dankje nik en young!:d oh ja klopt allerheiligen ja.. zou wel mooi zijn als de kleintjes dan geboren worden!
Won; wauw wat een mooi pakje!! mooie kleur! wij krijgen een doopjurk van ons mam had tijd terug bij Lollypop al hele mooie zien hangen dus tegen die tijd eentje uitzoeken! Nik; ja geloof best dat je dat allemaal zelf wilt doen! toch iets speciaals! wat fijn dat je nu een site gevonden heb! gelukkig! Young; o ja klopt aller heilige! zal inderdaad een zware periode voor je zijn! *knuff* Haha een vriend van F. die blijft volhouden dat de kleine de 5e geboren word. - dit roept hij echt al maanden - dus deze week maar eens even afwachten! xx
Wie weet Hon! T. riep al vanaf het begin dat het 6-8-10 zou worden.. Hij moest die dag werken en zei s'morgens toen hij wegging 'nou ik hoor je vanmiddag wel'.. Om 10.00 uur had ik hem aan de tel .. Kom morgen weer kletsen meiden xx
Ben benieuwd hon! Of die vriend gelijk heeft.. Vrijdag al wat zal ze knap zijn in haar jurkje! Ze hebben zo'n leuke doopjurkjes, helaas voor jongens niet X
Jeeej net een bestelling geplaatst bij www.made2order.biedmeer.nl 2 waskussenhoezen en 1 naamkussen Helemaal happy, over +- 2,5 weken zou ze het klaar hebben, dan krijg ik de foto's en als het resultaat bevalt dan kan ik het geld overmaken en stuurt zij het op
Hey meiden! Ik haak halverwege weer in, heb vluchtig terug gelezen en hier en daar wat gereageerd maar heb een druk weekend achter de rug gehad dus niet alles bij gehouden.. Solly! Nik, Wauw! Mooie babykamer!! Gefeliciteerd met je 18 weken! Young, Fijn dat je toch je zoontjes heb kunnen spreken en zien! Doe rustig aan! Wonderbaby, gefeliciteerd met de doop van jullie kleine man! Wat zag hij er super knap en lief uit!! Ik ga stemmen op jullie kleine man Miracle'90, hoe gaat het bij jou ? Gien, Hier gaat alles goed! Vandaag mijn jaarcontract getekend bij mijn werk dus ben helemaal happy! Met Jaimy gaat et ook super goed, ze is weer helemaal beter! Ze word idd groot, soms zit ik ook ff echt naar haar te kijken en dan denk ik echt van... Jeetje meid, wat groei je hard ! En wat word je snel groot en zo wijs ook. Hier zijn de vruchtbare dagen idd voor bij, ik zit nu op 7 dagen voor mijn NOD dus ik ben benieuwd. Maar ga er weer niet van uit, dat lijkt me het beste.. Wanneer ga je na de HA voor je ongie? Ik weet dat je cyclus idd van slag kan zijn door BV, heb zelf ook BV gegeven maar ik werd wel ongie... Zo ik ga onderuit op de bank, af en toe laptoppen tussendoor Ben helemaal vrolik vandaag want heb me jaarcontract getekend op het werk. Als deze afloopt krijg ik, als alles goed blijft gaan ( waar ik wel vanuit ga ), een vast contract! Maar goed, dat is een jaar verder
Nik van Cottonbaby hebben ze alles in diverse kleurtjes.. Hierbij een link (hij is marine met sterretjes) Aankleedkussenhoes sterren - vanaf 29,95 EUR - Aankleedkussens en -hoezen - Villa uk
@honeyy: Komt toch wel snel dichterbij hé meid @Miracle08: Wat fijn dat je je jaarcontract hebt getekend! Proficiat meid! Hier doen we zoals bij de andere zwangerschap weer een gokwedstrijdje in ons stamcafé (café van mijn oudste broer). Iedereen mag voor 1,50 een gokje wagen op geboortedatum en geslacht van de kindjes. Degene die juist is of er het dichtste bij zit wint dan het geld...
Lt; haha ook wel leuk! tja ben echt benieuwt hoop van wel hihi want dan is ze er eerder! kan niet meer wachten maar andere kant moet ze toch nog even door groeien! Leuk weekend gehad? Won; klopt! voor meiden indd. veel leukere / mooiere jurken.. vind een jongen in een doopjurk ook een beetje vreemd.. (A) |Je heb een mooie dag gehad? Nik; ben benieuwt naar de hoezen! plaats je hier ook een fototje? Miracle; gefeliciteerd met je jaarcontract!! fijn dat je meisje weer beetje opgeknapt is! Young; hihi ben benieuwt! waar staan de meeste stemmen op? Pff.. eerst is F. het wel mee eens met het dopen en nu in een keer niet meer..hij is zoooooooooooooo chagrijnig.. net afwassen hij afdrogen, is er 1 mokje niet goed schoon word hij helemaal boos..:s krijgk opmerkingen als; je doet heel de dag geen k*t t enigste wat je moet doen is het huis schoonhouden en zelfs dat ken je niet.. GVD dat is het enigste wat ik nog niet gedaan had.. rest alles aan kant! grr.. heb ook wel even mn grote mond open getrokken hoor! (A) hallo, staat geen fatima op mn hoofd, en heb ook geen schort om!! Zijn jullie mannen ook zo chagrijnig geweest ofzo? pffff
Honey, herkenbaar. Hier is D. soms nog zo. Wat dat betreft is hij een erge perfectionist en wij hebben daar menig woorden over gevoerd. En ja..als mannen chaggerijnig zijn.. Pff kun je ze beter laten
LT bedankt voor het meezoeken lieverd, maar heb net een bestelling geplaatst voor 2 waskussenhoezen! Hon ik ga hier zeker foto's plaatsen als het kamertje is aangekleed Komt helemaal goed... En wat betreft mannen... Denk dat ze allemaal wel eens zo kunnen zijn, hier ook namelijk!!
@honeyy: Voorlopig zijn bijna alle datums anders (maar wel regelmatig 6 dec, 24 dec, 25 dec, 31 dec, 1 jan) en van geslacht zijn er momenteel 17 keer jongens en 14 keer meisjes gegokt... Volgens mijn heeft jou partner last van zwangerschapshormonen hoor Wat denken jullie: wanneer komen mijn ukkies en wat zal het worden? Bij deze nog eens het is een één-eiige dus jongens of meiden
@honeyy: Ik moet 3 november weer voor controle en een groeiecho naar het ziekenhuis, dus ben beneiuwt of ik dan ook weer wat nieuws hoor over hoe en wat, want het houd me nogsteeds bezig.. ik wil gwn weten wat er nou straks gebeuren gaat.. en hopelijk weet ik dat voor de 34 weken zou wel fijn zijn
Won: gefeliciteerd meid met de doop van jullie mannetje! Hij zag er superstoer uit! En wat een geweldige schoentjes! Miracle08: Gefeliciteerd met je jaarcontract! Super!!! Youngmom: Ik gok meisjes! Je weet het zelf ook niet? Wat een leuk idee met het gokken op wat het wordt. Hoe voel je je ondertussen? gaat het al wat beter? Nik: Je hebt het gevonden? Leuk! Ben heel erg benieuwd! Wat een mega leuk kamertje voor jullie mannetje. Buikje nog steeds een stopje? Hon: Dat zou wel een speciale datum zijn dan de 5e! Ik ben heel erg benieuwd! Mijn kado'tje ligt al te wachten op de kleine prinses hihi! Wow zie F. dat? Jij moet rustig aan doen hoor gekkie! Hahahaha die opmerking staat er fatima op mijn hoofd! GEWELDIG Hoe voel je je verder? Alles is nog wel lekker rustig? Lt: waar ben je toch heen meis? Hihi zo druk druk druk? Gien: Nog steeds geen ongi dat duurt echt wel erg lang!! Jullie willen wel het liefst nu weer voor een kleintje? Hier: Nog geen ongi te bekennen! (afkloppen) Heb 2 dagen ongi buikpijn gehad, vandaag niets. Meestal komen de duivels 's nachts kijken dus ben benieuwd of we vanacht wakker geschud worden. Heb een vaag vermoeden van wel..... Heb gister weer een mail van mijn baas gehad, ze wou mij er even aan herinneren dat ik verplicht ben iedere week wat te laten horen. Ik stuur haar om de zoveel dagen een e-mail Ze staan zelfs in mijn verzonden items, en zij vind dit een raar verhaal! Ik heb ze naar der toegestuurd ben benieuwd of ze nou nog zo een grote mond heeft!
Wow ik merk wel dat ik wat vaker moet komen kletsen, iedere keer die lap tekst van mij ertussen door Hahaha!
Goedemorgen meiden Heel eventjes snel tussendoor want ben op mijn werk... Young ik denk dat er bij jullie 2 meisjes gaan komen, wat heb je zelf voor een gevoel?! Hier vanacht wel echt onwijs slecht geslapen Om half 4 viel ik in slaap, toen ging om 6.15uur de wekker van vriendlief dus was ik weer wakker Vanavond weer naar de VK Ik ben eens benieuwd, ik weet niet of ik mijn baarmoeder voel, dus hoop dat zij me dat vanavond kan laten voelen. Ik ga even snel verder, ik reageer straks uitgebreider!! xxx