Gezinsuitbreiding deel 3

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door wonderbaby1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee meiden;

youngmom; meid wat heb jij al een hoop meegemaakt! echt respect! maar idd het zal wel zwaar worden maar wat byzonder 2 2lingen :D weten jullie wat het zijn? spannend hoor! vervelend dat je zo rustig aan moet doen... dan kom je ons maar vermaken ;)

hon; jij ook al rustig aan doen.. pfff lastig he! nou doe het maar wel hoor gelukkkig kan ze nu komen als ze komt zegmaar... maar hopelijk blijft ze nog ff zitten natuurlijk!

nik; mooooi! je hemel! echt gaaf met die belletjes... bij nadine heb ik het niet gedaan maar misschien ga ik er alsnog een kopen vind het toch wel erg leuk staan!

lt; blij dat je mannetje weer thuis is? veel beter he als alleen! hier is arjan ook vaak laat thuis en dan vind ik het ook niets aan hoor! alleen heb ik m snachts dan wel naast me ;)

won; alles weer rustig bij gelani? sneu he als je gewoon merkt dat ze het niet fijn hebben! het is een lekker ventje! met zn mooie muts :D:D

per; hoe isset nou met je rug? veel pijn? en ben benieuwd naar je pups en kittens hoor!

@ here; alles gaat zn gangetje.. de kleine meid begint nu echt door te krijgen dat ze ook kan stappen (aan de hand nog hoor) en ze staat zelfs af en toe al los :D:D:D leuk!!! ben zo benieuwd vind dat er altijd zo schattig uitzien die voorzichtige eerste stapjes... het is nog steeds zon lieffie! ben helemaal gek op haar! zal nog ff een fotootje spammen zo!

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Thnx voor je reactie!! Ik vind zelf Finn het leukst en daarna Sem...
    Sem hadden we eigenlijk al heel lang, maar toen begon je hem opeens overal te horen dus ben er een klein beetje op uitgekeken :)

Ik ga vanavond ook even bij jou namen topic kijken ;)

Weten jullie het geslacht van de tweeling wel?!

3. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    @ nik; finn vind ik de leukste en sem ook wel maar de rest nee daar ben ik niet echt weg van! daar moet je ook van houden he! :)

wat word ze al wijs he! met haar mooie krulletjes... :)

4. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Wij weten niet welk geslacht onze kindjes worden, wisten we niet bij de jongens en ik ook niet bij Linn*. We hebben er wel voor gekozen het niet te weten. Ik hoop stil dat het twee meisjes worden. Zou leuk zijn 2 jongens en 2 meisjes, maar als het jongens zijn ook super hé. Cliché: maar als ze maar gezond zijn :)

@gien: Wat een schattige meid zeg!

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nik ik zou voor finn kiezen, daarna komt Sem bij mij op nr 2 en de rest is ook niet mijn smaak dus daar kan ik ook niks van zeggen. Ik vind Sem ook hetzelfde als jou heel veel voorkomen.. Jammer hè!

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Youngmom ik heb ik je topic gekeken van jongens en meiden namen

voor jongens zou ik Kay & Lex kiezen, past heel mooibij de rest vind ik..

Voor meisjes zou ik voor Isa & Mila kiezen.. Jullie hebben er wel hele aparte namen bij staan moet ik zegen, vind Ziva ook leuk!

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Gien wat is Nadine toch een lekker meissie hè! Wat knap dat ze dat kan!
    Grappig mutsje hè!

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    @ Young: wat betreft jouw namen zou ik dezelfde keuze als wonder hebben gemaakt!! Ik vind jou andere namen niet super appart, en er staan een paar namen bij die dat wel zijn vind ik. Dus ik zou ook voor Kay&Lex / Mila&Isa kiezen!!

@ Wonder: Nou ik kan niet op je hyves spieken, maar ben nu toch wel heel nieuwsgierig naar dat mutsje :p ...

@ Gien: Wat een schattige foto :)

@ LT: waar ben je lieverd ?!?!

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou ik loop sinds gister echt weer onwijs slecht, zak weer steeds door mijn rechter been heen, en mijn rechter bil doet echt onwijs pijn (komt door die zenuw wat klem zit :() En dan heb ik zometeen ook nog mijn eerste les van de zwangerschapscursus!! Hoop dat ik die ga overleven, anders ben ik er snel klaar mee ben ik bang....

Ow en net gehoord dat mijn schoonzus na het weekend word ingeleid als ze dan nog niet bevallen is. Zij is al best op leeftijd en heeft haar vorige zwangerschap helemaal uitgelopen dat 42 weken, dus daar gaan ze nu niet op wachten. Als ze bij 41 weken nog niet bevallen is dan word ze ingeleid. SPANNEND!!
    Dan komt er weer een meisje in de familie bij (Sofia)...

10. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Wij hadden 2 meidennamen voor ons bij de vorige twin (Asa & Ona) maar er zijn zovele leuke namen bij gekomen dat het moeilijk word. Mila is hier ook een topfavoriet bij de meiden, maar ik vind het moeilijk omdat de andere namen met 3 letter zouden zijn en die met 4 (stom misschien maar heb het zo in mijn hoofd gestoken en ik krijg het er niet uit :))
    Voor de jongens heeft Kaï hier wel de voorkeur maar we weten niet welke andere naam erbij te zetten. Maar dan zit ik met het feit: lijkt dat niet te veel op Cas qua uitspraak. Oh namen zoeken is zo leuk maar de juiste vinden is een hel :D

@Nikske89: Hopelijk heb je snel minder pijn. Inderdaad spannend wachten op geboortenieuws. Hier in 3 dagen 2 beebjes geboren in de familie/dichte vriendenkring en voor mij zijn nog 5 mensen uitgerekend en na mij nog 2... Van een babyboom gesproken hé :p

Ik heb daarstraks 2 keer een pijnlijke steek gekregen in mijn vagina... (vergeleken met een messteek :()...
    En toen ik vanochtend een douche nam wel een heel erg pijnlijke harde buik. En over de hele dag ook veel harde buiken gehad (ongeveer 60 waarvan 8 pijnlijk) ook al rust ik heel de tijd.

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    @ Young: Haha dat is echt een babyboom,, hier ook wel een aantal zwangeren:

- Schoonzus staat nu op knappen
    - Dan half december een goede vriendin
    - Dan febr/mrt een nicht van mij
    - April ikzelf
    - En dan na mij weer een nichtje van mij

Leuk hoor al die baby's :D

Nou ik ga snel naar mijn cursus!!! Spreek jullie snel.

xxx

12. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Hier nog te bevallen:
    29/10/2010 (nicht van mijn vriend)
    28/10/2010 (neef van mij)
    18/11/2010 (nicht van mij)
    25/11/2010 (vriend van mijn vriend)
    19/12/2010 (neef van mij)
    18/01/2011 WIJ
    05/02/2011 (zus van mijn vriend)
    15/03/2011 (broer van mijn vriend)

Reeds bevallen dit jaar:
    02/04/2010 (mijn beste vriendin) => Auke (40w – 50cm – 3120gr en mijn metekindje)
    12/05/2010 (mijn broer) => Noa (39w5d – 49cm – 3100gr)
    08/10/2010 (mijn neef) => Quélian (39w – 50cm – 3620gr – broertje voor Alicea)
    10/10/2010 (vriendin van me) => Malin (40w1d – 53cm – 3730gr)

Hihi... nu hopen dat de 5 voor mij ook voor mij zullen bevallen ;)

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ladies :D!

Hier even een snel berichtje van deze kant...

Vandaag bij cb geweest en ze groeit zooo hard! 5100 gram en 56 cm lang. Helaas heeft ze erg veel pijn van haar spuitjes :(, T. is toe straks met haar gaan autorijden (had haar net van te voren een zetpil gegeven) en tot heden ligt ze knock out. Ze zal straks wel komen voor de fles en dan ben ik benieuwd hoe de nacht gaat (ze mag nu niet worden ingebakerd)...

Ik mag aanstaande vrijdag naar de kaakchrirug voor mn verstandskiezen dus dat is een leuk eind van mn zwangerschapsverlof :(..

Honey: hoe was het bij de gyn?

Perry: hoe gaat ie met jou?

Nik: hoe gaat het met jou mupke? Ben je al gestart met je sport?

Won: hoe gaat het met jullie? Jaimy spuugt haar speentje uit zodra ze in coma ligt. Misschien kun je proberen om zijn speentje eruit te halen zodra hij slaapt zodat hij eraan kan wennen dat slapen zonder speen is? Of misschien heeft cb een tip voor je?

Youngmum: welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Miracle & Gien: meiden, waar hangen jullie uit?

Morgen lees ik weer alles bij en zal ik wat langer reageren maar heb het momenteel giga druk...

Ooh en we hebben vannacht voor het eerst doorgeslapen :D. Gister om 19.30 uur de fles gegeven en toen vanmorgen om 06.00 uur. Hopelijk houdt ze het vast!!

Ik ga even een was opvouwen en dan weer de mams uithangen.

Fijne avond meiden en tot morgen!! Kuss

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    @nik; uhm mn top 3.. 1, Sem 2 Finn en 3 mees... Vind het echt wel namen die bij jullie passen! :D

hier ook beetje dilemma.. Vind Esmée mooi maar moet dat streepje nou naar links of rechts?

@lt; alles was nu rustig.. :D voor de rest maar rusten en wachten.. volgende week weer op controle.. Zo zielig voor die kleintjes als ze er zo veel last van hebben!! lekker zeker nu je mannetje weer thuis is?

@won; morgen weer werken toch? zie je er tegen op?

@young; hou je dat wel goed in de gaten? kan beter 1x te veel bellen dan te weinig toch? ik moet toch zeggen dat ik nu bij ieder steekje van alles denk.. :)

@gien; Wat een lekker meissie! :D ik hoop zo dat ons meisje krullen krijgt :D (zelf ook een grote bos met krullen hihi :p) ben ondertussen al ongi?

here; vandaag weer te veel gedaan denk ik.. nu echt gewoon moe! word van dat rusten moeier dan van werken.. mag trouwens op een leuke dag weer beginnen met werken 14 febr :D makkelijk onthouden :D woensd. komen ze van de kraamzorg maar mn maxicosi is nog niet binnen.. zou dat erg zijn?

xxx

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Owjaa nik hoe was cursus? :D

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Lt dat uitspugen doet gelani ook als hij slaapt.. Zal woensdag eens vragen.. Hij heeft vandaag weer heel veel (ik denk) krampjes gehad en hij krijgt nog wel nutrilon omneo.. Moet dat ook eens vragen..

Zielig zeg dan Jaimy zo'n last heeft!

Nik jee weer zo'n last van je heup/bekken! Hopelijk bevalt de zscurcus!

Youngmom ik snap wel wat je bedoelt met die 3 letters maar misschien moet je denken dat het juist leuk ie om iets anders te doen.. Hoop dat er nie veel aan de hand is, klinkt niet goed zoveel harde buiken.. Kun je de gyn/vk niet eens bellen?

X

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    #57 honeyy, 11 okt 2010
    Laatst bewerkt: 11 okt 2010
    misschien iets stoms..maar ik voelde net aan mn borst en voelde echt 2 mm naast mn tepel een bobbeltje.. maak me nu gelijk druk.. iemand van jullie ook gehad?..

denk nu glijk alle ernstige dinge.. .

maar het loopt soort van over in iets anders hards.,. pff

x

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hon nee is niet erg! En het streepje staat goed zo.. Anders klopt het niet..

Ja zie er heeel erg tegen op, hij moet ook nog eens naar Smoeder vind ik echt erg maar gelukkig is het maar 3 uurtjes.. Ga 9 uurtjes in totaal werken.. Hij is nog zo klein, zou echt zooooooooveel liever thuis blijven :(

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hon niet druk maken, dat kan door de melkkliertjes komen of gewoon door de hormonen.. Ff in de gaten houden maar waarschijnlijk trekt dit weg!

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Won; dankje voor snelle reactie ;) vriendlief zegt ook dat andere borst hetzelfde voelt.. (A) maar toch echt schrikken...

Deel Deze Pagina