I hope so! Voor de rest is het echt rustig hier in het topic he.. ben benieuwd hoe het met de rest is!
Oh dat is wel heel snel inderdaad zeg! Dat is het wel weer het voordeel van jong kinderen krijgen.. je hebt gewoon meer kans om sneller zwanger te raken!
tja geen idee of dat nu echt veel zal schelen.... er zijn ook genoeg jonge meiden die heeeeeel lang moeten wachten
Goeie aaf! Hier was ik bij Jaimy in de eerste ronde meteen zwanger, bij Ryan duurde het 5 maanden. Leeftijd wil idd ook niets zeggen, kennisje van ons is bijna 2 jaar bezig geweest ( was 21 toen ze begonnen ) en is uiteindelij zwanger geraakt via ivf.
Oh dat lijkt me echt zo ontzettend zwaar als je die medische mallemolen in moet he... vreselijk! Wel zwaar respect voor die mensen die dan niet opgeven! Maar jij wel er dan ook wel snel bij steeds Miracle!
goede avond! Wat een leven in een keer zeg!! Hoe gaat het met iedereen? Mommy; Ik ben niet erg snel zwanger geworden. Wij hebben er 13 maanden overgedaan. Ik had een erg onregelmatige cyclus die het dus niet erg makkelijk maakt! Nog steeds geen ongi? was je al wel van de pil af? Mir; ik heb Facebook!! zal je eventjes opzoeken! alles voor esmée haar verjaardag is binnen! Komt nu wel erg dicht bij! Wat is een jaar toch snel gegaan.. phoe... veels te snel! Xx
Goeiemorgen! Spannend dat je meisje bijna jarig is Honey! Nog steeds geen ongi.. ben al bijna 2 jaar van de pil af... dus dat is wel fijn. Maar ik houd er inderdaad ook zeker rekening mee dat het langer kan duren.
Zo, daar was ik ook weer eens.. Hon, wat leuk, je meisje bijna een jaar! Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden, alle cadeautjes en aandacht enzo.. Mommy, al ongi geworden? Lastig als je er zo op zit te wachten.. Hoop voor je dat het snel komt/ er al is. Won, hoe is het met jou? Weet je al wanneer je de 20 weken echo hebt? Hoe is het met alle anderen? Hier gaat het zn gangetje.. Voel me fitter dan ooit in de zwangerschap, dus dat is heerlijk. Alleen lekker verkouden nu hoop niet dat ik helemaal ziek ga worden zoals mn mannetje.. Vandaag over 2 weekjes de 20 weken echo, ik ben zoooo benieuwd. Kan niet wachten, hoop zo dat alles goed is.. Nou, fijne dag allemaal.
hier dinsdag de 20 weken echo kan niet wachten!! verder gaat het hier niet echt geweldig. gisteren te horen gekregen dat mn contract niet verlengd wordt ivm financiele crisis op het bedrijf en dan kunnen ze mij niet houden in de ziektewet.... en tja die bekken wordt er ook niet beter op met isabel gaat het wel super goed! ze zit in haar 11 maandensprong pffffff. ze heeft ook giga veel last van hoektanden/kiezen die door aan het komen zijn wat snachts nog weleens tot een gilbui leid, gelukkig gaat ze meestal na dentinox weer slapen!
happy; kan je niet gewoon zwanger zijn? Sann; nog 2 weekjes spannend hor! heb je een voorgevoel? Naomi; he balen dat je contract niet verlengd word!ga je nu verder solliciteren of na de bevalling? hier dus druk bezig met esmée haar verjaardag! ben zo benieuwd hoe ze het vind! ze heef tonder tussen al 2! kiezen! zo sneu! ze heeft er best last van gehad! Met de rest alles goed? X
@honey: morgen is je meisje alweer jarig! geniet ervan meid zielig 2 kiezen! isabel heeft 1 hoektandje, ook erg veel last van gehad. en overal bobbels van kiezen nu en ook daar flink wat last van maar ja hopelijk is het snel voorbij! nee ik kan niet verder gaan solliciteren want ik kan en mag nu niet werken met mn bekken. dus ik blijf in de ziektewet en solliciteer straks na de bevalling wel weer.
Hee meiden, @Sann: oeh spannend... bijna de 20 weken echo!! Leuk! Ga je vertellen wat het wordt of houd je het voor jezelf? Wat denk je zelf dat het is? @Naomi: jij ook al bijna 20 weken echo, echt spannend! Hopelijk is ook bij jou alles goed met je kleine! Wel super balen dat je contract niet verlengd wordt joh! Tot wanneer loopt ie? @Honey: aah echt spannend van d'r verjaardag! Wanneer is ze precies jarig? Of ik zwanger kan zijn....? Tja.. zou kunnen, maar zou wel heel raar zijn... zo door het condoom heen, precies nu we besloten hebben er voor te gaan.. Ben nog steeds niet ongi trouwens.. dag 36 alweer... zucht...