Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    29 WEKEN!!! :D

@Perry: Wij weten het geslacht ook niet nee. Ik slaap niet zo goed meer want voor de ukkies lig ik op geen enkele manier meer goed. Wel een probleem aangezien ik niets anders meer mag doen dan liggen. Met het gevolg dat is best moe ben. En dan nog die (pijnlijke) harde buiken nog steeds... en ik mis mijn jongens best ook wel hoor... :( Maar ben wel blij nu ik ze toch kan zien via skype.

@Nikske89: Ik hoop op 2 meisjes, zou wel leuk zijn maar heb het voorgevoel dat het jongens zullen worden. Niets op tegen hoor maar toch... :)

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    young ik denk meisjes.. ik snap wel wat je bedoelt :p

perry ben benieuwd, wie weet deze ronde wel raak maar anders GA JE NAAR DE HA afgesproken? je moet er nu maar eens werk van maken! hier zijn we al allemaal al bevallen of zwanger en jij nog niet dus schiet maar eens op!!!

nik ben benieuwd of de vk het je kan laten voelen, waarschijnlijk wel!

miracle wie weet is het deze ronde wel raak! nog ff en dan weet je het weer.. jaimy is ook alweer groot he.. 't is gewoon niet normaal hoe snel dat gaat..
    fijn hoor een jaarcontract! werk je nog steeds bij trekpleister was het toch he..

hon hoe gaat ie? hier hetzelfde hoor, was ook wel eens je doet niks zus en zo.. heb hem wel even uitgelegd dat alles wat ik 'm vraag ik ik dat zelf uit me eigen doe en hij ziet dat niet dus dan moet ik dat vragen :p toen snapte die 't.. (voor zover mannen dat snappen)

lt hoe gaat ie met jou? en je knappe meisje? zat je op zumba?

hier meneertje net z'n flesje gehad en zit nu lekker in z'n schommelstoel te spelen..

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!

Vandaag weer op controle geweest! :) hoefde eigenlijk pas over 2 wkn terug, maar dan was er geen plek, dus nu vrijdag.. want.. ONS MEISJE HEEFT EEN GROEISPURT GEMAAKT :D dus hoef ik niet meer streng onder controle te staan.. :D ze wordt nu geschat op 5 pond, blijft wel klein, maar nu niet meer om zorgen over te maken :) Alleen een hoge hartslag, 183.. daar hoor ik morgen over of ik nog eens aan CTG moet.. :) joehoe! :D

Young; pff van liggen wordt je inderdaad ook erg moe/lui! snap dat je je kinders mist! nog even :) hoe gaat het skype?

Won; haha ja indd.. jij had toch zon 3d handje/voetje laten maken?

Lt; Hoe gaat het met je?

Perry; al duivels? anders moet je gewoon testen en net wat won zeg, anders na de HA PUNT UIT!

Nik; hoe was het bij de VK?

Liefs xxx

4. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Youngmom, Hoera 29 weekjes!! Ik denk ook twee meisjes, wanneer je gaat bevallen heb ik geen idee bij...

Perry, ik duim voor je ;)

Wonderbaby, laten we hopen dat het raak is! Ben het wachten wel beu ( ooh slecht van me eigenlijk.... ) Jaimy word idd echt groot, geniet nog maar van je mannetje nu hij nog zo klein is! Voor je het weet is ie 1 ! ( en dat gaat snel geloof me!)

Jup werk nog steeds bij TP, maar dat is wel pas sinds 2 maanden. Werkte daarvoor bij kruidvat maar ben intern overgeplaats. ( op mijn verzoek )

Honeyy, fijn dat jullie meisje een groeispurt heeft gemaakt! En 5 pond is netjes hoor en ze mag nog drie weekjes blijven zitten, Jaimy woog nog net geen 6 pond bij geboorte.

5. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @honeyy: Ik vind het moeilijk om die gewichten in te schatten. Jullie spreken van pond maar dat ken ik niet :)
    Skypen gaat super. Iedere keer om 19u gaan we online tot 19u20 want dan moeten ze naar bed. Mijn vriend zei dat ze er iedere dag naar uit kijken en steeds vragen wanneer ze mama zien.

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Young; aaah wat lief van je mannen :) echte schatten zo te horen! :) 5 pond is ongeveer 2.5 kilo. :)

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Young 1 pond is ongeveer 500 gr dus hons meisje wordt 2500 geschat..

Hon ja klopt heb ik gemaakt. Fijn zeg dat ze een groeispurt gemaakt heeft!

Was ff vlug hij krijgt nu z'n fles xxx

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Won; heb je toen iemand latne komen? haha vrouwen kunnen 2 dingen te gelijk he ;) de fles en ZP ;)

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nee ik heb dat samen met me zusje gedaan..

poeder uit een zakje in een bakje met water, roeren, voetje erin, (hij roerde wel steeds maar op een gegeven moment wordt het toch hard en kan dat niet meer) dus als het hard is haal je voorzichtig!! het voetje eruit en gips erin. 20 min hard laten worden en het 'rubber' eraf breken.

klaar is kees!

ze hebben ook pakketjes op deze site kijk maar eens..
    Zoeken - kadopakketonline.nl

x

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
  11. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hey meiden..

Hier een berichtje van mij..

Vannacht om half vier hoor ik D. langs me zeggen 'Jen volgens mij is er brand in de flat'. Daarna staat hij op en gaat naar buiten om in de galerij te kijken ( Wij hebben een buiten galerij ). Vrij snel daarna, ik lag nog half te slapen..ergens erg slecht, hoor ik hem roepen 'Jen! Er is brand onder ons!'. Meteen wakker schiet ik uit bed en ga kijken. We zagen alleen maar rook waarop ik, ook slecht, zoiets had van het zal wel meevallen en dus weer terug in bed kroop. D. gaat naar de woonkamer om vervolgens op het balkon te kijken. Meteen daarna roept hij me in paniek en schiet ik weer uit bed om te kijken wat er is. Zodra ik over de balkonrand heen kijk zien we de vlammen tegen het balkon onder ons aan slaan en roepen de mensen beneden op het plein ( politie, brandweer en al een paar bewoners ) dat we direct naar onze flat uit moeten. Dus dat was paniek! We hebben direct onze jassen en schoenen aangetrokken, Jaimy uit bed geplukt en zijn via de trap naar beneden gerent. Onderweg kwamen agenten naar boven om de rest van de flatbewoners te evacueren.

We hebben eerst buiten gestaan maar snel daarna werden we naar het politiebureau gebracht om daar te wachten. Om 5 uur ( geloof ik, ben de tijd een beetje kwijt ) kregen we bericht dat de brand geblust was maar nu werden de omliggende appartementen bekeken inhoeverre de schade daar was. Om 6 uur kregen we te horen welke appartementen schade hadden en dat waren er best veel ( de omliggende ) daarna werd geadviseerd om eerst kijken naar hoe ons appartement eruit zag en indien roetschade werd geadviseerd om er niet te verblijven.

Gelukkig hadden wij geen schade en alleen maar stank. Na de deuren even tegen elkaar open te zetten was de lucht weg, alleen buiten ruiken we het nog en een beetje op de slaapkamer maar het was dan ook 3 verdiepingen onder ons. De verdiepingen onder ons hadden het naarmate je een verdieping lager ging steeds erger.. Rookschade, waterschade en brandschade. Gelukkig worden de mensen met schade geholpen en komt er ieman van Salvage langs om de schade die er is op te nemen.

Ook zijn we erg opgelucht dat de eigenaars van het appartement waarbij de brand is uitgebroken ongedeerd zijn. We hebben allemaal, het hele gebouw, geluk gehad..

Pff, het was me een nacht. We hebben met z'n drie nog wat geslapen,op de bank. Heb hier ook de link van ED en als ik hem lees zie ik het allemaal weer ff voor me.. Ben echt opgelucht dat er niemand gewond is geraakt.
    Brand in flatgebouw, Veldhoven

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    jeee miracle!! wat een nacht zeg! gelukkig is iedereen ongedeerd maar wat zullen jullie verschoten zijn zeg..

gelukkig is ook jullie appartement gewoon nog zoals ie was en geen schade ofzo..

ff wat anders doe jij tempen?

x

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Wonder, ja ik temp. Alleen deze maand en vorige maand niet omdat ik er Qua gevoel teveel mee bezig was..

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    oke dat is ook niet goed he teveel er mee bezig zijn.. hopelijk is het deze ronde gewoon raak!!

heb je een gevoel?

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen meiden

Jezus ben er 1 avond en 1 ochtend niet en jullie hebben alweer heel wat afgekletst ;) Heb alleen even snel door jullie berichtjes heen gebladerd want het is erg druk hier op mijn werk, dus even korte reactie's :) Patienten hebben het liefst dat ik me in 103 delen opsplits geloof ik....

Hon, wat fijn dat jullie meisje een groeispurt gemaakt heeft :D Wat een goed nieuws!! Dat ze klein blijft is niet zo erg, zolang het maar niet gevaarlijk is.

Young, wat fijn dat je lekker met je mannetjes kunt skypen! Ik begrijp dat het anders is dan ze echt zien, maar het is in ieder geval al fijn dat jullie zo toch even een momentje samen hebben.

Miracle, jeetje wat een nacht!! Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg. Was Jaimy niet helemaal uit haar doen? Nou gelukkig is er niemand gewond en kunnen jullie gewoon weer jullie eigen huisje in. Ik zou er niet aan moeten denken dat ik dat kwijt zou raken aan een brand, verschrikkelijk!!

Nou gister bij de VK was weer alles goed, mijn baarmoeder komt tot aan mijn navel, ik had echt geen idee dat hij daar al zat :p Maar ze heeft het me laten voelen. Verder met haar besproken dat ik wat plopjes in mijn buik voelde, en zij zei dat dit goed het kindje kan zijn, dus dat het dan snel wel duidelijker moest worden... JEEEEJ :D

Nou ik ga snel verder, ik kom in mijn pauze nog wel even spieken ;)

16. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Hee meiden!

Miracle; pff dat was erg schrikken dan! Jullie flat geen schade? ga je ook mee op date? :D

Nik; dat was dan de kleine ;) leuk leuk!! Fijn dat het weer zo goed was! wel rustig aan blijven doen hoor, ook op je werk anders kan je dadelijk nog niks!

Won; gaat het goed met de stemmen van Gelani?

Wat een beroerd weer he? bleh..

xxx

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Ow Won; was dat geen bende met dat gips :p dadelijk ligt heel mn huis onder hihi ;)

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hon nee helemaal geen bende! was zo gebeurd.. je hebt maar heel weinig gips nodig dus

ja gaat goed met de stemmen :p de maand is nog lang haha

zag op hyves dat je misschien naar de jonge gezinnen beurs gaat, waar is die?
    x

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Meiden misschien een stomme vraag, maar vriendlief vraagt hier constant naar nuttige PAPA informatie! Hij is bang dat hij straks niet weet hoe alles werkt en wat hij kan verwachten enzo :p

Weten jullie toevallig een leuke site of een goed boek?!

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Nik; Volgens mij hebben ze een soort zwanger boek voor mannen.. maar dan beetje op een humoristische manier. ;) zal wel eens zoeken :)

Won; die is in Utrecht dit jaar. andere jaren was hij in Den Bosch. Wil wel gaan, maar kijk van het weekend nog even af ;)

x

Deel Deze Pagina