Hier gaat ook alles goed, lekker rustig aan Honeyy, zag weer mooie foto's van jullie knappe meid op hyves! Zou eigenlijk idd nog twee weken zijn maar omdat het solliciteren niet op schiet ( er is gewoon weinig in aanbod ) heb ik vorige week het 3 uurs contract getekend en aanvullende ww aangevraagd. Zo heb ik iig inkomen, maak kans op misschien toch meer uren en zo niet heb ik weer wat speling in solliciteren ( wat ik ondertussen gewoon blijf doen ) Naomi, wat een mooie en lieve foto! Happymommytobe, welkom! Hoe gaat het met lt?? Heb haar al ff niet gzien.. En wonder, sanne en angel hoe gaat het bij jullie?
Goeiemorgen! Miracle: wat fijn dat je een contract hebt kunnen tekenen! Wat ga je precies doen? Dit zal de enige keer zijn denk ik dat ik blij ga worden als ik ongesteld wordt, haha. Hoop vandaag ongesteld te worden, zodat we daarna kunnen beginnen met ronde 1! Hoe oud (of jong ) zijn jullie eigenlijk?
@happymommytobe: welkom!! ik ben 24 en zwanger van ons 2e kindje hopelijk wordt je snel ongesteld dan kunnen jullie gaan beginnen @miracle: fijn dat je in ieder geval wat meer speling hebt kunnen maken zo. hopelijk vind je snel een leuke baan!! zo hier vannacht voor het eerst alleen geweest!! mn man zat in venlo (werk) en was om 11 uur pas klaar, voor dat hij hier is is het dus 1 uur en om half 6 zou zn wekker weer moeten gaan om weer naar venlo te gaan dat vond ik een beetje onverantwoord dus hij heeft daar een hotelletje genomen. heb echt giga slecht geslapen maar ja is gelukkig maar eenmalig.
Hoi ! Wat leuk, 24 jaar en een tweede! Kan me wel voorstellen dat het even wennen is om dan onverwachts een nachtje alleen te zijn.. ik slaap dan ook altijd super onrustig! Mag ik vragen wat je verder doet? Studeer je nog of werk je? En hoe vind je het om zo jong moeder te zijn? *ikduimdatikvandaagongesteldword*
ik werk 16 uur per week in de thuiszorg, deed een opleiding van 2 jaar (BBL) voor verzorgende IG maar vanwege bekkenklachten moeten stoppen aangezien ik ook niet meer kan werken sinds een aantal weken. volgend schooljaar begin ik weer opnieuw aan de opleiding. ik vind het geweldig om zo jong moeder te zijn heb dat altijd al gewild!! het lijkt me heerlijk om zo lang mogelijk veel met je kids te kunnen doen. mijn moeder was ook jong en vind dat echt heel leuk! (mn moeder is nu 49 en al 3 jaar oma van mn nichtje hihi)
Oh echt leuk joh!!! Echt leuk om te horen! Ik twijfelde altijd om eerst m'n opleiding af te maken, maar dan is er altijd wel een excuus om te wachten.. Ik loop nu stage tot eind januari en dan van februari tot juni afstuderen en dan ben ik klaar. Heb op deze stageplek al wel een optie om af te studeren en een baan aangeboden gekregen, dus dat is wel fijn! Hoop alleen dat dat niet veranderd als ik zwanger ben straks...
hoi meiden! naomi; haha herken dat wel ja, als mijn man laat thuis is kan ik al niet goed in slaap komen.. maar vorige week was hij een beetje ziek en hij snurkte zo verschrikkelijk dat ik gewoon op de bank moest gaan slapen! toen had hij van mij wel in een hotelletje mogen zitten hihihi @mommy; welkom duim mee dat je ongi word vandaag! spannende tijd he.. nu gaat het echt beginnen hoe oud ben jij? ik ben 23 en ook zwanger van de 2e... echt super om jong mama te zijn vind ik! echt genieten... @miracle; toch wel het contract getekend? ja je kan ook beter doorwerken dan dat je een gat in je cv hebt straks dat is ook zo.. maar tis gewoon naatje dat je niet mag blijven! gaat het goed met de kindjes? @ hon; bijna de vjdag van je meisje! pff gaat hard he vond ik ook maareh... n is alweer bijna 2!!! helemaal niet normaal hihi nog nieuws verder hier? oja vk geweest, alles was goed! kleine ligt nu met het kopje naar beneden dus is super.. had een nieuwe vk, ging wel maar nadine vond het helemaal niks haha ze mocht niet aan me zitten maarja is toch nodig he! liefs gien
Hi Gien, oh dat is echt jong ook inderdaad, 23 en 2e kindje al! Wat spannend! Nog maar 7,5 week joh... Weet je al wat het gaat worden? Of moet het een verrassing blijven? Ik ben 22 (juni) en wordt dus de eerste. Nog niet ongi... (voor eerst in m'n leven dat ik daar naar uitkijk ... )
Happymommy, ik ben 21, heb een dochtertje van 3 en een zoontje van nu 3 en halve maand. Ik vind het heerlijk, zo jong mama zijn! Werk op dit moment als verkoopmedewerkster bij de trekpleister. Ik duim dat je ongie gaat worden vandaag Gien, tis idd een naaiestreek maargoed met de kids gaat alles goed! Alleen bv ging niet zo goed, na twee weken elke 2 uur aanleggen en extra kolven heb ik besloten fv bij te geven en dat gaat nu super! Smorgens en savonds bv en tussendoor 2 flessen.
Echt leuk om te lezen dat jullie er zo van genieten om jong kinderen te hebben! Ik krijg er steeds meer zin in! Oh echt verschrikkelijk, kan me echt niet meer concentreren nu ik weet dat we ervoor gaan... zit nu ook stiekem te internetten, want zit op stage
Heey meiden, Ik heb ook al een tijdje niets laten weten, omdat het hier zo rustig was, keek ik niet eens meer! Maar zag nu opeens weer leven, jeeej! Mir: wel verstandig dat je toch voor die paar uurtjes getekend hebt. Dan kun je vanuit daar toch verder solliciteren en zit je niet helemaal zonder werk. Maar het blijft natuurlijk een rot situatie voor je! Hoe gaat het verder met Jaimy en Ryan? Zag trouwens op de foto's op Hyves dat zijn babyacné bijna weg is, toch? Fijn voor jullie dat het nu wat stabieler is met fv, krijgt hij gewoon de standaard? Gien: 32 weekjes, gaat snel zeg!! Je hebt ook echt een mooie buik zeg. Ben ook heel benieuwd naar de babykamer! Krijg je nu nog groeiecho's of doe je misschien nog een pretecho? Je kan straks ook met Sann mee, leuk leuk! Hon: hoe gaat het met de voorbereidingen voor je meisjes verjaardag? Volgens mij heb je het er heel druk mee, als ik zie hoeveel mensen er komen.. HappyMommyToBe: welkom! Ik ben 21 en we hebben een meisje van 14 maanden (precies vandaag ). Wat leuk dat jullie snel aan de eerste ronde gaan beginnen. Hoop voor je dat je snel ongesteld wordt! Ik ben ook wel benieuwd hoe het met de rest van de meiden gaat. LT, Nik, Won? Gaan we trouwens nog naar de Jonge Gezinnenbeurs? Ik heb er nog een kortingsbon van thuis gekregen.. Hier is ons meisje wat huilerig en heeft wat verhoging van haar spuitjes van vorige week. Ze lag al om 18.00 uur in bed, ze was helemaal op. En ze heeft nu ook wat rode bultjes op haar wangen, ik denk ook van de prikjes. Maar ik ga weer stoppen, mijn vriend en ik hebben nu samen een hobby gevonden. We zitten nu iedere dinsdagavond bij de schietvereniging..
happymommytoBe; welkom!! ik ben 23 en heb een dochtertje esmée.. volgende week word ze alweer 1! phoee.. en ongi? ook ik vind het heerlijk jong moeder te zijn! echt genieten van mn kleine lieve draak!! mir; tja indd zo heb je teminste iets! gien; gaat echt super vlug! indd N alweer 2! phoe.. ze word nu zo wijs en zegt al best wel wat! vandaag riep ze; Beertje! ze heeft zon speelgoed beer waar muziek uit komt.. zo lief! ze kan dr eigen nu goed duidelijk maken! baby is eraf Angel; echt waar??? wat leuk samen schieten!! ik had nog even een bericht op hyves / FB geplaatst en zit nu op de 55 man.. dus valt nog mee! hoor van veel mensen gewoon niets.. die mn bericht wel lezen.. toch kleine moeite? mja.. wat zonde dat ze er zon last van heeft! Esmée slaapt de laatste paar dagen echt slecht!! zodra ze ligt word ze krijsend wakker! grijpt na dsr oortjes en in dr mondje.. maar lijkt me sterk dat er weer een tand aan komt.. ze heeft er al8!! zou ook niet weten welke de volgende zijn? ik wil ook wel mee na de beurs! Volgens mij ging won ook mee? wie gaat er nog meer mee na de jonge gezinne beurs???? XX
Angel, met jaimy en ryan gaat het super! Ryan was vandaag alleen niet echt in zijn hummetje, mopperig, kort slapen, wilde vanmiddag zijn flesje nniet helemaal en de bv van toen straks ging ook met moeite. Ook kwijlt hij enorm veel, dacht even misschien een tandje maaar kon in zijn mondje nog niks zien. Hij krijgt nu idd gewoon nutrilon standaard, doet ie het goed op :F De baby acne is idd helemaal weggetrokken, hij heeft weer een mooi gaaf huidje Schietze vanaaf! Honeyy, jee nog een weekje en dan wordt jullie meisje 1 jaar! Gaat snel he Hebben jullie ook FB? Heb jullie volgens mij alleen op hyves..
Hooi Hoe is het bij jullie? Ik ben nog steeds niet ongi Meestal komt ie dag 27 of 28 maar nu is het al dag 29..... zucht.... Ben sinds dinsdag ook niet zo lekker, erg duizelig en misselijk... vandaar dat ik ook niet veel reageer, het scherm maakt me duizelig! Hopelijk word ik snel ongi!
heb je al wel een testje geprobeerd?? weet niet wanneer je bent gestopt met de pil of andere ac maar als dat vorige bloeding is geweest kun je best al eens zwanger zijn
Nee was sowieso niet meer aan de pil, maar wel nog gewoon condoom.. dus zou wel heel raar zijn... toch?
hmm ja dan zou het inderdaad raar zijn, tenzij hij gescheurd is! maar dat zou je wel gemerkt hebben denk ik... hopelijk komt hij toch snel dan ben je van de onzekerheid af!
Ja dat zou wel heel toevallig zijn.. gaat namelijk al 5 jaar goed haha! Ik hoop dat ie snel komt indd! Hoe is het met jou? Binnenkort 20-weken echo, spannend joh! Wil je weten wat het wordt?
ja wij willen het zeker weten iedereen mag het trouwens gewoon weten van ons hihi was bij isabel ook zo en beviel ons wel goed. ik ben wel heeeeel benieuwd, maar als het maar gezond is dan ben ik tevreden!