Hoi dames! Miracle; gefeliciteerd met je kleine (grote) meid! Is ze lekker verwend? Gien, jij natuurlijk gefeliciteerd met je mannetje! A en ik komen er vrijdag een op nemen (ik een frisdrankje dan he)... Hoe gaat het met de rest? Won nog kwaaltjes? Lt gaat het allemaal nog lekker? Hier flink beroerd! Maar ja.. hoop dat dit een van de laatste weken is die niet zo happy gaan! Over een weekje de echo weer, erg spannend, ben zo benieuwd! Als dan alles goed is daarna lekker babyspullen shoppen met Gien!! Heerlijk een dagje niet werken en lekker met andere dingen bezig zijn!
Dames, met meiden! weet niet of jullie de folders hebben, maar de babyborn is bij de kruidvat van 55 euro voor 20.. Ga er morgen vroeg een halen voor Esmée! Sann; phoe hoop dat je er snel vanaf bent! lijkt me niet echt prettig zo lang zo beroerd! X
Mama's, Bij topic gratis & aanbiedingen kun je voor 12 euro pp naar de efteling in het weekend van 7 oktober. Je hebt alleen een toyota kenteken nodig om ze te bestellen!
hee meiden sorry dat ik jullie hier verwaarloosd heb! was zoooooo zenuwachtig voor de echo pff op de echo met 6+6 was ons kleintje namelijk 6 weken volgens de echoscopiste en klopte het hartje net! (als we de dag ervoor waren geweest had het niet geklopt volgens haar) daar was ik dus heel erg bang door dat het nu gestopt was. maar gelukkig was het tegendeel waar! ons kleintje doet het super en is vandaag precies 9 weken volgens de metingen! het hartje klopte heel goed in een heel mooi ritme en goed stevig.. ook was het kindje aan het bewegen met de armpjes en beentjes! zo ik ben helemaal blij! hebben het straks tegen schoonouders gezegd, die waren natuurlijk helemaal blij en zeiden gelijk dat gelani een nieuwe kamer van hen krijgt.. (of de baby en gelani nieuw bijpassend bed, ligt aan jongen of meisje ) straks naar mijn ouders! die moeten gewoon werken dus konden daar niet gelijk langs! ben benieuwd, heb voor gelani een shirtje met grote broer.. en mam en pap weten het denk ik wel al doordat ze mij gewoon door en door kennen natuurlijk nou morgen even de VK bellen, moet ik vrijdag ook heen, en dan een afspraak maken voor de 12 weken echo! wil na 12 weken zodat we die grens voorbij zijn en de nub misschien kunnen zien ben niet nieuwsgierig haha ------------------------------------------------------- gien en mir fijne verjaardag gehad allebei? is Jaimy goed verwend? sann jij ook weer bijna een echo! spannend blijft het he! heb je voorgevoel wat voor geslacht jullie kindje heeft? nik ik zag weer mooie foto's van jullie knapperd! mir van jou trouwens ook! wat groeit ryan hard he! lt ga je naar de efteling? toon wil graag naar de winterefteling dus daar ga ik maar voor kijken! hon geef je de babyborn met sinterklaas? echt leuk hoor zo'n pop! heb er zelf ook veel mee gespeeld! angel jou heb ik net nog toevallig gezien! echt super je haar!! staat je heel goed.. als ik dat niet zou vinden zou ik dat ook zeggen hoor wat vind Leon trouwens (sorry weet het streepje niet te vinden op de mac) en je kleine schatje nog vervelend haha meneer is hier lekker aant spelen dus niet meer vervelend! hing denk ik in de lucht! hierbij de echo
Won: nogmaals gefeliciteerd met je goede echo, echt heel fijn en geruststellend! Leuk dat na vanavond iedereen het mag weten!! En dan nog maar een paar weekjes en dan kunnen jullie het geslacht al zien! Spannendddddddd.... Ik was trouwens nog goed geslaagd. Heb bij ICI Paris after shave, parfum en deodorant van Cartier gekocht (die hij altijd heeft), dus toch wel een goed cadeau. Oh ja, en over m'n haar.. Leon vindt me een frietenkop hahaha.. Hij moet er gewoon nog even aan wennen, maar vanochtend hij het al wat leuker.. Mir en Gien: allebei nog gefeliciteerd! Hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben! San: hoop echt voor je dat de misselijkheid snel weg is. Maar anders kun je misschien toch eens naar de HA gaan, voor die pilletjes die Won ook heeft? Hier is Gabrielle nog steeds een beetje (erg) vervelend. Ik denk dat ze in een sprongetje zit. Ze wil echt bijna niet gaan slapen, terwijl ze super moe is. De afgelopen dagen wordt ze 's nachts ook een paar keer huilend wakker in haar slaap (klinkt onlogisch haha). Maar als ik een keer over haar bolletje kriebel, is het weer goed.. En ze is echt súper gevoelig op het moment. Als ik 1 x een beetje streng "nee" zeg, begint ze meteen tranen met tuiten te huilen. En dat terwijl ze echt heel veel stoute dingen doet.. Mmmmmm....
@Won, gefeliciteerd met je goede echo! Leuk dat iedereen het nu mag weten, geniet er lekker van! Ja, ben echt heel benieuwd naar de echo maandag!! Kan bijna niet wachten! @Angellove, nou, hoop dat het de laatste weekjes zijn met die misselijkheid etc, dus probeer het gewoon nog ff zo vol te houden! Hou niet zo van pilletjes! @Mir, hou gaat het met het werk? Nog wel te doen? Al gesolliciteerd?
Goed hoor! Met jou? Hoe was het bij revalidatie? (of moest je ergens anders heen?) Welke dag gaan we naar de jonge gezinnen beurs en wie gaan er allemaal mee?
Hier alles goed! met jou? lekker aan het genieten?? revali was weer goed! ze zijn tevreden over mn dag indeling, dus moet zo voolopig verder gaan. Nu wat tips mee gekregen hoe ik de prikkels het beste op kan vangen en verwerken op een verjaardag. Erg makkelijk dus jaa indd wanneer gaan we?? ik ga wel mee hoor!!
fijn dat hij tevreden was! heb je wat aan zijn tips? merk je zelf ook dat het beter gaat? hebben ze nog verder gezocht waar het aan lag of zijn ze het er echt over eens dat het door de pil kwam? lekker weekend! morgen naar de VK en zaterdag wordt het mooi weer smorgens naar me neefje kijken, zijn 3e voetbalwedstrijd dus ben benieuwd dan lekker naar mam en door het dorp denk ik zondag druk dagje, me tante is jarig dus ga er ff heen (moeder van de 2 zwangere nichtjes/zusjes) morgen trouwens ook ff de 12 weken echo regelen
jeej lt gefeliciteerd 23 weken vond het ook super leuk!! het is hier wel echt uitgestorven zeg! haha heb over 2 weken 12 wekenecho en 2 weken erna geslachtsbepaling
lt; super dat je het zo leuk vond!! was echt een geslaagde middag! won; indd een beetje uitgestorven! moeten het maar weer eens levendig maken!
Ik ben er ook Babyshower was inderdaad zeer geslaagd! En nog maar 17weekjes te gaan Won: wat spannend zeg de 12 weken echo, en dat je dan bij 14 weken de geslachtsbepaling al aandurft zeg! Wij hebben het bij bijna 17weken laten doen.. Weet echt nog goed dat meneertje meteen wijdbeens lag en toen ze er een foto van wou maken deed hij z'n beentjes snel bij elkaar, hihi Hier: vandaag jarig dus we zijn met z'n 3tjes wat leuks gaan doen vanmiddag en vanavond komen mijn ouders en schoonouders..
Och meid dat ben ik helemaal vergeten!! Heel het weekend aan gedacht en nu gewoon vergeten! Dus bij deze gefeliciteerd!! Ja met 14 weken is het geslacht gevormd maar als ze het niet zien mogen we de week erop terug komen.. Bij gelani zagen ze het met precies 15 weken overduidelijk! Maar vind het nu wel spannend hoor.. Ben nu wel meer bang dat ze het niet ziet maar maargoed dan hebben we ukkie toch gezien en de week erop gratis en voor niks erbij
Het was echt gezellig gisteren he! Ben blij dat je het ook zo leuk vond LT! Nik: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Denk dat jullie het nu nog lekker aan het vieren zijn. Heb je nog iets leuks gekregen? Ben trouwens ook echt benieuwd naar je tattoo binnenkort! Won: gaat ook echt snel bij jou! Ben echt nieuwsgierig naar het geslacht!