Ja gaat best snel! Alweer 10 weken.. 25% voel me nu weer een stuk beter! Er zitten nog slechtere dagen tussen en ben nog veel moe maar heb zo niks te klagen! Hoe gaat het met ryan? Die groeit dan net zo hard door haha gaat de bv goed? Jaimy een fijne verjaardag gehad? Ik ben vandaag vrij. Moet vrijdag morgen ff paar uurtjes werken. Straks ff lekker lunchen met mam. Heb gister appelmoes gemaakt! Haha die heb ik wel vaker gemaakt maar weer de eerste x dit jaar. Lekker is dat hoor
goede middag! Nik; sorry! erg schandalig maar nog gefeliciteerd met je verjaadag! goed verwend? Hoe gaat het met de rest? Angel; Gabrielle nog zo ondeugend? ik ga mee na de JGB!! wie nog meer!!??? ik denk dat esmée in de 11 mnd sprong zit? ze heeft echt veel wat daarmee over eenkomt.. mjaa toch niets aan te doen :
Hier ben ik ook weer eens.. Nik, van harte gefeliciteerd! Lekker verwend? Wat heb je allemaal gehad? Won, 10 weken, super joh! op naar de volgende kwart! Hoe is het met alle anderen? Hier een spannende vrijdag gehad en een heerlijk weekend! Werd vrijdagochtend wakker met bruinverlies, zo begonnen de vorige miskramen ook dus was meteen in shock! De vk gebeld, de mijne was er niet dus kreeg een invalster, die is bij ons thuis geweest, wat gepraat en uiteindelijk heeft ze een echo voor me geregeld.. Konden gelukkig om 11.10 uur al terecht!! Dus Gien met me mee want manlief zat 180 km van huis.. Zo spannend, en toen ze het echo apparaat op mn buik zette, zagen we meteen een heel mooi kindje die met de armpjes en beentjes aan het spartelen was, geweldig!! Helemaal verliefd! Geen reden voor bruinverlies gevonden, het was ook niet veel, wordt nu steeds minder bruin! Gisteren moest ik natuurlijk naar de vk en zou ik een echo krijgen,dus Gien en ik erheen, kreeg ik toch weer een echo! Zo leuk, weer even naar ons ukje kunnen gluren! Verder was alles goed! Dus helemaal genieten nu.. Afgelopen weekend tegen beide fams verteld, iedereen mag het nu weten! Vandaag op het werk verteld, collega's reageerde leuk, maar baas en bazin vinden het minder, beetje gemaakte leuke reactie! Die denken natuurlijk aan de toekomst en dat houdt in dat ik hen ga verlaten!! Zo heel verhaal, zijn jullie weer even op de hoogte van het reilen en zeilen bij ons..
Wat merk je aan esmee Hon? Die sprongen gaan ook weer voorbij Ik ga ook mee naar de JGB Sann jee das echt schrikken! Maar gelukkig heb je jullie ukje zelfs 2x gezien en gaat alles goed!! Heel fijn! Had je ook wel verwacht hè dat je baas zo zou reageren?! Ach meid wat maakt jou het uit.. Is een goed teken, ze zijn je dus liever niet kwijt Laten jullie een geslachtsbepaling doen of wachten jullie tot 20 weken?
Ik denk niet dat ik mee kan.. Heb die week vakantie en we zouden er nog even tussenuit gaan voordat de baby zich meldt.
won; slecht in slaap komen, vroeg wakker, geen eetlust, heel dedag jengelen, alleen maar bij mij hangen & dr eigen niet kunnen vermaken.. Las hier op ZP dat het met die spong te maken kon hebben.. het gaat indd voorbij! hoe gaat eht verder? San; phoe schikken zeg! Gelukkig is alles goed! gaan jullie ook mee na de JGB? Jamme LT dat je niet mee gaat maar snap het! nog even genieten met zn 3e!
hihihi hee hon hoe is het met jullie? hier een paar weekjes gehad dat ik me niet echt top voelde..! erg moe en slecht slapen etc.. gelukkig is nadine superlief (meestal hihi) vanochtend om de pretecho had er helemaal zin in! maar helaas ligt deze kleine drol nu in een stuit.. bah! maakt gelukkig nog niks uit voor de bevalling enzo maar wel balen wat hij/zij zat precies met het gezichtje in de placenta.. en nog iets.. ben nu 28 weken en 1 dag en had eerlijk gezegd wel weer een dikkie verwacht maar het buikje loopt nogal achter schrik.. dus krijg ik als het goed is een groeiecho via de vk... nou een leuk dingetje is dat ik over 2 weken op 15 okt terug mag komen in de hoop dat de beeb gedraaid is en we dan wel mooie fotootjes kunnen maken hoe is het hier allemaal? hon; zag dat je straatwerk erin ligt mooi! lekker van genieten hihi met dit mooie weer!
hee meis! hier ook alles goed! esmée gaat weer steeds beter slapen jammer dat de kleine in stuit ligt! maar kan nogdraaien! Wel mooie foto's van de pretecho? weet je al wanneer je de groei echo krijgt? wel weer eventjes spannend!
hee! fijn is dat he als het slapen lekker gaat...! hier nu iets minder omdat de overburen aan het verbouwen zijn fijn! not.... heb wel wat fotootjes zal er zo eentje opzetten maar ze waren niet mooi omdat de kleine met het gezichtje helemaal in de placenta zat dus ik mag over 2 weken nog een keer hihi das dan wel weer leuk! weet nog niet, mijn vk heeft nog niks laten horen..
zoals je ziet (dat vage) zit de placenta ervoor en de navelstreng lag precies over het neusje/gezicht.. erg jammer dus.. volgens mij ligt ie nu weer dwars hihi dus hij/zij heeft nog alle ruimte!
ohhhh gien *smelt* wat lieff!!! hon de tuin eindelijk klaar! fijn! ook fijn dat esmee beter slaapt! gien idd niks die geluiden steeds maargoed dat zal ook wel weer ophouden hier komt over 1,5 week de dakkapel.. wordt ruim 4 meter lang! dan kunnen we mooi op tijd beginnen aan de babykamer als we weten wat het wordt nik trouwens je tattoo is echt super leuk geworden! lt angel san mir hoe gaat ie met jullie?
Hey hey! Nik, en hoe ging het laten zetten van je tattoo? Gien, mooie echo! Hier had ik ook een eigenwijsje die met zijn gezichtje half in de placenta lag Wel fijn dat je over een paar weken terug mag voor nog een echo! Wonder en lt, hoe gaat het bij jullie? En de kleine ukkies? Honeyy, zag de foto's van je tuintje op hyves, ziet er goed uit joh! Hier gaat het rustig/af en toe druk Ben aan het genieten van mijn laatste twee weken verlof en dan mag ik weer gaan werken.. Jippie! *kuch* Ondertussen al 6 sollicitaties de deur uit gedaan en vandaag van 1 een afwijzing gehad.. Ben benieuwd hoe het met de rest gaat en ondertussen kijken we gewoon weer verder. Kleine vent doet het ook super Groeit als kool en het is een flink ventje al! 19 oktober ( lekker ook nog eens in me eerste werkweek ) krijgt ie zijn tweede prikjes, die mag papa lekker gaan doen :-$ Ben benieuwd wat ie weegt zal me niks verbazen als ie dan rond de 7,5 kilo zit :-$ En Jaimy doet het ook super Grote meid.. haha wat een verschil is dat dan weer met Ryan maar ze is zoooo trots op haar kleine broertje ( en zoooooooooo eigenwijs de afgelopen twee dagen ).
@Gien, ahhh, ons lieve buurneefje/nichtje!(L) @Mir, wat gaat dat dan snel zeg, alweer aan het weer.. Hoop voor je dat je snel ergens wordt aangenomen! Zoo, dan groeit je kleine man wel hard zeg! @Won, begin je al een beetje te groeien? @Lt, gaat het bij jou ook nog? Hier is de bloeding gelukkig met 5 dagen gestopt! Heb afgelopen donderdag (of vrijdag, ben t alweer kwijt!) voor het eerst het hartje gehoord thuis, met de dopler (toch gien?) van Gien.. heerlijk zeg.. ging zo snel en met een mooi ritme! Helemaal super! Zou iedere dag wel willen luisteren zolang ik niets voel, maar probeer me in te houden.. geloof dat het niet heel goed is, of zijn dat maar praatjes? Verder gaat alles zn gangetje.. Heb ontslag genomen op mn werk, per 1 november ga ik nog 3 dagen in de week werken en per 1 december stop ik helemaal! Mir, baan voor jou? Management assistente?? (weet niet wat je precies doet) Trouwens veel te ver denk ik.. Kwaaltjes worden gelukkig langzaamaan wat minder, misselijkheid neemt steeds iets meer af.. ben alleen nog wel onverminderd moe.. Maarja.. dat vind ik niet zon erge kwaal. Heb nu al helemaal zin in als ik de kleine smurf ga voelen!
hee meiden! wat is het hier rustig zeg! Hon; zag op hyves dat je lekker een dagje naar de efteling bent.. ben benieuwd hoe esmee het vond hihi nik; is je tattoo zetten meegevallen? ben benieuwd hoe hij geworden is! met naud alles goed? word ook alweer groot he! mir; hoe is het met je 2 boeven.. alweer bijna aant werk he, hoe gaat het met solliciteren? sann; gaat goed? lt; voel je de kleine al goed schoppen nu? en hoe is het met je harde buiken..? won; voel je je weer wat beter? ben benieuwd of ze echt al zo vroeg het geslacht kunnen zien.. angel; gaat het weer een beetje met die ondeugende G? hihi hier; kamertje van n is zo goed als klaar.. zo leuk geworden vind ik zelf dan hihihi echt een meidenkamertje xxx gien