutjes geduurd en toen was het stil tot vanochtend 7.00uur :) Misschien toch uittesten of papa en mama komen??

LT: een super leuk idee de jongen gezinnen beurs maar ik heb net vanochtend met mijn zusje afgesproken dat we dat weekend bij haar blijven logeren in Zeeland :( Jammer!!

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Jaimy krijgt van ons voor haar verjaardag een fiets :D Stiekem hebben we hem gister al gegeven ( we moesten hem helemaal afstellen en D. Wilde niet wachten tot zaterdag). Ze is er helemaal blij mee! Daarnaast krijgt ze nog een dora dvd maar die krijgt de echt zaterdag pas.

Lt, oh op die manier.. Ik denk niet dat ze het daarop gaan gooien, althans dat hoop ik van niet. Ik hou het iig ff in de gaten.
    Hoop eigenlijk zsm werk te hebben want volgens mij heb ik geen recht op kot als ik ww krijg en daar zit ik niet op te wachten. Dan maar geen ww ;)

Ryan heeft het goed gedaan moet ik zeggen. Was vannacht wel 4.00u oen ie kwam voor de eerste voeding maar daar had ik al rekening mee gehouden. Gister wel heel veel geslapen, af en toe een zielig huiltje maar verder niks, ook geen koorts oid. Ik mag dus niet klagen :D

Jonge gezinnenbeurs: wanneer valt dat ook alweer?

Nikske, nou dat geeft toch goede hoop op een goeie nacht! Kan goed zijn dat ie het doet omdat hij misschien weeet dat je erop reageert..

Lt, had je bij jaimy ook veel last van harde buiken?

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

De beurs is van 3 tm 6 november. Nik ik zou ook donderdag de 3e kunnen of ben je dan al weg?

Mir; leuk een fiets! Kan ook echt niet wachten tot T. haar dat gaat leren.

Hoe gaat qua voeding/ slapen van Ryan?

Had van de week tijdens de intake nog over bv/ fv gehad. De kraam heeft een kolf bij met een zachte speen (breastflow?) bij en ook (hypo) fv dus ik hoefde voor beide niets in huis te halen.

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oh en bij Jaimy ben ik kwaaltjesvrij door de zwangerschap gelopen, geen voorweeën of harde buiken gehad. Wel naweeën maar dat komt door de snelle bevalling. Die zou ik volgens de vk deze keer ook wel hebben.

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    lt; na-weën, phoe lijkt me echt vervelend! Zelf gelukkig geen last van gehad! ik kan wel mee!

Nik; tja dat is ook weer zo! en water? super dat hij het weer goed gedaan heeft! misschien eventjes uittesten! indd kan je de 3e niet mee? :d

mir; wat leuk een fiets! Ze is al goed verwend! gelukkig heeft ryan niet zo veel last van zn prikjes!

11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Lt, ryan komt gemiddeld om de drie uur voor een voeding en slaapt sinds 2 weken echt helemaal door snachts :D. Hij slaapt overdag in de box ( vanaf de tweede voeding tot de voeding van een uurtje of 7 ) en slaapt dan ook echt overal doorheen, stofzuiger, muziek maakt hem niks uit. ( Hij slaapt soms smiddags ook een bedje hoor;) )

Ben je er al een beetje uit ( bv of fv ) of laat je het gewoon op je af komen?
    Wel fijn dat de kraam beide bij heeft.

Naweeen: bij jaimy niet gehad maar die bevalling duurde in totaal 10 uur. Ryan was er na drie uur al...en dan waren die naweeen geen verrassing maar ook geen pretje. Heb drie dagen pm's geslikt.

Ik zal eens kijken of ik mee kan naar de beurs, die donderdag kan ik zoiezo niet.

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    mir; zo Ryan slaapt goed! :) ik had een bevalling van ong. 2.5 uur maar geen na-weën..

zou gezellig zijn als je mee kan!:D

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja Jaimy was ook erg vlug.. Heb toen ook een paar dagen paracetamol geslikt. Het leek wel alsof ik nog aan het bevallen was.

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik weet het echt nog niet. Het ene moment denk ik bv en het andere moment krijg ik er echt de kriebels van. Erg wisselend dus.

Maar ik vind het wel fijn dat ze beide heeft. Ik weet dat er vanuit de kraamzorg goede zorg is voor begeleiding tijdens bv dus daar hoef ik niet bang voor te zijn. Mocht het niet gaan dan komt de bv deskundige die dag nog langs om je te helpen. En ze zegt als je je er echt niet prettig bij voelt dan moet je het niet doen en heeft de kraam de 1e spullen voor fv bij zich.

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    lt; fijn dat de kraam dat bij heeft! heb je dezelfde als bij jaimy? je kan het altijd proberen, bevalt het niet kan je toch stoppen?

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Als het goed is wel! Ze kunnen dat natuurlijk niet vast leggen omdat ik eerder/ later kan bevallen..

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Hopen dat ze kan komen :) je heb een lekkere nacht achter de rug! Phoe

hoe gaat t met de rest?

18. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee meiden!

poe heb jullie wel een beetje verwaarloosd! sorry ;)

wou mir ff feliciteren met de kleine meid! en mijn mannetje is vandaag jarig.. 27 jaartjes :D

zal vanmiddag op jullie allemaal reageren :D

xxxx

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemiddag!

LT, zou wel fijn zijn als je dezelfde kraam weer krijgt!

Gien, GEFELCITEERD met je mannetje :D

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Gien; Gefeliciteerd met je mannetje!!:D

Deel Deze Pagina