Mir ik heb een voorgevoel maar zoals ik in m'n berichtje zeg, zeg ik dat pas achteraf of ik het goed had Angel hier ook kapotte billetjes gerrem wat doe jij erop? Heb al van alles geprobeerd maar het wordt niet minder helaas, lijkt wel erger. Hij poept soms ook om het kwartier een beetje en doe echt gelijk verschonen met een dikke klodder sudocreme. Heb ook al maïzena geprobeerd maar werkte niet.. Zinkzalf beet 'm echt en die spray van zarqa die werkte best wel alleen die heeft meneer kwijt gemaakt pff Hon je bent dus wel goed op weg! Fijn hoor! Nu je geestelijke vermoeidheid nog! Hoop dat je daar snel verbetering in krijgt want dat lijkt me juist nog het zwaarst.. Hier geef ik gelani gewoon alles. (wortelenstamp kun jij zeker al geven hoor! Mag ze best, is gewoon aardappel met wortel ) Geef hem ook gewoon gekruid gehakt of waar ik ook zout op heb gedaan. Ook lust hij al licht pittige dingen. Vond ik ook al vroeg lekker dus denk dat dat geen kwaad kan. (zou daar bij esmee nog wel mee wachten maar wou ff aangeven wat ik nu doe ) Hier komt morgen de donkey, heb gekeken tussen welke tijden, mogen jullie raden hahahaha Tussen 7:00 en 8:00 dat zijn toch geen tijden! Pff 1 voordeel, ik kan dan wel lekker met 'm naar de c1000 wandelen om boterhammen te halen haha
won; nou ze waren optijd met je donkey! haha wel koud vandaag he? gister heeft ze ook pasta op.. nou ze vond het heerlijk!! dat hij licht pittig al eet zeg! ik vind het echt moeilijk bij Esmée ook al mag ze alles! vandaag weer na CB geweest! met 9.6 kg en 72 cm is Esmée weer helemaal goedgekeurd! prikken vielen erg mee! ze gaf bij de eerste geen kik en keek alleen beetje moeilijk.. bij de 2e was het nog geen minuut mopperen, ze kroop daarna weer vrolijk rond dus het zal wel meevallen Ook vertoont ze al veel peuter gedrag. zoals bijten, 's nachts wakker worden, klets al te veel en loopt met dr aantal tandjes voor.. tja wat ik kan ik er aan doen?? (a) ik mag haar alleen niet heel de dag haar beker geven.. moet zelf momenten kiezen op de dag.. maar ik weet tocdh niet wanneer zij dorst heeft?
Hon, hopen dat het snel beter met je gaat!! Leuk dat Esmee (heb het streepje zo even niet) al peutergedrag begint te vertonen, krijg je handen helemaal vol aan zon kleine boef! Won, dat is zeker vroeg.. Heb je al gewandeld? Het is nu niet bepaald het ideale weer Jullie geslachtsbepaling schiet al op zeg, nog een weekje.. Spannend hoor!! Ben benieuwd of je gevoel klopt! Hier gaat het steeds beter!! Heeerlijk! Was bijna vergeten hoe lekker het is als je zon stuk fitter bent en het warme eten weer begint te lukken en te smaken! Heb vandaag afspraak gemaakt voor de 20 wekenecho!! Wij mogen 23 november om 13.30 uur.. Heb er zin in!! Ben dan 19 weken en 6 dagen. Nu over 5 weekjes hebben we m gewoon al gehad! Hoop zo dat alles goed is met de kleine.. Verder weten we (als de kleine er een beetje naar liggen wil) nu over 5 weekjes al wat het is, kan bijna niet wachten! Wat een somber weer he, bah! T werken wil ook gewoon niet, mn printer is helemaal vastgelopen en nu kan ik niet verder met wat ik af wilde maken, zucht! En heb er ook geen zin meer in, zou het liefst me bedje in duiken! *klaag* haha Straks lekker hutspot maken, daar is het het weertje wel voor!
hee meiden! zooo we moeten echt weer wat meer energie gaan steken in elkaar het is hier zo uitgestorven! san; lekker joh nog maar een paar dagen werken in totaal.. super! en dan lekker genieten! wanneer ga je met je babykamer verder? hon; fijn dat het weer wat beter met je gaat (revalidatie) tis ook niet niks he wat er met je is gebeurd... tot wanneer moet je nou wachten met een evt 2e? wat een mooie foto weer op hyves van je meisje,. het is echt een mooi wijffie! naomi; mooi buikje al joh, en het geschop ook al meer geworden? snap isabel het een beetje, ze is nog wel jong he, nadine vind het helemaal leuk (baby's dan) maar dat er echt eentje komt zal ze wel niet snappen haha nik; leef je nog? ben nog steeds benieuwd naar je tattoo... wat word naud alweer een bink hej zag ik op hyves, 7 maand alweer! verder alles goed? won; meid super dat je het hartje hebt gevonden zo fijn he! ben ook erg benieuwd naar wat jullie krijgen.. mijn gevoel zegt wel een meisje dus spannend.. heb je (lichte) voorkeur? nog een paar daagjes krijgt Gelani een stoere jongenskamer? of maak je een nieuwe babykamer... lt; jou heb ik al heeeeel lang hier niet meer gezien! hoe is het met Jaimy en jezelf natuurlijk.. nog last van harde buiken? nog wel aan het werk? vind jij het ook zo hard gaan bij de 2e? pff het vliegt gewoon! kamertje van Jaimy al klaar? mir; ben je alweer aan het werk? echt waardeloos zeg dat je die laaste maand nog moet werken.. hoe is het gegaan met Ryan zn prikken of krijgt hij ze nog.. ook stom dat je geen vrij kreeg... (las zoiets toch?) al een nieuwe baan inmiddels? angellove; hoe is het bij jou? gabrielle dus nog steeds een boef hihihi Nadine zegt het nu zelf ook 'boef' het is echt een lekker wijffie! jullie nog geen kriebels voor eentje erbij? nou volgens mij heb ik iedereen wel gehad hhaha hier; gaat alles goed, alweer 31 weken vandaag tjeee.. nog maar 9 weken als het meezit! hoop het echt en dat ik niet met de kerst ofzo aan de gang ga hahaha verheug me nog steeds op dat kerstdiner van Sann natuurlijk... zal even een fotootje spammen van me buikkie oja en van nadines kamer, (nog niet af hoor) liefs
hee gien! wat een mooie buik!! officeel moet ik tot juni wachten. We hebben in januarie een gesprek en dan kaart ik het even aan! ales goed verder? eventjes iets geks.. ik ben donderdag ongi geworden, maar moet niet vragen hoe!! buikkrampen, kon niet normaal lopen en moest het gewoon " wegpuffen" zo veel pijn!! ook verloor ik ipv bloed, flinke stolsels.. SORRY VOOR DETAILS!! maar zoo vreemd! heb dit nog nooit gehad.. iemand die dit ook heeft? of heeft gehad? het is altijd normaal geweest, nooit geen krampen enz. kan natuurlijk altijd een keer maar vond het wel vreemd.. gaat alles goed met de rest vd meiden?? Sann; hoe gaat het met jou? nog paar weekjes tot de geslachtsbepaling! heb je een voorgevoel? X
Ik kom voorbij gezwaait, wel gelezen maar doe morgen reageren lig nu lekker al in bed na een drukke werkdag.
Gien leuk hoop dat ze het ziet! Heb al van meerdere mensen goede verhalen gehoord, nu 1 met 13+3 100% zeker dus ben benieuwd met die 20 wekenecho haha Met 14 weken is het geslacht officieel klaar dus dan zit ik met 14+2 wel op safe.. Ze heeft het nieuwste echo apparaat en ziet alles super duidelijk. Nog geen leuk kamertje gevonden voor gelani, wacht ook ff af wat het wordt. Hon, ben benieuwd naar je gesprek in januari Maar zou serieus eens navragen bij de HA/vk weet ook niet aan wie eigelijk, of dit wel goed is?! Lijkt me echt niet goed zoveel pijn en van die grote stolsels.. Misschien aan de gyn vragen.. Jullie gebruiken condoom toch? Want dat was niet wat ik dacht.. Een mk zeg maar denk ik niet Mir zwaai zwaai!
@Gien, volgende week of die week erop denk ik verder met de babykamer, heb er helemaal zin in!! Lekker behangetje uitzoeken.. Leuk leuk! @Hon, wat een vreemde dingen zeg, ik dacht inderdaad net als Won meteen aan een miskraam, maar dat kan dan niet.. Zou het misschien even afwachten tot een volgende ongesteldheid, als het dan weer zo is zou ik toch wel even navraag doen bij de verloskundige of HA. Ja, morgen nog 4 weekjes, heb er helemaal zin in! Hoop echt dat alles goed is met ons ukje en dat het uiteraard zijn/ haar beentjes spreidt! Ja, heb al vanaf het moment dat ik zwanger was een voorgevoel, a girl! Geen idee waarop dit gebaseerd is, ik heb namelijk altijd geroepen dat ik graag een zoontje wilde omdat ik altijd al een broertje wilde hebben.. Heb namelijk 1 broer die 16 jaar ouder is dan ik en toen ik 8 was ging hij het huis al uit.. Dus heb hem verder weinig bewust mee gemaakt thuis. Verder een vrouwenhuishouden bij mij thuis! Maar het maakt me echt helemaal niks wat het wordt, als het maar gezond is. Maar op dit moment zegt me gevoel dus een meisje, maar geeeeen idee of dit klopt! We wachten het af.. A zegt juist een jongentje, dus ben benieuwd! Won, jij morgen, ben zo benieuwd wat het wordt of je het mooi kunt zien.. Je hebt hem pas om 19.00 uur zie ik, moet je heel de dag nog wachten, argg! haha.. Laat het dan maar snel weten!
Won; we gebruiken indd condooms.. maar mk zou toch niet kunnen? hou het gewoon maar even in de gaten! Gefeliciteerd met nog een zoon!!!!!!! hoe gaat het met de rest vd meiden? beetje stil hier
@gien: isabel snapt er nog niets van is ze ook nog veel te klein voor hihi. ze vind andere kinderen geweldig dus dat zal wel goed komen ik voel een paar keer per dag een schopje hihi echt veel is het nog niet. de rest even een zwaai! heb vandaag een bekkenband gekocht en jeetje wat een uitvinding! binnenshuis ga ik hem niet gebruiken dan is de pijn te doen en te beperken maar als ik een klein stukje buiten moet lopen is het erg fijn! ik kan nu 10 minuutjes buiten lopen zonder te vergaan van de pijn en dat is toch wel erg lekker!!
ja het is erg stil hier!! wauw je bent alweer 32 weken! wat vliegt de tijd toch voorbij he hoe voel je je??
goede avond nog heel even meid dan is je kleine meisje alweer 1 jaar oud! heb trouwens erg leuke fotos van isabel met onze hond zal er zo eens 1 plaatsen
haha ja wel jammer maar misg komt het wel weer dank! gaat hard he voel me goed hoor! met jullie ook alles goed? wat een leuke foto!
hier alles goed hoor!! met jullie? naomi; leuke foto!! ja alweer bijna 1 phoe.. het jaar is echt zo vlug gegaan! gien; staat de babykamer al klaar? Mir; nog 1 weekje bij je oude werkgever toch?? X